HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

  • Lóval ne: @Zolexx: A kidolgozottság a Microprose, Papyrus vagy más fejlesztők versenyjátékaihoz képest valób... (2024.03.29. 11:03) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • manson karcsi: @Zolexx: a stunts nagyon előremuató volt. 1990-ben arcade-ben olyanok jöttek ki, mint a moonwalker... (2024.03.28. 18:33) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • kemi242: Ennek a játéknak nekem a zenéje maradt meg. Emlékszem, osztálytársam hívott át, hogy hallgassam me... (2024.03.28. 09:42) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • Zolexx: Hát akkoriban az ilyen jellegű játékok csak a játéktermekben voltak csodák, esetleg valami gyorsab... (2024.03.28. 07:28) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • molnibalage: @Karvaly: Köszönöm. Meg még jó darabig a sorozat, de lehet, hogy lesz egy hosszabb szünet, mert re... (2024.03.27. 13:30) Checkpoint 5x20: Harci repülőszimulátorok
  • Utolsó 20

Checkpoint 3x20: A Battlefield sorozat

2017.09.15. 00:55 Stöki

A tudáshoz vezető út első lépése belátni, mit nem tudunk. Ez lebegett a szemem előtt, amikor Grath felvetette, hogy csináljunk egy adást a Battlefield sorozatról, amiben én nagyjából annyira vagyok jártas, mint a hidegburkolás rejtelmeiben. De hát mikor tartott az vissza bennünket, hogy én nem értek valamihez? Szóval tessék, itt egy Battlefield-adás.

podcast55.png

Vendégünk a PC Guru főszakácsa, illetve a Príma Konyha Magazin rendszergazdája, Chris volt, akivel az első évadban volt már egy adásunk (a real-time-stratégiákról), és hiába ugrattuk akkor nagyjából hárompercenként valamivel, eljött megint (hogy aztán megint megbánja). De a Battlefield-sztorit szépen kikerekítette Grathtel, én meg kaptam sütit. Hallgassátok szeretettel, embed lent, letöltőlink a nyilacska alatt, >>illetve itt<<RSS feed itt, iTunes-oldal itt, Soundcloud-oldal itt.

Shownotes, azaz az adásban hivatkozott dolgok:

Legközelebb jövő hét elején lesz Checpoint Mini, aztán vendéges adás és/vagy jelentkezünk a TGS-ről. Arra kérünk benneteket, hogy ha éppen arra jártok, értékeljetek bennünket az iTuneson, akár csillaggal, akár szövegesen (azért jó ez nekünk, mert ennek függvényében sorol feljebb minket az Apple, illetve ajánl másoknak). Egyéb visszajelzések, észrevételek is jöhetnek bátran, és azért is hálásak vagyunk, ha share-elitek a mostani adást (vagy valamelyik korábbit).

Korábbi adások:

 

Ebből a posztból elérhető a teljes első évad, ebből a posztból pedig a teljes második évad.

A vendég nélküli Checkpoint Miniket itt találod.

 

A harmadik évad korábbi Checkpoint adásai:

 

Ezek pedig vendégszerepléseink A hiányzó darab podcastben és a Fun With Geeks YouTube-csatornán, illetve Stöki évekkel ezelőtti vendégeskedése a Konnektor podcastben.

A poszt végén pedig következzen Patreon-támogatóink avatár- és névsora:

halloffame_20170711.png

További támogatóink:

