(Remélem nem most törik meg az a hagyomány az IDDQD-n, hogy lehetett bármekkora vita is, a kommentelők nem jutottak el egymás durva sértegetéséig, a sok potenciális magas labda ellenére is nagyjából megúsztuk nácizás, cigányozás és zsidózás nélkül, szóval nagyon jó lenne, ha ez így is maradna. Ez ott lent ugyan provokatív cucc, de összességében mégiscsak egy játék, próbáljuk meg ez alapján kezelni, és nem felhasználni a posztot arra, hogy meggyőzzük egymást a történelemmel kapcsolatos nézeteink valóságosságáról, vagy épp annak ellenkezőjéről. Köszi előre is.)
A Wolfenstein 3D mindenkiben nyomot hagyott, nekem például egy screenshot elég ahhoz, hogy lelki szemeim előtt megjelenjen az általános iskolai gépterem a 386-osok előtt tülekedő haverokkal. Úgy tűnik azonban, hogy van még kraft az öreg játékban: a hírek szerint ugyanis egy izraeli modder Sonderkommando Revolt címmel új történetet álmodott meg az 1992-es motor segítségével. 1944-ben egy csapatnyi sonderkommando-tag megpróbálta erővel megállítani az auschwitzi táborban végbenő történéseket - a valós végeredmény 451 halott sonderkommandós és 3 német katona volt, de a játékban Zalmen Gradowskiként az lesz a feladatunk, hogy változtassunk ezen. A készítők számos helyszínt és egyéb "érdekességet" helyeznek el a játékban, lesznek krematóriumok, gázkamrák, kínzó- és vallatóhelyiségek, meg minden egyéb, ami egy átlagos haláltábor alapfelszereltségének része.
A készítők trilógiát terveznek, és sajnos mindhárom rész valós történelmi alapokra épül: az első részt már ismerjük (elméletileg 2011. január elsején már le is tölthetik azok, akik ki szeretnék próbálni), a második rész a varsói, a harmadik pedig a treblinkai felkelést veszi alapul, nyilván csak névleg. A fenti videón látszik, hogy nemcsak az alapsztori változik, de lesz pár újdonság a játékelemek tekintetében is, legalábbis nekem nem rémlik, hogy 18 éve az öreg Blazkovicz mesterlövészkedett volna.
via kotaku
Az utolsó 100 komment: