HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Légy átkozott, GOG.com

2015.12.12. 21:36 Stöki

Felmentem megnézni, milyen a winter sale, azzal a határozott szándékkal, hogy egy fillért nem költök. Kb. tíz perccel később:

gog.png

De hát 136 dollárt megspórolok! A hülyének is megéri! És csupa olyan játék, amit a közeljövőben ki akarok próbálni vagy újrajátszani, és eddig nem volt meg legálban! És közeleg a karácsony, sőt a születésnapom, nehogy már ne lepjem magam ezzel a pár aprósággal! Ugye? Ugye?!?

Nektek amúgy mennyi volt a veszteség?

69 komment

Címkék: közösség sale gog

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr628168254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildhunt 2015.12.12. 21:48:23

Részvétem. Nekem most semmi. Van már a könyvtárban 91, Steamen meg 69. De még nincs karácsony.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.12.12. 22:09:44

heh, az utolsó pillanatban elvérezni a szép :D

a GoG szerintem nagyon szarul lőtte be a big fall/winter salet, két hét volt a különbség a kettő közt? wtf?

most semmit nem vettem, ezek közül a Vanishing nincs meg, meg a Wolf among us, de lesznek még olcsóbbak ezek, és annyi minden van amit ki kell próbálni, hogy bőven ráér, a Summer salen nagyon sok mindent behúztam, azóta meg apránként, szerintem bőven túl van egy százason az amit költöttem Steamen + GoG-on

meg kell mondjam Steames nekem szimpibb lett sajnos, mert méri a játékidőm, a GoG-os az extrák miatt jó, meg hogy le lehet szedni kiírni DVD-re, deeee GoG-on (IS) inkább azokat veszem meg amik nagyon kedvesek a szívemnek vagy a Steamesre azt írják elbaszták a verziót

aztán hoztam egy olyan szabályt, hogy 75% alatt NEM, mert tuti lesz occsóbb

jah, és igazán követhetnéd a saját közösségedet, mert ezek közül a teljes Stalker már meg lenne INGYÉR :D vagy bundlebe, ennek a töredékéért

de egyébként kurvára igazad van: NAGYON IS MEGÉRDEMLED, és ezt se csaj, se gyerek nem érti meg, de mi játékosok igen :D

UI: viszont ennek szellemében checkpoint miniket felturbózni

Wildhunt 2015.12.12. 23:25:51

@scal: Stalker ingyér? Miről maradtam le?

4lln4m3zw3r374k3n 2015.12.13. 00:32:40

GoGot most megúsztam 10€ alatt, Steamen viszont otthagytam több mint 20k ft-ot. Lassan utol is kéne érjem magam mert egyre csak gyűlnek a játszanivalók. Talán ha 30-40 órát valahogy be tudnék tömöríteni egy napba esélyem is volna :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2015.12.13. 07:36:08

haha. sosem értettem és éreztem a kényszert, hogy pénzt basszak el játékokra. van rengeteg ingyenes alternatíva, promó, swag, amit ki lehet használni.

és még tapsikoltok is magatoknak. elcsépelt közhely, de találó, hogy a karácsony mammon és a kapitalizmus ünnepe lett.

a keresztényeket bántani tilos 2015.12.13. 08:21:48

@manson karcsi: Te most tényleg annak tapsikolsz, hogy milye kurvajó ellopni mindenfélét?

Kandras 2015.12.13. 08:33:02

Öööö lemaradtam valamiről? Sokan emlegetitek a steamet de ott még nem volt karácsonyi leárazás, nem? Csak mert elég sok pénzt tervezek otthagyni, remélem nem maradtam le semmiről... :)

A témára pedig: én annyira steames vagyok, hogy csak akkor veszek valamit nem steamen, ha nagyon, nagyon, nagyon kell. Steamen is van bőven elég játék egész életemre és nagyon kényelmes az egész rendszer, plussz minden ott van 1 helyen.

GoG-on még nem vettem semmit, uplay-en, originen talán ha 4-5 címem van és persze a Blizzard játékok, de amúgy minden (mind a 472 játék...) steamen van meg.

Komojtalan 2015.12.13. 09:39:09

@4lln4m3zw3r374k3n: Valamit olvastam, de mivel kevésbé érdekel így nem is nagyon jegyeztem meg: A GOG -on vásárolt játékok harmadával 1 órát sem játszanak. Persze ebben benne van gondolom hogy warezben már rég végig játszotta és most csak azért veszi meg, hogy utólag támogassa az írókat, de ez hibás felfogás, ebből az írók csak centeket láthatnak ha egyáltalán.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2015.12.13. 09:54:29

@Komojtalan: Akkor mondok egy másik "hibás felfogást": a brandet támogatod, annak kedveltségét jelzed. Pl. nincsenek illúzióim azt illetően, hogy Tim Schafer mennyi pénzt látott az elmúlt öt évben százezerszám, de jellemzően pár dollárért eladott Psychonautsokból. Valszeg nem sokat. De kétlem, hogy ha a tömeg nem vette volna a játékot (függetlenül attól, hogy játszott-e vele aztán), most volna esély egy folytatásra az eredeti alkotóktól.

Anubys 2015.12.13. 09:58:56

GOG-on semmi.
Viszont befigyelt egy ps4, "hámer' blekkfrálydély, meg jön az új Shadow of the Beast". Aztán, ha már megvan a gép, kell mellé pár játék meg extra joy. Jé, sale van a PSN store-on is, és ez a pár cucc jónak tűnik. A vége összesen 250k lett... :(
...de jön rá az új Shadow of the Beast! :)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2015.12.13. 11:49:54

Én a Metro Last Lightot vettem 5 USD-ért. Kb. annyit is ért...

A pacck, amit megvettem régi RPG gyűjtemény. 20 USD-ért
Baldurs's Gate 1-2 teljes, Icewind Dale teljes, Planescape: Torment, NWN-1-2 teljes, Teple of the elemental evil (nem is ismerem), D&D Dragonshard (ezt sem) és Forgotten Realms: Demaon Stone (ezt sem.)

A Steamen leárazva egy kicsit a Life is Strange-t, miután kb. 5 dolcsiért végigtoltam a Remember Me-t. (Nagyon bejött.)

Yaesu 2015.12.13. 13:17:25

A három Stalkert én is megvenném ennyiért a Steam-en. Majd meglátjuk karácsonykor.

Tavaly kb. 100 Euro-t szórtam el, igaz ebben benne volt az Elite Dangerous is. Idén is kb. ennyi az erre szánt keret.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2015.12.13. 14:05:13

@Imurai: Köszi, megvolt kb. 80 másik embertől :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2015.12.13. 16:20:38

@Stöki: természetesen a jóég éltessen sokáig. :)
legalább süldőkorodban külön kaptál ajándékot szülinapra és karácsonyra, vagy egy kalap alá vettek?

