HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Hardcore-e vagy?

2011.12.07. 18:47 hancu

Vajon mennyi játék a túl sok játék? Mikor mondhatjuk azt, hogy valaki túlzásba viszi, és ez már egészségtelen? Egy reggeltől estig végigjátszott hétvége? Napi átlagban 2-3 óra? 4? 5? Nyilván egyéntől függ, meg attól, hogy  mennyi ideig tartja az ember azt a napi X óra átlagos játékidőt, mindenesetre most mutatunk valakit, aki garantáltan túl van az ép ésszel még tolerálható játékmennyiség határán: az ismeretlen japán hős a White Knight Chronicles 2 című RPG-be ölt bele nettó 8701 órát, vagyis 362 és fél napot. A játék 2010. július 8-án, vagyis 517 napja jelent meg Japánban, így ha feltételezzük, hogy a premier napján kezdte, napi átlagban 16 óra 49 perc jön ki. Ehhez vegyünk hozzá napi 7 óra alvást, és marad is napi kemény 11 perce élni.

Neked mi volt a legsúlyosabb bezombulásod bármilyen játékba?

via Silicon Era

(Ja, és a slusszpoén: a játék még csak nem is valami nagy durranás, az erős közepes, és a gyenge középszar között mozog a kritikusok szerint: a Famitsu 33/40-et adott rá, a nyugatiak közül a Game Informer 3.5/10-zel büntette, az Edge szerint 4/10, az Eurogamernél 5/10, a Gamespotnál 6.5/10)

57 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr173446368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moli 2011.12.07. 19:07:59

aktualis: most hetvegen+hetfo minden nap reggel 11-tol hajnal 2-ig skyrim. azota egesz nap futyulom-dudolom a jatek indulojat.

regebben: burnout paradise, far cry 2, just cause 2, test driver unlimited 2
^^ imadom a sandbox/open world jatekokat

oskorban: 7 cities of gold (c64)

Iblys 2011.12.07. 19:20:27

Sablonos lesz; WoW. Középsuli 10-12. osztály, napi 8 óra minimum, hétvégente 12 körül. Szünetekben pedig reggel 8-ig WoW, délután 3-ig alvás. Aztán egyre szarabb lett a játék, én meg meguntam. Viszont azóta se gondolom, hogy elpazarolt idő lett volna. Lassan viszont kezdek félni, jön a D3, nekem meg a vizsgák és tudom magamról ha elkap a gépszíj akkor az atom se robbant ki a székből.

Lurian 2011.12.07. 19:23:38

@Iblys: Jön a D3, még neki sem álltam Skyrimezni, épp tolom a Deus Ex-et, és talán már kint is az Assassin's Creed új része. Mindezek mellé ikreket vár az én Drágám. :-)) Na EZT überelje valaki! :-)))

Kaleb 2011.12.07. 19:49:57

@Iblys: +1

Ezen felül Settlers 2 nagyon le tudott kötni anno plusz GT3ra és Heroes2-3ra én is szántam egy nyarat. A Counter Strike-ot meg már nem is számolom.

A durva az h már egy éve semmit nem tolok, max pár LoL meccset hetente.

EwiiL 2011.12.07. 21:40:55

Régen nagyon sokat napi 4-5 órát játszottam hétköznaponként, hétvégén fél napokat. Az utóbbi 5 évben nagyon keveset, egy játék általában egy évig is kitart ez heti 1-2 óra játékot jelent...
Amire nem sajnáltam az időt: Warcraft 1-2, Diablo 1-2, Redalertek és C&c-k, Vampire redemption, Vampire bloodlines, Heroes II-III és néhány varázslós kardozós játék a nevük már ködbe vész és néhány klasszikus Prehistoric 2, Titus the Fox. Már inkább olvasok a játékokról:) a munkám miatt egyre többet kell gép előtt ülni emiatt is játszok nagyon keveset.

Feesh 2011.12.07. 22:24:24

Annak idejen amikor az SWG (Star Wars Galaxies) volt a legjobb (?) es legnepszerubb MMO (Volt ilyen is, meg a WoW elott) nagyjabol ket hetig nonstop jatszottam hogy meglegyen a full template-s jedi knightom. Ha jol emlekszem napi 15+ oraban toltam, egyetem, nok es sorozesek mellett, zsufolt is lett a vegere.

