HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Bréking: Igazat mondott az Activision

2011.03.02. 17:10 miguel_

A héten felröppent a hír, hogy az Activision megtöri a hallgatást, és hírt ad az új Call of Dutyról: jól értesült források a findmakarov.com-on található visszaszámlálót gondolták jó ómennek. Gyors egymásutánban végigfutott a neten, hogy jön az új CoD, aztán meg az, hogy az Activision a lehető legkomolyabban tagadja, hogy bármi köze lenne az egészhez. (A cím valóban cseles, hiszen Vlagyimir Makarov a Modern Warfare-ek főgonosza volt.)

Nem túl meglepő módon senki nem hitt a megakiadónak, például én sem, bár azért voltak fenntartásaim, hiszen az új Battlefield 3 játékmenet-videó láttán az Actinál valószínűleg épp azon gondolkoznak, hogy honnan a frászból vesznek valamit, ami nem nevetséges őskövület a Frostbite 2-es motorhoz képest. Nos, a választ nem most tudjuk meg, lévén a Find Makarov valójában egy rajongói filmet népszerűsít, nézzük is meg, mert ami eddig kész van, az egészen jól sikerült.

19 komment

Címkék: videó rajongók modernwarfare

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr102704693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burwor · http://loot.blog.hu 2011.03.02. 18:21:43

hát ez... pont mint a játék

Burwor · http://loot.blog.hu 2011.03.02. 18:22:48

a kommentem kétféleképp értelmezhető :) de én pozitívnak szántam.

Kulgar 2011.03.02. 19:21:55

Nekem nagyon bejött. Elég jók az effektek is meg a CGI, nem úgy tűnik mintha kezdők csinálnák:)Bár a Cpt.Price-t alakító(színész?)nem annyira kemény mint a játékba:)

BoneSayeR 2011.03.02. 19:53:45

Fasza kis videó.
A post pedig elég bulvárosra sikeredett.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.03.02. 20:26:08

Először azt gondoltam, hogy cool. Mekkora királyság az új grafika, szinte filmszerű. Persze aztán a harmadik jelenetnél már feltűnt, hogy tényleg film.

www.moncraft.net · http://moncraft.net 2011.03.02. 21:27:42

FPS????
Mit idegesítsem magam? Minecraftozok...

Én inkább itt kattogok:
moncraft.tumblr.com

Trollok ide!

miguel_ 2011.03.02. 23:41:16

@BoneSayeR: Fejlesszuk a kozos szokincsunket: mit jelent neked az, hogy bulvaros?

algi 2011.03.03. 00:38:50

BŐDÜLETES OFF

@Kulgar: A "szereplő" minden körülmények közt alkalmas megnevezés, ha az ember nem tudja, színészről van-e szó. (Ha tudjuk, hogy nem színész az illető, azt pedig úgy hívják, hogy "természetes szereplő.")

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2011.03.03. 08:55:59

OFF:
Megzavarodtam. Akkor a Battlefield 3 az most nem MMO lesz mint a BF2?

Sheepy433 2011.03.03. 15:00:58

a vegen mar fifa of dity lesz a neve.

BoneSayeR 2011.03.03. 15:25:37

@MrEd: Jelen esetben azt, hogy egy középszerű hírt egy, a hírhez kis mértékben kapcsolódó, de figyelemfelkeltő címmel megáldott szöveggel teszünk olvasottabbá.
Csupán azt szerettem volna kifejezni, hogy az Activision-os rész a mondanivaló szempontjából szerintem felesleges, és elég lett volna a fan made videóról, és keletkezési körülményeiről beszélni.
Ebből húztam egy összefoglaló nyilat a bulváros szó felé. :-)

Afterburner9 2011.03.03. 18:10:52

@Kulgar
Mármint a Shepherd-et alakító, nem?

miguel_ 2011.03.04. 10:26:09

@BoneSayeR: Értem. Csak az a baj, hogy az egésznek azért van hírértéke, mert sokan figyelték, hogy mi lesz a folyamat vége (jó, az IDDQD-n mint blogon ez nem látszott, mert nem posztoltunk róla, de én, mint a blog szerkesztője például figyeltem), és ebben az egész hájpban fontos szerepet játszott a tény, hogy a készítők ügyesen kihasználták a nagy kiadók megszokott bejelentési stratégiáit. Magyarán nem én voltam bulváros, hanem ez az egész sztori. Nyilván kirakhattam volna azzal a címmel is, hogy "Új CoD fanvideó", és mindenféle szöveg nélkül kitehettem volna csak a videót, de szeretem azt hinni, hogy azért is jártok ide, ahogy írunk, nem pedig csak azért, amiről szó van. :)

Kulgar 2011.03.04. 14:59:19

@Afterburner9: Nem, én Price-ra gondoltam. Valahogy inkább egy kissé lecsúszott csövesre emlékeztet (egyéni vélemény). Shepherd nekem kb elfogadható, de inkább megnézénm ebben a szerepben Dale Dye-t:) Aki nem ismerné:index.hu/kultur/media/2010/04/19/ha_valaki_hisztizik_azt_agyonvagom/

BoneSayeR 2011.03.04. 20:38:59

@MrEd: Én úgy gondoltam, hogy az első bekezdést te csaptad hozzá, hogy érdekesebbé tedd a hírt, de nem. Elnézést kérek.:-)
süti beállítások módosítása