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2015.12.13. 17:07:07

@manson karcsi: Hát volt pár feledékeny rokon, aki az "és ezt akkor szülinapodra is" szöveget tolta, nekem meg sehogy nem jött ki a matek, hogy ugyanolyan legót kaptam, mint öcsém, csak én szülinapra is. Szóval vannak feldolgozatlan traumáim.

Flankerr 2015.12.13. 19:09:09

@Stöki: Ez majdnem olyan erős, mint a szilveszteri születésnap.
Én csak egy nyárközepi névnapot tudok felmutatni. Engem SOSE köszöntöttek névnapomon az óvodában.. :(

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.12.13. 20:06:53

@Wildhunt: ha megmondod hol lehet steamen visszakövetni mit mikor "vettem" meg, azt is megmondom mikor maradtál le róla :)

@Kandras: a steames szerintem majd még cska most jön, a nyári is hetekkel megelőzte GoG-on :D

4lln4m3zw3r374k3n 2015.12.13. 21:42:08

@scal: Jobb felül bal klikk a névre --> account details / fiók adatai --> View purchase history / Vásárláselőzmény megnézése.

Imurai 2015.12.13. 22:48:08

@molnibalage: Azt, hogy talán nem feltétlenül érdemli meg a pénzünket. De ez csak IMHO.

Wildhunt 2015.12.13. 23:24:18

@manson karcsi: Olyan ez, mint könyv: letöltheted PDF-ben, kinyomtathatod munkahelyen, felesleges fizetni érte. Aztán mégis megteszed. A helyzet az, hogy valaki mégiscsak dolgozott vele, tárolja a szerverein, támogatást ad hozzá, stb. Engem meg az a havi szintre lebontott 1-2000 forint nem vág földhöz némi szórakozásért cserébe.
Öszehasonlításként: a Civ5-öt 5 euróért vettem, Steam szerint van benne 671 óra. Ez kevesebb, mint óránként 1 cent. Nekem ennyit megér.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.12.14. 09:10:33

@Wildhunt: nem tudom, de egy könyv az megfogható, kinyomtatva totál más érzés, mintha nem is könyvet olvasnál kb, a játékokkal filmekkel az a gond, hogy lényegében megfoghatatlanok, csak a hordozója tárgyi, de ma már a letöltések korában az se

@4lln4m3zw3r374k3n: thnx

Bobby Newmark 2015.12.14. 11:16:17

@Wildhunt: Francokat, ezért van e-book olvasóm. És az még kényelmesebb is, mint egy papír könyv.

VikMorroHun 2015.12.14. 12:07:04

Én az eladott Steam játékkártyákból megvettem a Hearthfires DLC-t az őszi Steam leárazásnál (kb. 20 Ft-ot még rá kellett fizetnem), másra szerintem most nem lesz fedezet. Pedig még van 1-2 játék a listámon. :)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2015.12.14. 12:24:22

@manson karcsi: Nekem csak az az érzésem, hogy trollkodni jöttél ide...

A Metro szériát mindig is kipróbáltam volna, csak amit olvastam róla, az alapján nem értem meg volna 20 EUR-t. 5 EUR-t megért. Nekem nem céltalan volt a bevásárlás és sokaknak sem...

A fogyasztói társadalmat szidni meg epic, mikor annak lecsapódását élvezed te is...

Bobby Newmark 2015.12.14. 14:20:49

@molnibalage: Nem árt némi ellenpontozás annak a rongyrázásnak, ami a kommentekben megy.

Eszünkben sincs szidni, röhögünk rajta. Ha erre vágysz, akkor: köszi, hogy finanszírozod az én szórakozásomat is.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2015.12.14. 14:31:26

@Bobby Newmark: Jézusom, mennyire szánalmas ez, amit írsz. Tényleg sajnállak, ha 2-5 dollárra leárazott játékok neked már rongyrázás, és büszkén vállalod, hogy a játékipar eltartottja vagy.

Ellenpontozás, mindenképpen, de morálisan.

A_G_A 2015.12.14. 14:45:31

@Bobby Newmark: Valjuk be, azért ez egy eléggé gyökér hozzáállás. És ilyenkor kellene képbe jönnie, hogy a „szemétláda” kiadók miért nem csinálnak magyar feliratot vagy szinkront nekünk. Pont az ilyen felfogás miatt, mert még azt is leszólod, aki miatt esetleg lenne ilyen. Az nem lenne jó védekezés, hogy 'háde én natívan tudok angolul, és leszarom' amit valszeg már elkeztél leírni, mert ettől még nem vesznek minket komolyabban a cégek. Steam ugye a környéki országokban jelen van, nálunk nincs. Ez is egy okozat a te/ti felfogásaitokra.

B3L4 2015.12.14. 15:18:09

Nezegettem az SW collections-okat. Majusban is gondolkoztam, de miutan azzota sem jatszottam 1-ikkel sem igy ugy dontottem, hogy majd ha vegeztem azokkal amik itt vannak az asztalon erintetlenul majd akkor koltok jatekra megint. (Tomb raider, withcer 3, sniper elite 3, destiny, assassins creed black flag (vege), unity, alien isolation es ezek csak xbox one-os dolgok). Szoval ugy dontottem nem, most nem.

Gratulalok a jo vetelhez. GoG-on beszereztem ingyen penzert a The flight of the amazon queen-t mert amiga emulatorban sikerult ugy lementem egy helyen, hogy a kov. masodpercben guruzott. Innentol kezdve azzal az egy allassal rendelkeztem es elegge elszomoritott. Aztan PC-s valtozatban vegig toltam es nagyon jo volt. Szoktam figyelni, hogy mi van ingyen es rengeteg jatek van: origin-en volt mar syndicate, ultima 8, gog-on van most is par kalandjatek, es hat xbox one gold-nal havi 2 jatek xbox one-ra meg 2 db. xbox 360-ra. Na ez mar olyan mennyiseg, hogy jo ideig el lehet veluk jatszani.

A masik meg ha gyujti az ember, akkor az olyan fura, hogy megveszi GoG-on, ki nem tudod rakni a polcra, jo az is igaz, hogy a GoG-os valtozatnal nem kell kinylodni emu beallitasokkal, de akkor sem teljesen olyan vagy mittomenma.......

Bobby Newmark 2015.12.14. 15:24:29

@Stöki:
"elég sok pénzt tervezek otthagyni"
"A vége összesen 250k lett."
"kb. 100 Euro-t szórtam el"

Ja, 2-5 dollár, igen.