Ket het alatt el is ertem a celom, megcsinaltam a Dark Jedi Knight kuldeteseket is es masnap lelottek az osszes szervert hogy feltegyek a Combat Upgrade patchet. Aki jatszott akkoriben SWG-t emlekszik hogy a SOE mennyire elszabta az egeszet (btw az SWG december 15-en vegleg megszunik, GG SOE) es minden szerveren ket het rollback lett a kovetkezmeny. Kiveve az enyemen ahol negy het... Elvesztettem mindent, title-t, robe-t es tobb tizmillionyi xp-t. Karpotlasul kaptam egy aranyozott falidiszt meg egy levelet hogy lehet hogy elertem jatekban amit allitok, de mivel a szerverlogok is megsemmisultek az utolso ket hetben(!) ezert sajnos nincs mit tenni, kezdhetem elolrol.

Azota nem jatszom semmivel sem napi 3 oranal tobbet...

Kevin Levrone 2011.12.07. 22:33:49

@EwiiL: +1, de én csak simán a fősuli miatt nem játszok már szinte semmit. mostanában CoD Zombie (WaW-ban) haverokkal a koliban, de azt is csak mértékkel, ritkán játszunk, de akkor sokat (egy jó kör 25+ szint esetén meg tart vagy másfél, két órát)...

zyrobs 2011.12.07. 23:16:42

Én olyan hardcore vagyok hogy most forrasztottam VGA kimenetet a Sega Saturnomra.

Az egyetlen bibi az, hogy a 31khz VGA módot összesen 2 homebrew program érinti csak, bolti játék egy sem... a monitorom meg nem kezel 15khz-es jelet. De, azzal a 2 progival le tudtam tesztelni, és működik!

Nincs valakinek egy felesleges RGB bemenetes Amiga monitorja eladó? Azok kezelték a 15khz-es jelet.

hallari 2011.12.07. 23:22:40

Anno Revs fél évig szinte minden nap, mai napi a legnehezebb irányítású szimulátor, csak billentyű 8 gomb kezeléssel, brutál. Mikor először megnyertem úgy éreztem, ez a csúcs. Aztán Stunt Car Racer, Need for speed (mellette meg rengeteg stratégia, Arnhem, Vulcan, Storm Across Europe, Dune...). Utolsó nagy cucc Civilization Revolution (Xbox360), kb. 2-2,5 évig minden másnap (szabadnap) 1 menet (~4 óra), durván 1.500 óra.

Limrasson 2011.12.08. 02:10:44

Az igen, csávó jól tolja, én Open bétán kezdtem a wowot, de azóta nem gyűlt össze talán ennyi játékidő, pedig elég komoly szinten pörög :D

Chessterfield 2011.12.08. 03:21:06

Hét év MASSZÍV CS, 2001 és 2008 között. Szerintem nem nagyon volt olyan nap, amikor nem játszottam vele.

A poén az, hogy az idő nagy részét ugyanazon a néhány pályán töltöttem: dust2, aztec, inferno, train. Nuke-ot és cbble-t utáltam :-)

Eredmény? A végefelé már kb. sikerült elérnem egy low klános szintjét :-D

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.12.08. 08:40:31

"...There were times, when I played the game three days straight. Would not get up to eat, would not get up to go to the bathroom...
- You did not go to the bathroom for three days?
- I said, I did not get up!"

Civilization 4 "Addiction" trailer, ami szerintem a játékgyártás eddig legjobb ilyen anyaga, mindig hangosan röhögök rajta, amikor elém kerül.

www.youtube.com/watch?v=KRNsv69_tmg

ZoldAsz 2011.12.08. 08:49:19

Nekem Ultima Underworld 1, illetve Heroes 2.
Főleg utóbbi. Na még egy kör, na még ezt a nagypofájút lenyomom stb., saccra lehet olyan fél12-éjfél kötül, aha... egyszercsak látom, hogy kel fel a nap.... És ez heteken keresztül.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2011.12.08. 08:52:07

Természetesen WoW, heti 15-20 órában, és mostanában Skyrim. Túl sok zombulás már nincs Skyrimban, öreg vagyok, 3-4 óra játék után már szétesek, muszáj valami mást is csinálni. Mindegy, már a sört se bírom úgy, mint rég. :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2011.12.08. 08:57:51

