HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

8 biten jönnek a cylonok

2012.01.05. 15:05 hancu

Vagy 16-on, tökmindegy, a lényeg, hogy a Collegehumornál most éppen minden idők egyik leg........................... (a felhasználó tölti ki, én a "túlértékeltebb" jelzőt használnám, de nem akarok itt különösebb hitvitát generálni) sci-fi sorozatát, a Battlestar Galacticát öntötték konzolos retro-RPG formába. Azt meg kell hagyni, pontosan látják, hol lehet odaszúrni a sorozatnak.

 

13 komment

Címkék: collegehumor

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr463521984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moli 2012.01.05. 15:19:41

errol jut eszembe, a dokrly ch-leanyvallalat, es mivel a dorkly rss feedben valamiert nincsenek benne a Dorkly Bits-ek, a ch-n pedig csak neha bevallogatnak, ezert csinaltam egy feedet: moli.hu/feedproxy/feedlybits.atom

dragon83 (törölt) 2012.01.05. 17:35:57

Segítek kitölteni a hiányzó részt.

legistenkirályabb

:D

Kaleb 2012.01.06. 01:41:42

Az hogy a frostshockos sw:tor részt trollkodásra használjátok az egy dolog, de hogy itt meg BSG beszólást olvasok... na azt már végkép nem tudom hova tenni :S

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2012.01.06. 08:58:56

@moli: Ebből egy büdös szót sem értettem. Tényleg. Egyet sem.

TH 2012.01.06. 10:07:22

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: én értettem belőle azt, hogy "erről jut eszembe"

moli 2012.01.06. 12:15:33

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: leanyvallalat?
(egyebirant a 'valogat' helyesirasaert en kerek elnezest.)

A_Konzol_Fertő 2012.01.06. 12:29:11

A BSG-t nem szídni, aki nem látja benne az értéket, az csak magára vethet.De egyébként ez egy vicces megoldás a collegtől,de nem minden vicces ami tőlük jön.Ők pl sokkal túlértékeltebbek mint a BSG.

Dir81 2012.01.06. 13:00:35

A BSG nagyon jó sorozat volt, imádtam, de a végén tényleg nem tudtak mit kezdeni sok dologgal. Csoda, hogy egyáltalán befejezték, pedig ez volt a csatorna legelismertebb sorozata. Írósztrájk, pénzhiány, nem adunk Starbucknak annyit amennyit kér, kiírjuk, feltámasztjuk, mert a fanok hiányolják, az összes sztoriszálat meg sietve lezárjuk...

algi 2012.01.06. 14:58:21

A Lost sokkal túlértékeltebb. Viszont a BSG társas baromi jó. Én nem szerettem a sorozatot, de ugyanaz, amiért az nem tetszett (űropera helyett rinyálás), a társasnak nagyon jót tett. A sorozat rajongóinak meg egyenesen kötelező legalább kipróbálni.

Egy jópofa bemutató: youtu.be/-Gjo1q3sbKo

Más: Emberek, valaki itt tud valamit arról a BSG videojátékról, ami éppen az új sorozat előtt jött ki? Jó? Rossz? Én csak egy trailert láttam, meg szomorkodtam, amiért nem jött ki PC-re:

youtu.be/jQn7aC2QJBs

@A_Konzol_Fertő: Én látom benne az értékeket, és emlékszem, hogy melyik értéket melyik korábbi sorozatból lopták. (Ami azért übergáz, mert Ron Moore azért ott van a szeren, mint író, úgyhogy nem is értem, miért kellett ezt.)

De engem leginkább az bánt, hogy ejtették a klasszikus főcímzenét. (Ami remélhetőleg megszólal majd a mozifilmben, ami állítólag újból a klasszikus sorozat alapján fog készülni, ha elkészül.)

◄ViZion 2012.01.06. 20:50:00

Jó gamenak néz ki... Mikor lesz teszkópócon?
:)

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2012.01.07. 12:26:03

"minden idők egyik leg........................... (a felhasználó tölti ki, én a "túlértékeltebb" jelzőt használnám, de nem akarok itt különösebb hitvitát generálni)"

Á nem, dehogy akarsz, de sztem amikor ezt a mondatot leírtad, szélesen vigyorogtál, mer' hát ez tipikus flamebait :)

zenador 2012.01.09. 23:08:21

Sziasztok!

Más téma, de szegről-végről kapcsolódik a bloghoz:)

Van egy C-64-esem. Még a régi, magas, barna színű. Bekapcsoláskor nem fut le rendesen a teszt és "szemetes" a képernyő. Kazettáról nem tölt be programot. Out of Memory felirattal visszautasítja a programfuttatást.

Floppyról a tartalomjegyzéket nem tölti be, de programot erről az adathordozóról sem lehet futtatni.

Beszéltem másokkal is, arra gyanakodnak, hogy a BIOS hibás lehet. Több mint 20 év távlatából nem árt neki egy BIOS-égetés. Nincs BIOS-égetőm és úgy tudom, hogy elég speciális dolog BIOs-t égetni a C-64-esbe, ráadásul állítólag 3 külön chip-ben tárolódnak a BIOS részei (BASIC interperter, karaktertábla stb.).

Az is lehet, hogy más baja van. Szétszedtem darabjaira, mindenét szépen kitisztítottam, így újszerű, kristálytiszta állapotban van, de ez nem segített. Legalább, aki szereli majd nem fog tapadni a szutyoktól:)

Készítettem néhány "screenshot"-ot (lefényképeztem a képernyőt), hátha valaki a kép alapján be tudja azonosítani a konkrét hibát.

Tudtok nekem ajánlani megbízható C-64 szerelőt, akinek meg tudom mutatni a screenshotokat, hátha rájönne a hibára? Ha a képek alapján egyértelmű, hogy BIOS hiba, akkor kiszedem a chipek-et és elküldöm postán EPROM-égetésre, vagy akár az egész gépet is elküldöm, ha más a lehet a hiba.

Előre is köszönöm a segítségeteket!
süti beállítások módosítása