HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Szereted ha kemény?

2012.05.12. 15:14 hancu

Roppant vicces projektbe futottunk bele a Kickstarteren: a Pwnee Studios nevű New York-i csapat a világ legnehezebb platformjátékát tervezi összehozni, már ha a közösség megtámogatja őket pár zöldhasúval. Aki esetleg nem értene egyet az univerzum ősigazságával, miszerint régen minden jobb volt, és nem sírná vissza a régi szép időket, amikor a játékok még kihívást jelentettek, nem hülyegyerekeknek tervezték őket húsz perces végigjátszásra, nézze csak meg a trailert, és képzeljen el egy négyes bungiejumping-köteles kooperatív partit mazochista fokozaton. Hát nem IMÁDNIVALÓ?

 

 

Mi volt a legnehezebb játék, amivel valaha dolgod volt?

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr714504159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lámadmirális 2012.05.12. 16:33:17

Oddworld első része, Nincs quick save, és minden egyes mudokonnal külön kellett minden hülyeséget csinálni, mert egyszerre nem lehetett őket felszólítani...
Volt még egy Flash játék is a kmk-n, a világ legszemétparasztabb játéka néven, mikor mindenhol szívatott a játék, habár ott nem ügyeszségi szinten, hanem lépsz egyet, bumm nincs padló.

Zizzencs42 2012.05.12. 17:26:22

Ó, hát nem ismerik az I Wanna Be The Guy-t?

kayin.pyoko.org/iwbtg/
www.youtube.com/watch?v=kUQrOQoxmf4

Esetleg az I Wanna Be The Boshy-t?

solgryn.org/product.php?id=IWBTB
www.youtube.com/watch?v=9DCTccRdRYM

Jó szórakotást :-D

Yoshileon 2012.05.12. 17:44:39

@moli: Ezt a játékot még régen végigjátszottam két halállal :D
persze nem elsőre... de simán elmegy egy ilyen ügyességi-memória játéknak, mivel emlékezni kell, hol mi fog jönni :)

Yoshileon 2012.05.12. 17:48:46

@Zizzencs42: De az I wanna e the guy tényleg sokkal nehezebb

algi 2012.05.12. 18:22:52

Call of Cthulhu: Dark Corners of Earth. Gyakorlatilag csak próbálkozással lehet végigcsinálni, mert ha bármit is máshogy csinálok, mint amit előre kitaláltak, vesztettem. Ennyit a marha nagy freeroam szabadságról a városban!

crepitation 2012.05.12. 19:13:35

Ez a 4 személyes mód totál káosznak néz ki első ránézésre. Nagyon nem szeretnék egy ilyen játék tesztere lenni. Legutóbb a Dead Meets Lead reklámozta magát azzal hogy milyen nehéz a többi játékhoz képest, de végül is nem volt semmi pláne benne, 2 nap alatt végig tudtam játszani.

bucbuc 2012.05.12. 19:56:35

@moli: ****** jó!
A konzolok fejlődése megállíthatatlan. :)

whitewolf688 2012.05.12. 20:49:51

Mafia: City of Lost Heaven. T-modellek, amik nem tudnak felmenni egy meredek dombon, ezáltal meghiúsítva a rendőrség elöli menekülést, a KRESZ betartásának kényszere: sebességkorlátozás (ha nem olvastad el a főmenüben a billentyűzetkiosztást akkor kikaptad a kékerest, zsonglőrködhettél a sebességgel 12 percig amíg odaértél a küldetéshez), kíméletlen rendőri tűzerő (anno a GTA-hoz edződött lelkem csak nézett, hogy ezek mit kibírnak. Apropó 5-lövetű colt vs. 5 tommy gunnal felszerelt rendőr, na ki nyer?), pofátlan újratöltőmechanizmus (ha úgy töltöttél újra, hogy volt még töltény a tárban, a tárban megmaradt töltényeket buktad), pofátlan nehézségű küldetések rögtön az elején (pl. ha nem lőtted ki egy álló autó kerekeit, akkor amikor beleszáll az üldözendő fél pillanatok alatt elhúz a nyamvadt kis fordod mellett. Mindez a játék legelején.).

ÉS az a k*rva versenypálya. Ezzel a pályával 3 teljes hónapig szívtam. Egy teljes nyári szünetem ráment (Warcraft 3 mellett ofc), hogy azt a rohadt versenyt meg tudjam nyerni. Leheletfinom irányítás kellett a versenyautóhoz, nem lehetett csak úgy bohóckodni, minden kanyart ki kellett számítani, 8 db A4-es lapra lerajzoltam a versenypályát és minden kanyarhoz kikísérletezgettem a legmegfelelőbb ívet. Emellé még ott voltak még azok a k*csög gépi ellenfelek is akik mindig tökéletes ívben kanyarodtak, nem vétettek hibát, és még le is szorítottak a pályáról. A játék meg volt olyan pofátlan elhitetni velem, hogy a legesélyesebb ellenfelet már kiiktattam az előző küldetésben!

