Nem ez lesz életem leghosszabb posztja: a hírek szerint a Sony beadott egy olyan szabadalmat, ami megállítja az épp futó játékot csak azért, hogy benyomjon egy reklámot.
Nekem összességében nincs bajom a reklámelhelyezéssel, az sem zavarna, ha telepakolnák a Need for Speed következő részének hirdetőtábláit Tomi mosóport hirdető plakátokkal (és nemcsak azért nem, mert vagy 3 éve nem játszottam NfS-sel), de azért az nem egy szép jövő, mikor rendszeres időközönként megáll a játék, hogy a pofámba tolja a hirdetést. A szabadalmi bejegyzés példája szerintem nagyjából jellemzi, mennyire értik a japánok ezt a PR-dolgot, látszott ez már a Nintendo 3DS meg a PS Vita bevezetésénél is, "a legkirályabb üdítő", képesek voltak ezt odaírni. Zsenik ezek egytől egyig.
A hivatalos változat persze az, hogy csak az ingyenesen játszható programok játékélményét akarják térden lőni ezzel a remek ötlettel, de arra rengeteg egyéb, már korábban kitalált módszer van, szóval miért szenvednének a szabadalmaztatással, ha ez nem valami nagyobb ármány része?
Utolsó kommentek