HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

IDDQD-szülinap: Nyerj Child of Eden pólót!

2011.11.03. 08:30 Stöki

Ahogy tegnap ígértem, több nyereményjátékunk is lesz a napokban. Kezdjük mondjuk egy Child of Eden pólóval, a PlayON-nak hála van ugyanis egy ilyenünk, L-es méretben. Nem akármilyen ruhadarab, hanem egy partipóló, világít az elején a minta. Valahogy így:

A pólót azok között sorsoljuk ki, akik megfejtik, hogy melyik játék zenéjét írja le a lenti, kattintásra nagyobb méretben megcsodálható kotta. Segítségül annyit elárulok, hogy a játék szerepelt már a Heti retro rovatban. A megfejtést ne áruljátok el kommentben, ellenben küldjétek be a szokásos címre (iddqdblog_KUKAC_gmail_PONT_com). A beküldési határidő november 6. vasárnap dél.

15 komment

Címkék: póló nyereményjáték child of eden

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr983347409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arilian 2011.11.03. 11:07:43

Hát ez nekem kb annyira megy mint egy X szárnyút kiemelni a mocsárból integetéssel.

Karvaly 2011.11.03. 12:53:01

Ilyenkor sajnálom, hogy kimaradtam a zeneiskolából... :)

taleskenis 2011.11.03. 16:59:14

El tudná ezt nekem dúdolni valaki? Ha nem, akkor marad a Google kép alapján keresője. :)

Stickie 2011.11.03. 17:16:58

@taleskenis: Kipróbáltam, sokat segített :D

bucbuc 2011.11.03. 17:37:14

@Stickie: ezzel kezdtem én is, de nekem semmit nem segített.
Bornyú egy játék.

kisleveli 2011.11.04. 22:46:06

Nem kapunk még egy kis segítséget? Próbáltam a kép szerinti keresést miután a hallásomra támaszkodva végighallgattam a heti retróban szerepelt játékok zenéit, de semmi. Így igazságosabb lenne...:D

taleskenis 2011.11.04. 23:49:51

@Stickie: :D Gondolom.

@kisleveli: Én segítek szívesen (ha az eddigi nem volt elég :D ). Prüntyögd be valamelyik "zeneprogramba", vagy zeneszerkesztőbe (esetleg midiprogram is jó, vagy akár régi szerkesztős mobil). A játék tényleg volt heti retróban, szóval nézd át mégegyszer. De az igazsághoz tartozik, hogy a kottán levő többszólamú változat az nem a legelső verziója a zenének (ami egyszólamú volt). A második sortól kezdődik az igazi trademark zene. Annyival még kiegészíteném, hogy a 3. sor közepén pontatlan a kotta ritmusa. Az első változat tá-tá-tá-tá helyett, tá-tá szün. tá-tá szün. ti-ti-ti-ti..., a kottán levő zene pedig ti-szün-ti-szün-ti-szün változat akart lenni. Ez alapján már gondolom pofon egyszerű lesz beazonosítani. ;)

Egyébként ha így sem megy, akkor fent van az eredeti kotta képe is a neten (nincs a tetejéről kitörölve a cím és egyéb info), amire ha ügyes vagy, akkor rá tudsz keresni is. Szóval akár zenei tudás nélkül, kis szorgalommal rá tudsz jönni a megfejtésre.

bucbuc 2011.11.05. 12:27:04

@taleskenis: Ha vége ennek az egésznek, plz áruld már el, hogy lehet ezt a ****-t képkeresés alapján megtalálni.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2011.11.05. 12:44:07

@kisleveli: Még egy kis segítség: nemcsak írtam a játékról a Heti retróban, de még be is linkeltem a fenti kottát.

taleskenis 2011.11.05. 17:02:40

@bucbuc: Képkeresés alapján, vagy kép alapján keresés?

kisleveli 2011.11.05. 22:02:36

@taleskenis: Köszönöm a segítséget, megfogadtam a tanácsodat, elővettem a hangszeremet. Eljátszottam, és utána már csak két játék maradt a kosárban. Ebből az egyiket nem találtam a Heti retróban, úgyhogy meg is lett a megfejtés.

Kép keresés alapján is próbáltam de nem találtam semmit...:( User error

Shrin 2011.11.06. 13:34:22

Most már kíváncsi vagyok mi volt a megfejtés : )

taleskenis 2011.11.06. 16:21:12

@Shrin: Most hogy már vége:

www.allowe.com/images/Larry/L-theme.gif

@kisleveli: Nem azt írtam, hogy kép alapján keress, de ha van tipped, akkor a képkeresésnél az elsők között dobja a találatot.
süti beállítások módosítása