Kiss András, Molnár Zsolt, Hollósi Dániel, Stang Szabolcs, Barny, Mozoka, Nagy Gyula, Győri Ferenc, A Konnektor csapata, Kalázdi Tamás, Pató Lőrinc, Gortva Gergely, Zila, tomtech, jurgen_habermas, RZP, waces, crippler, Szauer Tibor, ricsi, abeddon, Valis142, Varga Bálint Bánk, SViktor, Balog Tamás, Koppn, csee, TheLastNinja, GLiSKARD, Ninju, Dabrowsky Ádám, Sándor Tamás, Jezernyiczky Tamás, gilicze, ezven, Bajka Zoltán, Szabó Zoltán, Rudymester, kisakos, Varga Balázs, Smiley, Wraith, Huszti András, Invi, Coeris, Velicsek István Gusztáv, SzLacc, Tutu, Zelenák Zoltán, Glad, Steveboy, HuSkizo, Müller Niki, Tresó Ottó, bigwhite, aboy, Sinus, bordiii, Gabesz, Nagyi, Kúthy Előd, mf2hd, Élményborz, Edvárd

(Ha nem látod a listában a nevedet, pedig támogattál vagy ha valami változtatást szeretnél, írj nekünk! Esetleg keress rá, nincs-e megválaszolatlan leveled tőlünk.)

28 komment

Címkék: retro podcast battlefield checkpoint

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr9212827424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etniez 2017.09.15. 06:56:18

Az a fotó, beszarok :D

fubenalvo · http://hungame.blog 2017.09.15. 10:20:38

Olyan szomorú, hogy a Heroes-t lelőtték. Imádtam. ...és nem tudom megmondani miért. Amúgy Top3 egyértelműen BF2, BF 1942 és BFH.
Utána a BF3 és 4 nagyon nem hozta azt a hangulatot amit vártam. Aztán a tavalyi BF1 kicsit visszahozta a reményt, hogy ez egy jó játék a bétákat végigtoltam, de meg is untam alatta és nem éreztem késztetést, hogy megvegyem. Mondjuk most elgondolkodtam... :D

Sam8888 2017.09.15. 10:53:13

Ha BF, akkor már lehetne Counter-Strike-ról is egy adás, vendégnek meg a jó öreg medvét meghívni. :D

Dagosta 2017.09.15. 10:54:15

@Etniez: Na igen, hiba volt Stökinek full jogosultságot adni a Facebook profilomhoz. :)

Tk_ 2017.09.15. 12:04:52

@Sam8888: úú az nagyon adná

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.09.15. 12:16:39

Már a battlefield is retro? aztakurvaélet, de öregszem

larry 2017.09.15. 17:03:06

Szegény BF Vietnam mindenhol úgy jön elő, mint a sorozat mostohagyereke. Pedig az, hogy korabeli zenét lehet betenni a járművezetéshez, valami egészen ütős hangulatot csinált neki. A Surfin Bird ritmusára napalmozni, helikopterből rakétázni a dzsungelt arra, hogy "Nowhere to run to, baby, nowhere to hide", vagy egy jeepben négyen Deep Purple Hush-ra headbangelni (értsd: egér előre-hátra), á, priceless. Egy alkalommal egy ammo supply mellől (tehát kb IDDQD) osztottunk hárman-négyen egy hidat megállás nélkül, mindennel, amivel lehetett, mészárszék, sorakoztak a frag-ek, közben a teamspeaken kiabálta valaki, hogy "Hát nem értitek?! DEMOKRÁCIA!" És igen, azok voltak a legjobb körök, amikor mindkét cspatban volt egy pár tényleg összedolgozó arc. Hjaj. Én a Vietnammal toltam a legtöbbet. Csak aztán mindenki elment BF2-zni, nekem meg ahhoz gyenge gépem volt akkor.

Bobby Newmark 2017.09.15. 17:27:17

@larry: Egyértelműen a BFV volt a sorozat legjobb darabja. Asszimetrikus csapatok (hol van az már) teljesen kibalanszolva, nincs elfoglalhatatlan főbázis ahol a bénák biztonságban érezhetik magukat, értelmes előretolt spawnhelyek (és nem idióta egymásra spawnolás), jó pályák (nagy nyílt járműves pályák is és szűk dzsungeles, városos infantry is TÖBB, MINT HÁROM KIBASZOTT ZÁSZLÓVAL!!!), nem grafikai beállítás-függő dzsungel aljnövényzet, és igen, rákenról hangulat ezerrel.

