HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Megdőlt a videojátékozás világrekordja

2010.07.20. 11:27 Stöki

Minden évben van egy-két olyan hír, hogy valamelyik szerencsétlen távol-keleti játékos holtan fordult le a székről, miután 15-20 órát játszott egy netkávézóban. Ennek fényében kész szerencse, hogy hat holland túlélte azt a rekorddöntési kísérletet, amit még pénteken kezdtek meg, magyar idő szerint 12:55-kor. A hat fiatal – álljon itt a nevük: Edward Leest, Maykel Leest, Sven de Vries, Renzo Bos, Robbie van Eijkeren és Marcel van Waardenburg – Rotterdamban próbálta megdönteni a folyamatos videojátékozás világrekordját. Ezt tavaly szeptemberben állította be 40 óra 20 percre egy indiai játékos, bizonyos Chirantan Pantaik.

A kísérlet fényes sikerrel járt, a hat játékos egyike sem dőlt ki, megdöntötték a rekordot és csak 50 óra után hagyták abba a játékot (a hivatalos sajtóközlemény szerint állítólag bírták volna tovább is, ha nagyon akarták volna). Természetesen a Guinness képviselője is ott volt az eseményen, ami így bekerül majd a játéktémájú Guinness (ilyen is van pár éve) következő kiadásába. A játékosok a dicsőség mellett ezer eurót és egy-egy PS3-hoz való dokkolókütyüt kaptak (ennek a kütyünek a forgalmazói rendezték az egész versenyt, nyilván a reklámérték miatt). A játákosok egyébként PS3-on játszottak, és végig egyetlen játékkal, a Red Dead Redemptionnel. Azért a végén ránéztem volna az agyukra egy fMRI-vel.

24 komment

Címkék: hollandia rekord atyaúristen

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr372163206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moli 2010.07.20. 12:08:20

RDR, piha! az ido nagy reszeben utazgatsz.
egy jo kis danmaku, na azt megneztem volna! vagy akar a sin and punishment mondjuk wii-n.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.07.20. 12:29:27

Valóban, ha Wii Fittel nyomták volna 50 órát, az már dupla rekord lehetett volna.
A legtovább játszó, és a legizzadtabb játékosok.

Matykocska 2010.07.20. 12:42:19

@moli: A danmaku nagyon le tudja kötni az embert, ez tapasztalat. :D Van hogy este leülök Touhou-zni, és azon kapom magam, hogy már hajnali 3 van. Mondjuk 50 óráig, az már lehet, hogy durva lenne, bár annyira nem hangzik lehetetlennek.

Matykocska 2010.07.20. 12:45:35

@Matykocska: Azaz, hogy pont az olyan játékkal lehet ilyen sokáig játszani, ami folyamatos koncentrációt igényel. Egy MMORPG-ben farmolás közben pl simán elalszik az ember, ha már olyan fáradt, ezzel szemben (ha már ez volt említve) egy danmakuban ez elég nehezen elképzelhető.

hidratszint 2010.07.20. 12:46:40

Egy teljes éjszakát és a utána következő napot végiggamelni nem eszméletlen cucc, velem is meg szokott esni, hogy átvirrasztok egy estét.

Két alvást kihagyni viszont már gáz. Már 10-16 óra után is észrevehetően eltompul az ember, fáradtság fokától függően hosszabb-rövidebb időszakokra. Egyszer fenn voltam 52 órát és a végén már kezdtem hallucinálni, meg ilyenek.

Megnézném, hogy milyen K/D-vel állnának fel az asztaltól a csókák 50 óra HoN után.

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2010.07.20. 12:55:19

@Matykocska: eppen hogy farmols kozben nem alszik el az ember , olyan jo monoton, hogy pihen kozben az en rekordom (24oras muszak alatt) 16 ora leather farmolas(wow persze, mi mas ? :) ;) van melo ami csak igy elviselheto ;)

Matykocska 2010.07.20. 13:06:21

@anarchoid: Akkor úgy tűnik mások vagyunk. :D Én nem bírom az ilyen monotonitást, targetol, sebez sebez, sebez, targetol, sebez... Egyszercsak azt veszem észre, hogy elkókadtam és a háromnegyed HP-met levitte már a mob xD

maydayray 2010.07.20. 13:24:44

vazz, fiatal süldő koromban toltam egyszer 40 órát diablo2-vel (assassin), ha tudtam volna, hogy ennyi kell egy giniszrekordhoz... (jó, egyszer le kellett mennem kajáért, de az is csak fél óra lehetett max)

HomeGnome 2010.07.20. 13:39:45

1000 euróért én is eljátszogatnék 2-3 napig..

