Túlvagyunk a DNF megjelenése utáni első megrázkódtatásokon, a játék olyan lett, amilyen, az első tesztek mindenesetre módszeresen a földbe döngölik. A játék PR-ját egyengető Redner Group érthető módon mocskosul ideges, viszont kevéssé érthető módon ezt kifejezésre is juttatta tegnap, és egy azóta törölt Twitter-posztban konkrétan befenyítették a teljes gémer sajtót, hogy aki nagyon gyalázta a játékot, az lesheti, mikor kap legközelebb tesztpéldányt tőlük bármiről is.
A Wired lecsapott a magas labdára, és rákérdezett, hogy és ezt most így hogy, mire a marketingesek próbálták menteni a menthetőt, miszerint túlreagáltuk, blablabla, a vélemény szent, blablabla, senkit nem fogunk feketelistára tenni, mert rosszat írt a játékunkról, becsszó. Közben szinte hallani lehet, ahogy a háttérben a meggondolatlan twitterező munkatárs szomorúan csomagol, és azon töpreng, ezek után hol fognak neki munkát adni.
A játék egyébként a rossz kritikák ellenére vezeti az eladási toplistákat a hagyományos boltokban és Steamen egyaránt, viszont a negatív sajtóvisszhangot tőzsdei elemzők felsorolják a kiadó részvényárfolyamának csökkenése mögötti okok között. Számomra mondjuk kicsit erősebb érvnek tűnik az, hogy az LA Noire-ból a premier hónapjában egymillió alatt fogyott, holott a tavaly ilyenkor megjelent Red Dead Redemption másfél millióját célozták meg vele.
Utolsó kommentek