Végül szeptember közepére sikerült végigvinnem azt a rohadt pályát. 2 napra rá végigtoltam a játék maradékát. Tavaly decemberben a kezembe került a régi cd. Feltettem. Versenyzős pályáig minden ok. Két óra szívás után letöröltem az egészet a francba és visszamentem Need For Speed Underground 2-t tolni.

Wertzui 2012.05.12. 20:55:38

@Lámadmirális: Az Oddysee-t egy hét alatt végigvittem elsőre, 100%-osra, nyolcadikban, "hajráidőszakban". Na jó, de az Exoddus jóval előbb jutott el hozzám, úgyhogy már volt gyakorlatom.

Jónak túnik a játék a videóban *gonosz vihogás*, de tudatlanul kérdem, mi kell erre a "flashjátékra" annyi pénz?

Egy Super Mario remake, azt hiszem a Mario Forever, na az aztán rendesen megizzasztott mire végigvittem, vagy öt évbe tellett a legelejétől a végéig eljutnom.

C64-en a THE LAST V8 ...fúú, most azt hiszem felidegesítettem magam D:< (mindezt két pályáért...)

Wertzui 2012.05.12. 20:56:53

Elnyelték a kommentem, jaj de jó :/

Wertzui 2012.05.12. 21:25:31

@Wertzui: (az az öt év nem folyamatos játszással telt ofc.)

Solmenir 2012.05.12. 23:01:27

@whitewolf688: Én szerencsére a versenyt 1-2 óra alatt legyűrtem, bár magam se tudom hogy, mert GTA-n kívül nem játszottam más autós játékkal. Mindazonáltal valóban nagyon szívatós játék volt, ami leírtál mind igaz - de azért örülök, hogy végigtoltam :-)

Mindenesetre, nekem nem ez volt a legnehezebb játékom, hanem a Gothic III. Szerintem nem volt még játék, amiben annyiszor meghaltam, mint ott (talán a Risen lett volna még az, ha végigviszem), egész egyszerűen brutálisak voltak az ellenfelek, a vadállatok 2-3 mp alatt full hp-ról halálig vertek, ha egy tücsök megrúgott teljesen megszakította a varázslást, stb. A kedvencem a potion ivás volt, amikor is a karakter a csata közepén, miközben szabdaltak az ellenfelek, tök nyugodtan, hidegvérrel, szép lassan elteszi a fegyvert, előveszi a táskájából az italt, kortyolgatja, majd szép lassan eltenné az üveget - na persze ilyenkor már általában halott a karakter :-)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.05.12. 23:27:18

@Solmenir: Hát akkor nem lehetsz túl ügyes játékos. Az alap Gothic 3 nevetségesen könnyű volt, mert a orkok gyak. nem ütöttek vissza, ha te folyamatosan támadtál. A játék elején pár vadállat tudott szemétkedni, de semmi több.

(A Gothic 3-at a CP 1.7.xx nélkül játszani nincs is nagyon értelme.)

manwithbeard 2012.05.12. 23:32:44

Eh azt írja, hogy "infinte level". Innentől szerintem felejtős a játék, mert ehhez nyilván random generált pályák lesznek. Ami azt jelenti, hogy nem azért lesz nehéz, mert jól kitalált pályák vannak, hanem "csak" bevágnak annyi dead zone-t, hogy ne legyen könnyű. Ez meg szerintem nem fun, csak pure szivatás. Co-op meg különösen érdekesen hangzik egy ilyen játékban. Szóval nekem nem szimpatikus.

sikitomi 2012.05.12. 23:38:32

@Zizzencs42: le a kalappal a srac elott, hogy kepes rohogni! nalam pillanatok alatt nem lenne billentyuzet tobbe :DDD

Fodrosnagykocka 2012.05.12. 23:44:45

@whitewolf688: pff. hát nem tudom. vagy nincs érzéked az autós játékokhoz, vagy szimplán béna vagy, már bocs :D
nekem is 10-15 nekifutás kellett, és meglett, pedig ilyen stílusban én is csak a gta-kat toltam.
lehet hogy mák volt, de már kettőnknek is?

