Írtunk már néhányszor arról, hogy Dél-Koreában nem szarral gurigáznak, ha Starcraftról van szó: az országban a játék olyan népszerűségnek örvend, mint nálunk a foci, a vízilabda és a kosárlabda együttvéve. Még a szappanoperákban is vannak Starcraft-utalások, és a Starcraft-sportbiznisz már akkora, hogy már bundabotránya is van.
Nem csoda, hogy most, hogy jön a folytatás, nagy dérrel-dúrral-reklámhadjárattal harangozzák be az országban. A szokásos tévéhirdetések és óriásplakátok mellett néha egészen meghökkentő megoldásokkal próbálkoznak a marketingesek, most például a Korean Air két Boeing-747-esét festették Starcraft-mintásra.
Sőt, a repülőkön felszolgált kaja is starcraftes neveket kapott. Törés után még két kép, egyik a menüről, a másik egy gusztusos kajáról, ami a „pszionikus viharban sült hydralisk pirított banelingsajttal” névre hallgat.
Utolsó kommentek