HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A Zynga meghajolt az állatvédők előtt

2010.05.09. 09:02 Stöki

Két hete írtuk meg, hogy a PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) nevű, nem a mértékletességéről híres, amerikai állatvédő szervezet felszólította a Zynga vezetőjét, Mark Pincust, hogy töröltesse a Mafia Warsból a harcikutyákat. A Zynga - legutóbbi becslések szerint négymilliárd dollárt érő cég, ugye a Farmville-t is ők készítik - múlt héten vezette be a Mafia Warsban az állatokat mint fegyvert: a játékos oroszlán, tigris és egyéb egzotikus állatok mellett kutyákat is tarthatott viadalokra meg a többi játékos abúzálására.

De ennek vége, ugyanis a kutyák kikerültek a játékból (a többi állat maradt). Úgy tűnik, hatott a PETA érzelmekre ható próbálkozása - a szervezet korábbi levelében felhozta Zingát, Pincus egykori kutyáját, amiről a céget elnevezte. "A Mafia Wars csak játék, de nagyon is valós az a több ezer pitbull, amit csupán betörőriasztóként vagy harcigépként tartanak. Azzal, hogy Mafia Warsból kikerültek a virtuális pitbullok, a Zynga nem támogatja tovább az elképzelést, hogy elfogadható lenne megláncolni, elhanyagolni és kínozni az igazi kutyákat" - reagált a PETA elnöke, Tracy Reiman a lépésre, és küldött egy doboz vegetáriánus csokit Pincusnak. Nem ő az első, aki ilyet kap: nemrég Steve Jobsnak is küldött a PETA egy doboz csokit, amiért az AppStore-ból visszautasítottak egy játékot, amiben bébifókákat kellett volna agyonverni.

Két kínzó kérdésem maradt a sztori végére. Egy: és mi lesz szegény virtuális oroszlánokkal és tigrisekkel? Kettő: mi a bánat az a vegetáriánus csoki?

211 komment

Címkék: állat peta mafia wars zynga

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr281985299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amon 2010.05.09. 13:07:38

@krążownik: ő, ne keverd össze a gravitáció hiányát a levegő hiányával. :D Az űrállomáson van levegő, de nincs gravitáció. Amúgy a folyadék jobban tapad, mint a szilárd halmazállapotú anyagok. :D

Amúgy ha ilyeneket lát az ember, akkor örül, hogy mindenevő:
www.columbusalive.com/live/export-content/sites/columbusalive/special_sections/bestof/2008/dining/images/burger-thurman.jpg

Ciяkaloo · http://cirkaloo-graphic.blog.hu 2010.05.09. 13:07:43

@daev1: Úgy vélem, gondolkodhatnál egy kicsit. Van nálunk egy srác a kondiban, 60kiló, 15 éves, és 90kilót kinyom fekve, jár versenyekre, és boxoló. wmikivel és sem értek egyet, de ez gyenge ért volt, nagyon.

Ciяkaloo · http://cirkaloo-graphic.blog.hu 2010.05.09. 13:11:36

@Amon: Nem keverem össze, viszont úgy vélem, hogy kimenni egy űrsétára, és ott írogatni: ez talán olcsóbb mulatság, mint többmillát költeni hájtek-szuperbrutáledissön tollra.:)

moli 2010.05.09. 13:13:19

@iddqd: legyszi toroljetek ezt az egesz offtopik vega-szart.

Amon 2010.05.09. 13:16:32

BTW, hogy a témához is hozzászóljak:
Szerintem a Zynga helyesen járt el. Mégpedig azért, mert ők csak egy üzlet. A PETA dugig van pénzzel, és olyan negatív reklámkampányt tudnak bármikor, bárki ellen elindítani, hogy az adott cég nagyon megérzi. A Zyngát meg nemrég húzták fel a befektetők. Ha most nagyot zuhan, akkor akár le is húzhatja a rolót. Ráadásul piacvezető a maga területén, nem engedheti meg magának a világméretű negatív kampány.

Más kérdés, hogy a PETA elmehetne a fenébe, léhűtők gyülekezete, ahelyett, hogy kimennének terepre, és az igazi állatkínzásokkal foglalkoznának. Például kutyát-macskát, tengerimalacot mentenének. Ehelyett csak a szájuk jár.

Vin(ent 2010.05.09. 13:17:09

@moli: egyetértek. Sajnos az idióták ezt a blogot is megszállták. :\

Ciяkaloo · http://cirkaloo-graphic.blog.hu 2010.05.09. 13:18:25

@moli: Szerintem egész értelmes beszélgetés IS folyt itt, nincs ezzel semmi gond véleményem szerint.

Limrasson 2010.05.09. 13:18:32

Nah jó, a legtöbb gondolatom már elhangzott valamilyen formában, de azért egy kiadósabb wall of text-be leírok dolgokat.

@Bolomba : Majd ha a boci odáig fejlődik, hogy meg tudja magát védeni, akkor majd elgondolkodunk azon, hogy megéri-e őket levágni.
Tényleg csak azért, mert a répa nem sír amikor kirántják a földből, attól még ugyan olyan élőlény, ennyi erővel menyj el fotoszintetizálni és kész nincs több gond.