úgy emlékszem utolsó helyről indulunk, egy kocsi már el se indult (amit megberheltünk az előző misszióban), utána én úgy néztem, ha az első kör után nem voltam legalább az 5. helyen, akkor restart. reménytelen futamokat nem kellett futni feleslegesen. volt egy rész a pálya vége felé, ilyen S kanyar, illetve a ráfordító 45 fokos kanyar, ahol lassabbak voltak, ott kellett full gázzal végigporzani, és bárkit leelőztél.
többször is megcsináltam, sose volt szoros a befutó. nehezebb volt mint az átlag küldi, de nem halálos.

Fodrosnagykocka 2012.05.12. 23:46:10

45 fokos kanyar = megemelt kanyar, mint az ovál pályákon, hogy a teteje magasabban van mint az alja. nem tudom mi a neve

2012.05.13. 01:17:17

wizard of wor arcade. a c64-es is hard de az maszturbálás a játéktermi mellett

2012.05.13. 01:24:43

+ kuru kuru kururin GBA

moli 2012.05.13. 01:45:27

@deto: nekem a Kururin Squash van meg. sokban kulonbozik?

2012.05.13. 12:19:46

@moli: nem tudom, de tervben van

Majdénmegmondom 2012.05.13. 18:38:48

@whitewolf688: Beépített csalás van a játékban (annak, aki megtalálja). A pálya kb. egyharmadánál van egy átvágás (afféle szervizút). Manőverezz át a betontuskók között a pálya túloldalára, és fordulj rá a cél felé vezető útra (balra). Ha megkapod a Checkpoint üzenetet, nyomd meg a Num 0 gombot, ami a célvonalhoz teleportál. Ötször eljátszod, és nyertél. A készítők nyilatkozták: szándékosan rakták bele ezt a trükköt, hogy az egyszerű ember is végigjátszhassa-más kérdés, hogy szinte senki sem találta meg.
A másik trükk, ami egy egész nemzedéken kifogott: a kikötőben át kellett állítani egy váltót, hogy a tartálykocsi a hangárhoz guruljon. Ha 100 embernek nem mondtam el a megfejtést, akkor egynek se...

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2012.05.13. 20:18:15

Aztec challenge, Syobon Action, És Segán a Super Thunder Blade 3. pályáját is csak most láttam - youtubon. Pedig a Segámon nem volt más mit ne akasztottam volna ki, még a Colomns nevű tetris szerű logikai játékban is átfordult volna a számláló, ha a nővérem nem kapcsolja ki, míg ebédelek. De az a rohadt helikopter nem akart sikerülni ezredjére se.

ojio 2012.05.13. 20:45:18

Cauldron és Cauldron 2. Semeddig nem tudtam benne igazán eljutni.

Zarbon 2012.05.14. 00:44:35

nem csodálkozom hogy egyre könnyebbek a játékok ha már a mafia1 is nehéz volt

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2012.05.14. 09:40:04

Engem már az is idegesíteni szokott, amikor már tudom mi a megoldás (hatot a szemébe, és amikor leugrik onnan, akkor ezt a kapcsolót bekapcsolni) de nem megy, mert mindig van valami kis gikszer.
Az már egyszerre unalmas és idegesítő.
Szóval szorri, de tőlem nem kapnak egy fillért sem erre a projectre.

Lokki5 2012.05.14. 12:08:02

Nekem eddig talán a Severance: Blade of darkness volt a legnehezebb. Úgy emlékszem nem is sikerült végigjátszanom, pedig egy nyár minimum elment vele.

flea 2012.05.14. 19:43:57

Aztec Challenge... volt addig, amíg nem találkoztam ezzel:

www.kongregate.com/games/Pseudolonewolf/raider-episode-2

(már az ep1 se kispályás, de ez jócskán túltesz rajta)

VT 135 2012.05.14. 23:21:41

@whitewolf688:
A Mafia többi része szerintem egyáltalán nem volt szivatós, a versenypálya tényleg durva volt, de a 3 hónap azért tényleg kemény, pár nap alatt azért meg lehet csinálni. Az biztos, hogy a sikerhez kellett szerencse is, illetve volt egy rész, ahol "aki mer az nyer" kockáztatással le lehetett vágni a pályát, valamelyest az is segített.

VT 135 2012.05.14. 23:23:52

Volt valaha egy Death Rally nevű izonometrikus autóverseny, na azt legalább egy egerem, meg talán egy billentyűzetem bánta... :D

Katamori 2012.05.14. 23:56:31

Super Meat Boy! Nem régi, de cserébe baromi nehéz.

De ugyanakkor baromi jó is, minden percét és pályáját élveztem.