Ja, amúgy kicsit off: meg tudja nekem valaki magyarázni, hogy az ázsiaiak miért szeretik ötezredszerre is tök ugyanazt a játékot játszani? Az összes J(K)RPG tök ugyanolyan. Ugyanaz a grafikai stílus, ugyanaz a techno/fantasy környezet, ugyanazok a könnyes/nyálas 13 éves emós célközönségnek szóló történetek, még a kezelőfelület is majdnem tök ugyanaz. (Gondolom perceken belül megkapom a fanboyoktól, hogy de nemis, mert a FF VIII-ban kék volt a varázsital, a IX-ben meg sárga, és a kis kesztyűs kéz a menükben már 3D-s.)

oOMoHiOo (törölt) 2011.12.08. 09:15:00

Wizardry 7, szombat reggeltől vasárnap délutánig. Csak wczni keltem fel a - kollégiumi "közös" - gép mellől.
@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Ez kb. ugyanaz, mintha azt kérdezni valaki, hogy miért szeretik az emberek a Diablo után a Diablo 2-t játszani és miért várják annyira a Diablo 3-at.

Mennyire ismered a JPRG-ket? Hoppá, tényleg hasonló a grafikai stílus (nem meglepő módon a manga és anime is hasonló, sőt pl. Robert DeNiro is hasonló a filmjeiben, hiába szólnak azok másról), azonban a történetek nem ugyanazok. Tény, hogy vannak ismétlődő elemek, hasonló "drámai" fordulatok, de ez a nyugati játékok esetében is hasonlóképp van (ahogyan a filmeknél is).
A 13 éves könnyes/nyálas emós célközönséget amúgy mire alapozod, azon kívül, hogy szemmel láthatóan rühelled a játékstílust? :)

moli 2011.12.08. 09:45:34

@Feesh: na, pont ezert vagyok a cloud es a stream ellen. jo helyen van az az adat nalam, biztonsagban.

flea 2011.12.08. 10:18:38

Gyerekként:
- David's Midnight Magic (flipper C64-en) - egész délutánokon át, ami akkor soknak tűnt :)

Középiskolásként:
- POP, de azon nem annyira lehetett zombulni. Elsőre végigtolni poén, aztán még párszor lehet keresni az apró levágási lehetőségeket meg gyúrni az időre, de aztán annyi.
- Civilization (az első). Na ez minden hibája ellenére megunhatatlan, mai napig elő-előveszem.
- Warlords 1, 2 hot-seat partyk. A legcsúfabb rázombulás a 2-re volt, volt jópár ilyen egész hétvégén összesen 3-4 órát alvós megoldás, azt is főleg a többiek köre alatt. Azóta sem értem, mit ettünk azon a játékon, miután kb 2 hét után rájöttünk, hogy az nyer, aki több templom fölött szerzi meg a kontrollt (minden térképen volt 4 véletlenszerűen) és kizárólag griffeket gyárt.

Később:
- Warlords 3. Az összes patchet felrakva elég kiegyenlített, és nagyon kifinomult handicap rendszer van, úgyhogy botok ellen is érdekes tud lenni. Multiban ráadásul simultaneous turn-based, amit sokkal jobban szeretek, mint az RTS-eket.
- SWAT 3. Az egyetlen FPS, ami le tudott kötni - csoporttársakkal, kooperatívan.

Még később:
- Zombulni? Mikor?

Papichulo 2011.12.08. 10:22:16

Utolso: shenmue2, nem tegnap volt, viszont nem tudtam abbahagyni. Miutan vegeztem vele, el is mentem Hong-Kong-ba :)

Regebben peldaul a lucasarts kalandjatekok, baratokkal, esemenyszeruen.

Kuz 2011.12.08. 14:35:35

hát valahányszor belekezdek egy bethesda RPG-be (morrowind, fallout, oblivion, skyrim), az ilyen alaphangon 3napos csak alvás, pizzarendelés, játék maratont jelent (változó hogy melyiknél mennyit, a new vegast pl teljesen elég volt egyszer végigtolnom, a skyrimben viszont kb minden perk-kombinációt ki akarok próbálni :) ).
Ha lenne baldur's gate/kotor folytatás valszeg az is kitenne ennyit. :P
Ezen kívül a hétvégi/nyári dota-zombulások rendszeresek (hétköznap fáradtan túl sok stressz kompetitív játékkal játszani :P). Ja persze a WoW is megvolt 3-4 hónapig, de annyi elég volt hogy megunjam végül is.

