HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A Maxis elfeledett Sim-sorozata, avagy SimMindenAmiEszünkbeJutott

2019.05.11. 14:37 Grath

A Maxis nevét elsősorban Will Wright designer játékairól ismerjük: kortól és ízléstől függően a SimCity, a Sims vagy a Spore jut a legtöbb ember eszébe a színes logo láttán. Pedig a Maxis ezen sikerprogramok mellett temérdek egyéb játékot is kiadott - és ezek jókora része ugyancsak rendszerszimuláció volt. Az új Retro.Land cikk most ezeket gyűjti össze, így többek között szerepel benne

  • a bolygót modellező SimEarth,
  • a hangya-RTS SimAnt,
  • a soha el nem készült SimMars,
  • a nemzeti parkos SimPark és SimSafari,
  • a zeneszimulátor SimTunes,
  • a DNS-szerkesztő SimLife,
  • a Carmageddon babérjaira törő Streets of SimCity,
  • valamint a kevesek által ismert SimIraq is.

 

simlife-screen-05.jpg

7 komment

Címkék: retro sims simcity retroland retro.land

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr4414820770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2019.05.12. 14:30:23

nekem a sim sim volt a kedvencem. magunk állíthattuk össze a szimulálandó környezethez a szimulációt, amiben szimulálhattunk szimulációkat. i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/997/802/678.gif

Karvaly 2019.05.13. 08:23:17

Már aggódtam, hogy a SimFarm nincs benne a cikkben, mivel a fenti felsorolásban nem szerepel.

Zarbon 2019.05.13. 21:25:54

@Karvaly: én szerettem, toltam anno nem keveset

hpeter 2019.05.14. 00:08:42

Nekem a SimTower volt a kedvencem, jó volt olvasni róla! Meg van az tabletes verzió is, teljesen olyan, mint a Windows 3.1-es verizó.

Grath 2019.05.14. 10:39:28

@Karvaly: nem akartam mindent kiírni, nem clickbait miatt, hanem mert bazi hosszú lett volna a felsorolás - össze sem számoltam, hogy hány játék végül az egész széria...

Bobby Newmark 2019.05.20. 12:00:25

SimCopter! SimCityben épített pályán lehetett repkedni, sztem ugyanazzal az enginnel, mint a Streets of SimCity.

Serrin 2019.05.23. 14:25:27

Simearth játékkal máig játszom Dosboxban.
süti beállítások módosítása