Akinek volt Amigája, annak biztos mond valamit a Shadow of the Beast neve - a platform egyik legjobb (bár baromi nehéz) akciójátéka volt, csodaszép és stílusos grafikával, szuper zenével. Még a CoV-ban is elismerték anno, pedig CoVboyék inkább az agyasabb műfajokat szerették. Na, meg is találtam, mit írtak: "hm, hát menni kell, meg ütni, lőni, néhány tárgyat vinni... Na de milyen érzés, ha az ember egy sci-fi film kellős közepén találja magát?" Aki szeretne fogalmat kapni a játékról, kukkantson bele a lenti videóba (vagy akár próbálja ki).
És hogy miért hozom fel mindezt? Azért, mert egy kis brit indie stúdió, a Heavy Spectrum remake-et készít a játékból (sajnos csak PS4-re), és most bejelentették a premier napját: itt van a nyakunkon, május 17. Miközben a játék grafikája már nyilván más lett, és az akció is szofisztikáltabb, a fejlesztők eléggé tiszteletben tartják az 1989-es eredetit - annyira, hogy annak zeneszerzőjét, David Whittakert is megnyerték az ügynek. Kiadtak egy új videót is, alant megtekinthető. A grafika ilyen fényes műanyagskines, amitől én általában falra mászok, de itt valahogy működik, és a Beast-hangulat is visszajön az oldalnézetes részeknél (a közeliket nem tudom, miért erőltetik).
Utolsó kommentek