Azóta sem volt BF, ami akár csak megközelítette volna a BFV-t. Valahol mindig elbaszták. BF2vel kezdve a spawnolást, fosadék konzolos BFBCkkel a pályaméretet, a kasztokat és a csapatok asszimetriáját, BF3 meg kb ugyanaz pepitában, megfejelve a nyomi böngészőből csatlakozással. Itt adtam fel, BF4 és BF1-et már meg sem néztem.

Mi egyébként elég komolyan klánoztunk BFVben, játszottunk pl kelet-európai döntőt a MOM-park mozijában, spectator kivetítve a nagy vászonra, közönség előt. Az kúl volt.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2017.09.15. 18:09:18

óóó, a jó kis Battlefield Vietnam LAN-partik!!!

Amikor megindultunk a kopterekkel, bömbölt a Fortune Son, kiugráltunk a mocsár felett, és odapörköltünk a tetves kommunistánknak...
Imádtam a reggeli napalm illatát!
:P

Majdénmegmondom 2017.09.15. 21:26:12

@Sam8888: Kodiak? Hagyjatok már, az az ürge már akkor egy senki volt, amikor még valaki volt.

Prefetch 2017.09.16. 00:36:50

@larry: Nekem az egész sorozatból csak a BF2142-höz volt szerencsém, de abba jó sok órát beletoltam, BFV-hez képest hol helyeznéd el?

Aztán ARMA2 irányba mozdultam tovább és utólag nagyon hiányoltam BF-ből a fej külön mozgatását, hogy amikor át kell szaladni, akkor csőlátás van és nem lehet oldalra nézegetni, hogy hol az ellen.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2017.09.16. 22:12:33

környei úr igen pelyhes még azon a képen.

Balfars 2017.09.17. 05:39:35

A jó öreg megunhatatlan 42. A széria legjobbja volt minden szempontból.
Én a vietnammal is sokat toltam, nem volt az annyira rossz. Talán a legnagyobb WTF az volt benne, hogy az m60-rakéa/gránátvető egy classhoz került ami így mocskosul op volt. Legalábbis addig amíg le nem pacthelték, hogy futással egybekötött lövés közben a célkereszt 4 végpontja a képernyő 4 szélén legyen. Addig szinte mindenki csak azzal a kittel rohangált a pályán.

Chessterfield 2017.09.17. 13:30:09

@Majdénmegmondom: akkor hajrá, várjuk a jobb javaslatokat, olyan személyre, aki 2000-től 2017-ig folyamatosan benne volt a CS-ben és el tud mondani 3 értelmes mondatot egymás után, érthetően.

Egyébként nem is biztos, hogy jó ötlet a CS-t elővenni, nekem ez az adás se tetszett annyira, Stöki pl. látványosan unatkozott, ez a kompetitív fps téma nem az ő területük, nem nagyon tudtak érdemben hozzátenni a témához.

Szeretem az IDDQD-t és szeretem a hardcore lövöldéket is (CS, BF, ARMA, PUBG), de inkább ne keveredjen a kettő, nem akarom másfél órán keresztül azt hallgatni, hogy "miért jó évekig ugyanazon a pályán játszani" :-D

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2017.09.17. 20:00:30

@Majdénmegmondom: @Chessterfield: @Sam8888:

De az ugye megvan, hogy Kodiak már volt Checkpoint-vendég 2 évvel ezelőtt, és egy tök jó adás készült vele?
;)
iddqd.blog.hu/2015/10/25/checkpoint_1x13_esportok

Zoolex (törölt) 2017.09.19. 16:45:26

A BF3 2011 őszén jelent meg. A Dice-tól 2010-ben a rebootolt MoH multija jött.

