HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Ukránok vitték el a DOTA2 egymillióját

2011.08.22. 12:29 hancu

A múlt heti kölni gamescom játékshow idén is amolyan E3 light volt, a nyári Los Angeles-i buli után kevés nagy bejelentéssel, a híreket leginkább a "na, XYZ játékból kiadtak egy új videót" típusú nemannyirabrékingnyúzok uralták.

Meg a DOTA2.

Nem hiszem, hogy bárkinek újdonság lenne, de azért daráljuk le az alapfogalmakat: ez a Counter-Strike mellett a leghíresebb mod a játéktörténelemben. Eredetileg egy rajongók által összeütött Warcraft 3 pálya volt pár saját szabállyal, aztán annyira kinőtte magát, hogy az alapjaira épült egy Heroes of Newerth, egy League of Legends, és most kijön a hivatalos folytatás is, méghozzá a Valve-tól, akik a név jogain már verekedtek egy sort a Blizzarddal.

A játékot minden idők legnagyobb pézdíjaival kecsegtető videojátékos versenyével harangozták be a kölni show-n, a döntőben konkrétan egymillió dollár volt a tét (a második helyezettnek járó 250 ezer ellenében). Itt jelezném, hogy egy wimbledoni teniszgyőzelem manapság ennek alig a másfélszeresét fizeti. Oké, ez itt szétoszlik a csapattagok között, hat embernél az fejenként 166 ezer, kb 31 millió forint. Mennyit kaptak a pekingi olimpiai bajnok vízilabdázóink? Fejenként 12 milliót. Akkor a nagyságrendet aránylag be is lőttük.

Alant a döntő, ahol az ukrán Natus Vincere csapata küzd meg a kínai Ehome-mal, itt a boldog nyertes, itt a szomorú vesztes a meccs után, itt meg a részletes eredmény játékosokra lebontva.

 

(köszönjük a tippet Leone007 nevű drága jó olvasónknak)

36 komment

Címkék: verseny pénz esport dota

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr973170815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrBala 2011.08.22. 14:50:32

A RIOT azonnal tromfolt a DOTA2 bejelentés után és 5.000.000 dodo prize pool alapú versenyt csinált.

Csak hogy "Hát nehogy már...." alapon.

Archenemy 2011.08.22. 16:53:54

Valaki pro össze tudná foglalni, hogy ez miben más, mint a League of Legends? Úgy kb.

Ezrem 2011.08.22. 17:18:53

@Archenemy:
Van deny, nincs +2 skill(heal,teleport), más item-ek, más Hero-k, nem kell őket unlock-olni, elvileg nem lesznek Hero skin-ek (legalábbis még nem mondták), AI elleni meccsről se hallani, stb.

Szerintem megnézed azt az egy videót és látod nagyrészt.

Kreutzere 2011.08.22. 18:01:56

Ha az egyszerű Q3 vagy CS nem tudta magát beverekedni az átlagember fejébe akkor egy ilyen DOTA végképp nem fogja.

Függetlenül attól, hogy mekkora pénzösszegeket hajigálnak ki a PRosok.

szepi79 2011.08.22. 18:10:27

valaki pár szóban le tudná írni mi az a DOTA? én annyit látok belőle, hogy pár ember team diablo-t játszik tornyok ellen. (sajnos a korábbi leirás rajtam nem segitett, mert a league of legendst sem ismertem)

finalNmbr 2011.08.22. 18:13:47

NaVi csés részlege (is) top csapatnak számít Gabe Newell pedig nem az első az esport játékok történelemében aki jelentős pénzel nyom meg egy sikeres esport játék folytatást..

Selmo 2011.08.22. 18:19:20

Valóban ennyi a lényege röviden. A saját lények segítségével le kell verni a másik bázisát. Gyakorlatilag egy 5vs5 taktikai játék, ahol az a cél, hogy leverd az ellenfél bázisát úgy, hogy közben megvéded a sajátod.

erdészpista 2011.08.22. 19:09:35

Elég fos ez a minimap, kb semmi se látszik rajta, apró pöttyök az emberek. Néhány betű is nehezen olvasható.

atila68 (törölt) 2011.08.22. 19:23:30

Ööö, jól látom, hogy a szomorú vesztesek 250 ropi dodóval lettek gazdagabbak?
Én öngyilkos lennék.
Simán bevennék egy egész doboz kalmopyrint.

sasu · http://susuke.tumblr.com 2011.08.22. 20:47:46

Remélhetőleg csiszolják még a kezelőfelületet, mire elstartol a végleges.