@Wmiki : Egyszerüen /facepalm . MEgnéztem Stöki linkjét ahol az evulócióról trágyálsz és kész. Nyilván az evulóciós elmélet egy modell, nem tökéletesen pontos vagy matematikailag leírt dolog, de a koncepció szerintem világos és érthető.

Na akkor:
A fő gond az az, hogy míg a normális emberek (értsd: akik nem vegák, és azért ők a normálisak mert jóval több van belőlük) nem bántják a vegetáriánusokat, Vega vagy? Oké jól van.
Ellenben a környezetvédők/vegák sokszor sok féleképpen támadják a többieket, lásd PETA meg egyébb zöld terrorszervezetek.
Kérdem én azt, hogy hogy jön valaki ahhoz, hogy rá akarja kényszeríteni a véleményét, az akaratát egy másik emberre? UGyan az mint amikor a blogon már többször tárgyalt "Títsák be' az erőszakos csim-bum játékokat" emberek azt hiszik, hogy ők sokkal jobban tudják mint a többi ezért megtehetik hogy rákényszerítik őket, megvédik őket saját maguktól.

Limrasson 2010.05.09. 13:23:24

fojtatás:
Felelősségteljes, döntésképes embereket ne akarjunk már saját meguktól mindenáron megvédeni.

Az meg a másik amikor pl.: Építeni akarnak egy gyárat, és ne adj ISten, de útba esik egy kupac fa amit ki kéne vágni, erre meg kimegy a sok nyomorék környezetvédő, és odaláncolja magát.
Arra nem is gondolnak, hogy az a gyár mondjuk akár több ezer embernek biztosítana megálhetést jelentő munkát. Nem érdekli őket, hogy mi lesz a másikkal.
Ez meg, hogy ilyen virtuális játékokra támadnak rá, ez meg teljesen agyament, és az ilyen embereken már csak az ólomtabletta segíthet.

A természet törvénye az, hogy az erősebb "megeszi" a gyengébbet, és most mindegy hogy hogyan vagy erősebb, hogy csapdába csalod, letéped a fejét, vagy lelövöd egy puskával.

És még egy epikus facepalm Wmikinek.

Limrasson 2010.05.09. 13:24:13

Epikus nyelvtani hibákért elnézést kérek, nyelvtan 2-es befigyel.

Pong 2010.05.09. 13:33:48

Dzsizasz krájsz, vegarambótrollok, s mindenevő húsmagyarok...:)

Igen, s én le tudom tépni az őzikéről a húsát, ha arról van szó, s nem csak azért, mert sok Tarzan pulpot olvastam.

Amon 2010.05.09. 13:35:38

@Limrasson:
"még ugyan olyan élőlény, ennyi erővel menyj el fotoszintetizálni és kész nincs több gond."

Asszem', megalapítom a PETP-t (People for the Ethical Treatment of Photons), és szapulni és írtani fogom a növényeket. Hogy merészelik?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.05.09. 13:36:01

azért az itt is jól megfigyelhető, hogy aki ember létére húst fogyaszt, annak a szintje az "érv"elésnél kimerül a primitív, a barom, az idióta, és egyéb jelzők használatában

dehát azt mondják mindenki magából indul ki...

BoneSayeR 2010.05.09. 13:39:03

@wmiki: Az a te bajod,hogy nem fogadod el az érveket.

Archenemy 2010.05.09. 13:39:39

@wmiki:
szerintem is szükség van vegákra
én azt szeretném, ha minél több vega lenne

mert ha lezuhanunk a repülőn az Alpokban
ők majd havat esznek
én meg őket
ah, a természet kifinomult körforgása

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.05.09. 13:40:25

@BoneSayeR: hát talán mert nem voltak...
de persze neked mint szenvedélybetegnek nyilván más a véleményed

az ember mindenevő, hiszen a fogaival még a heroint is el tudja rágni
nyilván az is egészséges

Ciяkaloo · http://cirkaloo-graphic.blog.hu 2010.05.09. 13:40:51

@wmiki: Kérnék tőled egy pillantást a most indult blogomra, és azután merd barbárnak, és primitívnek titulálni a VELED EGY TÁRSADALOMBA TARTOZÓ, más gasztronómiai álláspontú embereket.

BoneSayeR 2010.05.09. 13:43:57

@wmiki: Szerintem ha valamit el tudsz rágni attól még nem lesz egészséges, és ezt senki nem állította. Továbbra is az a gond,hogy nem fogadod el az érveket.

Archenemy 2010.05.09. 13:44:13

@wmiki:
Én nem olyan húsevő vagyok, mint a többi! Én direkt rosszindulatból fogyasztok húst. Szeretem tudni, hogy egy másik érzelmekkel, sőt talán értelemmel bíró élőlény testét eszem meg, a tudat, hogy az ő molekulái mostantól engem szolgálnak, semmihez sem fogható!

Még jobb, ha sokat szenvedett az élőlény, mielőtt elfogyasztom. A húst nem csak úgy behabzsolom, hanem előtte finoman nyalogatom, aprókat harapdálok belőle, hogy minden leheletnyi rettegést kiélvezzek, ami a halott húsból árad. Bevallom, időnként meztelenre vetkőzve még az ágyékomhoz is dörzsölöm!

