HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A hajam még mindig tart

2010.09.23. 10:51 hancu

A retrótúltengést ellensúlyozandó, jöjjön most egy techdemó a Game Developers Conference-ről, az izlandi CCP programozóitól, akik ugyan az űr-mmo Eve Online-ról ismertek, most mégis egy olyan technológiát mutattak be, ami egészen más játékstílusokba illik. Nem mondom, hogy ettől a valósidejű haj- és ruhaszimulációtól önmagában jobb lesz bármilyen játék is, de az biztos, hogy (nekem laikusnak legalábbis) vadállatian jól néz ki.

 

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr312317386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rootshaper 2010.09.23. 11:02:28

nyilvan ha van egy cseppnyi esze az embernek, rajohet, hogy ez csak egy bemutatasi felulet a technologiahoz. nyilvan nem egy hatalmas szarnyas-patas demonon fogjak szimulalni a technologiat, hogy hogyan tudja magat korbeburkolni a 6m fesztavolsagu szarnyaival. nyilvan sunakkal mindent jobban el lehet adni es a Sims rajongok egybol csorgatjak a nyalukat, hogy hudemilyenszupcsikiraly lesz, hogyahogy megy le Kis Kamilla a lepcson a szupcsi csudijo hazuk bejaratanal, akkormajd a kisestélyi ruhaja csak ugy fodrozodik a fokokon.

nekem egybol az jutott eszembe, hogy mondjuk fuggonyoket siman lehet vele modellezni, amin at lehet szepen hatolni, de ez meg mindig lofasz kb. szerintem a lenyeg azon van, hogy az ilyen dolgoknak mint a haj meg a szovetek, ne legyenek ilyen gazos belogasaik a modellekbe, amik eddig nagyon rontottak szerintem az osszkepet. szerintem ver gagyi, amikor mondjuk egy engine-renderelt videobetetben van egy smarolas jelenet es ugy fogjak egymast a nyomik mint ket gumibaba, nincsenek egymassal kolcsonhatasban.

ideje volt mar egy ilyesminek, fasza video.

bhead 2010.09.23. 11:07:45

Nem lepődnék meg, ha ez az engine a nagy valószínűséggel ma este bejelentendő World of Darkness Online-hoz készült volna.

moli 2010.09.23. 11:08:09

nagyszeru fejlesztes a pornojatek-iparnak.

Bro 2010.09.23. 11:15:32

Ezt a technológiát már kicsit korábban bemutatta CCP :) Ez már a kész változat.

Eleinte azzal hitegettek, hogy majd EvE-be berakják végül az űrállomáson mászkálós részt ilyen grafikával. Aztán gyorsan rájött az ember, hogy a másik mmo-hoz készül az egész :)

dr. HáziMacska 2010.09.23. 11:53:41

Es igazabol "mit eszik?"
Csak mert kivancsi vagyok hogy mit general egy beleposzintu gepen atlagos vkartyaval, 2g rammal, mikor van vagy 200+ karakter egy helyen, es mind kolcsonhatassal van minddel. Es akkor kinyitnak egy ablakot, es a a szel befuj... :P

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.09.23. 12:02:34

Khömm, bocsánat, de nekem úgy tűnik, itt a fő érdem nem a CCP-é, hanem az Apex-é. Vagyis méginkább a PhysX-é, amire az Apex épül.

dr. HáziMacska 2010.09.23. 12:09:59

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
Azaz sysreq: min fermi?
Csak mert az azert nem mindenkinek van.
(Mondjuk, nem veletlenul epitettem hybrid vkartyas gepet, de akkor is...)

zyrobs 2010.09.23. 13:50:31

Én kb. a Virtua Fighter óta azon nevetek hogy ezt a haj/ruha ütközés fizikát eddig mér nem sikerült megoldani. Hihetetlenül szembetünő esztétikai közröhej, a mai napig, hogy képtelenek megoldani egy akármilyen játékban is.

tank_R 2010.09.23. 16:11:33

Szerintem tuti, hogy egy játékban felzabálná a procit ramot vga-t egyben de lehet még a mikrót is. (Arra gondolva, hogy interaktív környezetet meg npc-t is beleraknak.) Amúgy meg én dx11-es ati kártyát használok. Nekem nem is működne. -:()

Bro 2010.09.23. 17:45:41

Majd Ati csinál valami jó kis saját megoldást erre is és működni fog remélem :)

Mert elég unalmas, hogy ha jót akarsz elérhető áron ott az Ati, Ha jót akarsz de horribilis áron akkor meg Nvidia =/

Dr. Cica75 2010.09.23. 18:14:20

Ez a videó két hónapos.

Dukefazon 2010.09.23. 20:12:20

Asztakurva, ez nagyon ott van! Nekem is nagyon tetszik, az új játékoknál láttam néha nagyon gagyi hajat, egy kis rendbeszedett haj-ruha szimuláció igazán ráférne a next-gen játékokra, mert ott még gyakran van elmaradás. Tetszik!

DrBala 2010.09.24. 11:20:33

Valóban régi a videó. De attól még jó.
Amúgy valóban a CCP és a White Wolf összefogásából terveznek egy MMO-t ami ugye a World of Darkness világában játszodik. Abba pedig bele sem merek gondolni, hogy egy Vámpíros MMORPG-t fognak bejelenteni a CCP-s fiúk. Hát az mekkora királyság lenne. A CCP-nek sikerült az EVE-ben megmutatnia, hogy lehet olyan játékot csinálni, amiben az intrika, a politika kimagaslóan fontos szerepet kap és működik is. Nah már most ugye aki ismeri a WOD-ot és Vampire: The Masqerade-et, az tudja, hogy ott szinte kötelező erre kihegyezni. Ha nem lesz benne ilyen, akkor az kb. olyan mint az őj StarWars MMO jedik nélkül.

Az esemény szept 23-26 között zajlik New Orelansban www.thegrandmasquerade.com/ címen. De asszem még nem jelentettek be semmmi komolyat. Szept. 26-ára ígértek valami nagy durranást. Egy jobb angolos kicsit informálódhatna.

bioLarzen 2010.09.25. 20:50:49

@Cica75: "Ez a videó két hónapos. "

Te meg gondolom, még idősebb vagy, mégis jelen vagy itt... Vagy szerinted akkor neked sincs helyed?

bio

szemi90 2010.09.27. 14:07:10

Inkább az EVE-Online hibáinak javítására fordították volna ezt az időt. Sokkal boldogabb lennék.
süti beállítások módosítása