Moralizálást meg dugd oda, ahová a nap sosem süt. Engem a saját szempontjaim érdekelnek, és kizárólag azok. 2-5 dollárt sem fogok kifizetni feleslegesen.
Továbbá pontosan erre megy ki a játék, hogy 2-5 dolláronként hagyj ott néhány százat(mint a fenti példákban), és ennek a kiküszöbölése az első 2-5 dolláros játéknál kezdődik.
A harmadik része a dolognak meg az, hogy még a harminc éves gémer pályafutásom során soha, de értsd: SOHA a büdös életben nem számított se pro, se kontra, hogy megvettem-e egy játékot vagy sem. 100% rajtam kívülálló okok miatt lesz sikeres vagy csődöl be egy fejlesztő, úgyhogy akkor oldják meg nélkülem, engem pont annyira érdekel a dolog. Sőt, a röhej az, hogy tökmindegy, mi van, én csak megszívni tudom. Csőd esetén egyértelmű miért, viszont ha egy fejlesztő sikeressé válik, akkor rárepül az EA vagy az Activision, és tönkrekúrja, mint történt az a Bullfrog, Westwood, Dice esetében, hogy csak a legfájóbbakat említsem.
Ezeket a szempontokat nem nagyon ellensúlyozza semmiféle moralizálás.

Mindezek tetejébe hozzátenném, hogy létezik játék, amiért fizetek, de nem azért, hogy büszke legyek rá, vagy hogy támogassam a fejlesztőket, hanem mert sikerült rákényszeríteniük. Na mondjuk hozzátartozik, hogy mind netes multis gém.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2015.12.14. 15:28:41

@Bobby Newmark: Akkor viszont a saját szempontjaidat vastagon leszarom, ha már ezen a seggbedugdosós szinten meg a kommunikáció.

Csak nehogy túltold.

Bobby Newmark 2015.12.14. 15:36:44

@A_G_A: Na, látom érzed te magadtól is, hogy hol vannak az érvelésed gyenge pontjai...

Háde natívan beszélek angolul, pont leszarom. Meg egyébként is szivárványszínűt hányok a magyarítások bő többségétől, mert enyhén szólva nem Kosztolányi szintűek. Még akkor is visszateszem angolra, ha van lehetőség lokalizált változatra.

Azon is lehetne vitatkozni, hogy ez most tényleg ok a kiadók leszarom hozzáállására, vagy csak jó kifogás. Ugyanis ott van ugye a konzolos használtjáték kereskedelem, ami főleg nyugaton jellemző, pontosan ugyanannyira licenszsértés, mint a warez, ráadásul nagyságrendileg is kb hasonló tételt vesz ki a kiadók zsebéből, a nyugatot ezért valahogy mégsem büntetik a kiadók.

Én egyébként csak pont ugyanannyira szarom le a kiadók kínját, mint ők az enyémet. Így vagyunk kvittek.

Bobby Newmark 2015.12.14. 16:49:34

@Stöki: Egy pillanatig sem vártam el, hogy érdekeljenek téged a szempontjaim, de ugye te sem fordítva? Elolvastam a tieid, te az enyémet, te seggfejnek nézel engem, én naívnak téged, aztán megyünk a magunk útjára.

Egyébként szépen kihasználtad a felkínált menekülési útvonalat, nehogy véletlenül a mondandóval kelljen foglalkozni...

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2015.12.14. 17:00:22

@Bobby Newmark: A mondandód ezer sebből vérzik, természetesen, de tényleg olyan szintre mentél, ahova nem megyek le kifejteni, hogy miért vérzik. Annál sokkal drágább az időm.

A_G_A 2015.12.14. 17:07:32

@Bobby Newmark: Nem gyenge érv, én is csak ritkán használom a magyar lokalizációkat, ez viszont nem szempont akkor amikor a kiadók elmennek az országból vagy eleve be sem jönnek, mert itt úgy is csak a warez megy. Lásd a sok, nálunk letiltott videót a tube-on, mert itthon nagy számban szedik le akár a zenéket is onnan. Vagy megveszel egy címet egy országból ahol forgalmazák, de nem működik, a support meg beleröhög a képedbe, mert itt nem is forgalmazzák (sarkított példa, ilyenről nem tudok, viszont ha magyarul szólnál, mondjuk jogi szöveggel, amit azért az olyan perfekt inglisek sem nagyon vágnak, mint te) akkor joggal nem reagálnak. Ezeken sem segít a warez. Aki legálisan jár el, azzal cseszel ki.
Mosdathatod magad, de fölösleges. Kiírni, hogy mindenki hülye aki pénzt ad mások munkájáért, nem menő. Inkább szánalmas. Főleg ilyen stílusban.

Savior 2015.12.14. 17:09:17

@Bobby Newmark: És konkrétan mi a mondandód? Hogy nehogy már fizetni kelljen valamiért, amivel emberek megdolgoztak? Szoktam veled egyetérteni (pl. valamelyik ezelőtti cikk alatt), de ez nagyon meredek. Vagy te enni sem szoktál, ha nem adja oda neked a hentes a hús, a zöldséges a zöldséget?

Feleslegesen senki nem szeret kidobni pénzt az ablakon, de a felesleges jelen esetben azt jelentené, hogy nem is játszol vele. Ha játszol egy játékkal, akkor azért nem ártana fizetni érte.

Az a 100 euro meg kb. 1,5 AAA játék ára, ezt én sem fizetném ki soha az életben. De ezért GoGon leárazáskor tudsz venni harmincat. Vagy nem, ha nem akarsz.

Bobby Newmark 2015.12.14. 19:37:40

@Savior: Az, hogy öreg hiba moralizálást vinni egy tisztán gazdasági kérdésbe. Van kínálat 0-ért? Van. Buy. Vége, pont. Eddig érdekel engem a kereskedelmi-ipari lánc.

De látom puffogtatod a szokásos maszlag kamu dolgokat, úgyhogy akkor írom rá a szokásos válaszokat.

