...leállni a vuvuzelás-videojátékos poénokkal. Szóviccblog-crossover, vagy amit akartok. Bocs.
E3 csibék: Gina és Amber
2010.06.18. 12:57 Stöki
Velük nem tudtam interjút készíteni, mert hosszú sor állt előttük, folyamatosan fotózták őket. Viszont mondanának valamit nektek:
Egyébként ők a GameCrusht reklámozzák - tudjátok, ez az az ellentmondásos szolgáltatás, amin jó csajokkal lehet játszani pénzért. Volt egy második csapó, ahol bemondják a szolgáltatás nevét is, de ez a fenti jobban tetszett, ahol Amber elbénázza, Gina pedig küld egy puszit. Azt nagyon sajnálom, hogy nem tudtam velük interjúzni, ha igazi GameCrush-lányok, biztos tudtak volna pár szaftos sztorit mesélni, meg úgy általában beszélni erről az egész pénzért játszós bizniszről.
13 komment
Címkék: e3 booth babe youre watching
Csak Bobby Kotick meg ne lássa
2010.06.17. 20:19 hancu
Mert még a vébédöntő előtt legyártatja valakivel, és elad belőle egymilliócsilliót, aztán kirúgja az egész fejlesztőcsapatot.
25 komment
E3 csibék: Agnes
2010.06.17. 15:30 Stöki
- Szia, lefényképezhetlek?
- Persze. De nem akarsz inkább közös képet velem?
- Nem, köszi, illusztráció leszel az interjúhoz, mert kérdeznék is pár dolgot. Ezek szerint sokan akarnak közös képet?
- Igen, eléggé.
- És hogy bírod ezt?
- Nincs bajom vele, ezért kapom a pénzem.
- Ebből élsz?
- Aha. Egy barátom szerez nekem hoszteszmunkákat - arról tegnap este 11-kor szólt, hogy ma jöhetek ide, ha ráérek.
- Előtte hallottál az E3-ról?
- Igen, már voltam itt.
- Játszol is?
- Hát, nem nagyon.
- Tudod, mi az IDDQD?
- Nem. Az is egy játék?
- Nem. Mentőkérdés: te is úgy érzed, hogy a paladinok overpowerelve vannak?
- Ehhez nem értek, ne haragudj.
- Semmi baj. Azt tudod, hogy Budapest melyik ország fővárosa?
- Magyarországé.
- Szuper. Már csak a neved hadd kérdezzem meg.
- Agnes.
- Agnes? Valahonnan Közép-Európából származol esetleg?
- Igen, lengyel vagyok.
- Akkor azért Budapest nem volt olyan nehéz neked.
- Nem.
- Köszi a türelmed, jó munkát, és vigyázz azokkal, akik fényképezkedi akarnak veled!
20 komment
Címkék: interjú e3 booth babe
Videojátékok a jövőből
2010.06.17. 09:12 hancu
Az E3-on megtudhatjuk, mivel fogunk játszani idén karácsonykor, meg jövőre - ami tök jó dolog, de ha belegondolunk, annyira azért nem nagy szám. Előre látni max. egy évet? Na bumm. Most előre fogunk látni 25-öt! A cracked.com fotosopperei lesznek ebben segítségünkre, akiknek heti feladványnak az lett kiadva, álmondják meg a jövő videojátékait. Érdekel valakit egy Ultimate Super Street Fighter 4 Turbo Hyper Fighting Platinum Tournament Edition Final Cut DX Grand Master Challenge HD Remix?
(a klikk mögött a kedvenceim, a teljes kínálatért erre tessék)
13 komment · 1 trackback
E3 csibék: Christine
2010.06.16. 16:29 Stöki
- Heló, te mit csinálsz itt?
- Demózom a Nintendo 3DS-t, kipróbálod?
- Aha, köszi. Szoktál amúgy Nintendo játékokkal játszani?
- Igen, a pasimnak van egy Wii-je, a barátaimmal néha játszom azon egy kis Wii Sportsot.
