Elnézést az altesti kontentért, de van az a wtf-faktor, amiért kitesszük a 18-as karikát. Arról már írtunk korábban, hogy a SimCity vagy éppen a Soulcalibur V infantilisabb játékosai hogyan próbálnak péniszt csinálni a játékban, ezúttal azonban egy olyan programról lesz szó, ahol pár játékosnak éppen az a problémája, hogy nem játszhat kedve szerint a pixelbránerrel.
Ez a Rust című túlélőjáték, amiben minden játékos anyaszült meztelenül kezd, és olyan - Steam ID-hez kötött - karakterrel, amin egészen alapvető dolgokat nem lehet állítani. Például a bőrszínt, amiből volt már egy kis kofalárma Amerikában - a játék ugyanis eléggé véletlenszerűen rendel bőrszínt a játékos karakteréhez. Ezúttal pedig az került elő, hogy a karakter péniszének mérete sem kalibrálható, vagyis ha a véletlengenerátor éppen egy kispöcsű karaktert kap akkor azzal kell donaldkacsáznia a játékban, amíg nem talál egy alsót. Be is indult persze a "kinek hosszabb"-verseny Twitteren.
Egyrészt ez legyen a legnagyobb gondunk egy játékkal, tényleg. Másrészt nyilván jó kis ingyenreklám ez az egész, de a Kotakunak nyilatkozó Garry Newman (nem mellesleg a Garry's Mod névadója), a játék vezető fejlesztője szerint tudatosan korlátozzák a karakteralkotást. Annyira, hogy ha majd lesz másik nem is (egyelőre csak férfiak rohangálnak az erősen alfa állapotú játékban, most fejlesztik a nőket), akkor azt sem lehet megválasztani - vagyis a játékos kap majd készen egy nőt vagy egy férfit. Szóval a túlélőjátékban a legelső akadály az lesz, hogy a játékos megbarátkozzon a karakterével, és kötődni tudjon hozzá annyira, hogy segítse a túlélésben. Érdekelne kommentekben, hogy mit gondoltok erről.
(Harmadrészt, és zárójelben: oké, hogy a sajtó ír a Rustról, ha éppen rasszista vagy péniszmániás játékosok twittereznek róla - és biztos jön majd egy feminista vonal is, amikor majd a női karakterek megjelennek -, de inkább arra lennék kíváncsi, milyen a játék. Csak mert a YouTube-os videók egyelőre nekem nem túl meggyőzők.)
Utolsó kommentek