Múlt héten Amerikában voltam, esténként a hotelszobában néha bekapcsoltam a tévét, így elkaptam pár játékhirdetést. Érdekes látni, hogy náluk mennyire tele vannak a tévéreklámok játékokkal. A Microsoft például még mindig a Kinectet nyomja, szinte csak kinectes (és kazuár) játékokat reklámoznak a létező összes nemzeti televízióban. Az is súlyos, hogy Amerika elég nagy piac ahhoz, hogy egy DLC-nek is saját reklámspotja legyen (Arkham City). De amiért igazából megírtam ezt a posztot, az két reklám, a legjobb és a legbizarrabb, amit kint láttam.
Az előbbi a PlayStationt népszerűsíti, és bár az ötlet egyszerű, a kivitelezése remek: a játékhősök összeülnek egy fogadóban és a játékost éltetik, aki annyiszor kihúzta őket a csávából:
A bizarr pedig a GameStop karácsonyi akcióját hirdeti, ami Háromkezűéknél valahogy így fest:
Utolsó kommentek