HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A nap legviccesebb sajtóközleménye

2014.05.19. 10:42 miguel_

Lehet vitatkozni a Titanfall-kritikámmal, de őszintén felröhögtem (és emiatt kicsit szét is köpködtem az aktuális korty tejeskávét), amikor azt olvastam, hogy a játékból kiveszik a CTF-et meg a Pilot Hunter nevű játékmódot.

Hogy miért? Mert nem használták olyan sokan. (Ideteszem angolul is, olyan vicces: "CTF and Pilot Hunter have not been widely used modes on the PC version.") Egészen pontosan az történt, hogy a kutya se akarta használni, aki viszont mégis, mert mellékattintott, vagy mit tudom én, annak perceket kellett várnia míg összeállt egy csapat. Én a tesztnél próbáltam, és talán negyed óra után hagytam ott a Pilot Hunter lobbyt, pedig akkor már hárman is vártunk.

titanfall2.jpg

A Pilot Hunter amúgy abban volt más, mint a hagyományos deathmatch, hogy csak akkor kaptak pontot a csapatok, ha nem npc-t, titant vagy egyéb izét lőttek szét, magyarán csak a pőrén álló, valódi játékos által irányított frag ért pontot. Hatalmas csavar, nem igaz? Az év játéka, igazi nextgen-érzés!

A dolog amúgy nem tűnik el teljesen, simán lehet, hogy a cikláló játékmódok között betölt egy ilyet a játék, szóval az a hat ember a világon továbbra is boldog lesz, mert így végre lesz kivel játszaniuk (kivéve ha mindenki más kilép).

Szóval, megvan a nap legviccesebb sajtóközleménye, és még csak fél tizenegy.

30 komment

Címkék: titanfall

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr596180283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

False_GOD 2014.05.19. 11:00:47

Az egész titalfall szánalmas cod utánzat, 6 fős csapatokkal,2014ben! Aki ezért pénzt adott, az szimplán hülye. Nem csodálom hogy anno kibaszták ezeket a retardáltakat mint macskát szarni, vagyis hogy nem akarták nekik kifizetni anno a pénzüket, a "munkájuk" egy forintot nem ért akkor se, most se. 2014-ben 6fős csapatok maximum, egy agyonhypeolt AAAAAAA-kategóriás szupercsúcs fejlesztőcsapattól....'94ben a Doom többet tudott technológiailag.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2014.05.19. 11:24:24

ügyes remix ez a játék, megérdemli a hype-ot és a pénzt.

Bobby Newmark 2014.05.19. 11:31:51

@False_GOD: Nem, a Doom az még pont nem, az csak négy pléjert tudott, azt is csak LANon. A Quake hozta be a sokemberes multit.

De egyébként a 12 pléjer tényleg nevetséges, a baj az, hogy úgy tűnik ez van mostanság. Visszafejlődtünk a 2000-es évek elejéhez képest, akkor még menő volt 32 meg 64 pléjeres multi játékot gyártani...

False_GOD 2014.05.19. 11:53:43

@Bobby Newmark: Én tuti játszottam Doom 1 v 2őt lanba 8 playerrel /tény, még az sem 12, a titanfall, elismerem, ebben jobb tud lenni egy 20 éves játéknál/, de az lehet hogy valami moddolt verzió volt már.

Egyébként már most várom a titalfall második részét, az annyira fasza lesz, hogy 2 fős csapatok lesznek, és külön fizetni kell majd azért, ha 3főre szeretnéd bővíteni.

Bobby Newmark 2014.05.19. 12:28:47

@False_GOD: Voltak később külsős cuccok hozzá pl Doomworld, de alapból biztos nem tudta.

Kandras 2014.05.19. 12:42:51

Nem teljesen értem, hogy mi ebben a sajtóközleményben annyira vicces.
Nem használta senki --> kivették. Laikusként úgy tűnik, hogy ez teljesen rendben levő dolog.

Bobby Newmark 2014.05.19. 12:58:35

@Kandras: Nem szokás játékmódot kivenni. Mindig van egy legnépszerűbb mód meg néhány futottak még kategória, meg néha egy, amit mindenki utál, de kivenni azt sem szokták, mert minek, ha úgysem használja senki...

