HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Így jártam anyátok barátnőjének ciki kamaszkori felvételével

2011.10.11. 17:56 Stöki

Csodás crossoverre hívta fel figyelmünket Grath: az Így jártam anyátokkal című (sajnos évadról évadra gyengébb) sitcom egyik legviccesebb része utat talált a Just Dance 3 című táncszimulátorba. Az említett részben kiderül, hogy Robin nem mindig volt jócsaj: kamaszkorában nemcsak azzal volt megverve, hogy Kanadában kellett felnőnie, de gyereksztár is lett egy dal erejéig. És ami akkor jó ötletnek tűnt, az ma már vérciki, ugye Robin kap is Barney-tól meg a többiektől rendesen, amikor kiderül ez:

Aki esetleg ihletet kapott Robintól, az a Just Dance 3-ban hasonlóan bénán ugrálhat. Kicsit arra emlékeztet engem a dolog, mint amikor a South Park Timmy-dala bekerült a Rock Bandbe.

18 komment

Címkék: tánc sitcom robin sparkles just dance

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr893295514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burwor · http://loot.blog.hu 2011.10.11. 18:34:36

1 dal erejéig?

(Spoiler alert...)

És mivan a Sandcastles In The Sand című sokkal líraibb dallal?
www.youtube.com/watch?v=wVUwO-RaAMw
Vagy a The Beaver Song-gal? www.youtube.com/watch?v=1hqklWJxUTo

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2011.10.11. 18:35:22

@Burwor: direkt nem akartam minden puskaport elsütni :)

Burwor · http://loot.blog.hu 2011.10.11. 18:42:58

Jajj bocs a trollkodásért. Kicsit most elmerültem a youtube videók között hála nektek. Robin Sparkles...

pjocoHUN 2011.10.11. 21:15:35

Én imádom a sorozatot és szerintem egyáltalán nem gyengébb évről évre! Ráadásul tegnap pont vége volt a 6. évadnak a Comedy centralon és utoló részben igen csak durva dolgok vannak! Barney Házasodik bazze xDDDD Vége a világnak!

Taurusz 2011.10.11. 21:33:40

@pjocoHUN: Ne is mond... nekem is leesett az állam. :D

thinkEdem 2011.10.12. 09:07:06

@pjocoHUN: @Taurusz: Igen, a hatodik évadzárónak jó felütése volt, és a hetedik évad ezt vitte tovább, de ettől függetlenül összességében szerintem is laposodik a sorozat, már kezd unalmas lenni a "Ted megismer valakit, akiről azt hisszük, hgoy ő az, de aztán kiderül, hogy mégsem" séma. Ellentétben pl. a Doctor Who-val, ami képes volt újra és újra megújulni...

Dester 2011.10.12. 09:41:42

@pjocoHUN: pont ugyanezt akartam írni, szerintem sem gyengül. :) Sőt, én úgy érzem, hogy az első évad volt a gyengébb, aztán fokozatosan jöttek bele úgy a forgatókönyvírók, mint a színészek is. :)

(Most nézem, nekem a Timmy - Rock Band párhuzam is kimaradt, na az se gyenge.)

@thinkEdem:

SPOILER ALERT!!!
Viszont Victoria felbukkanása üde színfolt volt a 7. évad elején. Kezdenek bonyolódni a szálak a búcsúmondata nyomán...

thinkEdem 2011.10.12. 09:54:16

@Dester: Oké, megjelent, mondott valamit, és most két dolog történhet:
[spoiler]
1. a stúdió segget csinál a szájából, és az első évad egyik részében kimondott fontos mondatot semmisnek vesz, és hirtelen értelmét veszti az egész sorozat;
2. mégsem jön össze azzal, akivel most azt hiszed, de az egész évad erről fog szólni, hogy azt hiszi, hogy igen.
[/spoiler]
Valahogy egyik lehetőség sem nyűgöz le.

És míg az első 2-3 évadnál a ... khm... legális beszerzést követő 1 órán belül megnéztem az adott részt, az utóbbi 1-2 évad alatt nem volt ritka, hogy egy-két héttel csúsztam a résszel, sőt, már a beszerzéssel is.
(Egyébként a Big Bang Theory is így járt nálam; szemben pár egyéb sorozattal...)

[on]De a fenti húzás tetszik, már a Timmy-n is röhögtem, na meg nem tudom, mennyire közismert, hogy a Guitar Hero 3-hoz ingyen DLC az I Am Murloc... www.youtube.com/watch?v=omyJbDuFaVA

Dester 2011.10.12. 10:39:40

@thinkEdem:
1. melyik mondatra gondolsz?
2. szólhat akár erről is az egész évad, ugyanis a következő évad is már be van rendelve... Érted, ugye. :)

Desrix 2011.10.12. 11:13:31

Szerintem sem laposabb, én nagyon várom mindig az új részt, a mostanin is nagyon jókat nevettem.
Egyébként meg ízlések és pofonok, nyilvánvaló, hogy vannak olyanok, akiknek nem jön be, hogy hálivúd megint húzza és nyúzza a sikeres sorozatait, és vannak olyanok is, akik meg örülnek, hogy hétről hétre leülhetnek egy félórácskára a kedvenceik elé.
És ez így kerek, így van rendjén. :) Ízlésekről tényleg felesleges vitatkozni.
Ja, és a Beaver Song odab...! :D

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2011.10.12. 11:29:44

Valahogy gondoltam, hogy ebből a posztból epic offolás lesz :) (btw én is nézem a HIMYM-et)

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2011.10.12. 14:08:21

Én is néztem a HIMYM-et egy ideig, csak aztán lemaradtam 1-2 részről utána meg amikor újra elkezdtem, az első 5 perc után ez fogalmazódott meg az agyamban f(s)=?syntax error.

Mellesleg ez a Lets go to the mall, ugye csak kamu és a sorozat kedvéért csinálták? Ugye így van?:D

Hispan07 2011.10.12. 14:35:24

volt egy randa hullámvölgy, de mostanság megint jó a HIMYM. más kérdés, hogy a zseniális első két évad baromi magasan lévő lécét mér nem fogja tudni újra megugorni

BobaFett 2011.10.12. 17:10:22

Sajna viszont szerintem is egyre gyengébb. Ráadásul teljesen kiherélik Barneyt... ezzel a házasággal föleg. Pedig évekóta ő volt a húzókarakter.
Ps: Robin meg egyre randáb...

Mad Mind 2011.10.13. 09:16:50

@BobaFett:
7 év telt el, te se fiatalodsz. ;)

pjocoHUN 2011.10.13. 20:44:40

Lényeg hogy a pofogadás még mindig él! :P

Dr. Cica75 2011.10.14. 08:56:53

HIMYM: buzikról buziknak. Pofogadás b+, nem vágod le hogy ilyet csak Ratyifalva lakói mondanak?

IndaMuncher 2011.10.17. 17:48:55

@Cica75: Vártam már egy ilyen kommentet, végre nem veszett el a remény. :) Kegyetlen fárasztó és gyenge sorozat.
süti beállítások módosítása