HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Közeleg a 100. Checkpoint felvétele!

2017.06.26. 19:25 Stöki

Tavalyelőtt tavasszal Grath és én vérmes remények nélkül, nagyon sok bizonytalansággal kezdtük el a Checkpoint podcastet. Fel voltunk készülve arra, hogy pár felvétel után belátjuk, hogy nem való nekünk a dolog, és nem biztos hogy akkoriban nagyobb összeget tettünk volna arra, hogy lesz, amikor kerek 100 adás sorakozik majd egymás után a Soundcloud profilunkban. Márpedig ez hamarosan megtörténik, valamikor július közepén.

Ebből az alkalomból élő közönség előtti felvételt szervezünk július 17-én hétfőn, este 18:00 körüli kezdéssel. A helyszín még nem ismert, attól is függ, hogy hány érdeklődő lesz. Szóval aki jönne, azt arra kérjük, jelezze nekünk a 100. felvétel Facebook-eseményénél, mindenféle további részletek is ott jönnek majd először.

100.png

És ha már így összejöttünk, hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy négy rövid kérdéssel megszondázzam a nagyérdeműt, csakis azért, hogy a Checkpoint még jobb és szebb lehessen. Érdekelne minket, merre érdemes tolni az arányokon, illetve hogy a Patreon-támogatók (áldassék a nevük!) felolvasása hogyan történjen.

Nagyon köszi mindenkinek a segítséget, és reméljük, július 17-én találkozunk!

11 komment

Címkék: retro közösség podcast checkpoint checkpoint mini

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr4912614773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Svientek Norbert 2017.06.26. 20:17:33

Bár van fészbukom, de a hideg kiráz tőle... Lehet jelentkezni anélkül is? :)

Flankerr 2017.06.26. 21:05:06

Csak 2 éve? azt hittem legalább 3-4 éve ;)

mbm 2017.06.26. 21:15:03

A káromkodásokhoz annyit hozzá szeretnék tenni, hogy én a "fogjátok vissza magatokat"-ra voksoltam, de ez nem azt jelenti hogy drasztikusan vissza kéne venni ebből, és nem is azt hogy ez "nem méltó nyelvezet" vagy hasonló hülyeség: egyszerűen van amikor nem stílusos az a bazmeg, de általában jól szoktatok eltalálni, és csak az E3-as adásban volt egy-ket félrecsúszás.

@Flankerr: nekem még olyan érzés mintha mostanában kezdtem volna csak hallgatni.

jürgen baromartz 2017.06.26. 22:04:59

Tőlem mehet a káromkodás, én is szoktam - de könyörgöm, ki ne sípoljátok őket, az a legidegesítőbb dolog a világon!

Dr.OG 2017.06.27. 06:17:41

Hogy egy klasszikust idézzek a káromkodással kapcsolatban:

"Az élet nem illemtani iskola!
Az olyan emberek, akik megbotránkoznak egy erős kifejezésen gyávák, mert elképednek a való ÉLETTŐL!

Az ilyen emberek nyilvánosan felháborodnak, de roppant előszeretettel járnak nyilvános árnyékszékekre, hogy elolvassák a falakon látható illetlen feliratokat!"

- Jaroslav Hasek, a Svejk írója, és a Prosectura együttes mottója is!

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2017.06.27. 08:10:58

@Dr.OG: az amerikaiak ennél sokkal prűdebbek. csöcsök mehetnek, de bimbó soha.

Hawk85 2017.06.27. 16:39:44

Gratulálok az eddigiekhez. Örömmel hallgattam mindegyiket, talán egy-kettő volt ami kicsit laposabb lett, de azokat sem mondanám rossznak.
Viszont annyit hozzáfűznék, hogy párszor egy kicsit félremegy a beszélgetés a téma kárára. Néha egy érdekesebb részt emiatt kihagytok, vagy csak gyorsan ledaráljátok a "na ez a pont is meg van" listán.
Talán ha egy kicsit hosszabb lenne az adás akkor nem kellene annyira sietni, és nektek sem kellene magatokat visszafogni. ;)

De amúgy csak így tovább! Még legalább száz ilyet!

@Dr.OG: Hűha... azért remélem nem veszed ezt túl komolyan, és nem ez az életfelfogásod is. :)

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2017.06.27. 16:58:42

@Hawk85: Igyekszünk összeszedettebbek lenni.

Az adáshossz viszont nagyon nem fog nőni, másfél óra a lélektani határ, meg mindig munkaidő után készül az adás, és nekem haza kell érni fürdetésre. :)

De a 100. adásra legalább három órára ki lesz bérelve a helyszín.

GépBalta 2017.06.27. 19:36:34

@Stöki: De pont a Sepultura koncert utáni hétfőn? Szívesen mennék, de ha eljátszanak pár számot a The Chaos Engine soundtrackjéről, (if you know what I mean) és miért ne tennék, akkor engem hétfőn nincs az az erő, ami talpra állít. :D

Dr.OG 2017.06.27. 19:40:33

@Hawk85:
Nem, természetesen a mindennapokban választékosan fejezem ki magam, kerülve a trágárkodást. Többször indultam a 'Kazinczy szép magyar beszéd' versenyen is, csak eddig sajnos nem értem el helyezést... ;-))

OneBall · http://oneball.blog.hu/ 2017.07.15. 14:43:01

Nagyon ritkán zavar, hogy nem vagyok fővárosi, de ez most ilyen pillanat. IDDQD országjárást! ;)
süti beállítások módosítása