0. Jellemzően átgondoltak az álláspontjaim és megalapozottak a véleményeim. Ha most nem értesz velem egyet, az annak a jele, hogy ebben a kérdésben nem vagy kellőképp racionális.
1a. Mire egy szoftver hozzám kerül, a fejlesztő jellemzően már ki van fizetve.
1b. A fogyasztói ár nem tükrözi a befektetett munkát sem az ~$50, sem az $5 dolláros ár esetében. Továbbá vicces az erkölcsi magaslat, ha $5ért veszel játékokat. Te $45-tel fizetsz kevesebbet az áráért. Én meg csak nálad még $5tel kevesebbet.
2. Ha a pék kiflijét megeszem, akkor a péknek eggyel kevesebb kiflije marad. Ha én jogtalanul játszom egy játékkal, az a kiadónak, fejlesztőnek nem okoz kárt. Nem is lopás a tényállása ennek, hanem szerzői jog sértés. Ez az egyik legbosszantóbb hülyeség, amivel jönni szoktatok.
3a. Kicsit fura elképzeléseid vannak a felesleges definíciójáról. Ami ingyen van, azért felesleges fizetni. Te AKARSZ fizetni az ingyenesen is elérhető dologért. Én nem.
3b. Ha Steamen, GoGon, Originen ingyen van valami akciósan, akkor azt morális okokból nem töltöd le?
4. Igen, a 100 euró nem olyan vészes.
5. GoGon olyan játékok vannak fenn, amiket már az elmúlt 25 évben egyszer feladtak, és beszüntették az árusításukat. A GoG megint üzletet csinál belőle. Nem fogok GoGról megvenni olyat, ami 15 éve már megvan ingyen.

Wildhunt 2015.12.15. 09:39:05

@Bobby Newmark: Akkor mondok neked egy tisztán gazdasági érvet. Nálam a letorrentezés így működött:
1. keresek egy látszólag megbízható kalóz által többnyire megbízható oldalra feltöltött, stabilnak tűnő töréssel ellátott verziót a játékból.
2. Letöltöm.
3. Kicsomagolás/telepítés, közben ellenőrzés nemkívánt látogatókra (dropper, rootkit, stb). Lehet, hogy paranoiás vagyok, de mivel egynél többször találtam vírust S.....W-s csomagban is, nem hagyom ki a lépést.
4. Megnézem a crack-et (típus, mit csinál, jött-e vele vírus).
5. Ha mindent OK-nak tartok, telepít, tör, ha működik, játszom. Ha nem, fórumok, ha mégsem, GOTO 1.

Nomost GOG/Steam esetén:
1. 5 EUR fizet
2. letölt.
3. Játszik.

És én vagyok hülye.

Wildhunt 2015.12.15. 10:08:25

Mellesleg (bár ez nem az az oldal), messzemenően elítélek minden ideológiai alapon alátámasztott érvelést, akár pro-, akár kontra. Neumann is megmondta, hogy mindenkit alapból, közvetlen személyes érdekek vezérelnek.

Bobby Newmark 2015.12.15. 10:12:04

@A_G_A: Ha téged sem érdekel a saját érved, akkor az gyenge. Nem tudom, hogyan lehetne ennél gyengébb. Úgy, ha le se írtad volna.

Mi az, hogy kiadó "nem jön be az országba"? Ez nekem így Steam, GoG, meg Origin korában kicsit értelmezhetetlen. Mondjuk nem is próbáltam lemezen játékot venni lassan 10 éve, nem tudom, egyáltalán ki a franc akar..? De tényleg, ez most így mi a halált jelentett?

Support téma meg teljesen indifferens számomra, még soha a büdös életben nem vettem igénybe szingli játékhoz hivatalos supportot. Ha probléma van, vagy megoldódik "magától" peccsel, vagy van rá neten azonnal megtalálható megoldás.
Ha egyik sem, akkor megoldom, de ez jellemzően 10-20 éves játékokkal fordul csak elő, amiknek a supportjának már az unokái is halottak. Egyébként ami azt illeti, nem is nagyon találkoztam még működő supporttal nem multi játék esetében.

Aki legálisan vásárolgat, azzal én aztán nem cseszek ki. Warez nélkül nem játszanék ezekkel a szarokkal. Nagyon régen tudtam lelkesedni szinglipléjer játékért, mert nagyon régóta agyhalott droidoknak gyártják őket. Nem nekem gyártják, ne tőlem várják, hogy kifizessem. Úgyis van, aki kifizeti.

Ezen felül azt illene már megemészteni, hogy nagyon kis ország vagyunk, 15 millióan beszéljük a nyelvünket, annyian vagyunk, mint egy kisebb amcsi város. Nem fognak belénk extra pénzeket tolni. Meg felesleges is, inkább tanuljon a paraszt angolul, ne lokalizációért sírjon, mert béka segge alatt vagyunk országosan nyelvtudás terén. Apám 65 évesen szótárazza magának a Mount&Blade-et és szépen ragad rá a szókincs (ha a kiejtés nem is), ha valaki erre nem képes, akkor nem is érdemli meg, hogy játszhasson.

A youtuberól zene letöltögetés nemzetközi jelenség, nem kéne Magyarországra sarkítani. Egyébként meg akinek megfelel a youtube minősége, az meg is érdemli. Az nekem még ingyen sem kell, olyan fos.

Mosdatja magát a pöcsöm, pont leszarom ha egy rohadék köcsögnek néztek. De hülyeségeket magyaráztok amiket le kell csapkodnom. Meg mondjuk kb a hatodik új téma lett feldobálva. Menj a picsába, hogy egyáltalán megpróbálod beállítani ezt mosakodásnak. Leírom mi van, hátha észbe kaptok. Ha nem, akkor meg nem, nekem nem lesz tőle rosszabb.

Bobby Newmark 2015.12.15. 10:18:02

@Wildhunt: Mivel a kettő körülbelül ugyanannyi időt vesz igénybe, de közben az egyik 5 euróba kerül, így igen, te. Főleg a 100. alkalom után, különösen ha a játék később szarnak bizonyul, és két óra után uninstalldel van.

Egyébként GoG "rip" esetében a warez és a legális verzió 100% megegyezik, mer' ugye a GoG alapból DRM free, nem kell hozzá krekk, így ez a probléma nem is létezik.

Egyébként meg nem félek a vírusoktól, plusz én játékban még nem találkoztam velük. Film kamutorrenttel, amihez vírusos dekódolót kell letölteni, hogy aztán transzvesztitapornót kapj érte, azzal már igen. Meg "download manager" vírussal is, amit aztán csak iszonyat szenvedés árán lehetett kitakarítani a Chrome-ból. De játékban rejtőzővel nem igazán. Crackerek is vigyáznak a hírükre jellemzően.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2015.12.15. 10:19:01

@Bobby Newmark: Mondtam, hogy ne told túl. Utolsó figyelmeztetés, aztán jön a banhammer. A véleményedhez jogod van, de próbáld olyan stílusban előadni, hogy közben nem küldesz el másokat a picsába.

Wildhunt 2015.12.15. 10:35:23

@Bobby Newmark: Engedj meg egy személyes kérdést, a továbbiak előtt: ugye nem crack-elt víruskeresőt használsz?