Syolos 2010.07.20. 14:45:25

Jézusom, de öreg vagyok! Én még ugyanezt Street roddal, King's bounty-val, Pirates-szel meg Elite-tel toltam :))

algi 2010.07.20. 15:04:08

Végig ugyanazzal a játékkal???

Én, ha két-három egymást követő napon ugyanazzal a játékkal sokat játszom, akkor elég lehunynom a szemem, máris magam előtt látom a HUD-ot. Kíváncsi vagyok, mennyire kerültek át a játékba hazafelé menet.

Pretoryan 2010.07.20. 18:13:47

Hát játékkal nem, de melóval már volt hogy 72 óráztam, az is elég kiborító volt, de a játék engem rohadtul fáraszt max 8 - 10 órát tudok elötte ülni és végem, menni kő aludni, vagy mást csinálni, de ilyen is max egy - kétszer fordult elő. Valószínüleg az orromon folyt volna ki az agyam ha végig kellett volna ülnöm azt az 50 órát.

Danis 2010.07.20. 22:59:02

Kis érdekesség: Online game boy emulátor:
www.gameboyonline.com/

adamsky21 2010.07.21. 01:37:38

Ilyen kevés kell a rekordhoz? Volt egy 3 és fél napos Morrowwindem, meg egy non-stop Mafia végigjátszásom, hol vehetem át az érmet? (Na jó, lehet, hogy a doppingvizsgálaton megbuktam volna, akkoriban hetente egyszer aludtam.)

BoneSayeR 2010.07.21. 12:50:10

Ez is valami? Én pár hete voltam a haverokkal lan partyzni 3 napot. Igaz egyszer elmentem kakkantani, és nem ugyanazzal a játékkal játszottunk,de...:D

algi 2010.07.21. 14:59:31

Nem mindegy, hogy az ember véletlenül valamikor csinálta már ennyit egyhuzamban, vagy egy megadott időszakban kell ezt teljesíteni.

Én pl. elég sokáig voltam már fenn egyhuzamban, ezért indultan nemalvásversenyen, de mindig szégyenteljesen hamar elaludtam. Épp azért, mert sosem optimális időszakban volt.

moRtiZ 2010.07.21. 15:16:05

50+ órát játszottunk már mi is csak QuakeWorld-el. Bár az már 12-13 éve volt. Azóta már nem bírok 5-6 óránál többet játszani.

Aurian 2010.07.22. 12:52:24

50 óra már rekord? Ez nevetséges. Én van amikor egy nap alatt lenyomtam 40-45 órát Oblivion-nal alvás nélkül.

És még nyomtam volna, csak aztán anyáék letiltottak a gépről, 26 vagyok és nem engedik, hogy játszak a saját gépemmel. És ha egész nap akkor mi van? Szabadidőmből egész nap azt csinálok amit akarok.

Bélféreg 2010.07.22. 14:21:38

@Aurian: Ha nem dolgozol, ők tartanak el, akkor jogosan szólnak, hogy ugyan ne játssz már egész nap, hanem csinálj valami hasznosat, mondjuk menj el dolgozni. Ha dolgozol, beleadsz a közösbe, akkor nem szólhatnak bele hogy mit csinálsz.

moli 2010.07.22. 14:26:45

@Bélféreg: attol meg beszolhatnak, ha egy haztartasban elnek. tessek elkoltozni 18 evesen, ha kell a szabadsag. de utana meg jon a feleseg...

"""egy nap alatt lenyomtam 40-45 órát""" ???

Dudi 2010.07.27. 10:08:48

Ez tényleg rövidnek tűnik, rendszeresen a Kis-Megesz Camp-ben nyomjuk 40 óránál tovább a gammékat. Ok, valóban nem ugyan azzal, de szerintem simány meg tudnánk dönteni. Persze kérdés, hogy az illetők használtak-e doppingot :)

dr. HáziMacska 2010.08.05. 20:25:13

@Aurian: Elarulok egy titkot: egy nap 24! orabol all, ha te egy nap eltudtal jatszani 40 orat, akkor valamit _nagyon_ tudsz!
süti beállítások módosítása