Tényleg, arról a játékról nem terveztek írni egy posztot?

A_G_A 2012.05.15. 17:42:44

C.R.E.A.T.U.R.E.S 1 legutolsó pályája, minden tizedmásodperc ki van számolva, egy hiba és vége. Másik a Portal prelude,főleg az utolsó pálya. Egy emberről tudok aki cheat nélkül vitte végig.

Fura, a Mafia versenyautós pályától én előre féltem, mert mindenki panaszkodott. Ha jól emlékszem másodszorra sikerült, de az is csak azért mert egyszer kifagyott :) Jó, persze, én szimulátoros fejjel mentem és kormánnyal. A hegyi üldözés inkább, azzal sokat szívtam. De csak addig amíg rá nem jöttem, hogy nem versenyezni kell vele, hanem lökdösni. Vonatnál meg a mesterlövészek öltek folyamatosan. De a Mafia nehézségben sehol sincs a két címvédőm mellett :)

Dukefazon 2012.05.18. 11:53:59

Syobon Action - a macskás mario. Amúgy jah, minek ennyi pénz, ha már van ez a videó, akkor kész a gém, nem?

Reactor 2012.05.22. 21:50:39

Na skacok, a Tristania 2, ha elkészül, az még ennél is ezerszer nehezebb lesz, azt garantálom nektek. A Tristania3D nehézsége meg se közelíti azt, amit a második részre tervezek. Valószínűleg a világ legnehezebb FPS játékát fogom összehozni...

Mitől is lesz ilyen elképzelhetetlenül nehéz? Lépten-nyomon csapdák, több ezer ellenség minden pályán, brutális fegyverekkel, a te fegyvereid a fasorba nincsenek az övékéhez képest (pl. az egyik főhősnek, Andersnek nem is lesz lőfegyvere az első néhány pályán...Vibro Blade és Thermic Lance lesz csak, az ellenségeknek meg mind puskájuk lesz, szóval). Lőszer és medikit jóformán csak mutatóba lesz, és jópár pályán csak kivételes szerencsével, és több ezer nekifutásra lehet végigjutni majd. Például Vibeke utolsó előtti pályája, a Tower Power...annál lehetetlenebb pályát képtelenség csinálni ;)
Az ellenségek is bődületesen erősek lesznek, már a kezdeteknél is beköszön a Superdrone és a rettegett Ultradrone, aztán a későbbiekben jóformán legyőzhetetlen ellenségekkel kerül szembe a játékos majd, mint a Diadron, a Quargant és a Világvonal-hajlító. És ezek közül egyik se főellenség...

Mindent összevetve, skacok, nagy valószínűséggel a Tristania 2 lesz a világ legnehezebb FPS játéka.

Kaleb 2012.05.23. 09:15:13

Nekem a call of duty modern warfare 3-volt a legnehezebb!!! Mire rájöttem, hogy melyik gombbal lehet lőni, addigra a játék felénél voltam xD

Xezs 2012.05.23. 21:35:47

Fogalmam sincs, hogy melyik volt a legnehezebb játék, amivel valaha is játszottam, de egyben biztos vagyok: C64-en játszottam vele.

Az ok egyszerű: Akkoriban rohadt sok olyan játék volt, amit egyszerűen nem lehetett normálisan végigvinni mert vagy értelmetlen volt, vagy olyan nehéz hogy épeszű ember nem tudta végignyomni. Gondolom akkoriban még nem volt olyan foglalkozás, hogy alfa teszter.

Xezs 2012.05.23. 21:40:20

@Lidérc: Bruhaha, az Aztec Challenge-dzsel hónapokig szoptam a rohadék piranhás pályán, és egyszerűen nem értettem, hogy mitől halok meg.

Aztán később megvilágosodtam: az történt ugyanis, hogy a gép alapból egy monochrome (zöld-fehér-fekete és egyéb keverékszínek) monitorra volt kötve, így nem is láthattam a piranhákat a színtorzulás miatt. Akkor jöttem rá a pálya lényegére mikor egy alkalommal a színes tévére kötöttem a gépet. Akkor kb. 2 perc alatt megvolt a pálya :)

Xezs 2012.05.23. 23:06:10

@moli: Köszi

Pont írja a piranhás szopást is :)

répaverő 2012.05.25. 11:06:13

szerintem ez kamu.
már a hard fokozaton is szopat ez a game.
de elég keményen.
és akkor az a macohista szint is........
nem hinném,hogy valaki képes lenne kemény 10 seccet kíbírni ezeken a szinteken. :D

szóval no kamu!!! :D
süti beállítások módosítása