Komojtalan 2014.05.19. 13:19:22

@Bobby Newmark: WoW -t tudom példának hozni. Alap játék end raidjei 40 fősek voltak, aztán BC -ben levitték 25 főre, utána 10 fősekre (gyengébb droppal), most meg már a 10 fősek is ugyanazt dobják. Kevesebb a játékos, kevesebben szeretnének 1-2 béna miatt meghalni. Én még az alappal nem játszottam, szerintem jobb lehetett 40 -en ölni a bosst, de a 25-10 különbséget érzem.

Bobby Newmark 2014.05.19. 13:26:08

@Komojtalan: MMOknál előfordul, de ott sem jellemző. A példádban sem konkrétan kivették, csak kicsit átszabták.

Mondjuk ezt nem tudom, hogyan kell érteni:
"A dolog amúgy nem tűnik el teljesen, simán lehet, hogy a cikláló játékmódok között betölt egy ilyet a játék"
Most akkor kivették, vagy nem?

Egyébként ez is WTF?
"ha nem npc-t, titant vagy egyéb izét lőttek szét"
Multi FPSben NPC?

Serathis 2014.05.19. 13:37:04

K***g Titanfall. Give me Project Reality 2 anytiem.

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2014.05.19. 14:17:38

@False_GOD: Szimplan hulye lennek ? nem erzem annak, cod orult vagyok ? dehogy. Egyszeruen mecha orult.

Amugymegfalse god egy fabatkat sem er amit irsz ;) divatmajmolo majom

False_GOD 2014.05.19. 15:08:05

@Bobby Newmark: Jah, ez alap benne, mert a készítőknek is ég a pofájukról a bőr, hogy csak ennyit tud a szemetük, ezért teletették botokkal, nem is tudsz nélkülük játszani. Nesze neked ember elleni küzdelem :D

Kisiparos 2014.05.19. 16:08:04

Srácok, értem én hogy minden napra kell valami felháborodnivaló, ne ha tényleg elolvassátok az általatok linkelt cikket, akkor kiderül, hogy privát meccsben ugyanúgy megmarad az opció ezeknek a játékmódoknak a használatára, tehát "nem vész el" semmi a játékból...

K0vasz 2014.05.19. 23:34:40

6v6? ez most komoly? az ilyen fps-ekben pont az a lényeg, h minél több az ember, annál nagyobb az élvezet... (jó, nyilván ez map függő is, meg azért van egy szint, amikor már túlzsúfolt a pálya, de akkor is). erről amúgy hogy nem szólt a fáma? mert nekem csak a hype maradt meg ebből a játékból, meg h mekkora királyság, de erről a kis "apróságról" most hallok először

Man_Who_Laughs 2014.05.20. 09:44:03

6v6-nal is van neha 3-4 fos tumultus a palyan, ha tobben lennenek a parkour elemek szart sem ernenek mivel felugrasz egy falra es 2-en 3-an lonenek rad + plusz teszem azt 16 titan mar nem fer el az amugy nem kicsi palyakon...

False_GOD 2014.05.20. 13:02:26

@Man_Who_Laughs: Hát ha 6v6nál már tumultus van, és szerinted nem kicsik a pályák, akkor szerintem te ne álljál rá semekkora bélyegre se, mert elveszel rajta.

Man_Who_Laughs 2014.05.20. 17:03:02

@False_GOD: A palyak kb 3szor nagyobbak mint egy atlag CoD palya cca Halo Big team meretuek amik 16 jatekos+jarmuvekre vannak tervezve. A sok epulet es a gyors mozgas igen konnyen osszehozza az embereket.

Mellesleg talan probald ki, mielott latatlanban irogatod a kemenyeket;)

False_GOD 2014.05.21. 08:58:53

@Man_Who_Laughs: Béta megvolt originen, ingyé, maradjunk annyiban hogy Rózsaszín Hányadék nevű japán punk-emo zenekar, minőségibb szórakoztatást nyújt, mint ez a foshalom, pedig inkább a komolyzene híve vagyok.

Bobby Newmark 2014.05.22. 10:43:20

@Man_Who_Laughs: Na, hát igen, itt jön be megint a konzolos perspektíva. Ki a tökömet érdekel, hogy a fostömlő CoD vagy Halo mit tud, ha 12 éve már van egy Battlefieldünk, ami már tudott 64 embert egy kurvanagy mapon? És ott sem volt 32 tank per oldal, nem kell MINDENKINEK titán.

