HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Torta helyett robot

2012.09.20. 14:00 .wilson

Ha valamit megtanítottak a realityikkel és áldokukkal telitömött, már már csak névlegesen ismeretterjesztő csatornák, akkor az, hogy az új-zélandi határon dolgozó őrökkel semmiképp sem érdemes kekeckedni, banánt, almát, más gyümölcsöt csak úgy nem lehet bevinni az országba, ahogy akár a koszos cipő is komoly bírsággal járhat. Arról azonban egy műsor se szólt, hogy az országból kifelé már könnyebben áramlanak a dolgok, még akkor is, ha egy önműködő, bárkit apró cafatokra lövő automata gépágyúról van szó.

Na jó, természetesen se működő fegyver, se egy kisebb hadsereg kiszolgálására alkalmas muníciós-láda sem volt a szigetország szállítmányán, de az biztos, hogy még a Valve is meglepődött azon a kis ládikón, amit a héten kaptak - a fakonténer egy valamennyire működő, de mindenképp dögösen kinéző Portal-turretet rejtett. A Portal sorozat kultikus szereplője sajnos itt nem dobálózik közérdekű üzenetekkel, barátkozási szándéknyilatkozatokkal, mint a játékban, viszont képes az érzékelői elé kerülő személyek észlelésére és követésére, illetve a lőszeres raktárának befedésére és kinyitására.


Nem ez az első eset, hogy a WETA videojátékok közelébe kerül - az egykoron a District 9-t elkövető Neill Blomkamp közreműködését is élvező Halo-filmtervhez sok eszközt gyártottak, például egy rendes, tisztességes méretű Warthogot, amivel remek felfordulást lehetne csinálni a világ bármelyik városában, de érthető okokból leginkább csak parkolókban, kiállításokon lehet vele találkozni. Hogy hogyan is került a képbe a Valve, vagy mi a kapcsolat a világ legszeretettebb cégei között található stúdiók között, azt nem tudjuk (mi a kölcsönös tiszteletre tippelünk), de az biztos, hogy ilyen szép eszközt ritkán látni - ehhez foghatót csak egy másik a WETA-s csomagban lehetett találni, két évvel ezelőtt, mikor a Team Fortress 2-es sentry készült el.


Azonban nem kell sem a WETA szakértelme, sem a minden bizonnyal meglehetősen mély pénztárcája, ha valaki emléket akar állítani a kedvenc filmjének, sorozatának - van elég élelmes és kreatív rajongó a Földön, hogy ezt ki lehessen hozni relatíve fillérekből, otthon, a garázsban vagy a pincében. Team Fortress 2-es sentryből még szépen forgó is készült, de kiváló köröket futott a Portal 2-es portálfegyver is.

Nektek milyen replikák tetszettek a legjobban? Küldjetek példákat a kommentmezőt használva!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr344789624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vargatom 2012.09.20. 14:15:03

2003 óta a Valve-nál dolgozik Bay Raitt, aki Gollum arcanimációjának megalkotásában volt kulcsszereplő a Weta Digitalnál és úgy általában a LOTR effekt csapat egyik első tagja volt. Alighanem volt köze a HL2 arcanimhoz is, meg pl. a Source Filmmaker egyik szellemi atyja, az oktatóvideókban is ő magyaráz asszem.
Az Avatar után csatlakozott még a Wetások közül a Navik arcmozgásáért felelős Jeff Unay, és biztos van a két-háromszáz Valve-os között még pár másik kollégájuk is. Szóval ez lehet a két cég közötti kapcsolatra egy magyarázat...

.wilson · http://w576.tumblr.com 2012.09.20. 14:19:45

@vargatom: Köszi, ez nekem kimaradt, beszúrom! :)

2012.09.24. 16:10:51

ha mégegy hétig ez lesz az új post akkor is méltán népszerűtlen marad. addig is egy oldal ajánló:
didyouknowgaming.com/post/30827838066/street-fighter-2#notes
ilyen és ennél meredekebb dolgok vannak egy egy képes posztban, főleg retro témában.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2012.09.24. 16:55:46

@deto: TGS-en voltam, szerintem az elég jó kifogás. :) Szóval az elmúlt napokban az Indexre írogattam játékos témájú cikkeket, de holnap frissül a blog is.

2012.09.24. 17:01:29

@Stöki: tudtam én, de semmi sem állíthat meg, ha be akarok szólni :D
irigy is voltam. tokyo olyan hogy mindig visszavágyik az ember, legalábbis 2008 óta nekem még mindig itt van hogy vissza kellene menni hosszabb időre. hogy még TGS is, az már csak az extra achievement

Drout 2012.10.08. 18:10:30

Stöki, olvassátok a szerkesztőségi emailt?
süti beállítások módosítása