Kuz 2011.12.08. 14:36:22

Ja, és a csávó tuti botot használt.

ZoldAsz 2011.12.08. 14:40:05

@ZoldAsz:
Tényleg, még Enterprise-on ilyen volt az Arnhem is.
Meg PC-n a Panzer General 1-2.

sikitomi 2011.12.08. 14:45:27

@Lurian: ezt nem uberelni kell, hanem gratulalni hozza es egeszseget kivanni ;)

OmegaMale 2011.12.08. 14:55:36

Mostanában már nincs sok időm játszani (meg annyi féle gép elé ülök le, hogy a game-ek összevissza vannak rajtuk, némelyik semmi nincs :D). FPS meg autós (Grid, Dirt2, LFS) a jellemző. Régen CS, UT, TF2. Most már csak pici TF2, pici ARMAII, Stalker-ek mindig végigtolva (jöhetne már a 2-es), esetleg OFP Dragon Rising, GTA4, azt is csak offline, szóval csak single playerek. Mindent megveszek (ha már nem új és olcsón megdobnak vele), de semmit nem játszok végig, ebben az ütemben életem végéig nem kellene játékra/gépre költeni, mert az 1-2 éves game-ek simán szaladnak a mostani munkásgépeken, félbehagyott game meg van dögivel.

OFF: ARMAII mission disk-ekre nem érdemes költeni, mert ugyan nem kerül sokba, de az alap ARMAII-höz képest nevetségesen alacsony játékidőt nyújt! Jó game, jó akció, de 5-7 óra játékmenetért csalódás!!! :S

-dj- 2011.12.08. 15:04:25

Nekem 20 évesen lett először számítógépem, így valahogy kimaradtak a nagy kattanások, mert egy megszokott életvitelt (sörözés, csajok, koncertek, zene) húzott volna keresztbe. Ráadásul már akkor sem voltam képes egyvégtében három óránál többet ülni a monitor előtt, fáj a szemem tőle, meg a csuklóm is. Manapság ps3 előtt sem megy, több óra után a kezem fáj, ahogy fogom a kontrollert. Én nem is értem ezeket a maratonokat, mert nekem fizikailag nem megy. Pedig vannak nagy szerelmek, mint a kotor meg a skyrim.

Wertzui 2011.12.08. 16:00:11

A nyári szünetben déltől hajnalig szoktam nyomni, most azonban nincs időm, meg a gépem se akarja úgy, hiába öltem bele egy csomó pénzt :( Mostanság kb a 2002+ évjáratú játékokat kénytelen vagyok mellőzni. A Lands of Lore: Throne of Chaos-ba, meg az Indiana Jones and the Fate of Atlantisba kezdetem bele, de súlyosan elakadtam mindkettőben. Hétvégenként a Gex: Enter the Gecko-ban haladok, meg lenyomok egy-két menetet az Elektra Glide-ban Atari 800 emulátoron, vagy hardvert barmolok. Az MMO-kat messziről kerülöm! Jut eszembe, az éves Abe's Exoddus/Oddysee végigjátszás még nem volt meg.

Wertzui 2011.12.08. 16:10:09

@zyrobs: Hű :D riszpekt! Amiga monitorral azonban sajnos nem tudok segíteni.

hallari 2011.12.08. 19:33:31

@Sam. Joe: ez nagyon jó és tényleg "just one more turn". ROTFL :D

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.12.08. 19:41:50

@hallari: A kedvencem a kis, cuki nénike, aki amikor megtanulja hasítani az atomot, akkor... 8-) De a Bush paródia is zseniális. Áhh, piszok jó az utolsó másodpercéig úgy ahogy van.