Az alap dota ismeretében az viszont mindenképp dicséretes, hogy a másik játékmotor és a vele együtt teljesen megváltozott külcsín mellett mennyire hű tudott maradni önmagához. Kis túlzással a videók alapján az új skinek megszokása után minden korábbi dota játékos tökéletesen ki fogja ismerni magát ebben a játékban is.

Amúgy, ha már a magyar olimpikonok fizetéséhez hasonlítottátok a nyereményt, akkor talán érdekes lehet a "szokványosabb" díjazás mértéke is a dota bajnokságokon. A Dota2 bemutatkozó bajnokságát közvetlenül megelőző ASUS Summer pl ~2500 Eurót jelentett a győztes csapatnak (ami szintén az ukrán NA'VI volt). Ezt megelőzően pedig az online Farm4Fame végén 1500 Euróval lett gazdagabb a Meet Your Makers csapata.

jtrencsenyi 2011.08.22. 20:47:55

@atila68: errol az jutott eszembe, hogy lehet Kinaban jobban fognak elni a 250k-bol, mint a nyertesek az 1m-bol. :D

Naib 2011.08.22. 22:07:28

Azért annyit érdemes hozzátenni hogy az LGD (az eredetileg meghívott 16 team egyike, akik a verseny előtt tisztázatlan körülmények közt oszlottak fel) potom 6 millió USD (nem elírás, tényleg ennyi) körüli összegért lett felvásárolva, és ez nem az egyetlen ilyen hajmeresztő összeg volt mostanában.

Szóval kár lesajnálni sztereotípiák alapján olyasmit amiről nem sokat tudsz :)

hancu 2011.08.22. 23:19:10

@Naib: És itt egészen pontosan ki sajnált le kit?

DrBala 2011.08.22. 23:43:35

Én egy pár ezer DOTA meccset és HON meccset lenyomtam (szinte totál ugyanaz a kettő), aztán váltottam LOL-ra. A többiek tapasztalata is ua. hogy a LOL összetettebb és átgondoltabb, versenyszerűbb.

Ha a DOTA2 csak a köntösben fog eltérni az elődjétől, akkor a LOL mellett (15.000.000 reg-elt user), nem sok jövőt jósolok neki. Skinek meg bizti lesznek, hiszen abban a van a zsé (micro trans.), mert hogy ez is ingyenes lesz állítólag.

K0vasz 2011.08.23. 06:32:14

Jaaaaa, h ez a DOTA?:D Egész eddig nem is tudtam pontosan h miez (aszittem vmi starcracft mod), de most h mondjátok, a League of Legendset anno kipróbáltam. Viszont az nem fogott meg nagyon...

Ezrem 2011.08.23. 09:29:45

@DrBala: Kis szívem szerint belekötnék abba, hogy a LoL "összetetebb", de mindenkinek meg van a saját véleménye.

Viszont arra is gondolj, hogy az a 15.000.000 reg-elt user aktív-e, egy olyan játékban ahol _ingyen_ lehet regisztrálni.
Valamit egy helyet mutass légyszíves, ahol azt írják, hogy ingyenes/micro lesz.

hussanas 2011.08.23. 17:37:18

@Ezrem: gondolj bele ha csak annak a fele vett egyszer is pontokat 20$- ert az mar nagyon durva bevetel

Archenemy 2011.08.23. 17:41:54

@hussanas: játéktól és tábortól függően a free játékok bázisának egyharmada-egytizede vásárol cash shopban.

Ami persze még mindig szép pénz, hiszem olyan is elképzelhető, hogy valaki nem 20 dollárt költ, hanem (évek alatt) több százat.

DrBala 2011.08.23. 17:43:58

@Ezrem: Összetettebb a tárgyak használhatóbbsága miatt, valamint ami abszolút a LOL mellett szól, hogy a casterek az AP-t adó tárgyak miatt a végére is érnek valamit. Míg a DOTA/HON-ban általában egy jól felöltöztt "tank" szerű valami ellen már csak CC-re jók. De nyilvánvaló, hogy különbözik a véleményünk. Nincs is ezzel semmi baj:)Azt hiszem, hogy bátran nyilatkozhatok 3-4k DOTA és 2-3K HON meccs után.