Wildhunt 2015.12.15. 10:41:37

@Bobby Newmark: Nem akarlak én meggyőzni semmiről, de azt azért látod, hogy te vagy a potyautas a rendszerben. Ez dettó az a helyzet, mikor úgy használod pld az egészségbiztosítást, hogy egy petákot nem tettél bele. Lehet csinálni? Igen. Te vagy az éálet császára? Igen. Működne az egész ha mindenki így csinálná? naná, hogy nem.

Bobby Newmark 2015.12.15. 11:08:24

@Wildhunt: Alapvetően nem használok víruskeresőt. Időnként felteszek egyet-egyet (jellemzően rotálom őket, sosem ugyanazt kétszer), megnyugszom, hogy továbbra sincs vírusom, aztán uninstall. Rühellem, ahogy folyamatosan zabálja az erőforrásokat feleslegesen.

Egyébként túlzottan nem érdekel a dolog, mondom, hogy nem félek a vírusoktól. Már régóta nem túl veszélyesek, inkább csak idegesítőek.

Abban meg ne legyél teljesen biztos, hogy a víruskereső tényleg vírust talált a krekkben, simán lehet, hogy csak magát a krekket tekinti nemkívánatosnak. Láttam már olyat, hogy valami nagyon kamu indokkal karanténolta le egy víruskereső a krekkjeimet. Olyat, amit más kereső nem "talált meg".

rept_ai 2015.12.15. 11:15:28

Told túl, kérlek, told már túl, na, lécci :)

Bobby Newmark 2015.12.15. 11:24:54

@Wildhunt: Ja, csak azt felejted el, hogy a magyar TB az egy kb 10 millió fős piac, a játékipar meg egy hét milliárdos. Míg a saját országunkkal szemben _esetleg_ meg tudtok győzni, hogy foglalkozzak (bár arról sem nagyon, az a helyzet), addig én az egész világgal akkor sem fogok, ha megkínoztok.
További különbség, hogy a TB levonódik automatikusan, meg hogy csekkolják minden alkalommal, amikor orvoshoz megyek.

A "működne, ha mindenki így csinálná" meg a csúszós lejtő érvelési hiba. Ki van zárva, hogy mindenki így fogja csinálni, úgyhogy én simán megtehetem. Mindig lesz elég amcsi meg egyéb nyugati, vagy épp japán, esetleg önérzetes magyar, aki megveszi. Főleg az irdatlan világsikerek esetében teljesen fals ez az érv.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2015.12.15. 11:26:41

@Bobby Newmark: A 2. ponthoz...

A péknek eggyel kevesebb kiflije, a kiadónak meg eggyel kevesebb vevője.Szánalmas, ahogy a termék fizikai formájának hiányával próbálod mosdatni a warezt.. Kevered a szezont a fazonnal.

Bobby Newmark 2015.12.15. 11:55:17

@molnibalage: A kimaradt bevétel nem kár. Az alapvetően fals hozzáállás, hogy ha nem lenne warez, megvettem volna. Legtöbb letöltött játékot szinte csak kipróbálom, aztán húzom a szám mert nem tetszik. Foglalja a helyet hónapokig, hogy majd egyszer befejezem, aztán egyszer csak kell hely, és uninstalldel. Ilyen játékot soha nem fogok megvenni, ami már ránézésre is csak az "el lehet baszni vele az időt, de nem különösebben tűnik jónak" kategória.
A fizikai termék hiánya miatt alapvetően megváltozik a cselekmény jellege. A jog is szerzői jog megsértésének tartja, nem lopásnak, helóka! Itt most megint nem én vagyok eltévedve.

És tudod, ha tehetném, még többet is ártanék EA-nek és Activisionnek. Megdögölhetne mindkettő, jobb lenne a világ nélkülük. Összeszámolni is nehéz, hány fejlesztőstúdiót, frencsájzt tettek tönkre.

Wildhunt 2015.12.15. 12:09:57

@Bobby Newmark: Ez egy nagyon őszinte hozzáállás, respect. Még mindig ott van, hogy adott méretű potyautast ebír a hajó, ha mindeki így utazik, akkor viszont el sem indul. Az egész a lehetőségen és a hajlandóságon múlik.
Valahgy nálam a crack és a vásárlás folyamata nem ugyanaddig tart, meg a crack folyamata jobban is idegesít (öreg vagyok már hozzá, vagy mi), de ez akkor magánügy. Vagyis részemről kb ebből két okból fizetek:
1. megtehetem.
2. kényelmes.
szoktam még említeni a vezeklést 20 évnyi kalózkodásért, de ez, természetesen, kamu.

Bobby Newmark 2015.12.15. 13:06:01

@Wildhunt: Van, hogy nekem is kényelmesebb megvenni. Prison Architect early access volt ilyen, amikor kb kéthetente jött frissítés. A harmadik lewarezolása után meguntam, és megvettem. Plusz hozzájárult az is, hogy a torrenten fenn lévő verzió nem volt megtörve, és 100 bentlakó után szólt a játék, hogy na akkor eddig tartott a demó.

Sőt, itt még az is bejátszott, hogy kis fejlesztő, tőle nem sajnálom a pénzt, meg nem kért túl sokat.

A hajó el nem indulás viszont továbbra is fikció marad. Újabban hamarabb begyűjti a finanszírozását a játék reménykedőktől(kickstarter és társai) és hülyéktől(nagy kiadók elővásárlásai), mint megjelenne. Utoljára a hajó el nem indulása a játékipart úgy a '70-es évek közepén fenyegette.