Pong 2010.05.09. 13:44:57

Halgassuk meg Johnny Weissmüllert a témában:

www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE

Pong 2010.05.09. 13:46:24

Valaki magyarázza el nekem a brog s a húsevés közötti finom párhuzamokat, mik [ butaságomért én kérek elnézsést ] valahogyan elkerülhették cizellált figyelmemet.

Archenemy 2010.05.09. 13:47:25

@Pong: hát, a drog is van por formában, meg a hús is
mit lehet ezen nem érteni

Khayness 2010.05.09. 13:52:05

@wmiki: Egy érvem van neked: Mert megtehetem. Szabad akarattal vagyunk megátkozva, a problémák ott kezdődnek amikor mások akarják a nézeteiket rádtukmálni.

@Archenemy: Meat is murder! Tasty, tasty murder... :)

@Limrasson: Szevasz Lóci, sok kocka egymásra talál a neten végül :D (Jimmyke vagyok)

Archenemy 2010.05.09. 13:54:39

@wmiki: "az ember mindenevő, hiszen a fogaival még a heroint is el tudja rágni"

A heroin NÖVÉNYből származik! Csakúgy, mint a kokain, vagy a marihuana (alighanem eme utóbbi mámoros ködében élsz most is)! Ez is bizonyítja a növények károsságát! Ezek után van képed a húsokat drogoknak nevezni? Melyik drogot állítják elő húsból, he? Hát EGYIKET SEM! Ennyit a drogosozásodról, theee, narkónepper!

Amon 2010.05.09. 13:55:00

@krążownik:
az a helyzet, hogy az ilyen wmiki félék veled és velem is _egy_társadalomba_ tartoznak

@Archenemy:
respekt :)

@Pong:
Nagyon egyszerű. Wmiki delíriumos-átfüvezett elméjében felcsillant annak a lehetősége, hogy aki húst eszik az drogos, mivel nem képes lemondani vágyai tárgyáról, a húsról. Ő persze meg tudta magától vonni eme nemes eledelt, így nyugodtan elmondhatja, hogy mindenki más drogos, mert nem tud szabadulni.

@wmiki:
"dehát azt mondják mindenki magából indul ki..."

hát ja, gratulálok, ilyen elsőrangú öngólt régen láttam az ilyen középre pogózó, majd önmagára kerozint öntő, majd szivarra gyújtó lámerektől, ha most másik szájton lennénk, megszavaznék neked egy Arany Csörgősipka díjat.

Pong 2010.05.09. 13:55:28

@Archenemy:

Köszönöm, hogy erre fény derült. Van egy képem, amit ilyen, s ehez hasonló diskurzusokba szokásom posztolni:

encyclopediadramatica.com/User:Warwak

People for the Eating of Tasty Animals

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.05.09. 13:59:05

@Khayness: igazad van szabad akarat
csak akkor azt nem értem a pedofilát, vagy a nemi erőszakot miért büntetik
azokat miért nem fogadják el?
semmi köze hozzá másnak

Ciяkaloo · http://cirkaloo-graphic.blog.hu 2010.05.09. 14:00:30

@wmiki: "A valódi műveltség és jó modor nemcsak külső máz, mely az első alkalommal letörlődik, hogy az alatta lévő durvaság napvilágra jusson..." Ez nálad nem mutatkozott meg. Gratulálok, egy igazi képmutató, beteg elme vagy.

terran 2010.05.09. 14:01:40

@wmiki:

de van, tudod egy erőszaktevő egy másik ember életét teszi tönkre

te hülye

Archenemy 2010.05.09. 14:03:06

@wmiki: "csak akkor azt nem értem a pedofilát, vagy a nemi erőszakot miért büntetik"

Azóta büntetik, mióta rájöttek, hogy fent nevezett cselekmények együttes végrehajtása esetén ilyen emberek születhetnek, mint Te!

BoneSayeR 2010.05.09. 14:05:09

@wmiki: gyorsan átfutva a szöveghalmazt itt van 2: Kraivan 2010.05.09. 12:53:05
Unreachable 2010.05.09. 12:26:26

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.05.09. 14:06:20

@terran:
és az miért baj? kinek mi köze hozzá, nem?

egyébként a húsfogyasztó meg egy másik állat(inkább több) életét teszi tönkre

vagy már az állatkínzás is legaláis, hobbiszerűen is?

Archenemy 2010.05.09. 14:11:20

@wmiki: "vagy már az állatkínzás is legaláis, hobbiszerűen is? "

Lehet, hogy még nem az, de azért küzdünk!

Aztán mondjuk kimondhatnánk, hogy aki növényt eszik, az állat, mert a tehén is állat, és az is növényt eszik!

BoneSayeR 2010.05.09. 14:12:04

@Archenemy: És ha azt vesszük a növény is élőlény.

Khayness 2010.05.09. 14:14:09

@wmiki: Tetszik ahogy gondolkozol, szabad akaratból egyből ilyenekre asszociálni.
Küldeném Kanttól a Kategorikus Imperatívusz című számot, remélem szeretni fogod.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.05.09. 14:20:15

@wmiki: mindenki hülye, csak én vagyok helikopter.

