HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

  • Lóval ne: @Zolexx: A kidolgozottság a Microprose, Papyrus vagy más fejlesztők versenyjátékaihoz képest valób... (2024.03.29. 11:03) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • manson karcsi: @Zolexx: a stunts nagyon előremuató volt. 1990-ben arcade-ben olyanok jöttek ki, mint a moonwalker... (2024.03.28. 18:33) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • kemi242: Ennek a játéknak nekem a zenéje maradt meg. Emlékszem, osztálytársam hívott át, hogy hallgassam me... (2024.03.28. 09:42) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • Zolexx: Hát akkoriban az ilyen jellegű játékok csak a játéktermekben voltak csodák, esetleg valami gyorsab... (2024.03.28. 07:28) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • molnibalage: @Karvaly: Köszönöm. Meg még jó darabig a sorozat, de lehet, hogy lesz egy hosszabb szünet, mert re... (2024.03.27. 13:30) Checkpoint 5x20: Harci repülőszimulátorok
  • Utolsó 20

Ilyen lett volna egy Lost-játék 1987-ben

2010.05.30. 08:00 Stöki

A Kotakun találtam ezt a jó kis galériát, és forrásmegjelöléssel jól ellopom, mert ilyen kis habkönnyű posztok is kellenek. A Maniac Mansion (amiről ugye bővebben már volt szó a retrorovatban) 1987-ben jelent meg a Lucasartstól és mivel ez volt az első, SCUMM-motoros kalandjáték, nagyot villantott. De hogy nézett volna ki a játék, ha a roppant népszerű (és mostanában véget ért) tévésorozatot, a Lostot dolgozza fel? Valahogy így (a képek klikkelésre megnőnek):

26 komment

Címkék: retro lost lucasarts maniac mansion

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr162039787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.05.30. 09:24:46

Vicces, valaki megcsinálhatná játszható formában is. :D

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2010.05.30. 09:38:00

zseniális!!! Főleg a "Pick Up Aaron" meg amikor Locke ki akarja nyitni a legelső bunker ajtaját, és jön a szokásos duma: "It doesn't seem to open." muhahaha!!!

Amúgy ha tényleg készülne ilyen vicces, oldszkúl grafikás Lost játék pl. iPhone-ra vagy mobiltelefonra, olyat csinálnék, amit már vagy 10 éve soha: megvenném eredetiben! ;)

2010.05.30. 10:06:10

Ez hatalmas! Ha megcsinálnák, tuti megvenném! Lost powa' ! :)))

s.e.c 2010.05.30. 10:21:07

Hát ez kurva nagy :D

gpetersz 2010.05.30. 10:23:08

265 bit color VGA? Humor van, de értelem nincs.

Dirk (Könyvtáros) · http://k-ter.blog.hu/ 2010.05.30. 10:26:21

Zseniális: a klasszikus mondatok, a tárgylista, a grafika. Valaki vegye már az elő az AGS-t és csinálja meg!

órarugógerincű felpattanó 2010.05.30. 10:46:22

Király, de ennél sokkal szebben is meg lehetne rajzolni, ekkora felbontással, és ennyi színnel :)

Egyébként ez inkább EGA-nak tűnik, mint VGA-nak.

Kain6033 2010.05.30. 10:47:40

csak azt nem értem, hogyan van az, hogy egy szórakozott fiatalokból álló csapat egy hét alatt (kb) jobb játékot tud csinálni a Lost-ból, mindössze 8 képpel, mint egy erre felbérelt, fizetett csapat egy-két év alatt?
miért nem csináltak már ilyet, mint ami a képeken van? csak 3D-ben lehet már játszani, vagy mi? amilyen jó élmény ránézni erre a 8 képre, annyira rossz belegondolni, hogy ezt eddig egyik nagy játékgyáros sem tudta összehozni, és valszeg nem is fogják...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.05.30. 10:47:43

Ez meg jol is nez ki.

Bar szerintem kicsivel tobb szin szerepel a kepeken, mint amennyi anno volt a Maniac Mansionban.

röntgenszeműlány 2010.05.30. 11:33:29

@Kain6033: Össze tudnák hozni, csak nem adnák el milliós nagyságrendben.

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Persze, hiszen "265 bites" a grafika.

bioLarzen 2010.05.30. 11:39:18

Bár nekem a Zac McCracken volt "A" kalandjáték anno, ez a kép valóban hézgmentesen hozza a fílinget - perfekt 10 pont!

bio

privateer 2010.05.30. 11:49:42

@BoneSayeR: de szar ez az oldal.
Flash animáció stb.

Amúgy Zac McCrackenről jut eszembe.
Tudtátok hogy 2. része is van 2001 óta? Keressetek rá a googlen. Ingyen letölthető.

Mr. Blowfish 2010.05.30. 12:04:03

$10-et adnák érte. Már csak meg kéne csinálnia valakinek. :)

Veder1 2010.05.30. 12:16:00

Mekkora már a negyedik képen Ben! :D

kyanzes (törölt) 2010.05.30. 12:50:15

Legfeljebb 256 *színű* VGA (320x200). Az a 256 bit durván elszállt. Főleg 8/16 bites gamer gépek voltak akkoriban. Az 500-as Amiga volt 16 bites és pont 87-ben jött ki. Ha PC, akkor pedig 286 (16 bit) vagy 386 (32 bit) lehetett volna.

C64, Spectrum, Enterprise és társai 8 bitesek voltak.

Egy 5870-es ATI kártya 32/64 bites.

gibson 2010.05.30. 12:53:33

ZSE-NI-Á-LIS!
Könyörgöm, csinálja meg valaki!

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2010.05.30. 13:34:48

Ez nagyon állat :D :D Nem rég vettem meg a Via Domust, már korábban volt kölcsönben, egy nap alatt kijátszottam, azóta romlott a gépem, mert már alig fut rajta :S De hangulatos az is, de ez, ez mindent üt :D

ebedli 2010.05.30. 16:40:32

Na, hogy én is szakértsek egy kicsit, a C64 a színeket 4 biten ábrázolta, amivel összesen 16 színt tudott megjeleníteni.

Aminek semmi köze a fenti képekhez és fiktív játékhoz, ez ugyanis egy vicc, úgyhogy akár 257 színű VGA üzemmódot is írhattak volna, mit számít?

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2010.05.30. 21:35:42

@BoneSayeR: jójó, de én nem Zelda/Chaos Engine-Lostot akarok játszani, hanem Maniac Monson-Lostot! ;)

algi 2010.06.02. 22:18:22

@Hamlet: Én meg Jagged Alliance Lostot.
süti beállítások módosítása