Persze a BF sorozat is beleállt a földbe, miután megette az EA és konzolfossá változtatta...

Man_Who_Laughs 2014.05.22. 13:00:03

@Bobby Newmark: Szvsz a tumultusmultik az igazan szarok, mivel mindegyik rettento sok energiat igenyel hogy strategiat meg csapatot alakits.

Szamomra a multi fps a quake 3 arena, semmi mas. Annak a konnyedseget, vegletekig polirozott jatekmenetet eddig csak a Halo es ujabban a Titanfall tudta hozni. A CoD egy vicc, a Battlefield meg = a CoD-al csak nagyobb palyakon.

A 64 fos szarokat meg nyomjak a verdroidok, teamspeaken orditozva (hisz anelkul csak kaosz az egesz).

Nem attol fejlodik a jatekipar, hogy tobb jatekost eresztunk ossze, aki ebben hisz, az nagyon hulye.

Bobby Newmark 2014.05.22. 13:40:42

@Man_Who_Laughs: Az ugye megvan, hogy igen, energia a csapatépítés, de egy jó csapattal a játék bármit lenyom élményben?
Most tényleg az az érv, hogy azért szar a játék, mert lusta vagy hozzá és antiszociális?
Persze véleménynek elmegy, még ha nevetséges is...

Ezek szerint sosem voltál még jó klánban... De akkor meg ne köpködd, mert fingod nincs miről beszélsz. Mi speciel voltunk Clanbase ladder második helyezett a klánunkkal, meg játszottunk BF kelet-európai döntőn egy moziban, spectator kivetítve, nézőkkel. Nem hiszem, hogy valaha lesz még olyan játékélményem, főleg nem ugribugri deathmatch szarokkal...

Meg gondolom az sem zavar, hogy a RÉGI Battlefieldekről beszélek, amik még jók voltak, kb BF2-vel bezárólag. Az új BF tényleg CoD nagyobb pályákon, és szarfos is, de én nem arról beszéltem.

Szintén sosem mondtam olyat, hogy játékipar fejlődése azonosan egyenlő a játékosok számával, ezt a seggedből rántottad elő. De a 6v6 PLUSZ AI NPC-k az nettó visszafejlődés. Ha olyan kurvajó, hogy kevesen vannak, akkor meséld már el, minek bele AI pléjerpótlék, hm?

Egyébként feltűnik, hogy az érveléstechnikád a béka seggét csókolgatja alulról? Ez két vélemény volt, meg két szalmabáb, amit előadtál. Az, hogy szerinted mi szar, elfogadom, csak nem osztom. Viszont nem kifejezetten velem vitatkozol, amikor olyan dolgokat cáfolsz, amiket nem mondtam...

Man_Who_Laughs 2014.05.22. 15:49:44

@Bobby Newmark: Guild of Wars-ban vilagranglistan top 40-ben voltam jo ideig a klanunkkal Guild vs Guild-ben, eleg komoly idoraforditast igenyelt, fasza is volt, de tobbet nem kerek belole (nem kockulok mar annyit mint 7 eve). Szamomra meg mindig sokkal elvezhetobb egy Quake 3 TDM vagy 1v1, illetve ehhez hasonlo porgos sci-fi shooterek, mint katonasdit jatszani a monitor elott. Mas az izlesunk.

"De a 6v6 PLUSZ AI NPC-k az nettó visszafejlődés. Ha olyan kurvajó, hogy kevesen vannak, akkor meséld már el, minek bele AI pléjerpótlék, hm?" - Nem playerpotlek, minionok, mint DoTa-ban a minionok, mint guild wars-ban a basis orzoi, sosem voltak player potlekok ezt csak azok szajkozzak, akik nem jatszottak a jatekkal. Vagy te lennel minion inkabb aki a jatekosokhoz kepest tetulassu es nincs olyan mozgaskeszlete? Jo szorakozast hozza:D

A velemenyet irom le a temarol, nem pedig a te allitasaidat akarom cafolni (miert akarnam, az a te velemenyed es mint kiderult inkabb erzelmi alapuak, mint egyetemes igazsagok, bar nagyon erolkodsz hogy az utobbiak legyenek). Ha nem megy a szovegertes akkor ne probalj meg kovetkeztetni.

