Már elnézést a kérdésért, de a Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ezt váltotta ki belőlem az E3 utáni híreket böngészve. Láttam a játékot az expón, nagyon szép, mindenképpen várós, de amit itt olvastam, azon kicsit megütköztem: a játékban a lovak valós időben fognak lócitromot potyogtatni. (A trailerben ez szerencsére nem látszik.)
Egyrészt elképzeltem a grafikust, akit megbíztak ezzel a feladattal: "Te, Hirokazu, a héten kellene modellezni pár kupac lószart. De realisztikusak legyenek ám!" Másrészt felmerülhet a kérdés, hogy tényleg kellenek-e ilyen extrák egy játékba? Meddig érdemes energiákat fektetni a játékmenet szempontjából közel nulla jelentőségű dolgokba?
Ott van például a Soul Calibur sorozatban a nyilvánvalóan teljesen öncélú csöcsalgoritmus - ez már annyira a sorozat része lett, hogy a rajongók valószínűleg hiányolnák, ha eltűnne. Vagy ott a készülő Dead Island 2, amihez motion capture-öltek egy macskát - ha ez a macska nem valamelyik főszereplő, akkor erősen parasztvakításnak érzem a dolgot.
Szerintetek a virtuális lócitrom a határ melyik oldalán billeg? Kellenek ilyenek egy játékba, tényleg hozzátesznek érdemben, vagy ez azért már túlzás? (Őszintén szólva én még a lószarpoligonok előtt meghúznám a vonalat.)
Utolsó kommentek