HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Itt az idő, hogy igent mondjunk a bálnavadászatra!

2015.06.23. 11:09 miguel_

De most komolyan, le Moby Dickkel, legalább annyi időre, hogy szavazzunk egyet a Nantucket című játékra a Steam Greenlight-programjában. A stratégiai játékban 19. századi bálnavadászcéget kell igazgatnunk, ennek minden szépségével együtt.

Amennyire a prealfa-állapotban lévő játékról kiadott anyagon látszik, főleg a mikromenedzsment és a kártyajátékszerű harc lesz jobban kidolgozva, a bálnák felkoncolását csak érintőlegesen mutatják be a készítők.

És ahogy az a steames oldalon is kiderül: a játékon dolgozó emberek nem a bálnavadászatért, hanem a történelmi korszakért és az arról született történetekért vannak oda, szóval nem kell attól félni, hogy majd pont emiatt futhat ki újra a japán bálnavadászflotta. Egyben ez arra is példa, hogy lehet megosztó témákból igazi játékot is csinálni anélkül, hogy egy Hatred-szerű szar legyen a végeredmény.

458343309_preview_shipwrightupgrade.jpg

9 komment

Címkék: steam Greenlight nantucket

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr307564116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2015.06.23. 15:51:39

a hatredben egyedül a trailer volt a fasza.

sztrelnyikov 2015.06.24. 08:04:07

Az ilyen játékok miért PC-re jelennek meg és nem tabletre?

Iszonyú jó ilyen játékok vannak (pl Doorkickers, The Few) és mindegyik PC-re, miközben annyi CPU-t eszik, ami négyszer megvan bármelyik telefonban.

Jó és azt is tudom, hogy mindegyik esetében tervben van a tabletes verzió is (a doorkickerses román fiuk is ezt igérgetik már egy ideje), de alapból mindig PC-re jelenik meg.

Ha egyszer PC elé tudok ülni (idő és energia együttállása), akkor már valami olyannal játszom, amihez kell is az erő. De napközben sorbanállva, tömegközlekedésen rohadt jókat lehetne játszani az ilyen és ehhez hasonlókkal.

U.I.: ja és nagyon meggyőző ez a bálnavadászos is, szavazok is rá.

sztrelnyikov 2015.06.24. 08:05:28

@sztrelnyikov: Ja, már nem szavazok rá, :) Megszavazták...

Ravenor 2015.06.24. 08:30:22

@sztrelnyikov: Programozó hozzá nemértés és lustaság miatt, meg, hogy a nulla munkájukkal jól lehúzzák azokat, akiket át lehet verni. És a steammel könnyű átverni a népeket.

sztrelnyikov 2015.06.24. 09:22:40

@Ravenor: Minden programozó nevében kikérem magamnak!

Ravenor 2015.06.24. 09:32:37

@sztrelnyikov: Te biztos a colonial marines, a watchdogs, és a bf3-4 fejlesztői nevében is kikéred magadnak, mert azok annyira profi munkák. Jól gondolom?

sztrelnyikov 2015.06.24. 14:14:46

Az, hogy egy játék szar, legtöbbször nem a programozókon múlik. Mint ahogy az sem, hogyha jó.
Kivéve az ilyen kis (un. indie) játékokat mint a poszt témája (ahol 1-3 srác a minden).

Ravenor 2015.06.29. 08:28:51

@sztrelnyikov: Tehát a programozók semmit nem tesznek hozzá. Ezt mondjuk eddig is tudtam :D

sztrelnyikov 2015.06.30. 09:37:11

@Ravenor: Az általad sorolt játékokban a programozók azt kódolják le, amit eléjük raknak. Arról, hogy ezek szarok lettek, nem a progik tehetnek.
Az indi játékoknál általában nincs külön tervező, hanem mindent a programozók csinálnak.
süti beállítások módosítása