Ciяkaloo · http://cirkaloo-graphic.blog.hu 2010.05.09. 14:22:40

Bocsánat, de erről a topikról muszáj volt egy kicsit megemlékeznem:

jobbantudja.blog.hu/2010/05/09/amikor_a_vita_elfajul

bolomba (törölt) 2010.05.09. 14:40:31

@Limrasson: kerlek olvassd el a kommentemben (amire reagaltal) emlitett linket s utana ertekezz.

AIDS 2010.05.09. 14:40:33

szerintem, ha a növényevés felé hajlanánk a mindenevésben (?), akkor mondjuk le is tudnánk bontani a növények 100%-t és nem csak egy részét, illetve, ahogy azt irta valamelyikőtök, nem lenne tépőfogunk.
szerintem mindenki eldöntheti maga, h mit és hogyan egyen, és senkinek semmi joga sincs beleszolni. attól, hogy én húst eszek főleg, még nem leszek se gonosz és az állatok ellen sem.

egyébként meg a hús mellőzésénél, (főleg a a nőknél) kemény vashiány alakulhat ki, nagyon sok vega vashiányos és különféle magvakkal meg mindenféle szarokkal kell pótólni, ami bár működik, de nem természetes.

Ciяkaloo · http://cirkaloo-graphic.blog.hu 2010.05.09. 14:43:18

Bocs srácok, de most jut eszembe: nem népesednének túl az állatok? És esetleg nem pusztítanák egymást úgy, mint mi? Nem lennének területi harcaik? Éhezésük? Nem jobb ez így? Miki?

Archenemy 2010.05.09. 14:46:01

@krążownik: eleve a legtöbb állatot azért tenyésztik, hogy megegyék

ha növényevők lennénk, rég kiirtottuk volna a teheneket, hogy ne legyen konkurencia

wmiki tehéngenocídiumot akar!

bolomba (törölt) 2010.05.09. 14:46:07

@genghis: mar megint egy "fejletlenebb" letformalval peldalozol?! :) de tudod, ha annyi allatot enne a fold nevu bolygo 'fejlett' orszagainak lakoi, mint a csimpanzok, akkor boldog lennek.

AIDS 2010.05.09. 14:49:19

ja és mielött belekötsz drága wmiki, én elhiszem, amit az iskolában tanultam, amit olvasok és sajnos úgy gondolom, hogy az a néhány (ezer), egyetemet és célirányos tanulmányokat folyatatott ember kicsit lehet, hogy jobban tudja, mint egy elvakult, csőlátásu ember, nevezetesen te.
ha megakarod védeni a növényevést, mint életmódot, akkor szerintem ne úgy tedd, hogy mindenkit lehurrogsz, aki nem az, vagy máshogy gondolkodik.
ugye tudod, hogy az ilyen emberekből, mint te lesznek a pedofil papok, gyilkosok, elmebeteg, képmutató állatok, akiknek még is áldott jó szivük van, mert nem veszélyeztetik az állavilágot a durva és kegyetlen étkezési szokásaikkal, mint a szegény, sátán álltal megrontott démoni húsevők :)

tifi 2010.05.09. 14:50:44

Én vegetáriánus vagyok, de rosszul vagyok attól, amikor valaki "térít". Ahogy a fenti vita bizonyítja felesleges és káros is, csak ellenszenvet szül, gondolom, nem ez lenne a cél...
Szerintem is a 'szabad akarat' a lényeg, ha valaki húst akar enni hússal, tegye, ha húsmentesen akar élni, tegye azt. Egyikbe sem fog belehalni vagy megbetegedni tőle, hülyeség egymásnak bizonygatni, hogy melyik természetellenes.
Az ember mindenevő, ezen felesleges vitatkozni.
Ugyanakkor: "Az emberi táplálkozás fémjele a rugalmasság, az arra való képesség, hogy ember bármilyen körülmények között tud élelmet találni vagy készíteni... A szibériai pásztorok étrendjének legalább a felét a hús teszi ki, míg a perui burgonyatermesztők táplálékában a hús aránya csak 5-6 százalékot ér el." - mondta William Leonard, a Northwestern University antropológusa.
kaja.zug.hu/cikk/az-emberi-etrend-fott-es-magas-taperteku_484.php
Lehet vegyes, csak húsos vagy húsmentes étrenden élni, csak oda kell figyelni. Mindegyiknek van hátránya és előnye is. Ennyi.

bolomba (törölt) 2010.05.09. 14:54:42

@tifi: en meg vegan (etikai alapon) vagyok. nem celom sosem teriteni, csupan a dezinformaciokat pontositani, mint: hus nelkul lehetetlen elni, az izek hianya, fogazat, emesztes es sorolhatnam.

BoneSayeR 2010.05.09. 14:58:56

@tifi: Ez egy remek végszó.

Amon 2010.05.09. 15:08:54

@bolomba: senki se mondta, hogy "lehetetlen", csupán annyit állítottunk, hogy nem egészséges, és nem természetes, minthogy mindenevők vagyunk, és ez még pár tízezer-százezer évig így is marad. Az okok pedig abban keresendők, hogy az állati eredetű ételek, és az ezekben lévő dolgok hiányt okoznak a szervezetben (vitaminok és egyebek). Ennyi. Ugyanígy nem egészséges, és nem is lehetetlen kizárólag állati eredetű táplálékon élni. Mindkettő egyformán rossz.
Az okosok ezt hívják "kiegyensúlyozott táplálkozás"-nak.