Magon_ 2011.12.08. 19:59:27

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Nyilván trollkodsz csak, de pont a FF-eket említeni példaként az mókás, nem hiszem, hogy van még sorozat a játéktörténelemben, ami ennyire egymástól különböző tagokat bír felmutatni. Sokan (tkp. jogosan) meg is vádolták a Square-t, hogy csak a neve miatt (== profit garantált) hívja az aktuális játékot úgy, mert amúgy se világban se rendszerben nincs semmi közük egymáshoz. :) Ettől függetlenül sok jrpg megy egy kaptafára, de pont nem az FF-k azok.:)

DrHentes 2011.12.08. 20:04:09

én elég nagy gamer vagyok, de valahogy sose volt a munka rovására vagy a tanulásra, mindig valahogy ki tudtam egyenlíteni a dolgokat.
itt látható az eddigi teljesítményem: www.xfire.com/profile/keczadam/

getro2 2011.12.09. 00:39:19

Sajnos nem volt szerencsém a régi PC-s, időrabló klasszikusokhoz (kivéve cs1.6, de azt is csak suliban), az egyetlen játék, amivel napi 6-8 órát játszottam, az a FFVII-es előzmény, a Crisis Core volt, de csak amíg a végére nem értem (~5-6 nap). :)

bullseye 2011.12.09. 01:34:30

@Feesh: Le a kalappal, ha még az eredeti Holo időszakban kiraktad a Jedit, pláne a Knight vizsgát. Én is SWG-ben töltöttem a legtöbb időt, hétvégén néha napi 10-12 órát ügyeltem az Eisley kórházban és környékén, bár az inkább social volt, nem annyira hárdkór. Az a batcave volt, 68 percenkénti bejelentkezéssel, hogy a csaló játékostársakat szívassam (meg a pénzért...).

Még mindig hiányzik :( és ahogy nézem az új MMORPG sehol nincs ehhez képest.

Cossyc 2011.12.09. 03:33:19

@bullseye: Word. Úgyse vadászok úgy sosetöbbet taszken nagyfőnökökre a playercitynkben, meg kraytsárkányra harminc emberrel, amiből hat teras käsi mester/kardművész, hat sniper/rifleman kombó, hogy aztán én, aki belelőttem egyet, kapjam meg a gyöngyöt.:D

Sose lesz olyan kraftrendszer mégegy (az EVE-et felejtsük el, nem egy pálya a kettő).

oplenti 2011.12.09. 07:19:44

két durva esetem is volt:
- egy cimborámmal egyszer egy héten keresztül (értsd: 7 napon át), napi 20 órát játszottunk Diablo 2-vel LAN-ban, Hell fokozaton.... :)
- a másik eset a FFVII-hez kötődik. egy teljes nyarat szenteltem neki, amikor megjelent PC-re, június közepétől augusztus végéig egymás után háromszor pörgettem ki 100%-ra, ami nettó 99+ óra játékidő volt, de pl. az arany chocobo, meg a Battle Arena miatt a bruttó bizony jelentősen magasabb...ha jól emlékszem, napi kb. 12 órát zúztam... :)

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2011.12.09. 07:53:27

3 dolog :

Vanillia WOW : maig nemtudom osszerakni, hogyan jatszhattam napi 12 orat 9ora melo melett ;) ma sem alszom sokat de nemtudom mibol volt erom 3 ora alvassal kihuzni evekig... ma mar egyhuzamban 16ora jatek utan komasan alszom egy 8orat siman ;) oregszem ? :)

Bad Company 1

Kicsit mar homalyosak az emlekek de emlekszem hogy annyit es olyan folyamban toltam hogy(full hangeron), hazmester megkerdezte , hogy arab alberloink vannak-e ? :) (War tape uzemmod full hangero) merthogy olyan sok arab kialtozast hall tolunk ;)

Homm3 : HATALMAS 12-16 oras HOT SEAT(!!!!) meccseket toltunk pentek estetol kifulladasig 4en neha 6an 3perces limittel .. eltudjatok kepzelni micsoda porges ment ott ? :)

+1 a leghosszabb lanparti
3 Haver atjott egy marciusban lanpartizni 1 hetig .. es ittmaradtak a gepeik 6honapot ;) tolunk mentunk meloba hetvegen a bulizos resze a csapatnak buliba aztan mindig osszealltunk es toltuk a cnc/sc1 -eket vadul ..

stormFX 2011.12.09. 08:32:13

@DrHentes: Ez az oldal mi alapján számolja ki az órákat?

