HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Nyerjetek ajándékot az eBayről!

2010.12.04. 15:11 Stöki

Szerdán belengettem, hogy megint lesz egy eBay-es nyereményjátékunk, most már közölhetem a részleteket is. A szervező ezúttal is az eBay International Market, akárcsak legutóbb, de most kicsit mások a szabályok, ezért négy olvasót biztosan nem tudunk megörvendeztetni, csak egyet, esetleg kettőt.

A játék lényege, hogy egy fiú és egy lány blogger küzd fácsés kommentekért – a hölgy játékos a Gépségszalon Scullyja, akit a játék idejére Télanyunak neveztek ki az eBay magyar marketingesei - Télapu pedig én vagyok. Mindkettőnknek le kellett adni egy 8-8 tárgyból álló bevásárlólistát, ezeket az eBay virtuális reklámcicája, Jóljár Jolán felpakolta a Facebook-oldalára. A 8 tárgyat én természetesen a szerdai felhívásomra beesett ötleteitekből válogattam össze (nehéz volt, mert megint sok és marha jó ötleteket adtatok, egy külön posztban majd erről is írok). Ezekre a bevásárlólistákra lehet szavazni és kommentelni Jolikadrága oldalán a Contests fülön (ehhez persze engedélyezni kell a megfelelő applikációt), december 10. péntekig. Kb. ennyi a teendő, de akit ennél is részletesebben érdekelnek a játékszabályok, ide kattintson.

A játékban három nyertes lesz:
- Télapu vagy Télanyu – attól függően, hogy melyik bevásárlólista kapja a több szavazatot – a nyertes legfeljebb 100 euróért választhat egy ajándékot a magyar eBayen.
- Télapu vagy Télanyu – aki a kevesebb szavazatot kapja, az is kap vigaszdíjat, ő legfeljebb 50 euróért választhat.
- És szintén 50 eurós tárgyat kérhet a legjobb komment szerzője is (őt a játék szervezői választják majd ki).

A saját nyereményem – akár az 50, akár a 100 eurós limitet érem el – természetesen kisorsolom a 8 tárgy beküldője között, így szerencsés esetben egy olvasó megveheti a tárgyat magának, amit kinézett. A többiek a kommentért járó 50 ajrós díjra hajthatnak, szóval szavazzatok, kommenteljetek itt. Zárásul pedig hadd idézzem a Shrekből a szamár idevágó nagyszerű bölcsességét: „Pick me, pick me!”

18 komment

Címkék: közösség ebay nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr292492766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toalettduck 2010.12.04. 15:37:33

háát nem ér meg száz eurót h regeljek facebookra

Toalettduck 2010.12.04. 15:41:04

@Toalettduck: üsse kavics de csak szavazok aztán soha többé vissza se lépek :D

Delebriel 2010.12.04. 16:03:39

Hát szerintem simán tarolni fog Télapu, annyi eszméletlen jó cuccot gyűjtöttek az emberek. Télanyunál meg van vagy négy fajta mobil, kinek kel az? :)

Hajrá Télapu!

Exinor 2010.12.04. 16:32:12

Sajna nem került be az én ötletem:(, de leadom a voksomat, a kommentért még nyerhetek 50eurot:) (bár abba nem fér bele, de ebay-en nem nehéz cuccot találni)

JoHnNiEE 2010.12.04. 16:33:19

yeeee bejutott az 5letem :D yeeeee

JoHnNiEE 2010.12.04. 16:42:20

amugy picit körülményes szavazás, annyit kell kattingatni mint az állat :) mért nem lehetett megoldani 2 képpel, meg like-olásokkal? :)

Leadfoot 2010.12.04. 16:53:24

Faszbúktalan és regelni lusta olvasók kedvéért valaki leírná, mi a 8 tárgy (esetleg ebay linkkel együtt)?

Leadfoot 2010.12.04. 17:04:31

@Leadfoot: Nem érdekes, megnéztem.

gameboys · http://gameboys.blog.hu/ 2010.12.04. 17:18:10

én béna vagyok de hol kell megnézni az ajándék listát?
én ott a csajnál nemtom hol kell

JoHnNiEE 2010.12.04. 17:47:05

@gameboys: likeolni az oldalt aztán content fül, ott regisztrálni pár adatoddal, kommentelni, és ok

gameboys · http://gameboys.blog.hu/ 2010.12.04. 17:55:47

de hol kell az ajándékokat megnézni?
vagy csak like után lehet?
és Télapué is ott van Joljár Jolánnál?

JoHnNiEE 2010.12.04. 18:11:14

@gameboys: igen télapuéis ott van lájk után a contest fülön, enter contest után láthatod

Guli 2010.12.04. 18:58:39

Valaki leírná, mik lettek beválasztva? Elbénáztam, és igazi évszámot adtam meg, és nem lehet 18 alatt :\

AlexWolf 2010.12.04. 22:18:49

Kár érte, arckönyvre ezért nem fogok regelni. Nem menő.

virtualdog 2010.12.05. 17:08:08

Azért elég agresszív ez a kampány. Jó, tudom, egyvalaki nyerhet - de hogy a listát a blogon nem tettétek közzé, hogy regelés nélkül még csak ne is lehessen tudni, mi az ábra...

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.12.05. 17:09:47

@Ramiz: Azért nem, mert siettem, amikor a posztot írtam. Hamarosan közzéteszem.

Mazlee 2010.12.07. 10:48:38

jééé a Ghost Busters flippert én küldtem be :)

de ettől még facebook nem nyerő
süti beállítások módosítása