Egyébként meg én is tifi-nek adom a pontot, legyen az a zárszava ennek a parttalan vitának.

tifi 2010.05.09. 15:10:53

@bolomba: Ez jó.:) De szerintem, aki hajlik a vegaság felé, az nem ilyen vitákon keresztül keresi az információkat, hanem beírja a keresőbe, hogy a 'a vegetáriánus életmód előnyei és hátrányai', és számtalan jó vegás oldalt talál, ami vagy meggyőzi és vega lesz, vagy nem. Aki nem hajlik rá, azt meg felesleges győzködni egy ilyen poszt kapcsán (vagy 'térítéssel' ellenszenvet kelteni benne). Szerintem.:) Nem akarom ezt a vitát húzni, kint süt a nap, megyek is.:)

bolomba (törölt) 2010.05.09. 15:16:51

@Amon: na pont az ilyen dezinformaciokrol beszelek. nem lep fel semmilyen (B12-on kivul) hiany a csak novenyi taplalkozas soran. hogy egeszseges-e? egyertelmuen az. a termeszetesseget en inkabb nem kevernem ide, hisz akkor ezen az alapon a mai (iparososodott) allattartas is termeszeteellenes.

bolomba (törölt) 2010.05.09. 15:21:08

@tifi: epp biciklizes elott es utan volt egy kis idom, es termeszetembol fakadoan, ha ehhez hasonlo @Luppy: kommenteket, vagy a post vegen talahato kerdeseket latok, akkor megprobalok pontositani. de az idom nekem is eddig tartott. varnak a csaladi fotok.

tifi 2010.05.09. 15:40:02

OK, elfogadom :), és itt egy kis segítség:
www.vegsource.com/news/2009/11/the-comparative-anatomy-of-eating.html A végén a táblázatok szépen összefoglalják.
Na, tényleg hello! :)

tifi 2010.05.09. 15:41:27

@tifi: ja, bolombának linkeltem :)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.05.09. 16:29:39

@tifi: én is rosszul vagyok, amikor valaki térít

amikor valaki kijelenti, hogy az ember mindenevő és punktum
vitának helye nincs
ahelyett, hogy érvelne...

dehát a szenvedélybetegeknek nem szokása...

Salad 2010.05.09. 16:39:41

Csak egy kérdés maradt, Hogy került ide egy gamer-blogra ez a vegamessiás??

BoneSayeR 2010.05.09. 16:44:36

Kérem senki ne etesse a trollt!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.05.09. 17:13:31

@Salad: jó kérdés...
hogy meri valaki felkavarni a szorgalmas, mindenttudó gamerek lelkivilágát, azzal, hogy kételkedni merészel abban, amit az iskolában mondtak neki az okos bácsik

hova jut a világ, ma már bele lehet gázolni szegény gamerek érzékeny lelkivilágába...

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.05.09. 17:24:13

@wmiki: te, barátom, egy kifogyhatatlan humorforrás vagy. :) köszönöm, hogy itt voltál

Figyuzz 2010.05.09. 17:42:15

Emberek! Ismerjük már fel a Trollt! Az ember, aki beleköt azokba a dolgokba, amit a többség gondol és ezt hosszan hangoztatja egy blog alatt az TROLL. Mit tanultunk a trollokról? Le kell ****ni őket. Nem száz tökéletesen értelmetlen HSZ-t gyártani, ami miatt az embernek elmegy a kedve attól, hogy valami normálisat fűzzön hozzá a bloghoz. Ti kevesebbek vagytok nála, és tudatlanok vagytok. Ő elolvasott néhány könyvet / túl sokat ült net előtt, így fel van készülve azokra az érvekre, amit ti egyszerűen elfogadtok, ha nem keres valami szaftos visszavágást , google 5 perc. NEM NYERHETTEK!

rootshaper 2010.05.09. 18:35:52

@wmiki: engem te azokra a pojaca barmokra emlekeztetsz akiket hajnalban szoktam latni mondjuk a TV2-n telejosda cimszo alatt. azok az "emberek" olyanok, hogy magukat joslo mediumnak nevezik, majd betelefonal nekik egy 80 eves oregasszony, hogy megkerdezze hogy all az egeszsege es mielott ketelkedhetne, szetkapcsoljak a vonalat, es csak ez utan kezdodik meg a joslas! ebbol en arra kovetkeztetek, hogy nem tudnak lofaszt sem, nem hajlandoak meghallani masok velemenyet, es rettegnek attol, hogy valaki leleplezi a semmittudasukat.

nos, hogy hol a parhuzam? ott, hogy folyamatosan 2-3 szoval dobalozol ( peldaul "szenvedelybeteg", "hit", "érvelés" ) es minden egyes "valaszod" egy masik hozzaszolo ERVEIRE az, hogy "hol vannak az ervek???" ott, bazdmeg, ott, a hozzaszolasban amit allitolag elolvastal - mert maskepp nehez ra valaszolni - de valahogy a beszukult csolato buta szetnarkozott agyad nem hajlando befogadni az erveket, es ugy allitod be mintha az illeto nem sorakoztatott volna fel kismillio ervet a te hulye felfogasoddal szemben. es akkor te nevezed magad nem szo szerint, de egy ilyen vilagmegvalto atyauristennek? akkora ongolokat rugsz magadnak minden egyes hozzaszolasoddal, hogy csak ugy fustol, mint a spangli a pofadban...