Bobby Newmark 2014.05.22. 16:40:34

@Man_Who_Laughs: "Nem playerpotlek, minionok, mint DoTa-ban a minionok, mint guild wars-ban a basis orzoi,"

A Dota minion és a bázis őrző az nem ugyanaz a kategória. A Dota minion egy külön játékmechanika, a bázisőrző viszont pléjerpótlék, hogy ne kelljen az "unalmas" védekezést pléjernek művelnie.

"sosem voltak player potlekok ezt csak azok szajkozzak, akik nem jatszottak a jatekkal."

Vagy éppen van perspektívájuk, mert nem ez az első játék, amit életükben látnak.

"Vagy te lennel minion inkabb aki a jatekosokhoz kepest tetulassu es nincs olyan mozgaskeszlete? Jo szorakozast hozza:D"

Fától az erdőt tipikus esete. Azért tetűlassú és korlátozott a mozgáskészlete MERT nem játékos. Ha bírna annyit a gém, hogy a bázis védelmét is elláthatnák emberek, akkor azok a karakterek nyilván nem lennének korlátozva, mert a védők ugyanolyan pléjerek, mint a támadók.

GW eredményhez gratulálok, összehasonlítási alapom viszont nincs, hogy egy MMOban milyen egy csapat.
Quake vonalat részemről abban a pillanatban tettem le, amint lett "realisztikus" alternatíva, és nem voltam rákényszerítve, hogy űrvibrátorral pattogjak mint a nikkelbolha. Tényleg más az ízlésünk.

Man_Who_Laughs 2014.05.22. 18:39:10

@Bobby Newmark: A GW olyan faek egyszeru es korlatolt a tobbi mmo-hoz kepest, mint az armahoz kepest a cod. Ezert inkabb a gondosan elokeszitett taktika szamitott mintsem az osszefarmolt cuccok (tisztan pvp mmo volt, el is kurtak ezt a masodik resszel). Es a bazisorzok tenyleg csak zavaro minionok voltak.

Titanfallban azert kellenek a minionok, hogy mindenkinek lehessen mech-e es taposhasson rajtuk. Ilyen a koncepcio, ezt szidni olyan, mintha fikaznad a rocket jump-ot. Mechwarriorban is voltak minionok, es mindenki elvezettel gyakta oket ha megkarcolta raketavetovel.

En lottem mar par fegyverrel, valszeg ezert tartom szanalmasnak a realista vonalat FPS-eknek. A scifikert viszont rajongok, imadom ha van fantazia a fizikaban es a fegyverekben.

Man_Who_Laughs 2014.05.22. 18:40:20

"En lottem mar par fegyverrel, valszeg ezert tartom szanalmasnak a realista vonalat FPS-eknek. " - akarom mondani FPS-ekben.

Bobby Newmark 2014.05.22. 21:02:58

@Man_Who_Laughs: Voltak mindig is próbálkozások a realisztikusságra, még ha a többség a Hollywoodi John Woo vonalat követi is. Armával pl mi a bajod? Vagy volt egy UT1 mod, Infiltration címmel, ott volt súlya a fegyvereknek és stamina, a fegyver _mindig_ oda lőtt, ahová a cső mutatott, de volt visszarúgás, ami elrántotta és egérrel kellett ellentartani.

Scifit én is szeretem, film meg irodalom szinten. Játékokban majdnem mindig fantáziátlan, csak újraskinezve néhány létező fegyver. Mindig van űrpisztolyod, űrshotgunod, űrgéppisztolyod, űrkarabélyod, űrmesterlövészpuskád, űrrakétavetőd, meg egy két egzotikus fegyvered, ami jellemzően vagy csíkot húz, vagy célkövetős, vagy nagyot robban.
Sztori meg jellemzően a jönnek az űrnácik akik mindenkit ki akarnak irtani, és csak mi, űramcsik állíthatjuk meg őket.
Ha lenne a scifi FPS játékokban fantázia, lehet, hogy én is szeretném őket...

False_GOD 2014.05.23. 11:02:40

@Bobby Newmark: Neki az a szki-fiii ha lőhet űrstukkerel meg űr shotival, ez már kiderült, hiába magyarázod neki.....

Man_Who_Laughs 2014.05.25. 19:57:00

@False_GOD: Ja nekem az, honnan vetted ezt a fasságot?:
süti beállítások módosítása