HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Kerülj be a Duke Nukem Forever stáblistájába!

2011.02.26. 10:12 Stöki

Májusban megjelenik a Duke Nukem Forever. Ez a mondat fél éve még nagyjából annyira volt komoly, mint az, hogy „Bemegy a rabbi és a rendőr a kocsmába” vagy az, hogy „Nyuszika megy a sivatagban”. De most minden jel arra mutat, hogy a Gearbox szeptemberi ígéretéhez híven tényleg elkészíti a DNF-et, van már megjelenési dátum is, elképesztő.

A rajongók tizennégy évet vártak arra, hogy a Duke Nukem 3D folytatása elkészüljön (a nagy elődről itt olvashattok). Ezalatt rengeteg ember dolgozott a játékon, bizonyára olyanok is, akiknek a neve feledésbe merült. Őket szeretné összeszedni a Gearbox, ezért külön oldalt indított, ahol lehet jelentkezni a játék stáblistájába. Nemcsak volt programozókat és grafikusokat keresnek, hanem rajongókat, újságírókat is, szóval elvileg bárki bekerülhet, aki meg tudja magyarázni, hogyan kötődik a játékhoz. (Persze nem fog minden egyes ember megjelenni a stáblistában, aki jelentkezik, a Gearbox szűrni fog.)

Szóval itt az esély, hogy halhatatlanná válj, én nagyon örülnék, ha egy IDDQD-olvasó neve is ott lenne minden idők leghírhedtebb vaporware-jének a végén. Ha te már 1997-ben előrendelted a Duke Nukem Forevert, esetleg jelentkeztél bétatesztelőnek, más módon álltál kapcsolatban a 3D Realmsszel, vagy egyszerűen 14 éven át tényleg végig hitted, hogy a játék meg fog jelenni, ne habozz kitölteni a Gearbox oldalán a jelentkezési lapot.

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr432691830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syolos 2011.02.26. 11:35:03

Aznapra szabit fogok kivenni :D

Robius77 2011.02.26. 12:03:47

19 éves korom óta erre várok(játékra!!!):-)))

kyanzes (törölt) 2011.02.26. 12:22:30

@Robius77: Ugye tisztában vagy vele, hogy ebből jóformán semmi sem derült ki? :)

Éppen tegnapelőtt is betölthetted, majd tegnap értesültél a játékról, és azóta nagyon várod.

tris 2011.02.26. 12:39:03

még hogy közöm volt?? Én voltam a legjobb :)

gameboys · http://gameboys.blog.hu/ 2011.02.26. 13:05:44

Jelentkeztem :D:D:D
remélem bent leszek majd kíváncsi vagyok,hogy lesz-e benne Botond Madács név xd

Blogerovac 2011.02.26. 13:55:40

Én ezt már nem adnám ki. 14 év várakozást egyszerűen nem lehet beteljesíteni, így a csalódás borítékolható :)

dukeekud 2011.02.26. 14:15:34

Nekem muszaly lesz bekerulni, meg a nevemet a programbol vettem. :)

TPZ 2011.02.26. 14:17:10

Egyetem alatt az albérletben összekötöttünk két gépet, szinte csak a DN3D ment rajtuk, mindig mosogatásba játszottunk. Házibulik alkalmával (amik pedig elég gyakran voltak) mindig akadt egy-két balek, aki azt hitte, hogy ki szabad állni két barom ellen, aki éjjel-nappal ezt tolta. Akkoriban nem nagyon kellett mosogatnunk.

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2011.02.26. 14:37:59

A vége az lesz a dolognak, hogy hosszabb lesz a stáblista, mint a forráskód.

Carlos77 2011.02.26. 16:00:50

Most komolyan elgondolkodtam hogy "other" kategóriában a ige terjesztőjeként mennyire befolyásolhatam egy kisváros fiataljainak lelkivilágát.

Gimnáziumi tanár jó fej volt megengedte miután fűt fát megígértünk, hogy a haverokkal felnyomhatjuk a gépekre és mehessen a hálózati party eleinte csak péntekenként aztán már amikor csak tudtunk át nyomtuk lanba. XD első pálya forever a bajnokságot is megnyertem anno.

Majd köv évben jött a fejlesztés és jobb gépterem és persze a Quake (96 szept) ami tarolt, de évekkel késöbb éretségi után visszamenve a régi gépterembe a kicsik (6 osztályos gimi) még mindig nyomták a DN3D és a slusz poén, hogy az alap beállítások maradtak nem írták át a nevüket és mindegyik az én régi nick nevem alatt nyomta "DUKEBUSTER" na az volt a LOL.

dukeekud 2011.02.26. 16:07:30

@Spanish VVax: nekem jobban tetszik elipszilonnal.
MUSZALLY (csak azert is)

Bedeko 2011.02.26. 16:11:54

Azt hiszem, én azzal kerülhetnék be, hogy annak idején csak néztem, figyeltem, szemléltem mások játékát, de soha, egy percre sem kívántam a helyükbe kerülni, s teljesen hidegen hagyott a játék, ahogy most is. Na majd írok nekik, hogy a végén legyen egy sor. :)

tris 2011.02.26. 17:22:40

@TPZ: mi is lejátszottuk a mosogatást :)

a Bloom 2011.02.26. 17:26:37

@Spanish VVax: Mindig van egy grammar nazi, akinek muszaly megjegyeznie. (Asszem, most irtam igy eloszor, de a kedvedert barmit.)

tris 2011.02.26. 17:26:51

@Bedeko: nekem is voltak ilyen nézőim :)

moli 2011.02.26. 18:22:27

@dukeekud: csak aztan majd a motivacios leveledben is ragaszkodj hozza, csakazertis.

tris 2011.02.26. 19:18:22

@moli: különben jó szöveg - de vannak néhányan akik simán többet keresnek ilyen helyesírással úgy hogy azt sem tudják mi az a motivációs levél. :-)

Kevin Levrone 2011.02.26. 20:41:03

én elküldtem. mondjuk sok helyre került az "I'm a fan" tömör kifejezés, mint megnevezés, de hát ez van. államnak meg Hungary, aztán hadd repüljön. remélem bekerülök, én hiszek benne.

a többieknek: miért grammar naziság, ha kijavít egy olyan helyesírási hibát, ami elég gyakori manapság? még profitálhat is belőle ;)

(különben az egyenlőre/egyelőre még gyakoribb)

flea 2011.02.28. 11:02:48

@moli: nagyon alapos volt valaki :)

Robius77 2011.02.28. 22:09:13

@kyanzes: Azért az hogy a nevemben ott a 77,ez elmond valamit, nem?(34 éves vagyok).
süti beállítások módosítása