- És mit csinálsz, amikor éppen nem E3-on villogsz miniszoknyában?
- Más rendezvényeken vagyok hosztesz. Van egy ügynökség, az küldözget ide-oda.
- És ebből jól meg lehet élni?
- Aha, egész jól. Bár télen nincs annyi meló.
- Mennyi szüneted van most itt egy nap?
- Kétszer negyedóra, meg az ebédszünet.
- És ha pisilned kell?
- Azt a kétszer negyedórában kell elintéznem.
- Durva.
- Furákat kérdezel. Te honnan jöttél?
- Egy kis európai országból, aminek Budapest a fővárosa.
- Az melyik?
- Magyarország.
- És éhes vagy? Hihi... ("Are you hungry?")
- Na jó, nézzük azt a 3DS-t...
(Ígérem, lesznek képek is majd, Christine-nél éppen lemerült a fényképezőm.)
42 komment
Címkék: interjú e3 booth babe
The cake is a lie
2010.06.16. 15:49 hancu
Na, most kicsit gondban vagyunk így E3 alatt, hogy hogyan is tartsuk magunkat ahhoz, hogy az IDDQD az a videojátékos blog, ami leginkább olyan érdekességeket ír meg, amit más nem. Persze ilyesmikben most sem lesz hiány, hiszen Stöki a helyszínen szippantja maláj kurvák seggéről a kokót dolgozik éjt nappallá téve, de amíg alszik, addig is kéne valami kontentot tolni a drága olvasóinknak. Hasraütéses alapon a Portal 2 trailerét választottam, amit ugye pletykáltak, cáfoltak, félig-meddig bejelentettek, aztán lemondták a bejelentés bejelentését, aztán azt mondták, meglepetés lesz, aztán azt, hogy az lesz a meglepetés, hogy nem lesz Portal 2. Aztán most meg ez van, kooperatív móddal, PS3-on (is):
&
17 komment
Az Activision hatmillió dolláros partija
2010.06.15. 16:03 Stöki
Ígértem E3-ról bejelentkezést, következzen egy kimaradt jelenet egy indexes cikkből. A fenti képen az Activision Blizzard kedd esti partija látható: hagyományos értelemben vett sajtóbemutatót nem szervezett a cég (az új játékokat majd a standjukon tudom megnézni), de irgalmatlan nagy bulit rendezett a népnek - és tényleg neki, bárki bemehetett, aki küldött egy emailt -, hogy népszerűsítse kicsit a brandjeit, mindenekelőtt a DJ Hero és a Guitar Hero szériát. Az Activision nem szarozott, kibérelte a Staples Centert (ez egy stadion, ahol a Lakers szokott játszani), és eltapsolt hatmillió dollárt táncosnőkre és fellépőkre. Nagyjából ötezren csodálták meg Eminemet, Ushert, a Jane's Addictiont, David Guettát, Rihannát és a Soundgardent - csak Eminem félmilliót kapott ezért a kis hakniért. Sajnos nekem a show elején le kellett lépnem, hogy időre elkészüljek a cikkemmel, de a képeken talán átjön valamennyi a hangulatból. A legalsó képen amúgy Deadmau5 tolja a szkreccset (állítólag ő is nagy híresség, de mivel a zenei ízlésem nem túl elektronikus, még nem hallottam róla). További képek itt.
8 komment
Címkék: parti e3 activision blizzard
Mindjárt E3!
2010.06.14. 10:10 hancu
This changes everything, vagyis ez mindent megváltoztat - ez az idei E3 mottója, ami pár nap múlva kezdődik Los Angelesben, de a felvezető hiszti már javában megy, ma Microsoft konferencia, holnap Sony és Nintendo. A szlogen valószínűleg a Natalra (új nevén Kinect) és a Sony Move-jára utal. vagy nem. Majd kiderül.
Szóval készüljünk fel az idei nagy háromnapos hepajra, és mivel a webkettőben élünk, ez azt jelenti, hogy keressünk élő streameket, ahol bepillanthatunk a LA Convention Centerbe. Segítségül kiindulópontnak itt a Gamespot és az IGN, vagy hogy egy kevésbé ismert is legye, a Pixelated Geek.