A_G_A 2015.12.15. 15:26:23

@Bobby Newmark: Szép amikor lehülyézel másokat, meg próbálod visszaforgatni a szavait a te ostoba értelmezési irányodba. A gond az, hogy nagyon fordított lovon ülsz, itt neked kellene védekezned mert voltál olyan hülye, hogy leírd a hibás érveidet. Ha oprendszerről vagy office programokról van szó, megértem, hogy nem akarnak az emberek fizetni egy töcsgazdag cégnek, főleg mert van ezeknek bőven jól használható free alternatívája. Amúgy is alig van bennük néhány ember munkája. De egy játéknál, ha csak a textúrák, vagy az animáció elkészítéséről van szó, eszméletlen mennyiségű idő és energia kell hozzá, és sokszor annyi ember munkája. Ilyeneket senki nemkészít hobbiból, míg profi office-t meg oprendszert igen.
A nagyonhibás érvelésed is abszolút megdől olyankor, amikor szinkronos filmeket látsz a moziban világpremierrel egyidőben, pedig szerinted szánalmasan kevesen vagyunk ahhoz hogy megérje a kiadóknak. Vagy, mint a példát látod, mégsem. Játékoknál kicsit sem más a helyzet, csak te és a haverjaid természetesnek veszitek, hogy leszeditek.
Kedvenceim az ilyenek voltak, mint amikor a (szerinted szemét EA) épp ingyen adta a BF3-at, itthon persze az ment, hogy minek az, úgyis leszedem kórról ugyanúgy ingyen...
Vagy rajongói oldalon, ahol alapból tiltott a warez, methogy rajongók gyülekezete. Rendszeresen előfordul, hogy a tört/szedett verzió nem megy, segítsetek (Illetve valahogy így: „leszetem dea krakolt vrzio nem múkődik, segícsetek”). Pedig egy olyan árú dologról van szó, ami ma már kevesebb mint egy pizza, doboz cigi vagy két sör ára. Mikor közlik vele ezt, és hogy warezzal amúgy sem foglalkoznak, akkor jön ugyanez a támadás mint tőled, „köcsögök vagytok stb”.
Amúgy jó kis botnethálózat tagja lehetsz, Valszeg annyi malware-ed van, ami simán pótolja a víruskergető lassításának hiányát. Bizrosan bekaptál pár bitcoin minert is, (uTorrent ugye) jövedelmező lehetsz a „warezkiadók” számára. Fizetsz te, csak nem tudod kinek.

Letokteren 2015.12.15. 15:54:31

Kicsit szomorú, hogy ilyen irányba kellett elvinni a fonalat. Nem látom be, ha az asszony hazatérhet úgy, hogy divatbemutatót tart abból, miket szerzett, meg mennyit költött, akkor mi miért ne oszthatnánk meg ezt egymással? Senki nem akart itt eredetileg sem moralizálni, sem reklámozni, vagy a kapitalista nyugatot ajnározni, bemocskolni a karácsony szellemét.

Kicsit visszaterelve a témát az eredeti medrébe, mi a Csatakalapács Negyvenezer második részét, meg a Vaják első és második részét zsebeltük be a legutóbbi Steam-es leárazáskor. Különösebben most nincs is cím, ami miatt a karácsonyi dömpinget várnám, főleg, hogy ezeket is a bejgliidőszakra tartogattuk. Ugyanakkor valami Blizzard-os leárazásra kíváncsi lennék, bár nem tartom valószínűnek, hogy a mostaninál lesz komolyabb.

codorra 2015.12.15. 16:30:29

Elgondolkoztál már a cikk címén?

Légy átkozott, GOG.com

Miért a GOG tehet arról, hogy otthagytál ennyi lóvét? :D.

Ennyi.

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2015.12.15. 16:32:37

@codorra: Hű, ha komolyan vetted, hogy én tényleg átkozom a Gogot, amikor olcsón kapok meg tőle egy csomó játékot, akkor kalibrálj kicsit az iróniadetektorodon. :)

Bobby Newmark 2015.12.15. 16:33:28

@A_G_A: Nem, a szép az az, hogy beszélsz rengeteget, csak semmit nem mondasz. Azt nem sikerült alátámasztanod, hogy MIÉRT ostoba az én értelmezési rendszerem, meg hogy MIÉRT én ülök fordítva a lovon. Így, tudod, az inzultus elég kevéssé ül. Nem sikerült érvet hoznod, csak elmantráztad a szolgalelkű értékrendszered.
Azzal meg, hogy az oprendszer meg az Office jogtalan használatát elnézed, igen gyönyörűt zakóztál a képzelt erkölcsi magaslatodról. Ilyen gyönyörű öntökönszúrás után azt hiszem, nekem nem nagyon kellene már többet hozzátennem, de azért.

Arra várhatsz, hogy majd én a te értékrended szerint fogok viselkedni. Pont nem érdekel hogy az lenne egyesek szerint a dolgom, hogy jó droid módjára fogyasszak ész nélkül. Bocs, de ennél tudatosabb vagyok, és a saját érdekeimet tartom a szemem előtt. Engem, mint mondtam, nem zavar, sőt, örülök neki, ha droidként viselkedsz, csak annyit mondok, hogy én nem fogok.

Tudod, pont nem érdekel, hogy mekkora befektetett idő és energia kell az elkészítéséhez. Nem érdekelt, soha nem is fog.
Azt az embert sem érdekli, aki akciókban, fing áron veszi meg a játékot. Ugye nem azt akarod mondani, hogy azzal az 5 euróval kifizetted a grafikus két éves munkáját?
És akkor itt válik a dolog igazán képmutatóvá, és egyértelművé, hogy csak a kis lelked megnyugtatása a cél, nem pedig a fennkölt elvek. Mert az látszik belőle egyértelműen, hogy te sem akarsz igazán fizetni érte.
Én legalább egyenes és őszinte vagyok.

Azon hadd ne röhögjek már hangosan, hogy senki nem készít játékot hobbiból! Éppen azok, amik még érnek valamit a mai szituban. Ők azok, akiktől igazából nem sajnálom a pénzem annyira, és előbb az árat nézem meg, aztán csak azt, hogy fenn van-e torrenten.

Filmet szinkronizálni kb tizedakkora munka, mint egy játékot. Játékban lehetnek könyv hosszúságú szövegek, meg még a "rövid" CoDok is 4-6-8 órásak, és folyamatosan pofáznak benne. Továbbá a filmek szinkronizálása kb 60 éve bevett gyakorlat, van benne tapasztalat, van hozzá infrastruktúra.
Az így konkrétan hazugság, hogy pont semmi különbség nincs.
Egyébként a filmeket is letöltöm, csak ott is kerülöm a szinkront messziről. Néhány éve már a magyar feliratot is. Moziban is. Felőlem a szinkronszínészeink elmehetnek közmunkásként árkot kaszálni, annyira van szükségem a munkájukra.

Na, BF3at talán hagyjuk. Az volt az utolsó EA játék, meg Battlefield, amit megvettem. Nem tudom, mikor adták ingyen, de így utólag már az sem lenne elég, ha még ők fizetnének érte. Pusztuljon el az EA azért, amit a BF sorozattal csinált. Attól meg külön hülyét kapok, hogy téged megvettek ezzel a parasztvakítással, hogy ingyen osztogatták. Ja, ingyen osztogatták azt a szemetet, amit csináltak a sorozatból. Hát akkor örülj neki helyettem is, kérlek!
Egyébként ha már ingyen osztogatásnál tartunk, remélem akkor is tiltakoztál, hogy "nem, nem! ne adjátok ingyen! ki akarom fizetni a grafikusok munkáját!"? Csak hogy nehogy véletlenül ellentmondásba kerülj a fennkölt elveiddel!

