HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Retro Scrolls: Skyrim

2011.11.13. 10:32 hancu

Két napja megjelent a Skyrim, és két napja nincs új poszt az IDDQD-n, nem mondom, hogy bármilyen ok-okozati összefüggést kéne látni a kettő között, csak egy érdekes adat. A nap videója mindenesetre a játék retrósított, nyolcbites trailere.

 

 

16 komment

Címkék: retro videó skyrim

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr83374009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moli 2011.11.13. 11:35:27

tegnap reggel elkezdtem wood-elffel, mert tetszett az allatok idomitasa, erre kiderult, hogy napi kepesseg... meg rajottem, hogy en nem vagyok egy lopakodos fajta. plusz az elejen kihagytam a warrior-mage-thief totemoszlopot.. plusz nem figyeltem, es veletlen az imperial csavot kovettem, pedig az oblivion utan mar unalmasak, kiprobalnam a stormcloakokat.
ma ujrakezdem high-elffel.

bbandi 2011.11.13. 12:42:06

@moli: Még nem sokat játszottam vele, de a TES 3-4-ben a napi képességnek nem volt túl sok haszna, a betheshda játékait ismerve pedig teljesen mindegy, kivel indulsz el, ha nem is teljesen lineáris a cselekmény, az elején nem kell fontos döntést hozni.
Amúgy a lopakodás nem lebecsülendő, az Obliviont és az új Falloutokat lopakodásból támadásból játszottam szinte végig.

moli 2011.11.13. 14:57:12

egyebkent szornyen bugos a jatek, hazugsag, hogy uj engine van alatta, ugyanaz a szar. beszelgeteskor nem azt mondja a jatek, amit te valasztasz (reprodukalhato); a csavo derekszogben fekszik az ágyra; a kutya a fold folott lebegve ul...

Királyvíz 2011.11.13. 16:23:58

Nekem bejött. Én Xboxon nyomon, ott nem találkoztam buggal. Elsőre nordot választottam (ha már Skyrimben vagyunk, ugyebár), hozza a szokásos ütőgép formát. A lopakodás nem az erőssége, azt majd a következő karakterrel próbálom ki.

Egyébként tetszik az új rendszer, sokkal specializáltabb karaktereket lehet létrehozni, mint korábban.

A videóhoz: ez tényleg csak 8 bit? Annál kicsit többnek tűnik.

bucbuc 2011.11.14. 09:25:39

Hancu :)

pcvilag.muskatli.hu/irodalom/CoV/CoV48/kep.php?kepparam=cov48-20.jpg

Az egyéb rovat a lapon, és kicsit lejjebb, bekeretezve. :)

lackatheone 2011.11.14. 09:31:21

@bucbuc: Muhahah!!! :-D Ez aranyos!

Nadiposzi (törölt) 2011.11.14. 12:26:21

Én az Oblivionnál feladtam, ez már nem is érdekel. Egyébként vicces ugyanazt elolvasni a Skyrimmel kapcsolatban (interaktív világ, valóban élő karakterek, etc.) amit már az Obl. megjelenése előtt is elsütöttek. És ezeket a mondatokat éppúgy leírják majd a TES VI-VII-XL előtt is.

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2011.11.14. 15:55:10

Hancu, AZONNAL kérjük a sztorit, amit @bucbuc képe megkövetel:D:D:DD

sneal 2011.11.14. 16:40:16

ez most aranyos vagy FOREVER ALONE

Wertzui 2011.11.14. 18:51:25

@bucbuc: 8)

Nemsokkal alatta meg a Prince of Persiás Poha!

hancu 2011.11.14. 20:56:18

@zéka: Khm, szerintem ez a sztori tipikusan olyan, hogy jól áll neki a balladai homály :)

(elsöprő érdeklődés esetén a jövő évi születésnapi AMA-ban elmesélem)

moli 2011.11.15. 19:49:30

ez a Radiant Storyteller kalap szar: a jatekban 5 nap telt el, maris megkaptam az elso duplikalt kuldetesem, ugyanazzal a feladattal bizott meg, raadasul a megszerzendo targy ott van az inventory-mban!

Királyvíz 2011.11.15. 22:27:55

@moli: Uhh! Azért remélem túlélted a megrázkódtatást :)
Menj, öljél sárkányt! Utána jobban érzed magad!
süti beállítások módosítása