HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Nyakunkon az új Shadow of the Beast

2016.04.02. 21:09 Stöki

Akinek volt Amigája, annak biztos mond valamit a Shadow of the Beast neve - a platform egyik legjobb (bár baromi nehéz) akciójátéka volt, csodaszép és stílusos grafikával, szuper zenével. Még a CoV-ban is elismerték anno, pedig CoVboyék inkább az agyasabb műfajokat szerették. Na, meg is találtam, mit írtak: "hm, hát menni kell, meg ütni, lőni, néhány tárgyat vinni... Na de milyen érzés, ha az ember egy sci-fi film kellős közepén találja magát?" Aki szeretne fogalmat kapni a játékról, kukkantson bele a lenti videóba (vagy akár próbálja ki).

És hogy miért hozom fel mindezt? Azért, mert egy kis brit indie stúdió, a Heavy Spectrum remake-et készít a játékból (sajnos csak PS4-re), és most bejelentették a premier napját: itt van a nyakunkon, május 17. Miközben a játék grafikája már nyilván más lett, és az akció is szofisztikáltabb, a fejlesztők eléggé tiszteletben tartják az 1989-es eredetit - annyira, hogy annak zeneszerzőjét, David Whittakert is megnyerték az ügynek. Kiadtak egy új videót is, alant megtekinthető. A grafika ilyen fényes műanyagskines, amitől én általában falra mászok, de itt valahogy működik, és a Beast-hangulat is visszajön az oldalnézetes részeknél (a közeliket nem tudom, miért erőltetik).

14 komment

Címkék: remake amiga shadow of the beast

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr248555358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.04.02. 21:23:24

"a Heavy Spectrum remake-et készít a játékból"

Ügyes névválasztás, először úgy olvastam hogy ebből is Spectrum játék lesz :)

zyrobs 2016.04.02. 21:32:34

"csak PS4-re"

into the trash it goes.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2016.04.03. 05:20:38

Hát, ez a játék több, mint kiábrándító (mármint az eredeti), nem tudom, hogy lehetett ez az egyik legjobb...

winhate 2016.04.03. 08:42:57

@Before:

Túl fiatal vagy ahhoz hogy megértsd.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2016.04.03. 10:36:43

@Before: baszod, akkor már az is nagy trüváj volt ha egy 32x32 pixeles basz mozgott a képernyőn miközben a készülék pityegett. Tudod, akkor még nem volt wifi és tárcsázós telefonon beszélgettünk, mert mobilunk se volt. Vágod, nem tudtuk magunkkal vinni a telefont az utcára vazz.

Holnap Kapitány · http://iloveyouso.blog.hu 2016.04.03. 12:14:30

Mint játék, szinte élvezhetetlen volt, de prezentációs szinten egyszerűen döbbenetes, 1989-ben. Az ember csak szaladgált jobbra-balra, és nem hitte el.

Komojtalan 2016.04.03. 12:27:44

@Before: Lol, már kaptál 2 választ, lehet lesz több is. Azért azt is figyelembe, hogy mik voltak a technikai lehetőségek. Valami hülye egyszer azt mondta: 1 mega mindenre elég. Viszont nézzük a kontrát. Akkoriban még játékot írtak, valóban akár több száz játék órával, nem pedig grafika mellé valami játékot. Nem véletlen a telefonos játékok térnyerése sem. Persze egyre több az okos telefon, de ott azért még játékok is vannak, amivel több hónapot is ellehetsz akár. Mondjuk soha nem szerettem a verekedős játékokat, de akkoriban tényleg csúcs grafika volt.

Amúgy a hülyét úgy hívták Bill Gates.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2016.04.03. 12:49:49

:)))
Kretének vagytok, baszki, fingotok nincs róla, hogy ki vagyok, hány éves, min nevelkedtem, stb, de nyugodtan alkossatok véleményt.

rept_ai 2016.04.03. 12:57:41

@Before: persze, hogy nem volt legjobb, botrányosan rossz volt, mint játék. Anno is elég vegyes review-kat kapott, attól függően, mennyire "számították bele" a prezentációt, ami tényleg döbbenetes volt. A zenéje szerintem alig öregedett, ma is szépen szól, szuper kompozíció.

Savior 2016.04.03. 13:57:16

@Before: A saját korának Crysis-e volt. Hogy én is a CoV-ot idézzem (bár nem ezzel kapcsolatban): szuperzene, hipergrafika, nothingjáték. Nekem mondjuk nem volt meg, de a zenéje így is nagy kedvenc -- mondjuk a C64-es verzió zenéje (természetesen :)) szerintem jobb.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2016.04.03. 19:05:36

@Komojtalan: amúgy, ha már urban legendet idézel, akkor pontosan: 640 kbyte-ról volt szó.

@Savior: Nem lehetett a kor Crysis-e, mivel az egy jó játék... :) Ennek a technikai adottságait egyébként nem vitatom, csak a játékélményt találom erősen kérdésesnek. Bár azon a téren is lennének kifogásaim, de végül is mindegy.

Komojtalan 2016.04.04. 16:54:16

@Before: Grat, megfogtad a lényeget.

DocBulywood 2016.04.07. 17:03:53

@Holnap Kapitány:
"Az ember csak szaladgált jobbra-balra, és nem hitte el."

... hogyan lehet ilyen béna animációja a főhősnek, szemben az Impossible Mission-nel C-64-ről.

Mellesleg mintha a PC Engine verzióban sokkal folyamatosabb lenne ez az animáció.

Egyébként zeneileg és grafikailag nagyon ott van a szeren, zeneileg főleg a SOTB.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.04.12. 14:02:08

Zeneileg csodálatos techdemo volt. Játéknak nulla.
A c64 verzió a lehetőségeihez képest meg jobb is volt.

Ez a mostani ps4 .... semmi hangulata
süti beállítások módosítása