Bónusznak itt egy galéria a Destructoidtól a még üres E3 környékéről, és egy vicces Need for Speed demómeghívó ugyanonnan (az új részt a Burnout-sorozatot fejlesztő Criterion hegeszti, tehát még az is lehet hogy jó lesz).
38 komment
Így készülnek jó játékokból szar filmek
2010.06.12. 14:14 Stöki
Bloodrayne, Dungeon Siege, Alone in the Dark – mindegyik remek játék volt a maga nemében, és milyen borzalmas filmek készültek belőlük. De miért Uwe Boll rendezte mindegyiket? És miért lőnek le annyi, játékból készült filmet még a forgatás előtt? A lenti folyamatábra mindenre választ ad (kattintásra nagyobb méretben).
Végezetül egy nem éppen visszafogott jelenet a Postal filmváltozatából, benne Uwe Boll személyesen, tiroli kalapban, tökönlövés included.
(via UGO)
41 komment
Címkék: film uwe boll folyamatábra
Te mit kérdeznél egy booth babe-től?
2010.06.11. 08:00 Stöki
Ma indulok Los Angelesbe, az E3-ra (és kicsit fáj a szívem, hogy nem látom a vb első meccseit). Index anyám színeiben megyek, de szerintem valami fog ott csurranni-cseppenni az IDDQD-nak is, ha más nem, egy-két fénykép, a ’dexes riportokból kimaradt jelenetek, ilyesmik (viszont a jövő heti retro kimarad, arra sajnos nem lesz időm, megértéseteket kérem).
Az E3 koncepciója érdekes hajtűkanyarokat vett az elmúlt pár évben, aminek eredményeként 2007-ben és 2008-ban eltűntek a showelemek, mindenekelőtt a booth babe-ek, vagyis a játékokat népszerűsítő, általában lenge öltözetű, szexi hoszteszlányok. Volt már róluk szó itt a blogon – hogy ők szükséges rossz vagy szükséges jó, azt már akkor sem akartuk eldönteni. Mindenesetre a tavalyi E3-on megint voltak lányok, és idén is lesznek – ezért azt találtam ki (na jó, nem túl eredeti ötlet, ezt már a Guruban is kitaláltuk, előtte meg még sok másik lap), hogy csinálok pár villáminterjút az utamba akadó booth babe-ekkel. Hogy kicsit megbolondítsuk a dolgot, ti találhatjátok ki a kérdéseket, jöhet a kommentekbe bármi, amire kíváncsiak vagytok – persze a józan ész és a szalonképesség keretein belül.
64 komment
Címkék: interjú e3 booth babe
Tanulnál meg inkább rendes hangszeren játszani...
2010.06.10. 15:26 miguel_
Ha most írnék egy bejegyzést arról, mekkora királyság is a Rock Band meg a Guitar Hero (aki nem tudná: műanyag hangszerutánzatokon kell a képernyőn megjelenő színeket gombnyomkodással lekövetni, és ha minden jól megy, szól a zene), akkor a kommentek nagyrészt két platformra helyezkednének el. Az egyik fél egyetértene velem, lelkesedve sunáznámozna és elsőzne, a másik brancs meg elküldene anyámba, hogy az ilyen hülye népbutító, zenegyilkos, műanyag kontrolleres ökörködés helyett vegyek a kezembe egyszer egy igazi Fender Stratocastert, és próbáljam ki azt, mert csak az az élet.
Na, hát hogy egy kicsit mindenki alól kihúzzam a szőnyeget, inkább arról írok, hogy a zenés játékok (és szándékosan kerülöm a zeneszimulátor meghatározást) olyan kanyart készülnek venni, amit mi rajongók is csak halkan mertünk suttogni korábban. Vegyük például a Rock Band harmadik részét, ami azon túl, hogy egyrészt harmadszor is eladja ugyanazt, mint az első epizódban, no meg hogy lenyúlja a Guitar Hero számközbeni ki-be ugrálását, behoz egy új kontrollert, a billentyűs hangszert. Első hallásra inkább tűnik ez egy a szokásosnál jóval pofátlanabb lenyúlásnak, hiszen azért még gyűjtői kiadásba is csak ritkán csomagolnak páncéltőkés Bösendorfert, de ha megnézitek az alábbi videót, kiderül, hogy ennél jóval szolidabb keretek között mozog a nagy találmány.