en azt javaslom neked, hogy probalj meg elvonulni egy lakatlan szigetre, ahol van sok gaz amit megehetsz, nincs egy deka allat sem, de foleg EMBEREK nincsenek, mert te keptelen vagy a civilizacioba valo beilleszkedesre. feltetelezem egy deka baratod sincs, mert ahogy latom kurvara raersz itt osztani az iget, es kozben beleszarni abba, hogy ez az itt osszegyult cirka 100-150 ember a te baromsagaid ellen mar kb. 100 kommentnyi ERVET hozott fel.

probald levenni azt a rohadt szemellenzodet, es felismerni azt, hogy ha te novenyt termesztesz az etkezes celjabol az SEMMIBEN SEM kulonbozik, mint az, mikor valaki allatot tenyeszt, hogy elhessen. nem kedvtelesbol esszuk meg az allatok husat, hanem azert, mert szuksegunk van arra a kibaszott feherjere, ami persze hazugsag gondolom, hiszen errol azok az "okos bacsik" oktatnak, akiket te ugyanugy leszartal mint itt az osszes kommentelot... nem tudom elkepzelni, hogy te hogyan erettsegiztel le mondjuk, ha egyaltalan megtetted.

es vegezetul, zaraskeppen: a joisten mentse meg az emberiseget a hozzad hasonlo elfolytott agresszioval telepumpalt vadbarmoktol, mert allitom csak egy kis katalizatorra van szukseg ahhoz, hogy szetrobbanjon benned a duh ami felgyulemlett - allitom azert, mert mar vagy 40 eve nem dugtal... - es a hozzad legkozelebb eso kislanyt teszemazt felhuzd a beturosodott faszodra, mert ugye a pedofilia ugyanaz mint a huseves... ur isten, miket beszelsz te...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.05.09. 18:55:36

@rootshaper: így, így...
ingáp sokk ijen enber legjen a világon, mint amijen te vagy, aki nem folytlya el a zagressziólyát
mekint natyon lyól érweltéll

ügyes

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.05.09. 19:07:43

@Figyuzz: bezzeg régen, még nyilvánosan meg is lehetett égetni, aki másban merészelt hinni, mint a többiek, ma meg már ezt is titokban kell, nemigaz?

hová jut a világ...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.05.09. 19:08:59

@Linkovic Csumoszky: kételkedni merészelsz egy szent tudós szavában, te eretnek????

rbatty 2010.05.09. 19:14:12

@wmiki: A "Növeli a vér koleszterinszintjét" és az "Elősegíti az alacsony sűrűségű lipoproteinek szintjének növekedését a vérben" nem ugyanaz véletlenül? :)

kukatr 2010.05.09. 19:42:25

OFF: 1. az eszkimókat hagyjuk már békén, óriási a náluk munkanélküliség, és emiatt sok az alkoholista is. ráadásul elég mostoha körülmények között élnek. ne csodálkozzunk, hogy alacsony az átlagéletkor.
2. szájkaratézni szép és jó dolog, de ez a blog nem arról szól.
ON: ez az akció a PETA önigazolása.

BoneSayeR 2010.05.09. 20:11:21

@wmiki: És én csak most jövök rá, hogy téged egyáltalán nem érdekel a téma. Pedig úgy gondoltam, hogy legalább vegetáriánus.:(

BoneSayeR 2010.05.09. 20:12:02

@BoneSayeR: kiamardt egy "vagy" a legvégéről.

Laciii 2010.05.09. 21:01:52

@bolomba: "szettepsz fel kilo nyers hust. termeszetesen a tetembol, a testet borito szor, toll, stb., puszta kezzel, foggal, korommel torteno eltavolitasa utan"
A majom a vega kaja mellett kisebb állatokat és DÖGöket eszik, a nagyját elintézik a nagyvadak, de az "utómunkához" se jó pl. egy zsiráf fogazata, biológiával ne vitatkozzál már vazze.

A másik meg, hogy bármely zöldségért ártatlan nagy-szemű édes kis nyuszikat meg egérkéket mészároltak le, akár hosszasan kínzó mérgekkel, különben elszaporodnak és megeszik a termést, szóval minden képmutató vega meg állatvédő elmehet oda.

Ciяkaloo · http://cirkaloo-graphic.blog.hu 2010.05.09. 21:15:24

@wmiki: Kikérem magamnak, hogy arra használd a blogom, hogy a pedofília és a nemi erőszak mellett pártolj. Az ilyen embereket dobnám cápák közé, undorodom tőled.

báró Leopold 2010.05.09. 21:16:35

Az már volt h Hitler is vega volt?

