A Dante’s Inferno marketingkampányáról már írtunk (pontosabban arról, hogy a játékhoz igazítva újra kiadják Dante Alighieri művét), de az EA megint kitalált egy reklámfogást, ami eléggé wtf ahhoz, hogy megemlékezzünk róla. Történt, hogy egy olvasó írt a Kotakunak, hogy nézzék már meg a Digg linkgyűjtő oldal forrását, mert valamilyen dantés ASCII kép van benne. A Kotaku ezután megnézte saját weboldalának forrását is, és láss csodát, ott is volt egy karakterekből összehegesztett kép. Állítólag az oldal szerkesztői erről mit sem tudtak (amit nehezen tudunk elhinni, de mindenesetre az oldal sales-esei bizonyára nem lepődtek meg a kép láttán). Összesen hat ilyen képet vadásztak össze (még az IGN-en, a GamesRadaron, a DailyMotionön és a WWE-n volt egy-egy), mindegyik a játék valamelyik szereplőjét ábrázolja, és mindegyik egy-egy jelszót is rejt. A jelszókat itt lehet beírni, a kitartó júzer jutalma pár artwork, háttérkép és zene a játékból. Az ASCII képek alant.
És ha már Dante: a játékot fejlesztő Visceral Games vezető producere, Jonathan Knight a napokban azt nyilatkozta az IndustryGamersnek, hogy régi álma, hogy játékot csináljon a Macbethből. Sőt, Knight szerint a mai jobb játékokban látható színészi munka minősége és emocionális értéke lehetővé teszik azt, hogy ez az álom meg is valósuljon. Ehhez három megjegyzésünk lenne. Egy: köszi, de inkább a Dead Space 2-vel játszanánk már. Kettő: a Dante előzeteseiben látható, a God of War szériát idéző kaszabolásokról nem sok emocionális érték süt, szóval tartunk tőle, hogy a Macbeth-játékból csak egy boszorkányos-királyölős hack’n’slash lenne. Három: és mi lesz a következő a Macbeth után? Antigoné Tomb Raiderbe öltve? GTA-parafrázis Kurázsi mamával és ekhós szekerével? Szentivánéji álom platformjátékban?
Utolsó kommentek