A 15misi user persze nem aktív, nah de csúcsidőben 500.000 aktív player van, ez viszont tény. Másodpercenként 4 játék indul, amit ha kiszorzol 35min-es játékidővel, akkor elég szép számot kapsz.

És a free-ről, amit az egyik főnök nyilatkozott:

"Úgy értem, jelenleg teljes gőzzel azon dolgozunk, hogy a játék szórakoztató és izgalmas legyen és a DOTA rajongók játszani akarjanak vele. Igazából még nem gondolkoztunk azon, hogyan fogunk pénzt keresni a termékkel. Egyelőre az legyen biztos, hogy jó móka lesz, a többit majd kitaláljuk."
forrás www.gamechannel.hu/cikk/hirblock/a_valve_nem_egyelore_nem_a_bevetelekre_hajt_a_dota_2vel

DrBala 2011.08.23. 17:47:59

@Ezrem: Itt egy tény, hogy mennyire népszerű a játék.
Tehát free-ként indult és 2 és fél év után 400.000.000 dodóért el is adták:)
Biztos azért, mert nincs benne üzlet:)

Ezrem 2011.08.23. 20:17:02

@DrBala: Nyilván semmit se ér egy cc teamfight-nál(vagy Lich ulti) :)

Tudtommal nem free-ként indult, igaz szinte 0 hatása van rá, hogy mennyien fognak játszani évekkel később. Szerintem egy szóval sem említettem, hogy nincs benne üzlet és nem népszerű.
(megjegyzem, hogy Runescape nevű csodával is sokan játszottak régen, talán még mindig)

Igazából arra, hogy mennyien játszanak vele egy legyes-kakis példát tudnék mondani, de akkor fény derülne a véleményemre a játékról.(avagy már megtörtént?)

Főnökként én is fényezném a játékomat ilyen szövegekkel.

DrBala 2011.08.24. 11:08:48

@Ezrem: Nah pont ez a lényeg, hogy a Lich ulti ugyanannyit sebez lvl16-on mint lvl 25-ön 1 órás játék után. Míg a LOL-ben ez erősödik, ergo a caster nuker a játék végén is nuker marad, nem pedig csak CCre képes caster. Megmarad a szerepe.

Igen, a Runescape valóban még most is rendkívül népszerű (tudtom szerint benne van a top10-ben - WoW az elsső ofc, LOL a 4.)

"Főnökként én is fényezném a játékomat ilyen szövegekkel. " -> A főnök nem fényezte a játékot, nem azt mondta, hogy ilyen szép és jó lett és über meg minden, hanem hogy nem kimondottan a pénzszerzés fogja őket motiválni. Hehehe. Nekem meg tollas a hátam:) De ettfől függetlenül még nem polírozta.

Amúgy ez lesz az a játék, amit nem igazán szükséges dícsérni, hiszen alapjáték. Ebből indult ki minden ilyen tipusú játék. Viszont ha csak a grafikában lesz változás, akkor nem értem, hogy miben lesz más mint pl. a HON. A HON-nak gyönyörű a graikája. Tényleg nagyon szép, effektek meg minden. De ugyan ez lesz a DOTA2 is, ráadásul még a herok is ugyebár ugyanazok. Tiszta vicc.

Archenemy 2011.08.24. 12:06:59

@Ezrem: "Igazából arra, hogy mennyien játszanak vele egy legyes-kakis példát tudnék mondani, de akkor fény derülne a véleményemre a játékról.(avagy már megtörtént?)"

valójában nem csak a játékról mondanál ezzel véleményt, hanem a vele játszókról is (=szarlegyek), de hát szerencsére ezzel csak magadról állítanál ki bizonyítványt, hiszen a személyeskedés nem érv semmire

ThePolaris 2011.08.24. 13:47:49

Na kérem.

Egyrészt legközelebb ne spoilerezzétek el már a címben a nyertest, én szerettem volna legalább egy kicsit izgulni a meccseken, mert nem voltam itthon. Jó, persze így is megnézem, de azért nem ugyanaz.