Osiris_X 2017.09.19. 20:23:46

A legujabb bf se tudja még a felét se az ET motor NQ modjának. Értem hogy nem vagytok fps fan-ok, de most ebben az adásban minek vesztek elő olyan témát, amiről kb fogalmatok sincs? A wiki-t mi is el tudjuk olvasni. De aki nem játszott az ET-vel minimum 5-600 órát az ne okoskodjon az fps-ekről, mert fogalma sincs. Nagyon jók voltak az interakciók, jó az adás, de világít, hogy fogalmatok sincs az fps-ekről! Ha ismernétek a szcénát tudnátok azt a napot, mikor minden Mohaa szerver kiürült mert megjelent a COD. És nem kellene azon agyalni mi jelent meg hamarabb...

Osiris_X 2017.09.19. 20:30:16

Ha csináltok cs-s adást az biztos hogy én többet nem hallgatlak titeket. Az egy vicc hogy a cs-t úgy említitek, mintha valami lenne az fps egyik alapköve.

Savior 2017.09.20. 18:43:37

@Osiris_X: Engem meg pl. a világból ki lehetne kergetni a Battlefield/CoD/Mario/Madden-féle végtelen szériákkal, ahol ugyanaz a játék van eladva újra és újra. De mégis meghallgattam az adást, és nem bántam meg, mert érdekes volt hallani, hogy milyen ötleteket raktak be egy-egy részbe. Meg a poénok miatt. Ha az egész egy FPS sznobkodás lett volna (lásd még: "ET motor NQ modjának"), akkor szerintem rajtad kívül még három ember nem kapcsolta volna ki 5 perc után. Biztos megvannak az ilyen stílusú podcastok is, de hadd ne legyen már az IDDQD ilyen...

Savior 2017.09.20. 18:44:53

@Osiris_X: "De aki nem játszott az ET-vel minimum 5-600 órát az ne okoskodjon az fps-ekről, mert fogalma sincs.": ez azért egy kicsit erős, nem gondolod?

De mondjuk a Prehistorik 2. pályájáig azért eljuthattak volna, az tény. ;)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.09.20. 18:55:15

Azert hogy ide is begyűrűzött a sok lövöldözős kvékelős kisfiúk flémje... hányinger
Minek kell ide?

urbietnorbi 2017.09.22. 09:30:38

A telepátia istene ölelgessen benneteket húsos asztrálkarjaival. Épp a napokban hallgattam vissza kedvenc régi Checkpontjaimat, köztük a Környei "ElsőFizetésbőlCsigásÍjatVettem" Chrisszel készültet és terveztem kérdezni, van-e még esély őt vendégként hallani nálatok, pl. a Battlefield-játékok kapcsán, amelyekről anno igényes kis tutorial-videókat készített a youtube-ra. Óriáskösz.

Bobby Newmark 2017.09.23. 22:37:44

@Savior: Aha, hát lófaszt. Ha ugyanaz a játék lenne a Battlefield, ami az 1942 volt, máig játszanék vele.

zobor 2017.09.23. 23:11:26

Én mondjuk nem tudom hogy mi a rosseb lehet az az ET NQ mod, egy percet sem játszottam vele nemhogy 500 órát, de az valószínű hogy a többiek nevében is mondhatom, addigra már rongyosra játszottunk pár fps klasszikust, amikor még sz.ros pelenkában rohangáltál körbe-körbe. Sértő és tiszteletlen a megnyilvánulásod a blog gazdáival és olvasóival szemben is, mellesleg teljesen okafogyott. Gondold át még egyszer szerintem.

zobor 2017.09.23. 23:12:37

@zobor: Ja ez Osiris_X-nek szólt.

Etniez 2017.09.28. 19:53:14

@fubenalvo: Nekem csak a zenéje tetszett.

@Dagosta: Pedig te ismered személyesen is :D

@larry: Annak is a zenéje volt jó, meg a dzsungel hangulata, amúgy pont a helikopterek túl erősek voltak, akiknek voltak a jobb pilótáik, azok nyertek.
süti beállítások módosítása