HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Plants vs. Zombies dal az alkotóktól

2010.06.26. 19:40 Stöki

Gondolom, nem én vagyok az egyetlen, aki könnyesre röhögte magát, amikor eljutott a tavalyi év egyik legjobb független játéka, a Plants vs. Zombies végéig. Akinek kimaradt volna, kikkeljen a lenti videóra, és nyugodtan énekelje az élőhalottakkal, hogy „egy zombi van a gyepeden”.

És amiért ezt megírom: a dal a napokban felkerült a TeCsőre a játékban is éneklő Laura Shigihara előadásában, a háttérzombulásokat pedig maga a játék vezető fejlesztője, Geroge Fan produkálja. Csomó bénaság van a videóban, Laura például néha elröhögi magát Fan bohóckodásain és kiesik a ritmusból, az egész felvétel túl világos, néha meg berohan egy macska a képbe – de bénaságaival együtt (vagy éppen azért) is annyira aranyos az egész, hogy nem lehet nem szeretni.

Már csak arra lennék kíváncsi, miért került fel éppen most ez a videó a netre. Csak nem készül a Plants vs. Zombies 2? Illetve azt tudjuk, hogy készül, de esetleg hamarosan láthatunk is belőle valamit?

(via Kotaku)

21 komment

Címkék: zene videó cukiság zombik plants vs zombies

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr832112157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sertésmájkrém 2010.06.26. 19:55:19

szerettem ezt a játékot :)

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.06.26. 22:22:25

Nagyon édes videó! :D

Az asszonyt éppen 5 perce próbáltam rábeszélni, hogy játsszon ezzel a játékkal, erre tessék :) Hátha kigyógyul vele a farmwille-ből...

Toalettduck 2010.06.26. 22:42:24

Ez az a játék ami tökéletesen illene a Nintendo DS-remégsem jelent meg rá : /

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.06.26. 22:59:22

@Toalettduck: Viszont tökéletesen illik az iPadre, és arra megjelent. Nem vagyok nagy Apple-fan, de ezt a jóisten is ilyen táblagépre teremtette.

Tomekkowal 2010.06.26. 23:11:13

@Toalettduck:

Én is hasonló véleményen vagyok,jó lett volna DS-re ,de hátha jön majd a 3DS-re:)

Toalettduck 2010.06.26. 23:23:36

@Stöki: Be kéne újítanom iPhonera, csak francnak van kedve vesződni a Cydiával.

Toalettduck 2010.06.27. 01:34:23

@Tomekkowal: Ha a Peggle és a Bejeweled Twist eljutott dsre, akkor ennek is muszáj lesz előbb vagy utóbb, csak nehogy mindenképpen újítani akarjanak rajta, h kihasználják a 3d-t meg minden, jó ez ahogy van.

Bérgyilkos Bohóc 2010.06.27. 02:49:41

Sosem értettem a PvsZ sikerét. Még anno mikor a kutya nem ismerte, a Reflexive-ről leszedtem, de 40 perc múlva töröltem, mert azon túl, hogy az ezredik tower defense klón, semmi pluszt nem nyújtott. Sőt lényegesen könnyebb és unalmasabb, mint az átlag TD játékok. Pozitívum lehetne a rajzfilm-szerű vicces grafika, viszont ugyanakkor ettől meg, helyenként gyerekes lett.

awender 2010.06.27. 06:35:47

A dalt bármikor elővarázsolhatjuk a végigjátszás nélkül, ha a "credits" gombra klikkelünk.

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2010.06.27. 08:30:33

Szerintem a legjobb játék :D
Pont az a jó hogy kicsit könnyebb és viccesebb mint a többi

2010.06.27. 10:31:11

Legnagyobb játék! Én a dallal találkoztam először, aztán akadtam rá a játékra és 2 hétig nyüstöltem egyfolytában a barátnőmmel! Starplant rulez!

DeFranco 2010.06.27. 15:51:52

Nekem a legszimpatikusabb játékhoz kapcsolódó live performance ez:

www.youtube.com/watch?v=XfyeJ6CX0vI&feature=related

AlexWolf 2010.06.28. 09:49:27

Az volt már, hogy "a torta hazugság"?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.06.28. 10:03:05

Szerintem édesded, és direkt ilyen. Ha nem lettek volna elégedettek vele, nyilván újra felveszik. Szóval I <3 Zombeez.

Guli 2010.06.28. 11:58:39

@Toalettduck: Mért kéne Cydia? kb 2 euró a PvZ, fullra megéri... meg itt az új OS is...

Lacc78 2010.06.28. 12:38:14

@AlexWolf: Nem, de "az agy nagyon gazdag koleszterinben" :).

(Ez a kiscsaj egyszerűen haláli!)

Attila1234 2010.06.28. 13:07:07

Best Game Ever Made. Háromszor toltam végig. És készül a második rész? Ez bizony jó hír, nem is tudtam eddig.

rootshaper 2010.06.28. 15:24:56

@Bérgyilkos Bohóc:
csak, hogy par ervet felsorakoztassak a PvZ mellett:
-ezerfele "torony" a tobbi TD jatekhoz kepest amiben van ticsungvetos, van lassitos meg van ami teruletrehat... baro.

-baromi aranyos grafika ami egyeseknek vagy bejon, vagy nem, ez egyeni szoc problema. engedd el a gyermeki enedet es akkor jobban fog tetszeni.

-ha 40 perc jatek utan kijelented, hogy konnyu, akkor gratulalok. ott vannak benne a minijatekok, amik kozul nagyresze kibaszott nehez, nembeszelve arrol a reszrol mikor mar a hazteton jonnek a zombik... de hat honnan tudhatnad, hiszen meg talan az elso ejszakai palyaig se jutottal el.

-es pont a "gyerekes" grafikaja miatt lehet ennyire sikeres, mert sokkal szelesebb korben tudott elterjedni mint a szabvany bena TD jatekok.

szerintem gaz az amikor valaki par perc jatek utan itelkezik valami felett, persze van sok olyan game amirol mar messzirol leri az, hogy egy kalap szar, de ez egy igenyesen es jol atgondolva osszerakott jatek ami az elso par kepkockabol is szembetunik. de ugylatszik van akinek nem.

azert adj neki sztem egy eselyt, ha valamennyire is szereted a TD jatekokat.

moli 2010.06.28. 15:39:15

@rootshaper: van, aki nem idomilliomos.

zhal 2010.07.07. 09:45:50

Érdekes kérdés ez a jó-e vagy sem, a magam részéről baromi eltalált játéknak gondolom és ehhez hozzátartozik az is, hogy így 40 évesen, az utóbbi 10 évben nem játszottam ennyit összesen (kivéve a go-t, de az inkább szellemi sport), mint ezzel az idén... :)
süti beállítások módosítása