Másrészt @DrBala: Pont ettől (is) izgalmas szerintem, hogy a heavy nuker az mondjuk 25. percig ér valamit, esetleg 30. Ha lich ulti arányaiban 50. percben is ugyanannyit sebezne, akkor nem sok értelme lenne hardcarryt kihozni. Ugyan LoLlal sosem játszottam, de nem gondolom, hogy ugyanaz lenne a játék deny, neutral pull, neutral multiply, és hasonlók nélkül (javítsatok ki ha tévedek, ha jól tudom ezek nincsenek LoLban). A 15 millió regisztrált játékossal meg nem tudok mit kezdeni, mert ugye dotában lemérhetetlen, hogy mennyien játsszák aktívan.
No offence ;)

DrBala 2011.08.24. 14:21:28

Bele-bele néztem a meccsekbe, de nem néztem végig mert hát tényleg a grafikán kívül nem változtattak semmit. Vagy is hát egyelőre nem látszik más.

@ThePolaris: Én úgy vagyok vele, hogy ha pickelek egy Nukert, akkor az maradjon meg abban a szerepben is a végéig. Attól függetlenül egy hardcarry DOTAban és LOL ugyanúgy szét szedi pikk-pakk, hanem ő kapja a szeretet csomagot:) A LOL-ban amúgy elég dúrva magic resistet lehet összehozni, ami valamennyire életképessé tesz egy nuker ellen. Valamennyire.
Deny valóban nincs. Szerintem nem is baj. Vannak herok, amik szinte esélytelenek a deny-re. Foglalkoztak vele a LOL-ban is, de arra jutottak, hogy nem éppen balance-os tőle a game. Mindeamlett skill-t igényel, ami viszont versenybarátabbá teszi a játékot.
Neutral puill sincsen. Igazából lehetne, mert annyira külön "fészkük" van, hogy aki oda betéved, az ütni akarja őket. Nem hiszem, hogy ennek hiányában más lenne a játék.
Ellenben van plussz 2db spell minden heronak (summoner spellek), amik további taktikákat tesznek lehetővé (sokkal több hero kepés ezálltal jungelozni, flash (dota-ban blink) spell mindenkinek -> 2-3 perces CD-ik vannak ezeknek a spelleknek, szóval tényleg csak vész helyzetben vannak)
Aztán ami szerintem elég jó ötlet az a bokor. Aki benne áll, az ki lát belőle, támadhat castolhat stb. Viszont aki kivül áll, az nem lát be, csak aoe skillel, spellel hathat oda. Elég kellemetlen, amikor mennél át rajta és ott várnak rád 4-5-en:) Ward, szem, felderítés kell persze itt is:)
Nah meg ugye 2 másik dolog, ami miatt SZVSZ szerethetőbb: rúnák és talent fa. További taktikai lehetőségeket visz a játékba (talent fa, mint a WOW-ban és rúnák, amik bizonyos skilleket vagy tulajdonságot, vagy sebzést, vagy armour, vagy hp regen, vagy mana regent, stb. változtatnak).
A tárgyaknak sokkal több tulajdonsága van.
SpellVamp 25% - Amit okozol sebzést magickel, annak 25%-át megkapod heal formájában.
CD reduction 20% - Minden spelled, skilled cooldown-ját csökkenti 20%-al (max 40%-ig lehet összerakni)
Ezek pl. nincsenek a DOTA-ban (legalábbis amikor még én játsozttam, akkor nem voltak), pedig színesebbé tennék a játékot.

Jó a játék supportja. 2 hetente új hero. Mostanában volt néha-néha csúszás, de hónapokon keresztül menetrendszerűen jött hozzá az új hero.
A sok player miatt az utóbbi 2 hónapban meghaltak a serverek, órás sorban állás volt, mire bejutott az ember. És megolották. Ketté választották Europát és beállítottak egy csomó servert. Hát most, hogy jót vagy rosszat tettek, azt hagyjuk. De tény, hogy már nincs sorbanállás.

Miel free játék, sok a gyökér is, ez tény. Viszont, ha valaki trollkodik, akkor az lehet reportolni a meccs végén. Sokáig azt hittem, hogy nem ér semmit, de mint kiderült (haver) warm, majd 1-2 napos eltiltás majd törlés jár a feedelését, anyázásért, unskilled játékért is, stb. Sőt, akár te magad is lehetsz bíró, aki eseteket vizsgál ki.
A replay viszont hiányzik:( Ez tény.