Továbbá velem vitatkozz, ne a múltbéli sérelmeiddel, mert én pont leszarom, hogy beszóltak neked rajongói fórumon és durcás vagy miatta, vagy hogy ha idióták közé jársz, és csodálkozol, hogy hülyék vesznek körül. Nekem ehhez nincsen közöm, ez a te kis saját frusztráltságod. Én értek a számítógépemhez, és meg tudom oldani a problémáimat, köszi szépen. Ha nem, akkor meg gúgli a barátom, annyira idióta nem vagyok (bármennyire is elképzelted így a kis mesevilágodban), hogy egy fórumon sírjak, aztán várjam a megváltást.
Az utóbbi idők legnagyobb szívása az volt, amikor az új Star Trek játékot próbáltuk összehozni, hogy tört verzióban is menjen a LAN coop. Hát azzal megküzdöttünk rendesen, két és fél órába telt, mire sikerült.

Ott még mindig el vagy tévedve, hogy próbálsz itt erőlködni azzal, hogy egy doboz cigi ára. Még mindig ott tartunk, hogy ha van 0,- a kínálatban, akkor azt választom és kész. Aztán veszek mellé egy sört, és elnézőbb vagyok a hibáival fél órán át.

Ja, biztos nagy botnethálózat része vagyok, ha nincs olyan adatforgalmam, amit nem én kértem, meg a rendszeres (csak nem folyamatos) víruskeresés soha nem talál semmit. De gondolom te meg folyamatosan a seggedben tartod a lázmérőt, hátha egyszer lázad lesz?

Összességében szép mesét rittyentettél a hiedelmeidből meg a hülye elképzeléseidből, csak túl sok köze nincs a valósághoz, az a helyzet.

Bobby Newmark 2015.12.15. 16:38:23

@Letokteren: DoW2zni gyertek multiban, mert nincs ellenfelünk mostanában. :P :D
És valójában az a Háború Hajnalának a második része. Ja, és remélem, hogy a Megtorlás különálló kiegészítőt vettétek, mert az most multiban az aktuális verzió.

codorra 2015.12.15. 23:35:57

@Stöki:
Nem, de manapság nem lenne példa nélküli a fogyasztói társadalom szapulása... :D. Ott volt a smiley, nem ?

Pár éve olvastam egy cikket, hogy "gonosz" gyorséttermek vásárlóerőn számítva(vagy munkaórában/időben) kb fele annyiből kihoznak 3× annyit mint 50 éve (azaz egy burgerért fele annyit kell dolgozni, cserébe 3× annyi cucc van benne).
És, hogy ez mennyire káros...

Közgazdászként, kb: 6×osára nőtt a "termelékenység" és ez baj...
Azt hittem eldobom az agyam. :).
Mert, ha még kötelező lenne ott enni...

Önkéntelenül ez jutott eszembe a cikked címéről.

Ennyi.

A_G_A 2015.12.16. 15:18:09

@Bobby Newmark: Sajnos menthetlenül hülye érved vannak, és már tényleg nem tudsz mást tenni, mint belekötni abba, ami számodra csak kiragadott szövegkörnyezetben állja meg a helyét. Egyetlen logikus mondatod nem volt, semmit nem tudtál cáfolni, csak üres frázisok jöttek ki belőled. Azon a rajongói oldalon a többségük hivatásos informatikus, aminek te is állítod magad. Mégis kivetik a fajtádat. Mivel több mint 10 éve nem fizetek a legális oprendszeremért vagy az office-omért de akár profi grafikai szoftvereimért sem, ezért a zakót nyugodtan elkönyvelheted magadnak. Pedig ezekkel azért szoktam pénzt is keresni. Igaz, nem windowsom van.
A szinkronos szómenéseddel engem, minket igazolsz. Ha már úgyis utolsó suttyónak tartod a nyelvünket, miért nemmondjuk a neogafon suttyózol le mindenkit a natív angoloddal, ők tuti értékelik. 4chanen is jól éreznéd magad.
Grafikáról láthatólag halvány lila fingod nincs, animáció készítésig már el sem jut az értelmezési tartományod. Utóbbi lett volna a lényeg, de ugye leszarod.
Nincsenek múlt béli sérelmeim, nem követek semmiféle hitvallást, abszolút realista vagyok, de azért a közerkölcsöt be szokás tartani. Persze vannak a világnak területei ahol a rablás és a gyilkolás is elfogadott a helyi lakosság körében, sőt a sértegetés is rituálé része lehet, csakhát itt a blog kommentszekciójában nem az a törzs lakik.
Mindenesetre, mivel láthatóan menthetetlen vagy, csak személyeskedni tudsz és környezetéből kiragadott szavakkal is csak a magad igazát tudod bizonyítani, így innentől ahogy te is mondtad a kiadókról, magasról teszek arra mit vergődsz a továbbiakban. Hiteltlenségedet már csak tovább mélyítheted. No meg mostanra fogyott el a trolloknak szánt heti ingyenebédkvótám.

Bobby Newmark 2015.12.16. 22:57:19

@A_G_A: :DDDDDDD
Köszi, eléggé feldobtad a meglehetősen szar napomat, könnyesre röhögöm magam rajtad!

Most úgy tényleg próbálsz inzultálni, vagy csak visszamondod nekem azt, amit én mondtam neked, ilyen óvodás szinten? Csak mert a jelek szerint kicsit elfelejtetted, miről szól itt ez a vita, és hogy TE akarsz ENGEM meggyőzni valamiről, úgyhogy NEKED kéne érvelned. Ami egyébként még mindig nem sikerült, csak puffogtatod itt az inzultusokat de körülbelül a másik irányba, annyira célt tévesztenek.
Mondjuk az nem derült ki a sok mellébeszélésedből, hogy miről is akarsz engem meggyőzni, de azért ki tudom találni. Csak szólok, hogy még csak le sem írtad... :P

Szóval nem nekem kéne logikáznom meg érvelnem, az a helyzet. Az én logikám annyi, hogy ha nem költök feleslegesen játékra, akkor több pénzem marad, és ez éppen elég érv is ahhoz, hogy így is tegyek. Ebbe akarsz valahogy belekötni, csak nagyon nem sikerül rajtam fogást találnod.

Komolyan könnyem kicsordul, hogy itt "előző részek tartalmából" összefoglalót kell tartani neked, hogy miről szól a vitánk, mert elfelejtetted! :DDD

Jó, hát tudtam én mindig is, hogy a vérpistikék leginkább az informatikusok közül kerülnek ki, nem kell tovább bizonygatnod.
'A fajtámat' meg nem igazán vetik ki, mert a nedves álmaiddal ellentétben nem szoktam tematikus fórumon elárulni, hogy tört játékkal játszom. Meg egyébként rohadtul nincs szükségem segítségre. Ha rajongói oldalon járok, én szoktam segíteni a bénáknak.