Ciяkaloo · http://cirkaloo-graphic.blog.hu 2010.05.09. 21:17:37

@báró Leopold: Nem, addig nem alacsonyodott le a szint, hogy egyeduralmat gyakorló történelmi személyeket is belekeverjünk egy osotba vitába.

rootshaper 2010.05.09. 21:21:58

@Laciii: ez nagyonjooo, a masodik bekezdeseden felrohogtem =D
de mennyire igaz! egyetlen gazda sem hagyja, hogy a nyulak meg a cickanyok lekajaljak a salatajat, es bezony egyreszt lelovi oket, masreszt pedig hogy a husuk ne vesszen karba MEGESZI oket, igy ezzel a nyul vagy az akarmi a biologiai korforgas reszeve valik... ennek a korforgasnak a megakadalyozasa a celja ennek a sok demagog parasztnak, de felolem igazabol csinaljak, mondom, egy lakatlan szigetre takarodjanak el, ott termelhetik maguknak a gazokat, meg magyarazhatjak egymasnak h mennyire jo veganak lenni, aztan rajonnek, hogy ugy mar nem is olyan izgi, hogy nem lehet senkit megtériteni =D

ez is olyan mint a spangli, hollandiaban legalis, maris kevesebben toljak a tos-gyokeres helyi lakossagbol... ugy mar nem is izgi ha nem kell valakivel dacolni hozza, hogy megszerezhesd/csinalhasd blabla.

Ciяkaloo · http://cirkaloo-graphic.blog.hu 2010.05.09. 21:24:28

wmiki-vel ne veszekedjetek. Bármennyit érveltek, bármennyire is vagytok értelmesek, nem az értelmiségi kommentekre válaszol, hanem beleüvölti a vakvilágba: "DE NINCSENEK BIZONYÍTÉKOK". Ez a fogalmazásmód nem jellemző rám, de engedjétek meg egy szó erejéig: ez egy faszkalap.

UFF beszéltem.

báró Leopold 2010.05.09. 21:27:46

@krążownik: pedig érdemes ezzel kezdeni, ennél lejjebb nem lehet menni :-)

Ciяkaloo · http://cirkaloo-graphic.blog.hu 2010.05.09. 21:30:15

@báró Leopold: Áhh, látom nem olvastál vissza! Megtudtuk hogy aki húst eszik az drogos, és a pedofíliát és a nemi erőszakot nem kell elítélni. ( m.blog.hu/jo/jobbantudja/image/undor.JPG itt a screenshot az oldalamról, h ne kelljen keresgélned az "ÉRTELMET")

v150r · http://soundcloud.com/v150r 2010.05.09. 22:01:22

elég nagy szégyen, hogy az ilyen embereket, mint wmiki a nemlétező evolúció hagyja tovább élni.

Limrasson 2010.05.09. 22:16:39

Hagyjátok Wmikit, esélytelen, az egyetlen dolog ami segíthet rajta az egy ólomtablletta homlokon keresztül adagolva!
Tök fölösleges vitatkozni vele, ha egyszerüen fogyatékkal élő, hát fogyatékkal élő, a kutyát érdekli mit csinál magának, ha meg zavar vele akkor bele kell rúgni az arcába szépen és békén fog hagyni!

moli 2010.05.09. 23:13:09

@rootshaper: te nem is tudod, hogy mennyire beletrafaltal.

bolomba (törölt) 2010.05.09. 23:57:22

@rootshaper: egy dezinformaciora azert felhivnam a figyelmed. a feherje szukseg 0.8-1.2-es szorzo a meresztem a seggemtol az elsportoloig a testulyukat alapul veve, a vegen grammban szamolva. ez teny. mintahogy az is, hogy egy marek mandula feherje tartalma…
www.nutritiondata.com

es ajanlom figyelmedbe:
www.metta.eoldal.hu/cikkek/taplalkozas/a-feherje-tortenete

bolomba (törölt) 2010.05.10. 00:03:24

@Laciii: lehetek szarkasztikus? ugye azert te nem vagy csimpanz? tehat mar nem tudsz ugy ugralni/vadaszni, kevesbe vagy olyan eros, es a fogaid se olyan hosszuak es erosek, az harapasod is gyengult, feljettebb a gondolkodasod…

rootshaper 2010.05.10. 00:18:25

@bolomba: en ezt ertem, es alairom, igazad van, mandulan is elhetunk, persze, ha akarunk. de isten bocsá' ma olyan elkepesztoen finom kinai csirkemelles tesztat foztem, hogy meg a Zasszony is megnyalta a labujjait is utana... inkabb eszek ilyeneket, a mandula helyett.

ez olyan mint az, hogy valakinek ma is elegendo a 486-os PC, mert o teszemazt csak Duke Nukem 2-vel akar jatszani ejjel-nappal, kozben pedig jonnek ki a hatalmas nevek mint a Mass Effect 2, meg a tobbi csoda, amikkel mondjuk en jatszom. ez eddig senkit sem zavar, megvagyunk egymas mellett, neki ez tetszik, nekem meg az... az viszont mar nyitogatja a bicskat a zsebemben, hogyha a 486 fanatikus elkezd ugatni velem, hogy igy az atomeromu vasak fogyasztasa meg ugy, kihalnak az erdok, jatszunk inkabb Duke 2-vel meg Commander Keen-nel, es en egy drogos geci vagyok azert, mert vegulis lenyegi szinten ugyanazt csinalom mint o, csak maskeppen, mas modon... csak hogy a blog valodi temajanal maradjunk =)

rootshaper 2010.05.10. 00:20:08

@Limrasson: nezd meg milyen arca van... van rola nagyobb kep is ha rakattintasz az avatarjara. igazi rugdosni valo "pádre" XDDDD

bolomba (törölt) 2010.05.10. 00:29:22

@rootshaper: erre az izes dologra is azt szoktam mondani:

rendben. akkor felejtsd el 1 hetre az osszes novenyi alapu taplalekot es fogyassz csak szigoruan allati eredetu. gondolom ertheto, hogy akkor se koret, se gyumolcs, se peksutemeny, se fuszer, stb. na jo a so, tehat az asvanyok maradhatnak, de a mar legyartott kolbasz benne a pirospaprikaval es a borssal ugrott.

