HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Bréking: itt a Duke Nukem film trailere

2010.01.05. 08:35 hancu

Oké, nem az igazi nagy hollywoodi szuperprodukcióé, amit ezer éve pletykálnak már, hanem egy finn alkotásé, ami valahol félúton van így első ránézésre egy amatőr rajongói film és egy direktbéna független film között. Mondjuk az előzetes fele arról szól, hogy egy iskolásegyenruhás csaj menekül egy disznóálarcos pasas elől, ebből fakadóan rossz már semmiképpen nem lehet a cucc. Hail to the king, baby!

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr231645860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.01.05. 09:47:02

A vágónak még van hová fejlődnie, de nem rossz.

Serathis (törölt) 2010.01.05. 11:21:06

Tipikusan annyira szar hogy az már jó. Tehát jó. Kérdés? :)

algi 2010.01.05. 13:03:14

Már elnézést, de a játék is egy amatőr játék és egy direktbéna független játék között volt.

Tzupi 2010.01.05. 17:01:58

vajon mi lett volna, ha bejut az ÖLJYVARASZT feliratú ajtón, félelmesen hangzik :D

Limrasson 2010.01.06. 00:00:05

@algi: Mármint melyik játék?

algi 2010.01.07. 12:58:30

@Limrasson: A Duke Nukem 3D. Szerettem a játékot, de nem éreztem azt a hatalmas professzionalitást. (Megjegyzem, ha profik lennének, akkor nem húzódott volna ennyire az új.)

Azt meg ne vitassa el senki, hogy direktbéna volt! :)

bolhabetu 2010.01.10. 17:34:46

@algi:
Öööööö....
Pedig a maga korában az a motor lealázta a Doomot, a single player játékmenet még a Quake-et is.
Szétlőhető falak (nem mind, de azért volt), dinamikus szektorok (mozgó járművek magyarul), a Half life előtt nem volt hasonlóan realisztikus környezet játékban (ezalatt nem a sprite-ok kidolgozottságát értem, ofkórz, hanem a környezet interaktivitását, fílingjétt.) Az első hús és vér protagonista, akinek dumái szállóigék lettek.
Ráadásul még értékesíteni is tudták a motort külső cégeknek, a bizniszhez is értettek valamelyest.

Ez itt pedig az első Duke Nukem film a világon, bő fél óra, az első részről már hiányzik a hang, franciául van, rém lassú. De az első.

www.youtube.com/watch?v=YM07gDpRgZU

algi 2010.01.15. 19:50:30

@bolhabetu:

A Doom az jóval korábbi volt. A single playerben meg a Descent sztem a Quake-et is a Duke-ot is lealázta. (Bár ez elég szubjektív, ha nem megyünk bele részletes elemzésbe). Ami meg a szétlőhető falakat, meg a mozgó járműveket illeti, fogalmam sincs, miért nem ájultam el tőle annak idején. Eszembe se jutott, hogy ez valami királyság akkor és ott. Én amúgy végig azt éreztem, hogy ez egy jó nagy csalás - biztos azért, mert nem full 3D, ráadásul a sprite-ok is rajzoltak, nem digik.

De amúgy én is imádtam a játékot annak ellenére, hogy nem tekintettem nagy műnek.

Amúgy a HL-t nem előzte meg a Halo és az Unreal? Én jobb szeretem a HL-t, de akkoriban mintha már lettek volna azok is.

Ami meg a dumákat illeti, azokat Ashtől nyúlták az Evil Dead sorozatból. "Hail to the king, baby." - Ezt pl. a középkorban mondta, amikor megdöntötte a hercegnőt. Így már értelme is van.

De mielőtt bárki félreérit: én imádom a Duke-ot, csak úgy gondolom, hogy inkább a bájával érte el a sikerét.
süti beállítások módosítása