Ezrem 2011.08.24. 18:40:25

@Archenemy: Végtére, direkt ezért nem mondtam, ráadásul írtam, hogy "véleményem a játékról".

Sieg 2011.08.25. 00:35:10

A Valve úgy látszik, hogy egy-az-egyben másolja a DotA-t, csak kicsinosítja és esport támogatást ad hozzá. Úgy látszik, nagyon félnek attól, hogy a hardcore fan-ek semmilyen változtatást sem fogadnak el.

Ez kicsit szomorú, mert a DotA-t eléggé korlátozza az, hogy egy WC3 mod. A cuccok vásárlása és építgetése eléggé zavaró kezdőknek és viszonylag korlátozott. A karakterfejlesztgetés a WC3 más célra létrehozott és rugalmatlan sémája. Az egyik kulcsmotívum, a last hit / deny is abból ered, hogy WC3-on belül így lehetett megoldani, pedig távolról sem intuitív megoldás.

Néztem a meccseket, és a stratégiák is úgy látszik, ebből erednek. Mivel a spell-eket nem lehet a WC3 tárgyaival fejleszteni, mindig az a stratégia, hogy választanak egy carry-t, és azt babysittelik, illetve megpróbálják megakadályozni, hogy az ellenfél tegye ezt. Nem magával a stratégiával van a baj, hanem hogy csak ez az egyetlen, ami működik.

Megnéztem a LoL-t is, és nekem úgy tűnt, sok mindenben előre vitte a játékot. A cuccok vásárlása és fejlesztgetése sokkal átláthatóbb és rugalmasabb. A spell-ek is fejlődnek.

Leginkább a Blizzard saját verziójára leszek kíváncsi, mert ők teljesen átgondolják a játékot, és csak az elveit tartják meg, és erre építenek újat, legalábbis ezt állítják. Szerintem az ilyen játékokban sokkal több van, mint amit az első népszerű inkarnációja tartalmaz, ahhoz bibliaszerűen ragaszkodni marhaság.

ThePolaris 2011.08.25. 12:11:21

@Sieg: WC3 tárgyakkal lehet spelleket fejleszteni, lásd Aghanims. A spellfejlődést az idő múlásával pedig nagyon egyszerűen meg lehet oldani: úgyis triggerelt spell az összes (1-2 ritka kívétellel), a sebzéshez egyszerűen be kell írni egy +n*intelligencia szorzót. Szerintem van oka annak, hogy ilyen a játék. Az pedig nagy mellé, hogy a babysittelés az egyetlen működő stratégia. Lehet látni nagyon durva gankes, push, és egészen elfajult stratégiákat is (mondjuk ezt itt, hardcore heal: www.youtube.com/watch?v=rI3dNyax-K4 )
Szerintem a DotA azért jó, mert ilyen. Ilyennek készült, a fanok ilyennek fogadták el. Nem is várnak semmilyen változtatást rajta, azon kívül ami a War3-ban rossz: könnyebb skillpoint elosztást, könnyebb vásárlást, szebb grafikát, jól működő online pub rendszert (bármelyik folyamatban lévő meccset nézheted, ha szakadt a neted visszaléphetsz bármikor, már beléphet helyetted ha el kell menned), kezdő játékosok segítését (nagyon pontosan beállítható botok), és persze egy normális replay, mert azért az Warcraftban eléggé szánalmas. :)

Sieg 2011.08.25. 13:29:08

@ThePolaris: Nem vagyok nagy DotA játékos, játszogattam egy darabig, kipróbáltam több játékot is, de kemény versenyszinten sosem játszottam.

De egy csomó mérkőzést láttam a mostani Valve tournament-en, és úgy tűnt, hogy persze mindig van gankelés, de ennek végül az alapvető célja továbbra is a saját carry gyorsabb fejlesztése és az ellenfél akadályozása.
Minden egyes meccs carry alapú volt, carry-nek meg mindig 4-5 hero közül választottak.