Oh... várj... szóval EZ a baj?! Csak azért nem warezolsz, mert béna vagy hozzá, fórumon meg nem segítenek?! Ó te szegény... kérdezz bátran, segítek! :D
(Látod, így néz ki egy szépen felvezetett, burkolt, kérdésként előadott inzultus. Csak hogy segítsek már neked egy picit, mert olyan bénán csinálod ezt a flémelés dolgot!)

Azt nem tudom, hol álmodtad, hogy informatikus vagyok, mert ezt soha nem állítottam. Mérnök vagyok, hidakat tervezek. De édi vagy, elképzelted, hogy érteni a számítógépekhez az az informatikusok kiváltsága? Kell hozzá értenem a munkámhoz meg a hobbimhoz. Szeretek programozni is, legalábbis egyszerű dolgokat.
Ha már ilyen kedvesen érdeklődtél.

Az engem teljesen hidegen hagy, hogy mit használsz, egészségedre. Az előbbi hozzászólásodban azt írtad, hogy megérted, ha a Microsoftnak nem akarnak az emberek fizetni. Mivel töknyilvánvaló, hogy nem mindenki használ ingyenes alternatívát a nemfizetés mellett, ezzel abba a kellemetlen helyzetbe kerültél, hogy van warez, amit megértesz, meg van amit köpködsz, és ezzel buktad az erkölcsi magaslatod. Ha elveid vannak, akkor ragaszkodj hozzájuk, mert különben csak alfelet csinálsz a szádból.

Megint elfelejtettél érvet írni, hogy miért is téged igazollak.
Egy szóval nem mondtam, de még csak nem is utaltam rá, hogy bármi bajom lenne a magyar nyelvvel, ez megint csak a korábbi sérelmeid meg a frusztráltságod kivetülése. Nagyon szeretem és élvezem a magyar nyelvet, kár, hogy Stöki nem engedi kihasználni a teljes ízességét. Annyi itt a szitu, hogy ami idegen nyelvet megértek, azt szeretem eredetiben hallani meg olvasni. Csak abból az okból kifolyólag, hogy az az eredeti. Németet még pedzegetem, de ahhoz a szókincsem kevés. A Cargo nyelvezete már sok volt. Franciától, japántól hülyét kapok, azt magyar szinkronnal vagy felirattal nézem.

Köszi a tippeket egyébként, egyelőre most itt szórakozom. Roppant mulatságos módon vagy képtelen a vitára meg az érvelésre.

Azt megint nem tudom, hogy honnan szülted ki, hogy a grafikához nem értek, mert nem is beszéltünk grafikáról. Egyébként tényleg nem értek hozzá meg nincs hozzá türelmem sem, én műszaki rajzokat meg 3D modelleket gyártok számítógépen. Grafikával látványtervek szintjén találkozom, de igazából azt még nem csináltam. Nem hiányzik, nem mérnöki munka, meg csak pöcsölnék vele feleslegesen, mikor más sokkal gyorsabban összedobná.

Az agyam meg azért nem jut el az animáció készítéséig, mert egészen eddig a pillanatig nem volt róla szó.
Itt most álljunk már meg egy picit, míg megkérdezem hogy te így tényleg gondolatolvasónak hiszed az emberi fajt? Mert már így többször megpróbáltad azt, hogy bettipelted hogy én mit szoktam csinálni, aztán tényként kezelted. Most meg így elvártad tőlem, hogy kitaláljam, hogy te pont az animációról akartál beszélni.
Nem, sajnos az a helyzet hogy nekem ez így nem megy, azt, hogy szerinted mi a lényeg csak akkor tudom meg, ha elárulod. Ugyanígy amiket így elképzeltél rólam, az csak a te fantáziád.

Na mit akartál az animációval?

A múltbéli sérelmeidet az infós vérpistikéktől meg egy bizonyos népcsoportról egész szépen kiteregetted.
Egyébként ekkora ziccert kihagyni, apám, pénzről van szó, és te a másikkal próbálsz inzultálni?! :D

Ó dehogynem követsz hitvallást, csak ha most elmondom minek látszol, Stöki kivág innen engem.

Ne használj kérlek olyan idegen nyelvű szavakat, amiket nem értesz! Kérlek nézd meg a "realista" szó jelentését, és ha már arra jársz, nézd meg a "naív" és az "idealista" szavakat is!

(mic drop, betelt a kommentdoboz)

VikMorroHun 2015.12.17. 09:30:52

@Bobby Newmark: Sikerült neki érveket hoznia, egész szépen csinálta, csak nem értetted meg.

Wildhunt 2015.12.17. 10:47:41

@Bobby Newmark: Olyan választ vártál, hogy miért éri meg neked forintban megvenni egy játékot. Amire persze hogy nem kaptál választ, nem is kaphatsz, mert mindig olcsóbb valamit lelopni, mint megvenni. Arra viszont, hogy miért veszünk játékot, egészen jól válaszolt.

Bobby Newmark 2015.12.17. 12:56:57

@VikMorroHun: Igen? Mutasd már melyik volt az a sok mellébeszélése közt! Konkrétan semmit nem tett hozzá a vitához, csak jár a szája. Az egyetlen dolog ami kihámozható a sok felesleges szócséplésből az a moralizálás, de konkrétan azzal kezdődött itt az egész szóváltás.

Az meg lehet, hogy te tudod mit akart kihozni az egészből, meg persze én is, de hogy érvelnie nem sikerült az álláspontja mellett, az is tény.

Az érződik még át az egészen, hogy ő játék animátorként dolgozik, és erősen hazabeszél, személyesen sértve érzi magát, mert én az ő munkáját nem vagyok hajlandó kifizetni. Ebben az esetben érthető a felháborodása, de továbbra sem hat meg a dolog.

VikMorroHun 2015.12.17. 18:47:38

@Bobby Newmark: Szerintem az lehetett, amit te mellébeszélésnek tekintesz/figyelmen kívül hagyod. Hadd ne kelljen most ide másolnom ezt a sok hozzászólást kicsit fentebbről... :)

csikocska 2015.12.29. 09:12:06

Szerintem a témához tartozik, hogy év végéig lehet venni 4 Duke Nukem játékot kedvezményes, 2,36 eurós áron. Ez még azokhoz a mostanában megjelent játékok Complete Edition változatához képest is olcsó, legalább 1 regisztrációt megér, legalább a Duke 3D-t és a Manhattan Project-et érdemes kipróbálni. :)
süti beállítások módosítása