Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A játék, amiben azzal foglalkoznak a játékosok, hogy kinek mekkora a farka (18+)

2015.06.23. 17:44 Stöki

Elnézést az altesti kontentért, de van az a wtf-faktor, amiért kitesszük a 18-as karikát. Arról már írtunk korábban, hogy a SimCity vagy éppen a Soulcalibur V infantilisabb játékosai hogyan próbálnak péniszt csinálni a játékban, ezúttal azonban egy olyan programról lesz szó, ahol pár játékosnak éppen az a problémája, hogy nem játszhat kedve szerint a pixelbránerrel.

1308946310225519141.pngEz a Rust című túlélőjáték, amiben minden játékos anyaszült meztelenül kezd, és olyan - Steam ID-hez kötött - karakterrel, amin egészen alapvető dolgokat nem lehet állítani. Például a bőrszínt, amiből volt már egy kis kofalárma Amerikában - a játék ugyanis eléggé véletlenszerűen rendel bőrszínt a játékos karakteréhez. Ezúttal pedig az került elő, hogy a karakter péniszének mérete sem kalibrálható, vagyis ha a véletlengenerátor éppen egy kispöcsű karaktert kap akkor azzal kell donaldkacsáznia a játékban, amíg nem talál egy alsót. Be is indult persze a "kinek hosszabb"-verseny Twitteren.

Egyrészt ez legyen a legnagyobb gondunk egy játékkal, tényleg. Másrészt nyilván jó kis ingyenreklám ez az egész, de a Kotakunak nyilatkozó Garry Newman (nem mellesleg a Garry's Mod névadója), a játék vezető fejlesztője szerint tudatosan korlátozzák a karakteralkotást. Annyira, hogy ha majd lesz másik nem is (egyelőre csak férfiak rohangálnak az erősen alfa állapotú játékban, most fejlesztik a nőket), akkor azt sem lehet megválasztani - vagyis a játékos kap majd készen egy nőt vagy egy férfit. Szóval a túlélőjátékban a legelső akadály az lesz, hogy a játékos megbarátkozzon a karakterével, és kötődni tudjon hozzá annyira, hogy segítse a túlélésben. Érdekelne kommentekben, hogy mit gondoltok erről.

(Harmadrészt, és zárójelben: oké, hogy a sajtó ír a Rustról, ha éppen rasszista vagy péniszmániás játékosok twittereznek róla - és biztos jön majd egy feminista vonal is, amikor majd a női karakterek megjelennek -, de inkább arra lennék kíváncsi, milyen a játék. Csak mert a YouTube-os videók egyelőre nekem nem túl meggyőzők.)

16 komment

Címkék: atyaúristen wtf műbalhé rust 18+

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr407567776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eatmoregold 2015.06.23. 18:26:02

Rég nevettem ekkorát a játék világ wtf dolgain :D

flamer 2015.06.23. 18:43:54

A Super Mario Brosban se nagyon lehetett kusztomizálni a karaktert, aztán mégis működött.

kukatr 2015.06.23. 20:52:03

Tetszik az ötlet, hogy nincs beleszólásod a karaktergenerálásba.

zyrobs 2015.06.23. 21:09:21

De szép beszólás ez a fejlesztők részéről amúgy, hogy "most fejlesztjük a nőket"...

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2015.06.23. 21:50:27

Mert először az oldalborda kihúzó algoritmust kellett lefejleszteniük, csak utána állhattak neki a nőknek, ugyebár... :P ;)

dobisan · http://www.dobosistvan.info 2015.06.24. 00:56:12

A nők ugye sokkal bonyolultabb teremtések mint a férfiak. Így bonyolultabb is leprogramozni őket, ez egyértelmű. Meg hát ott van ugye a havi ciklus és vigyázni kell hogy az ne végtelen ciklus legyen. Satöbbi. :)

ebella 2015.06.24. 06:18:04

Aki azzal kérkedik, hogy egy játékfigurának nagyobb a farka mint a másiknak, az elég primitív lehet. Ráadásul a nem erigált állapot semmit nem mond, a harcra kész állapot méretéről. Van ami gyakorlatilag csak kemény lesz, de alig nő a az alapálláshoz képestés van ami ötszörösére is megduzzad.

Fodor Balázs 2015.06.24. 06:51:53

Majd addig-addig generáltatok új és új karaktert, amíg egy elég jót nem dob ki a gép. Ennyi értelme van a nem befolyásolható karakternek.

Ravenor 2015.06.24. 08:19:19

Most fejlesztik a nőket...ekkora programozói hazugságot.........bár nem meglepő, egy programozótól,fejlesztőtől,grafikustól.

Bobby Newmark 2015.06.24. 09:49:37

@kukatr: És mi akadályoz meg abban, hogy addig öngyilkold magad sorozatban az elején, amíg olyat nem kapsz, ami tetszik?

Bobby Newmark 2015.06.24. 09:54:02

Egyébként ez a Rust meg az ötvenhárom másik Minecraft/DayZ klón testesíti meg a problémát az indie szektorban.
Minden második ötlettelen, tehetségtelen "fejlesztő" szabadteres, craftolós MMOt készít, van már belőlük legalább tucatnyi, amiknek jó ha a negyede készül el valaha, és az is szar.

Igazából a DayZ is egy fos lett, a kezdeti nagy lendület ellenére, meg a Sliders párhuzamos világos rendszer is egy kalap trágya, bármennyire is jó ötletnek tűnt elsőre.

De úgy látszik, van rá igény...

WadeW 2015.06.24. 11:26:58

@Bobby Newmark: nekem ez a Rust egyre jobban bejön. Sokkal jobban halad a fejlesztés mint a DayZ, pedig az elején én is egy szar másolatnak néztem.

@Fodor Balázs: az a lényege h steamID-hoz van kötve, tehát nem fogsz tudni újat generálni, ha csak nem regisztrálsz még 1 fiókot és veszed meg újra a játékot :)

thelastpointer 2015.06.25. 14:20:17

@Ravenor, neked van valami különösebb bajod a programozókkal? És úgy általában a játékfejlesztőkkel? Miért okoz meglepetést, hogy egy új karakterrel dolgozni kell, és nem "fejlesztődik ki" automatikusan?

Van egyébként egy érdekes cikk arról, hogy valójában nem is olyan egyszerű női melleket modellezni, tudom ajánlani.
kotaku.com/how-video-game-breasts-are-made-and-why-they-can-go-so-1687753475

Celtic 2015.06.26. 19:19:51

"Szóval a túlélőjátékban a legelső akadály az lesz, hogy a játékos megbarátkozzon a karakterével, és kötődni tudjon hozzá annyira, hogy segítse a túlélésben."

Helyes. A szuletendo gyereknek se sok tulajdonsaga valaszthato meg (jo, az nyilvan erdekes, ha ket szoke svednek neger gyereke szuletik, de ez mar a Svejkben megoldodott), ugyanugy kell(ene) szeretni.
Ez vegulis szulo-szimulator, csak kinai/indiai modra.

Gerilgfx 2015.08.01. 00:20:29

meztelenül ki lehet menni az erdőbe a való életben is, és a pöcse a valóságban sem biztos, hogy akkora az embernek, mint amekkorát szeretne.
süti beállítások módosítása