HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Nyan Cat, a videojáték

2012.06.17. 09:00 Stöki

Gondolom, többeknek megvan minden idők egyik legelborultabb mémje, a Nyan Cat, ami olyasmi, mint a Csillámfaszláma, csak kicsit idegesítőbb. Aki mégis kimaradt volna belőle, annak gyors összefoglaló: egy fehér macska, aminek a törzse egy pop-tart (amerikai édesség), repül az űrben, szivárványt húzva, és közben olyan zene szól, amit már egy tizedmásodperc után is ki akarsz kapcsolni. És ha ez nem lenne elég, a Nyan Catnek van gonosz ellenpólusa is: Tac Nayn, a gofritestű fekete macska, aki koponyás vörös háttér előtt szeret rohanni a semmiben a végtelenségig. Nézzük is meg a két mémcicát:

A mém pixeles, régi játékokra emlékeztető dizájnja megihlette J. R. Barker amerikai grafikust (még tavaly, de csak most találtunk rá a blogjára). Barker elképzelte, milyen lett volna Nyan Cat, ha az eredetije egy NES-játék lett volna. A grafikus a Konami korabeli doboztervét felhasználva elkészítette a képzeletbeli játék borítóját és hátulját:

nyan_box_2b_FINAL_small.jpg

nyan_box_Back02_FINAL_small.jpg

Gyönyörű munka. Barker 1988-ba helyezi el a kitalált játékot, én akkor 13 éves voltam – ha akkor találkoztam volna ezzel a borítóval, egészen biztosan játszani akartam volna a Nyan Cattel. Koponyák, űr, a jó és a rossz, a fekete és a fehér, a gofri és a pop-tart örök párharca – ide vele. A borítóillusztráció egyébként nagyon bejött Barker olvasóinak, így akinek van erre húsz dollárja, meg is lehet rendelni printben a macskákat együtt is, külön is. Ez pedig az alkotó bejegyzése a mű születéséről. Aki pedig mindenképpen Nyan Cat-játékot akarna, ide kattintson.

25 komment

Címkék: mém állatság játék és művészet nyan cat

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr444592449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zyrobs 2012.06.17. 09:35:48

A mém csúcspontja nem ez volt, hanem amikor a youtube egyéni lejátszót társitott a videóhoz. (a video kereső csuszkája egy szivárvány volt, a gombja meg nyancat)

zyrobs 2012.06.17. 09:41:17

Ja, és a nyancat-nek már van NES portja, ugyhogy elméletben lehet full kazettát gyártani belőle, dobozzal-tokkal-vonóval.

Scagnetti 2012.06.17. 10:52:21

Ez jobban üt, mint tűző napon az abszint.

Death/Mortis 2012.06.17. 11:07:09

Ennek idegesítenie kellene? Mert ha igen, akkor valami komoly emberi hiányosságom lehet.

OkoskaTo:rp 2012.06.17. 11:56:24

@Death/Mortis: Akkor még nem hallgattad/nézted elég ideig.

nuttmeg 2012.06.17. 12:36:44

Ezek szerint Turing-tesztkent is mukodik.

2012.06.17. 13:11:42

@Death/Mortis: @OkoskaTo:rp: Az bűn ha ez nekem még tetszik is?

TH 2012.06.17. 13:41:49

A borító nagyon állat lett.

nyauuuuu 2012.06.17. 14:05:16

Lehet, azért, mert én '88-ban már 14 éves voltam, de nekem nem kellett volna. Édesek a macskák, de egészen gyalázatos édesség-testet adni nekik.

algi 2012.06.17. 14:28:42

Szerintem a legjobb részt kihagytátok a Nyan Cat sztorijából: hogy mi is ez a zene.

Ez Hakune Mitsu számából egy részlet, aki nem egy igazi énekesnő, hanem egy fiktív karakter. A legizgalmasabb, hogy a hangját sem egy énekesnő, hanem a Yamaha Vocaloid 2 énekszintetizátora adja. (Saki Fujitától felvett hangokból legózza össze a dalokat.)

Ja, és élő koncerteket is ad:

youtu.be/DTXO7KGHtjI

Death/Mortis 2012.06.17. 15:07:01

@algi: Ez milyen bénaság! Ha gép zenél ,az legyen gépzene s ne kornyikálásnak álcázott szerencsétlenkedés. Egyébként, akkor lepődtem volna meg ha a japánok mondjuk hosszúnadrágot hordó, enyhén molett karakter-modellt adnak neki, már csak azt alapul véve, hogy a nőik jelentős hányada ilyen s nem csettintgetve-mosolygó örök-középiskolás, akiknek a homlokukra van írva, hogy RAPE ME!
Bár ez az egész felesleges azzal a ténnyel szemben, hogy fandom, tehát abbahagyom. :D

algi 2012.06.17. 15:26:28

@Death/Mortis: Ha belegondolsz, ez egy kifejezetten prűd műfaj. Míg egy igazi énekesnőnek a közönségre fröccsen az izzadsága, meg a nyála, és ha elég közel állsz a színpadhoz, beláthatsz a szoknyája alá, egy vetített kép mindig nett és tiszta lesz, és pontosan annyit látsz és érzel belőle, amennyi az alkotók szándékában áll.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.06.17. 17:17:08

@algi: "Míg egy igazi énekesnőnek a közönségre fröccsen az izzadsága, meg a nyála, és ha elég közel állsz a színpadhoz, beláthatsz a szoknyája alá, "

Ezért jártunk Tereskova-koncertre.

Death/Mortis 2012.06.17. 20:46:37

@algi: Erre válaszok a koszpléjesek és élő koncertek, amit babák vagy beöltözött emberek adnak elő.

Wertzui 2012.06.17. 22:35:56

Igazán elfoghatná már egy űrragadozó...

Az számomra legitim verzió:
www.youtube.com/watch?v=tQ4S6NgT0s8

fulibacsi 2012.06.18. 10:12:50

@OkoskaTo:rp: Én végignéztem/hallgattam a 10 órás verziót. Mondjuk nem is titulálom magam teljesen épelméjűnek. :)

kukatr 2012.06.18. 10:47:23

@OkoskaTo:rp: A Nyan Cat a csengőhangom...:)

cworm 2012.06.19. 09:42:19

Nekem is a nyan cat a csengőhangom. Miután beállítottam, másnap reggel utaztam a buszon és a mögöttem állónak megszólalt a mobilja... igen, neki is nyan cat volt a csengőhangja. :D

Dan_W_Smith (törölt) 2012.06.23. 15:07:20

Személyes kedvenc: www.youtube.com/watch?v=6RTa4QmLFcI

A játékot meg ide nekem, borítóstul :)
süti beállítások módosítása