szoval 1 het mulva beszeljunk arrol, hogy minek es miert van olyan ize. amugy a beszolas legtobbszor ezek miatt megy:
video.google.com/videoplay?docid=-3481883898572254535#

egyszeruen csak szar, hogy minderre csupan annyi az erv, hogy: de finom.

amugy az en asszonyom is olyan finomakat foz, hogy meg a husevo barataink is megnyalogatjak magukat. ;)

ügyfélszolgálatos 2010.05.10. 07:52:25

@krążownik: Ja szerintem valami kényszeres fószer lehet. Valószínűleg kezelik/ték. A blogja viszont vicces. Egyébként ugye mindig azt mondja nincs bizonyíték semmire és aki elfogad valamilyen tudományos tényt az "HÍVŐ", de ha ő dob be valami bizonyítékot az olyan szilárd mint egy gránithegy.

Laciii 2010.05.10. 09:25:28

@bolomba: ott volt még érvként, hogy bármit is eszel azért állatokat ölnek, persze a hozzászólásom ezen része felett biztosan véletlenül siklottál át.

Nardol 2010.05.10. 11:06:25

A PETA nem a People Eating Tasty Animals rövidítése? :D

tifi 2010.05.10. 11:51:32

@bolomba: Köszi a linket A fehérje rövid történetéről...!!! Durva!

histar007 2010.05.10. 12:06:31

Embert lehet verni, kínozni, megölni és mindezt bemutatni, filmet csinálni, és sokat kereseni.

rootshaper 2010.05.10. 18:51:45

@bolomba: belekukkantottam a videoba es azt kell hogy mondjam: ez van.

egyreszt mi vagyunk az okosabbak, feltalaljuk magunkat. az erosebb/okosabb lenyomja a gyengebbet/butabbat, ez a termeszet rendje. az meg hagy ne legyen mar az en hibam, hogy megeszem azt a hust amit teszemazt "brutalis" modon oltek le... erted, most hogy a fenebe csinaljak? eloszor simogassak meg minden egyes bocit, meg vetitsenek le nekik rozsaszin nyuszikakrol filmeket, meg az En Pici Ponimat, majd utana vagjak el a torkukat? nem teljesen mindegy? a vege mindig ugyanaz... egyszeruen nincs ra ido, tul nagy a fogyasztas merteke ahhoz, hogy minden egyes szaros kitenyesztett bocit ami meg zold fuvet se latott, babusgassanak. nincs ra lehetoseg, ez van. es hidd el, attol, hogy a 6milliard emberbol mondjuk 1milliard nem eszik hust, ez meg igy fog menni. attol, hogy dacoltok ellene, ez meg igy tortenik. ez van.

en ugy erzem ez a vegetarianus szarsag is a 20. szazad defektje, mert mondjuk a 19. szazadi ember nem siratta meg a tehenet amit levagott maganak vacsorara, ti meg itt sirtok mert szegeny bocik meg napfenyt sem latnak eletukben jajj... olyan rossz. na mindegy ez engem nem tantorit vissza attol hogy pipihusit egyek, mert igazabol csak azt vagyok hajlando megenni, mint a marhanak mind a disznonak undorito szar ize van, a csirke a tuti szerintem. ez mentsegemre szoljon =D

daev1 2010.05.11. 10:46:55

nem tudom, wmiki nagyon ezekkel az érvekkel van megáldva. de itt egy érv: nézz tükörbe. úgy nézel ki, mint aki auschwitz-ból szabadult. szerinted ez egészséges?
szerintem ez az egész vegaság újkori maszlag. etikai okokból nem enni húst? Istenem, halljátok, amikor kimondjátok? milyen etikai szabály tiltja az étkezést? milyen morálfilizófia az, ami kimondja, hogy állatot enni helytelen? ennyi erővel növényt enni is helytelen. a növényeknek is lehetnek érzelmeik. akkor azokat miért nem kíméljük meg? mert azokból több van? micsoda noobság már.
Régen ez a húsevés azért nem volt gond, mert az emberek ledolgozták, pedig rohadtul kolbászon meg szalonnán éltek, mégis 100x egészségesebbek voltak nálunk. na rendesen kondiban vagy, azt eszel, amit csak akarsz.
amúgy meg a növényeket is lekezlehetik mindenféle szar gyomírtóval, aztán több mérget nyomsz be, mintha egy vegyi gyár padlóját nyalogatnád.
hát szóval ez a nem eszek húst... nagy az Isten állatkertje...
süti beállítások módosítása