HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Havi százezer évnyi játékóra a Facebookon

2010.10.22. 14:06 Stöki

Na, ez jó zavaros cím lett, van benne év, óra meg hónap is. Arról van szó, hogy a Gizmodón találtunk egy jó kis összesítést a Facebook-játékosokról, és elég durva számok vannak benne. Például az, hogy az emberek havonta 972 millió órát játszanak el a Facebookon. Ez összesen több mint 105 ezer év, igaz, hogy ez 265 millió Facebook-játékos között oszlik el (vagyis átlagosan havi 3 és fél nettó játékóra jut mindenkire).

A 265 millió játékos a Facebook felhasználóinak 53 százaléka, vagyis a júzerek több mint fele játszik. A játékosok 69 százaléka nő (hoppá), 19 százalék függőnek gondolja magát (duplahoppá), 20 százalék pedig már fizetett Facebook-játékbeli tartalomért (triplahoppá). 56 millió ember naponta játszik Facebook-cuccokkal, a bejelentkezések felének célja kifejezetten a játék. Csoda-e, hogy már John Romero is a Facebookon nyomul?

A Gizmodo egyébként az All Facebook adatait idézte, ott lehet még mazsolázgatni mindenféle statisztikákat – például az is elég érdekes, hogy a tíz legnépszerűbb Facebook-alkalmazás közül öt a Farmville-t fejlesztő Zyngáé.

22 komment

Címkék: facebook farmville zynga john romero

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr232390896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DinnyeTM 2010.10.22. 15:20:50

Szerintem ez a cucc sokkal jobban agy-gyilkolo, mint barmelyik FPS (najo, painkillert kiveve talan :P) vagy verekedos jatek...
Es engem tartanak fuggonek...

totyak89 2010.10.22. 15:42:17

Én is regisztrálva vagyok Facebook-ra, de még egyetlen játékot sem próbáltam ki.

moli 2010.10.22. 16:34:30

"""az accountok felét kifejezetten játékért hozták létre."""

ooo, itt a loginek, mint esemenyek, nem pedig mint targyak, nem?

K0vasz 2010.10.22. 17:03:23

Hát nemtom miért meg hogy, de anno engem is "berántott", és én is kemény függőnek éreztem magam:) Szerencsére egyszer volt egy hét kihagyás, és akkor sikerült lejönnöm a cuccról:) (azóta se indítottam el, nehogy megint napi x órám rámenjen a harvestelésre:))

Archenemy 2010.10.22. 18:33:18

Én elharvetelgettem kb. a 10. szintig, de szerintem elég uncsi. Maffia wars, ha már valami, de már az sem.

2010.10.22. 20:50:08

Én rühellek mindenféle online játékot. Max. Honfoglalóztam párszor. Nem tudom bárhova magammal vinni a gépen, mondjuk, ahol nincs netkapcsolat. Másik dolog miatt meg azért ignorálom ezeket, mert ismerem annyira magamat, hogy pillanatok alatt beszippantson a WOW-jelenség. Még az általam annyira imádott Diablo 2 esetében sem voltam még SOHA fent a BattleNeten. Úgyhogy maradok szépen single player.

Valakinyolc 2010.10.22. 21:02:31

A farmville 1 hónap alatt laza 10 millát esett :)

szbszig 2010.10.22. 21:16:13

Tényleg, mindjárt jön a Fűrész 7! :D

dr. pretender 2010.10.22. 22:09:20

@moli: nem feltétlenül, nekem is van ismerősöm, akinek dupla regisztrációja van, az egyiket csak játékra használja... szóval szerintem lehet, hogy mégis az accountokra vonatkozott

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.10.22. 23:03:09

Szarok ezek, bakker. Még legónak/tamagocsinak is trágyák, mert ha igazán nagy arc akarsz lenni bennük, akkor vadidegeneket kell ismerősnek felvenni, hogy elég nagy szomszédságod/maffiád/apádfaszád legyen, aztán meg törölgetheted ki naponta tízsszer a meghívókat ugyanannak a Fülöp-szigeteki politikusnak a rajongói klubjába. És még adatokat is lopnak, mint azt két WSJ-s újságíró kiderítette nemrég. Dehát aki hülye, kapjon spamet!

lokkoLori 2010.10.23. 00:18:30

súlyos online játékfüggésre hajlamosságom miatt preventíven betiltottam magamnak minden efféle online tevékenységet ... ehhez tartom magam 2004 óta ... így nem tudom milyen a WOW az EVEonline ... és a facebook játékok is homályban maradnak előttem ... pedig érzem hogy csalogatnak ... de ellenállok !!!

Akvyr 2010.10.23. 00:54:00

Szeretnék olyan egyszerű lenni hogy ez lekössön egy hétnél tovább. Viszont a Fűrész-virágágyás király.

Perillustris 2010.10.23. 01:01:49

"az is elég érdekes, hogy a tíz legnépszerűbb Facebook-alkalmazás közül öt a Farmville-t fejlesztő Zyngáé"

Ez tulajdonképpen miért érdekes?

moli 2010.10.23. 01:08:51

@pretender: hany ilyen ismerosod van? es hany ismerosod van?

szbszig 2010.10.23. 02:32:27

@pretender: Egyébként nekem is külön accountom van a FarmVille-re és társaira, a valódival egy játékot se próbáltam ki soha. Pedig amikor egy éve beregisztráltam, akkor még közel sem volt ennyire durva a helyzet a FarmVille-ben. Akkor csak ímmel-ámmal raktak ki emberek egy-egy lonely cow-t adoptálásra, most meg százával nyomatja mindenki a FarmVille-es bejegyzéseket, sőt már a szomszédjaid üzenőfalára posztol a játék sokszor közvetlenül.

asd123321dsa 2010.10.23. 02:33:37

hát Romero ennél sokkal többre lenne hivatott, bár a karriere a Daikatanával már úgyis beleállt a földbe... Ezekkel a játékokkal meg szerintem az olyan idősebb (35+) emberek játszanak nagyrészt akiknek nagyobb erőfeszítésbe tellene elkezdeni rendesen online játszani, illetve a kb tíz év alatti gyerekek.

Kevin Levrone 2010.10.23. 17:39:39

@lokkoLori: én dettó.
simán csak megállom és kész.
guild wars accot kaptam egyszer kölcsönbe egy hétvégére, na akkor nem is aludtam meg ilyenek, úgyhogy azóta no mmo, multi is csak ritkán, pl cod vagy anno mohaa. majd esetleg dio 3 coop de semmi pvp.

dr. pretender 2010.10.23. 23:17:22

@moli: nem gondolom, hogy az ismerőseim reprezentálják a facebook usereket általában, csak azt akartam jelezni, hogy nem tartom teljesen elképzelhetetlennek, hogy az accountok fele játszós kamureg legyen. amúgy ahogy első alkalommal megjelennek az üzenőfalon, blokkolok minden játékot.

flea 2010.11.01. 16:28:26

"Kétmilliárd férfi húszezer évet borotválkozik naponta."

(egyebetnemtudokelmondani, kéremkapcsojjaki)

moli 2010.11.01. 20:30:18

@flea: erosen ketlem, hogy 2000000000 ember borotvalkozna, nemhogy ferfi.

flea 2010.11.02. 11:01:14

@moli: 3,4 milliárd férfiből egészen biztosan borotválkozik kétmilliárd, bár ez csak akkor telik naponta húszezer évbe, ha átlag 5,26 percet töltenek ezzel (vagyis pl. a háromnaponta borotválkozóknak átlag negyed órájukba telik a művelet - amit nem hiszek). De az idézet így szól, ez van :)
süti beállítások módosítása