@Sam. Joe: Hatalmas a link... :D

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.12.09. 08:38:52

Régen sokat toltam, de ennyit közel sem ennyire szélsőségesen és egy játékkal. Mostanában inkább fóumozás, moddolás, cikkírás és más töltio ki az időmet. Sokat vagyok a gép előtt, de nemigen játszok.

Amira vissza tudok emlékezni, az már csak a Skyrim. Az első két és fél hét alatt jött össze 70 óra. Mostanáig olyan 100 óra. De már ez is igen szélsőséges az utóbbi 5-6 évet nézve.

Én is akarok kommentelni 2011.12.09. 11:19:25

Érdekes, nekem középiskolában amikor kijött az UFO volt az ami elérte azt, hogy a hétfői házim nem volt kész, lévén nem volt rá 5 percem se :o

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2011.12.09. 11:35:00

Amikkel rettenetesen sokat kockultam, azok már javarészt megjelentek itt a heti (haha) retróban: Civilization 1. volt az első PC-s zombulásom, de előtte még Enterprise-on a Nodes of Yesod; Amigán a Settlers 1 ment, hibás volt a törése, nem lehetett menteni, úgyhogy volt olyan, h 4-5 napig ment a gép...

A mostani érában az Oblivion vitte el a legtöbb időmet, de tavaly egyszer leültem egy péntek délután és vasárnap délutánig végigtoltam a Mass Effect 1-2-t kb 5-6 óra alvással, azt kurvára élveztem.

@flea: Egy hosszúra nyúlt Warlords 2 hotseat partira 19 évesen ráment az akkori barátnőm... :D

káposzta 2011.12.09. 11:50:31

1. Még kb. 15 éve SNES-re kölcsönkaptam a hónapok óta várt SIM CITY-t egy hétvégére. Eredmény: szombat reggel 8.00-tól kedd reggel 8.00-ig toltuk felváltva tesómmal, 5-6 órás alvás mellett. Szüleink kicsit ki voltak akadva, mert 3 napig nem fértek a tv-hez :D
2. Might&Magic 6-ot toltam diplomaírás alatt. Kaptunk két hét haladékot a beadásra, ebből az első hetet végiggémeltem, napi 15 órát játszottam :)
3. Heroes 3: megjelenés hetében hozták usából a játékot, akkor játszani se igen tudtam vele, mert a fél osztály nálunk gamelt :D Aztán nyáron mentek a hardcore egész napos hot seatek...

De szép idők is voltak! :)

káposzta 2011.12.09. 11:57:14

De ott volt a Sim City 3000 (többszáz órám ment el rá, néha egy egész nap ment el kaja/pisi/kaki nélkül :D), Super Mario 1-2-3 (egész napi játék után sem lehetett megunni :)), pc-n a CIV/GP/Street Rod hármas (egyenként többszáz órával).

flea 2011.12.09. 15:21:42

@The Drunken Master (a.k.a. Eltiron): na, végre valaki. :) Már kezdtem azt hinni, hogy az országban rajtunk kívül senki nem játszott Warlords 2-t.

antonius_block 2011.12.09. 17:43:17

Starcraft 2, egy éven keresztül napi szinten 2-8 óra, összesen talán 3 hét maradt ki, nyaralás és utazások miatt. (Bár volt, hogy laptopon is próbálkoztam vele :) )

Feesh 2011.12.09. 23:34:48

@bullseye:

Nem, sajnos pub9 utan kezdtem el rendesen jatszani, pont akkor valtozott meg minden. En Cnetben tartottam rendelest, hej de reg is volt.
Hol vannak a regi jo forumflemek a legendary powerhammer es a pvp miatt? Kocsog soe meg a forumokat is kitorolte. Farmoltunk mi mindent, Nyaxot, Acklay-t, Fire spider-t, Akxva Min-t es senki masnak nem jutott loot, overdamage for teh win... Hol fogok milliokat keresni a titkos SEA/AA farming spotokkal? Ez mar csak keso banat.

@Cossyc: Biztos hogy csak egy loves? Mert a loot aze volt aki a legtobbet sebezte, nem aze aki az utolsot. Tudom, mert szamtalanszor szedtunk el igy NS eldert nooboktol.

