Ötszáz. Millió. Dollárt.
Nem vicc. Tényleg nem. Ez mai árfolyamon számolva kábé 99 milliárd forint. Igazán nem szeretnénk itt politizálni, de mivel a "rohadt sok pénz" mérőszáma a mai magyar valóságban a most kivetett második számú válságadó, muszáj ahhoz hasonlítanunk. Annál mondjuk kicsit kevesebb. Igaz, azt a 160 milliárdot az összes itthon működő energetikai, és telekomcége plusz az összes áruházlánc fogja összedobni, és elviszi az éves szumma profitjuk felét.
Szóval félmilliárd dollár, ezért persze durva reklám-szőnyegbombázás várható, annyit lehet tudni, hogy már megállapodtak Steven Spielberggel, a Burger Kinggel, a Pepsivel (400 millió doboz kinectes kólát dobnak piacra), a YouTube-bal, a Nickelodeonnal, a Disneyvel, lesz Kinect-reklám a Glee-ben, a Dancing with the Starsban, a People és InStyle magazinokban, és a nyitás éjszakájára kibérlik New Yorkban az egész Times Square-t.
Ágyúval verébre? Vagy csak biztosra mennek? Megpróbálják a végtelen bankszámla ütőkártyáját kijátszani, és marketinges hidegháborúba belerángatni a sokkal kevésbé mély zsebű Sonyt és Nintendót? Egyáltalán mikor hoz vissza egy félmilliárdos reklámkampányt egy 150 dolláros kütyü (amit tippem szerint veszteséggel árulnak, ahogy a konzolpiacon a hardvert szokás), meg a mellé eladott játékok?
Ha el nem felejtem, holnap rákérdezek a magyar Microsoftnál, mi várható itthon.
Utolsó kommentek