HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

  • Lóval ne: @Zolexx: A kidolgozottság a Microprose, Papyrus vagy más fejlesztők versenyjátékaihoz képest valób... (2024.03.29. 11:03) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • manson karcsi: @Zolexx: a stunts nagyon előremuató volt. 1990-ben arcade-ben olyanok jöttek ki, mint a moonwalker... (2024.03.28. 18:33) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • kemi242: Ennek a játéknak nekem a zenéje maradt meg. Emlékszem, osztálytársam hívott át, hogy hallgassam me... (2024.03.28. 09:42) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • Zolexx: Hát akkoriban az ilyen jellegű játékok csak a játéktermekben voltak csodák, esetleg valami gyorsab... (2024.03.28. 07:28) Checkpoint Mini #235: Stunts
  • molnibalage: @Karvaly: Köszönöm. Meg még jó darabig a sorozat, de lehet, hogy lesz egy hosszabb szünet, mert re... (2024.03.27. 13:30) Checkpoint 5x20: Harci repülőszimulátorok
  • Utolsó 20

Fizetett a Steam, mert azt mondtam neki

2015.07.29. 10:45 miguel_

Volt pár hónapja egy hír: a Steamen arra nyílt lehetőség, hogy ha nem tetszik egy játék, amit vettél, vissza tudd váltani. Vannak persze feltételek, most hirtelen nem is tudom, talán az, hogy két héten belül, és persze huszonpár óránál nem több játékidővel érdemes csak próbálkozni, nyilván nem adják vissza a lóvét, ha végigtoltad a játékot.

Ha van valaki, aki még kételkedik, annak van egy jó hírem: a dolog működik. Kipróbáltam, bár nem akartam - mármint nem vettem csak azért valamit, hogy utána visszaváltsam. A You Must Build a Boat című játékot vettem meg 4,99 euróért, főleg mert a készítők előző játéka, a 10000000 nagyon bejött.

steam-sales-meme.jpg Viszont elfelejtettem az abban szerzett legfontosabb tapasztalatot: a játékmechanika csak telefonon, pontosabban érintőképernyőn működik, egérrel kínszenvedés. A lényeg ugyanis, hogy a játékmezőt alkotó tábla sorait és oszlopait húzogathatjuk, hogy három, vagy annál több ugyanolyan ikont egymás mellé harcoljunk a gonosz ellen.

Szóval megjelent a játék, és én impulzusvásároltam. Nagyjából egy órát játszottam vele, amikor megint rájöttem, hogy na jó, ez így nem az igazi. Megnéztem, volt telefonon is, megvettem ott, és ott nagyon jól ment. Kicsit sajnáltam, hogy nem volt hamarabb annyi eszem, mint akkor, és pár nap múlva annyira felhúztam magam, hogy leültem a Steam elé, és kértem vissza a pénzem.

Az egész nem volt több, mint pár kattintás. A végén meg kellett írni, hogy miért akarom visszavinni a boltba a játékot. Oda leírtam őszintén, ami volt: megvan mobilon is (ott szintén fizetős a játék), és ott sokkal jobban működik, itt nem fogok vele játszani. Pár óra múlva jött is a levél, hogy oké, a játékot visszavették, a pénzem meg ott van a steames pénztárcában.

Füstölöghetnék persze, hogy helló, az lenne a jó, ha visszakapnám a pénzemet, nem a Steam tenné át az egyik zsebéből egy másikba, de legyünk őszinték: annak az esélye, hogy nem költök el 5 eurót fél éven belül, nagyjából a nullával egyenlő. A lényeg, hogy a Steam visszaadott némi pénzt, és ezért én most megint azt gondolom, hogy a pécés játék nem nagyon lehetne pillanatnyilag jobb helyen, mint ott, ahol van (a Steamnél).

16 komment

Címkék: visszatérítés steam

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr237658252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2015.07.29. 11:59:54

a legjobb az egészben, hogy az api-jüket már évek óta nem upgrade-elték, és a legelső exploit, amivel törték a steam játékokat, a mai napig működik.

persze amilyen bevételt termelnek az impulsive hoarder-eken, leszarják.

sztrelnyikov 2015.07.29. 12:30:57

Milyen huszonpár óra??? A mai játékok teljes végigjátszása nem éri el a 8 órát. Persze, hogy a Steam is csak akkor adja vissza a zsét, ha KETTŐ óránál kevesebbet játszottál. :(

Intergalaktikus légy- és szúnyogírtó 2015.07.29. 12:39:05

Érdekes, azt írják, hogy kérheted a visszatérítést azon a fizetési módon keresztül is amit a vásárláshoz használtál
store.steampowered.com/steam_refunds 3. bekezdés

macman507 2015.07.29. 16:00:52

@manson karcsi: Simán lehet, hogy direkt hagyták ott a "hibát".

