HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Mario egy kartondobozban

2011.10.24. 08:30 Stöki

Reménytelen vállalkozásba fogtam: elkezdtem feldolgozni az IDDQD levelesládájába nyáron érkezett maileket. Így találtam meg azt a videót, amit András küldött be nekünk egy hónapja: a dobozba zárt Mariót. Zseniális sufniprojekt pár villanymotorból, mágnesből, papírból, szívószálból és egy kartondobozból. Nézzétek csak:

Jó, azért valami vezérli is az egészet, nyilván. A Teagueduino nevű, nyílt forrású, egyszerű inputokkal és outputokkal dolgozó amatőr hardverplatform, amivel olyan apró kis hülyeségeket lehet csinálni, mint például egy macskahülyítő berendezés. A doboz-Mario programkódja itt található, ha valaki el akarna mélyedni benne.

6 komment

Címkék: wow mario királyság

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr773324614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toalettduck 2011.10.24. 11:08:19

Totál úgy emlékeztem, hogy én ezt a videót láttam már IDDQD-n. o.O

2011.10.24. 14:28:39

ha ez még a jobbak között van a nyári termésből, akkor értem miért olyan reménytelen az egész

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.10.24. 17:29:02

Mechanikus egy digitális világban.

pajav8 2011.10.24. 18:32:56

fain cucc :D.
hirtelen az jutott még eszembe:
Chuck Norris végigvitte a Mario-t..... BALRA :D

Wertzui 2011.10.25. 19:55:13

Király. De mi van akkor, ha az Alkaida küldi, és felrobban ha vesztünk vagy otthagyjuk a játékot?
süti beállítások módosítása