HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Bakerman is breaking bad

2012.01.31. 18:33 hancu

Breaking bad című sorozat megvan? Én nem nézem, és a címről mindig a Bakerman című ezeréves sláger refrénje jut eszembe elferdítve, ezért nyilván azt se tudom, hogy a Collegehumor videója vicces-e vagy sem. Persze ismerve őket azért elég nagy összeget mernék tenni arra, hogy vicces.

 

9 komment

Címkék: tv sorozat rpg collegehumor

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr314036470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2012.01.31. 19:20:44

Én nézem, sőt, az egyik kedvencem, és ez rohadt jó. :-)

Cadaver!! 2012.01.31. 20:16:27

Nagyon jó, és nagyon spoileres is egyben, csak az nézze, aki napra kész a sorozattal.

Chessterfield 2012.01.31. 22:09:51

@Cadaver!!: Na igen, először a kommented kellett volna elolvasnom, mert a 4. percnél rájöttem, hogy még nem néztem végig a 3. évadot, ezért gyorsan leállítottam.

Phew, that was close! :-)

2012.02.01. 09:33:56

nem nézem, de ezután már nem is kell.
jók ezek az összefoglalók. mint amikor bámészkodtam a szcientológia kirakatánál és a jóember a cégtől odajött magyarázni a tetánszintről meg ilyenek, és mondtam neki, hogy ja ja vágom, láttam a south parkban..

Ironfist 2012.02.02. 11:07:52

@deto:
Na ja, ha másért nem, ezért mindenkinek hálásnak kéne lennie a south parknak. :D

Ironfist 2012.02.02. 15:15:27

Egyébként, erről a sorozatról még csak nem is hallottam soha életemben O.o

White_Rabbit 2012.02.03. 19:34:51

Rohadt nagy :DDD
Amúgy a sorozatot érdemes megnézni, nekem spec tetszik, jó hogy nem az a tipikus szereposztás se a sztori. Bár az is igaz hogy mostanában nagyon elcsépelt ez a drogos téma, de attól még jó kis széria

Főzzünk Methet!

Morrózió 2012.02.10. 21:04:04

A 4. évadnál én is leállítottam :)

Egyébként az egyik legjobb és legsötétebb sorozat, amit valaha láttam. Azóta a mexikói kertészeket is máshogy látom.
süti beállítások módosítása