HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Képtelen Krónika #05: A Getty család

2020.01.26. 23:45 Stöki

kk05.pngAki még esetleg lemaradt róla, annak elmesélem megint: az úgy volt, hogy drága videojátékos podcastunkkal, a Checkpointtal tavaly augusztusban Soundcloudon túlléptük az egymillió hallgatást, és ebből az alkalomból megosztottuk veletek egy Mazurral turbózott, félig-meddig elhalt projektünket, a Képtelen Krónikát. Kicsit félve tettük ezt, mert komoly témát eltrollkodó történelmi podcastről van szó, ami egyrészt a gémertémáktól teljesen távol áll, másrészt komoly témát eltrollkodni kétélű fegyver. De a KK-nak várakozáson felüli volt a visszhangja: az adásonként meghallgatás már felülmúlja a Checkpoint-átlagot. És persze nagyon sokan követeltetek folytatást, októberben ki is tettünk egy negyedik részt. Akkor tettem egy olyan ígéretet, hogy nem tudjuk még, hogy milyen rendszerességgel, de lesznek újabb adások. Jelentem, 8 adásig elmentünk már, egyelőre az ötödik megy most publikusba. És úgy tűnik, egy oldalt is csinálnom kell majd ezeknek a tárhelyszolgáltatónál hostolt Podomatic-oldalon kívül - de egyelőre nézzétek el, hogy még itt jelentem be: éles a Getty család elképesztő történetéről szóló ötödik rész, alant klikkelhető (és ma earlybe ment a hatodik, hetedik és nyolcadik is).

Továbbra is óriási hála azért a sok támogatásért, biztatásért és szeretetért, amit kapunk tőletek, igyekszünk ezt alkalmasint új KK-adásokkal is meghálálni.

13 komment

Címkék: podcast képtelen krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr5215429724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Generic Jingle 2020.01.27. 16:29:44

A felénél tartok, de ennek a fele sem tréfa. Ja, de!

ensomhet 2020.01.27. 21:22:21

Sziporkázó műsor volt, köszi :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2020.01.28. 12:03:36

ezek a podcastok tl;dl-el összefoglalva: "szakadtam". már nem én, hanem a 'kasztvezetők.

Aston Kanál 2020.01.29. 09:38:27

Erdekelne, hogy honnan szerzett egy gyerek kerozint. Vagy akkoriban minden sarki patikaban lehetett kapni?

coeris 2020.01.29. 10:08:59

Epp a harmadik reszt potlom, de ide kommentelek, mert ez kurrensebb: KK posztokba esetleg lehetne a vegere kanyaritani egy forraslistat? Tudom, pluszmelo az epp felkeszulo embernek, de tok jo lenne meg bovebben olvasni par sztorirol/reszletrol. :)

Grath 2020.01.29. 14:24:44

@coeris: a jövőbeli epizódoknál szerintem megoldható.

coeris 2020.01.29. 15:53:11

@Grath: <3 <3 <3 amugy csak igy tovabb, tegnap este egyedul rohogtem a lakasban KK olimpiai adast hallgatva. :D

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2020.02.04. 10:37:29

Egészen félelmetes, hogy mennyire dilis emberek tudnak milyen eredményeket elérni és az, hogy pénz mire képes...

.DnP. 2020.02.08. 19:48:32

Valamiért nekem a Getty-s részen kívül egyik sem indul el apple féle podcastben. Olimpiás az uccsó 19 percig lement, jókat vihoghtam rajta, de sajna a végét már nem tudtam meghallgatni. Mi lehet az ok? Checkpointok mennek gond nélkül, régieket pótlom be, de KK semmi :(

Grath 2020.02.09. 09:11:50

@.DnP.: Nem tudom, most megnéztem, nálam megy. Nagyon fura, mert mi igazából nem csinálunk semmit, még elcseszni sem tudjuk, mert csak egy mp3-at töltünk fel, minden más automatikus.

Korábban nekem is volt ebben az app-ban olyan, hogy random podcastok nem indultak el pár napig, aztán rendbejött. Esetleg a szokásos dolgokat tudom ajánlani: gép-újraindítás, app-újratelepítés, másik app kipróbálása. Én iOS-on Overcastra váltottam például.

.DnP. 2020.02.09. 11:35:18

@Grath: Fura, most hosszas gondolkodás után vitte őket. No kipróbálom az Overcastot akkor :) Köszi!
süti beállítások módosítása