HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Mi a webkettő lényege? – indul a képregényünk

2010.02.18. 14:03 Stöki

A végső célunk – illetve a végső előtti, a magánhadsereg és a világuralom előtt – az, hogy minél több saját tartalmunk legyen az IDDQD-n. Most például indítunk egy képregényt, sőt webcomicot, sőt sprite comicot. Ez utóbbi műfaj lényege, hogy ismert játékokból használ figurákat, ami azért fekszik nekünk nagyon, mert nem tudunk rajzolni. A játékos témák mellett az egyelőre cím nélküli comicban (tényleg, nem tud valaki egy jó címet neki?) nyitunk kicsit a játékokon túl az egyéb geekülések felé is. Kezdetnek például a csodás Day of the Tentacle szereplői magyarázzák el a webkettő lényegét.

Hozzáadott érték

29 komment

Címkék: webkettő képregény dott iddqd képregény

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr791768951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kabarészínész 2010.02.18. 14:25:11

istenem... mekkora játék volt...

movhu 2010.02.18. 14:38:56

Kicsit OFF: A múltkor végigjátszottam megint, PDA-n, ScummVM-el :) Alig volt olyan, ami nem jutott eszembe, hogy mit kell csinálni. Van már belőle magyar feliratozású is, igaz abban is angol a hang(természetesen). Bár annak idején mindenkinek a kislemezen is terjedő hangok nélküli változat volt meg.
Rajta van minden idők legjobb játékainak a listáján is.

halaszlo 2010.02.18. 14:40:25

A DOTT-t már PDA-n nyomtam végig.
De kár, hogy most nincs PDA-m.

sockpuppet (törölt) 2010.02.18. 14:44:36

Amúgy jó a comic is :) Konstruktív kritika: A soremelés szerintem megtöri a dolgot, jobb lenne, ha egymás mellé raknátok a paneleket. Ez a formátum a történetmesélős képregényekben működik, az ilyenek, mint ez itt, általában egy sorban vannak. Most már tudom, hogy nem véletlenül :)

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.02.18. 14:52:32

@sockpuppet: Ebben teljesen igazad van, csak az a gáz, hogy 600 pixelnyi szélességünk van itt a blogon. 4 kocka egy sorban az kockánként 150 pixel lenne, ráadásul az ilyen régi játékoknál, mint a DOTT, 2*2 a pixelméret, szóval egy sorban elmesélve 75 pixel széles képek lennének, és zsúfolt lenne a szöveg (még kisebb betűméretben is). Szóval ez a 2*2-es panel szükségmegoldás, majd azért igyekszem eltérni tőle (pl. 3 képben elmesélni egy poént, de a mostanit nem bírtam 4-nél lejjebb csökkenteni).

Komavary · http://orokorom.freeblog.hu 2010.02.18. 14:56:33

Nincs semmi baj ezzel a 2x2-vel, a PvP is így kezdte.

Dester 2010.02.18. 14:56:46

Bármikor fejből végignyomom, még a telefonomon és végigküzdöttem nemrég ScummVM-mel... Egyik legnagyobb játék, amit valaha is készítettek. A kezdeményezés meg nagyon jó, hajrá :)

Komavary · http://orokorom.freeblog.hu 2010.02.18. 14:57:34

Illetve egy megoldás: lehetne egymás alatt a négy panel, mint a japán 4kománál.

Kendan 2010.02.18. 14:59:24

Címjavaslat: GeeComic

Villy 2010.02.18. 15:07:28

Istenem, egyik kedvenc játékom a DOTT meg a Maniac Mansion :)

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.02.18. 16:10:12

tegye mindenki a szívére a kezét: ki NEM használt végigjátszást? ;)

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.02.18. 16:15:46

@Linkovic Csumoszky: Például én. Még azelőtt megszereztem a játékot, mielőtt írt volna róla a CoV (vagy 576, vagy mi volt akkor), szóval kénytelen voltam rájönni a megoldásokra. :)

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.02.18. 16:27:39

@Stöki: asszem az 576-ból fénymásoltam a walkthrough-t. akkor még végigjátszással is élveztem az egészet, igen szerény angol nyelvtudással nehezen boldogultam volna (a verbális poénok így is kimaradtak), bár a megfagyasztott hörcsög így is fejtörést okozott, amikor egy programhiba (?) miatt durva nehezen akart előjönni a hűtőládából. :)

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2010.02.18. 17:43:45

Ez valami kurvanagy! Már a DOTT, életem egyik első legnagyobb játéka, azóta elszántan küzdöm végig a kalandjátékokat, már az ilyen jellegűeket.
GeeComic nekem tetszik (Kendan, számla az asztalon :)))).
B-terv: Kocka-regény, netán J-tervként kép-kocka...

0k- · http://ekezet.com/ 2010.02.18. 21:55:37

kurvanagy ötlet! q:)) esetleg még igényesebb feliratok lehetnének (pixel?)

sudo su (törölt) 2010.02.18. 23:06:30

@Linkovic Csumoszky: Én. És épp ezért 3 hét alatt sikerült végigvinni :D Nekem monjduk a Scummos játékok közül még az egyik legkönnyebben végigvihető volt a DOTT.
Monkey Island trilógia, meg Sam and Max volt inkább nehéz. Azokban kb naponta leragadtam, és akkor mehetett a pixel hunting, meg a kombinálj mindent mindennel az inventoryban :D

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.02.19. 09:21:09

Az ötlet hatalmas, több szempontból is:

1. Jót röhögtem ezen, végülis tényleg így működik ez most, a bőség zavara herén tud ám rúgni.

2. Amint megláttam, hogy a Day of Tentacle játékról van szó (ne felejtsük el a kiadót, Lucasarts köszikösziköszi) azonnal térdreborultam és elkezdtem imádkozni a lelki üdvömért, ugyanis (és most meg lehet kövezni), de nekem ez volt minden idők legjobb point 'n click játéka. Még ott volt az Indiana sorozat, és a police quest is tűrhető volt, a Hopkins FBI-nak sajna csak a demója volt meg (azóta se tudtam megszerezni a full verziót), és a Monkey Island is nagyon pöpec volt, nem kihagyva a Syberiat, de a koronázatlan király akkor is ez volt:D

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.02.19. 13:03:46

@MrEd: Ez abandonware, jogilag szürke zóna :P

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.02.19. 14:36:53

@sudo su: A Discworld volt a legnagyobb szenvedés, azt leírás nélkül vittem. Ordas nagy hülyeségek voltak benne, logikával kikövetkeztethetetlen (ugye, hogy nehéz szó?) és ezt még megfejelték néhány komolyabb programhibával is.

sudo su (törölt) 2010.02.19. 15:47:31

@Stöki: Akkor csak pirate-wannabe, mint Guybrush Threepwood :D

Kuruc_Lord 2010.02.19. 16:02:57

Nevezhetnétek egyszerűen csak IDDQD-nek.
uff.

kokoro 2010.02.21. 18:26:32

I feel like I could ... take on the World !

ez nem lehet elfelejteni :-)

virtualdog 2010.02.28. 20:48:57

Egyszer én is elkezdtem egy hasonlót, csak utána csinálni is meg posztolni is ellustultam. Falloutos, angolul. Íme:

fallolut.blogspot.com/

KrOkKo 2010.10.07. 20:23:33

Heló!
Nem tudok érdemben sokat hozzáfűzni a képregényekhez csak annyit,hogy STÖKI!!!
Még sok ilyet!
Vihogtam most párszor.

Ritka.

Köszi;)
süti beállítások módosítása