Komavary · http://orokorom.freeblog.hu 2015.07.30. 05:37:04

"A lényeg, hogy a Steam visszaadott némi pénzt, és ezért én most megint azt gondolom, hogy a pécés játék nem nagyon lehetne pillanatnyilag jobb helyen, mint ott, ahol van (a Steamnél)."

Ugyan a "nem tetszik" pont nem opció, de a "nem működik jól" igen (harminc napig):

www.gog.com/support/website_help/money_back_guarantee

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2015.07.30. 09:11:20

En "porul jartam" nem fogadtak el a jatek visszavetelet (mert egy ingyenes hetvege soran mar jatszottam vele 5 orat) ... orom az uromben, hogy azota rakattantam a jatekra, es jelenleg 189 ora jatekidonel tartok ;)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2015.07.30. 09:32:53

@sztrelnyikov: Az, hogy te olyan (rossz?) játékokkal játszol, amire ez igaz, az nem a mi hibánk...

sztrelnyikov 2015.07.30. 11:05:30

@molnibalage: Félreértettél. Én 15 éve ugyan azzal a két játékkal játszom: OFP és CM. Ezekhez nem is kell Steam. Arra utaltam - amit nem voltál képes felfogni - hogy természetesen téved a poszt szerzője, amikor azt hiszi, hogy huszonvalahány óra után visszaválthatja a játékot, mivel a valóság az, hogy két óránál nem játszhatsz vele többet. Ugyanis a Steamen kapható játékok játékideje nem haladja meg a 8 órát, így nem hülyék, hogy megengedjék, hogy végigjátssz egy játékot és utána visszaváltsd. Szólj anyádnak filmezze le, ahogy megölöd a licskinget! :)

Zarbon 2015.07.30. 11:54:37

@sztrelnyikov: nem csak codokkal kéne játszani

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2015.07.30. 13:57:50

@sztrelnyikov: "Nagy" rálátásod lehet a játékiparra, ha 15 éve kettő darab játékkal játszol, nyilván azért kommentelsz ekkora ökörséget...

Egy rakás steames játékkal játszottam és Mini Metro-t leszámítva mind alsó hangon 20-30 órás játékodőt kínál.

Ezeket toltam az utóbbi időben (2013 nyara) és mind Steames.

Witcher I - 60 óra
Witcher II - 40 óra
Witcher III - Csak első végigjátszás volt vagy 100 óra de mivel GOG-os én nem tettem fel Galaxy-t egy ideig, ezért ez csak saccra mondom.

Alan Wake - Egyedül ez volt 20 óra alatt, asszem 16 vagy 18 óra van benne.

Tomb Raider - 24 óra

Wargame : Airland Battle - Cirka 500 óra, de mivel multis stratégia addig tolod míg meg nem unod.

Wargame : Red Dragon. Cirka 750 óra. Lásd fent.

RTW2 - Ezzel is addig tolod, amíg akarod. Én csak azért vettem meg, hogy lássam az utolsó stratégiát, amit valaha tolok MI ellen. Csak megerősítetet, hogy miért értelmetlen ez. Az MI egy vicc. Ez van.

Komolyan mondom, hogy nem fogom fel, hogy mit trollkodsz itten és miért...

sztrelnyikov 2015.07.30. 14:39:20

@molnibalage:
Csak egyet emelnék ki a rengeteg faszság közül, amit írtál: TR 24 óra????? Mit csináltál? 7 óra alatt megvolt az egész, úgy, hogy szétfarmoltam magam.

Nyugodtan visszamehetsz codozni a kamasz haverjaiddal.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2015.07.30. 16:40:00

@sztrelnyikov: Nem siettem, élveztem a látványt, ja és kimaxoltam a megkereshető cuccokat.

Az utolsó háborús FPS amit toltam a BiA első része volt...

Ember, ember, te szopni jársz ide...?

kukatr 2015.07.30. 20:41:43

@sztrelnyikov: Látni akarok egy max 8 óra hosszú XCOM: Enemy Unknown speedrunt! :P

GregMaui 2015.07.31. 16:16:20

Nekem is visszautalták a pénzt,a dirt rally-t vettem meg,a játékidőre 0.1 órát állapítottak meg. Ugyanis el sem tudtam indítani a játékot,illetve a menükön túljutottam,beállítottam az irányítást,grafikát,pályát autót választottam,és mikor a tényleges játékra került volna a sor,kivágott az asztalra,újraindítottam,ugyanez.

Lehetett választani a visszatérítésnél hogy steamtárcába vagy bankszámlára jöjjön vissza a pénz,az utóbbit választottam,és a vásárlás illetve visszatérítés jóváhagyásának péntekjéhez képest a második hét keddjén kaptam vissza a pénzt,de ez inkább a banknak tudható be,nem is értettem ezt a jelenséget,miután beszéltem a bankkal meg a steam supporttal azután sem,a lényeg hogy visszakaptam a pénzt.
süti beállítások módosítása