Ahogy eddig sem kellett Lars Ulrich közeli leszármazottjának lenni ahhoz, hogy jó Rock Band dobos váljon az emberből, úgy most sem Kocsis Zoltán vagy Arthur Rubinstein a célközönség. Azt azért nem mondanám, hogy megtanul zongorázni az, aki valahogy beszerzi majd az itthon valószínűleg csak szürkén forgalmazott csomagot, de tény, hogy egy halom, a billentyűs hangszerek dominanciája miatt fel nem dolgozott szám kerülhet majd bele az új részbe.
Viszont ha valaki eddig csak azért nem vett részt az ilyen programokban, mert igazi gitárosként derogál neki műanyag kacatokon kattogni, az vessen egy rövid pillantást a Power Gig című csodára, itt ugyanis egy kontroller-gitár hibriddel a kezünkben kell helytállni. A nehézségi fokot alacsonyan hagyva nagyrészt azt fogunk le és pengetünk meg, amit akarunk, közepes bonyolultságnál már jönnek a power riffek (magyarul talán kvint, de majd úgyis lesz, aki kijavít), a végén pedig már az is előfordulhat, hogy azt kell csinálnunk a győzelemhez, amit az igazi zenészek (nem, nem vadbarommá inni magunkat, bár az sem kizárt). A lenti videókból többek közt az is kiderül, hogy a kontroller valóban használható hétköznapi érteleben vett hangszerként is (bár azért senki ne számítson az átlagos szintet túlszárnyaló minőségre).
40 komment
Címkék: wtf rock band guitar hero ritmusjáték játék és művészet power gig
Farmvillezöldség-farmvillegyümölcs
2010.06.10. 09:06 hancu
Még mindig tud meglepetéseket okozni a Farmville körüli, eszetlen magasságokba csapó hype. Most éppen az történt, hogy az egyik legnagyobb amerikai élelmiszer-bolthálózat, a 7-Eleven nekiállt Farmville-brandelt cuccokat árulni. Itt van például az egészséges, és tápláló Farmville-eper és Farmville-bébirépa:
Vagy a finom Farmville-szendvicsek, tojásos és tonhalsalátás:
39 komment
Papír Mario odavág
2010.06.09. 20:14 hancu
És most nem Paper Marióról van szól, ahnem egy valóban papírból készült Super Mario figuráról, ami néhány őrült japánnak köszönhetően stopmotion technikával kel életre.
14 komment
Címkék: japán mario fanatizmus
Szerdai retro: Space Invaders
2010.06.09. 07:36 Stöki
A múlt heti retrocikk alatti szavazás győztesét, a Space Invaderst nem kell bemutatnom senkinek. A játéktermi gépek hőskorának lövöldözős játékát mindenki ismeri, aki picit is foglalkozott valaha játékokkal, a program pixelűrlényei legalább olyan ikonikus figurák, mint a Pac-Man. A Space Invaders a legnagyobb hatású játékok egyike a játékipar történetében, jelentőségét nem lehet túlbecsülni.
Nehéz ma már elképzelni, milyen újdonságot jelentett a játék, amikor 1978-ban megjelent. Nagyon összetettnek tűnt a korábbi játéktermi slágerekhez (Pong, Breakout) képest – a 8*6 űrlény egyre gyorsuló mozgása, az anyahajó meglepetésszerű megjelenése, a pajzsok, amik mögé be lehetett bújni, mind-mind szokatlan és újszerű játékelemnek számítottak.
35 komment
Címkék: retro japán space invaders heti retro jatek

Utolsó kommentek