HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Ingyen játékzene

2010.04.07. 12:05 miguel_

Egy gyorshír azoknak, akik szeretik a játékzenét: kattintsatok ide gyorsan, és töltsétek le a God of War-sorozat teljes tracklistáját, majd hallgassátok egészséggel. Nagyjából 300 mega, de jön szépen. Előre mondom, hogy én is még csak most láttam neki a letöltésnek, szóval ha másfél óra böfögés lesz benne szimfonikus aláfestéssel, ne haragudjatok nagyon.

 

UDATE: Nem az van benne, hajrá, töltse mindenki, amíg lehet.

 

via CVG

5 komment

Címkék: zene ingyen god of war

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr991901313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algi 2010.04.07. 13:00:06

Borzasztó ez az "ami ingyen van, azt le kell tölteni, ha nem is tetszik" hozzáállás. Persze én is ilyen vagyok, és elég gáz, hogy olyan zenét töltök le, amit még életemben nem hallottam.

ps. Örülnék, ha valaki megnyugtatna, hogy a posztban szereplő link legális letöltési lehetőségre mutat. :)

Grath 2010.04.07. 13:12:26

Bár nem ismerem az esetet, mivel a godofwar.com oldalon van, elvileg legális. Viszont a Sony tuti nem akarta ezt letölthetővé tenni, szóval egy véletlenül kikerült link lehet. Amúgy baromi jó zenéje van a sorozatnak...

miguel_ 2010.04.07. 13:44:33

Én is a CVG-n olvastam róla, gondoltam ha nekik lehet, nekünk is.

www.computerandvideogames.com/article.php?id=241734

skandigraun 2010.04.07. 16:30:52

10 kb/s-mal jön, bár volt hogy 20-ig is felugrott :D

Ishikawa 2010.04.07. 18:00:37

mar csak 6 ora es lenn van. koszi a linket
süti beállítások módosítása