HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Gary Oldman elmondja

2012.01.05. 18:20 miguel_

Gary Oldman nagyszerű színész, az alábbi videóban épp az egyik közelmúltbéli, fontos szerepéről beszél: ő volt Viktor Reznov a Call of Duty: Black Opsban, illetve a Call of Duty: World at Warban (meg egyébként számos egyéb játékban is hallhattuk, mint a True Crime: Streets of LA, a Legend of Spyro-sorozat, vagy - természetesen - a Harry Potter filmek játékváltozatai). Keveseknek jut eszébe, pontosan milyen meló is lehet felvenni ezeket a hangsávokat, Oldman története alapján például nem sokkal jobb, mint mondjuk szenet bányászni.

(A lényeg magyarul: Gary Oldman azt mutatja be, hogy milyen a multi közben elhangzó parancsok felvétele - egy-egy szót kell torkaszakadtából elüvölteni. A végén azt is elmondja, hogy Kieifer Sutherland, aki két napon át csinálta ugyanezt, mikor kijött a felvételnél használt fülkéből, azt mondta: "Ember, a házasságom alatt összesen nem ordítottam ennyit!")

UPDATE: Egy magát megnevezni nem kívánó, korábban lokalizálással is foglalkozó hazai játékfejlesztő szerint "nem a 'barks'-jellegű hangfelvétel a kemény, hanem amikor rajzfilmes vagy nagyon-nagyon szörnyeteg figurának kell hangot adni. Régen, amikor még voiceovereket is szerveztem, pár óra ilyen felvétel szó szerint a rákövetkező néhány napra elcseszte a voice talentek hangját". Mondom én, hogy nem egyszerű meló ez!

17 komment

Címkék: celeb callofduty

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr793522487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H0lyhead 2012.01.05. 19:08:17

Úúúúristen, Gordon felügyelő volt Reznov??? :DD Ettől a pillanattól fogva Gary Oldman a Hall of Fame-ben van nálam :))
Egyébként tényleg felismerni Reznovot a hangjátban, kegyetlen, az "ON THE RIDGE"-nél besírtam xD

Leadfoot 2012.01.05. 19:16:29

Zseniális a fickó.

De ezek szerintem a single player hangjai, nem?

miguel_ 2012.01.05. 20:00:37

@Leadfoot: Valoszinuleg mindketto, bar ezek az egyszavas vakkantasok emlekeim szerint inkabb a multiban jottek elo gyakrabban.

Lámadmirális 2012.01.05. 20:08:52

Tudtátok például hogy Paarthurnax hangja Mario hangja volt? Én majdnem összecsináltam magam a meglepetéstől mikor megtudtam:D Hihetetlen a fickó, hogy eljátszik egy itáliai magas hangú kisfickót, és egy mély, dünnyögős sárkányt :d

algi 2012.01.06. 00:33:08

Csak megjegyzem, hogy én olyan hangot akarok, amilyen Steven Blumnak van.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2012.01.06. 09:04:36

"A házasságom ÓTA nem kiabáltam ennyit."
Amúgy mindegy, csak trollkodom. :)

miguel_ 2012.01.06. 09:09:04

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Házasságom alatt, házasságom óta - krumpli, burgonya... Tényleg csak trollkodsz. :)

Yarner · http://androlib.blog.hu 2012.01.06. 09:27:09

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: "Mióta házas vagyok" / "Mióta megnősültem".

Amúgy zseniális :-)
Goldmant (csak hogy sznobozzak kicsit) a Rosencrantz és Guildenstern halott óta imádom, és csak egyre jobb lesz, ahogy múlik az idő.
Az a csokornyakkendő a lila inggel, meg a szolíd brit tájszólása :-)))

AgaricGameSquared 2012.01.06. 15:02:28

Hamár a posztolót, akkor a typo-kommandót is beküldöm: nem Keifer, hanem Kiefer.

És Gary Oldman valóban zseniális. A Rosencrantz és Guildensternben láttam én is először, azóta toplistás nálam, de az is örökérvényű, ahogy az Ötödik Elemben Zorgként az "I know!"-kat tudja mondani...

gawiii 2012.01.06. 17:39:09

szóval barks a neve.. aki szereti még a jófajta 90es évekbeli röck zenét az lehet tudja hogy a left 4 dead összes szörnyhangját egy embernek köszönhetjük, aki mike patton volt a faith no more énekese, de szerintem neki még inyére is volt a helyzet :)

Csizma Jimmy 2012.01.07. 13:36:40

Steven Blum szerintem is az egyik legjobb szinkronszínész, a MAss Effect 2ben meg a Warcraft 3-ban is imádtam a hangját

NightBagoly 2012.01.07. 15:37:00

ő volt Viktor Reznov a Call of Duty: Black Opsban, illetve a Call of Duty: World at Warban (meg egyébként számos egyéb játékban is, mint a True Crime: Streets of LA, a Legend of Spyro-sorozat, vagy - természetesen - a Harry Potter filmek játékváltozatai).
-ban? És akkor ő volt Viktor Reznov a Harry Potterben? :D Vagy nem értem ezt a mondatot. Gary meg badass :D

miguel_ 2012.01.07. 15:46:58

@NightBagoly: Persze, hát nem olvastad a könyvet? :) (Köszi.)

algi 2012.01.08. 12:25:06

@Nekronaut: Nekem ez a videó tanította meg a nevét, óriási a belépője.

youtu.be/JXVqa675BSI

És basszus, magától ilyen mély a hangja.

Csizma Jimmy 2012.01.08. 14:37:01

@algi: Zseniális...én is akarok ilyen hangot :(

wpet 2012.01.09. 10:32:02

Na, én elsőre azt hittem,a kép alapján, hogy Kautzky Armand az.
süti beállítások módosítása