Csak az maradt meg hatra hogy osszerakom az uj gepem, csinalok annyi screenshotot ultra beallitason amennyit birok 15.-e elott aztan BB SWG

SWTOR meg majd kiderul 13-a utan. Bar a mai wow utanzo vilagban semmi jot nem varok.

Tessek, hogy legyen miben remenykedni:

www.therepopulation.com/

De ugysem lesz belole semmi

HGeeks · http://horrorgeeks.blogspot.com/ 2011.12.10. 07:09:56

CoD4 lassan 2400 óra, a 2. rész csak 500.

A leghosszabb, amit egyhuzamban lenyomtam, az még 98-99' tájékán a Red Alert első részével esett meg; majdnem 50 óra egyhuzamban. (csak skirmish, gép ellenfél ellen)

De most, hogy már meló is van, a ha gép előtt vagyok szabadnapomon, és épp van időm játszani, akkor is beiktatok óránként némi szünetet.

bullseye 2011.12.10. 12:07:53

@Feesh: SWGemu-k is készülnek a CU óta, ozt hogy állnak most?

Llew 2011.12.10. 12:54:39

Biztosan nem. Régen a WarCraft 3-al volt pár húzós hét meg hétvége, aztán később a Rome TW-al, de huzamosabb ideig egyik sem. Tavaly nyáron bepróbáltam egy hétre ingyenesen a WoW-ot, és rá kellett jönnöm, hogy tényleg nagyon addiktív. Idén meg a Mass Effect 1-2 vitt el komolyabb időt, de aztán van, hogy hosszabb időre teljesen lejövök a játékokról.

DrHentes 2011.12.10. 19:19:37

@stormFX: heti adagot méri, amint elinditot a játékot bekapcsol, nagyon jó szerver kereső program meg játék közben is meg könyiti a kommunikációt.

Ewet 2011.12.10. 23:45:09

Wow - a társasjáték!
Megvettem németből (angol nyelven), kb. 12 óra alatt lefordítottam kis füzetbe még aznap. Hazaértem, 6-an összeültünk délelőtt 11-kor. Aztán zombikként felálltunk az asztaltól, miután befejeztük - másnap este 8-kor!

Ez akár hogy is számolom, 33 óra. Ok, csaltunk, volt kávé, meg energia ital és kajaszünet kb. 4*30perc, de alvás nem. Aztán kiderült, hogy elrontottam valahol a fordítást (a "kockák" és a bábuk színeinek környékén, már nem emlékszem, pontosan hol), a következő alkalom így "csupán" 13 órásra sikeredett. Azóta porosodik a szekrényemben :(

Lurian 2011.12.11. 12:40:56

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Hát ennyire marha jóképű vagyok, hogy még így is. :-)))

Azie 2011.12.12. 11:50:25

850 nap catáig :)

Bumpi 2011.12.22. 13:45:48

ff7-be raktam netto 170 ora jatekidot egyszer

Dukefazon 2012.01.02. 01:07:43

Én a Deus Ex Human Revolution-al végig toltam a megjelenés hetének hétvégéjét, szombat-vasárnap olyan 8-8 órát. De az elég light-os volt, nem kőkemény megállás nélküli 8 órák voltak. Meg a Metal Gear Solid 2-3mal játszottam 1 huzamban nagyon sokat. Ehhez az alakhoz képest piskóta vagyok. Továbbá a Final Fantasy VIII legutóbbi végigjátszásába 60 órám volt benne, de az az ingázós vonatozás napi 1 órája alatt jött össze (fél óra be, fél vissza).

for-avar 2012.04.11. 03:32:46

Jómagam 84-86 körül kezdtem a ZX Spectrummal...C64 pár év múltán és lemezesen.
Nos ezek után hatalmas űr 95-ig...onnantól netezek is :)
ZX-ben mindenevő voltam.
Majd jött a HOMM3 és a Panzer General 2 volt hogy 16 órát is játszottam,a Diablo 2 azonban még annál is rosszabb volt.Szolóban akér a 35.szint is ment egyhuzamban,de a gép előtti rekordom asszem 52-53 óra lehetett persze WC-vel megszekítva...Ezek után viszont a HL nem ment 20-30 percig sem mert szédültem és rosszul voltam,így csak a gyorsítóig jutottam
süti beállítások módosítása