Értem én, hogy a fan-ek ilyennek fogadták el, és hogy jól működik ez is. Csak hát azt nagyon nem hiszem, hogy nem lehet rajta játékmenet szinten is javítani, ennek meg nagy gátja, hogy a fan-ek kézzel-lábbal kapálóznak bármiféle változtatás ellen. Lásd a Valve, ők sem mertek egy picit sem változtatni.

ThePolaris 2011.08.25. 13:53:46

@Sieg: Sosem LoLoztam, ott más a helyzet? Nem ugyanez az 'összes' stratágia? Azért ezt használja mindenki, mert ez az ami biztosan beválik. Lehet mást is játszani, gyakran nagyon izgalmas meccsek születnek belőle, hogyha valami durva AoE kombót meg hasonlókat hoznak ki csapatok, akár carry nélkül vagy csak semi-carry hőssel. Játékmeneten meg nincsen mit javítani. Az elmúlt 10 (?) évben kialakult rendszer szerintem eléggé kifinomult. Semmihez nem kell szerintem hozzányúlni, csak ahhoz amit W3-ban nem lehetett megcsinálni: egy nagy közösség, és a fent már említett pluszok (visszalépés, replay, stb.).

terran 2011.08.25. 15:56:46

LoL- Dota különbségek:

- LoLban jó játékosok ellen nehezebb gankelni alacsony szinten, mert van ingyen Blink (Flash summoner spell), van Clairvoyance (summoner spell, olyan, mint Starcraftban a Terran scan), és JÓVAL erősebbek a tornyok, játék elején kb 3-5 lövéstől meghal a hősöd
-nincs deny, ezért a szörnyek helyzetét a sávokon máshogy kell kontrollálni
-vannak a térképen olyan objektívák, amik fontosak az egész csapat számára, pl. 2 Roshan-szerű Boss szörny, egyik gyengébb és kb lvl 5-10 között megy érte a harc, a nagyobb szörny megölése nagyon durva buffot rak az egész csapatra, ami sokszor eldönti a játékot
- általában véve gyengébbek a képességek de sokkal gyakrabban lehet használni őket(főleg a CC-k)
- a nukerek skálázódnak egy bizonyos Ability Power nevű dologból, így játék vége fele is nagyot ütnek
- az autoattacker carryk nem tudják 1 v 5-ben megölni az egész csapatot, mint dotában (DE nagyon erősek ettől még a végjátékban)

és még egy-két dolog

Sieg 2011.08.25. 17:39:19

@ThePolaris: "Játékmeneten meg nincsen mit javítani. Az elmúlt 10 (?) évben kialakult rendszer szerintem eléggé kifinomult"

Na ez az, amiben egyáltalán nem vagyok biztos. Maga a (WC3 korlátai közé szorított) játék alapvető szinten 10 év alatt nem változott semmit és beleégett az emberek tudatába. A DotA - HoN - LoL gyakorlatilag ugyanaz a játék, 99% ugyanaz a játékmechanika, dettó ugyanaz a térkép, ugyanaz a karakterfejlesztés (mind képességek, mind a cuccok tekintetében). A LoL több ponton próbált változtatni, amelyek ugyan játékmeneti dolgok, de mégis inkább felszíni változtatások.

Biztos, hogy az elsőre kitalált creep / lane alapú játékmenet az ideális? Biztos, hogy az elsőre kitalált térkép a legjobb? Biztos, hogy a torony-alapú védelmi rendszer a legjobb? Biztos, hogy a WC3 másra kitalált képességfejlesztése a legjobb? Biztos, hogy a WC3 másra kitalált item rendszere a legjobb?

Hardcore DotA fan-ek persze azonnal rávágják, hogy "persze". De azért lássuk be, ez marhaság. Eddig az egyetlen játék, aminek volt bátorsága ezeket az alapokat megkérdőjelezni, az a jobb sorsra érdemes Demigod, ami végre megpróbált kitörni az eredeti DotA fogságából. Nem minden ötlete jött be a játéknak, de sok ponton előremutató volt.

Na ezért várom, hogy mire jut vele a Blizzard, akinek ereje is lesz, hogy elfogadtassa az újításokat.

Valakinyolc 2011.08.27. 20:45:57

Látom a LoL véderő alakulat itt is felütötte a fejét. Nem a LoL ellen szólok, de ne mondjuk már, hogy bonyolultabb meg e-sport képesebb mikor fél órával a játék kezdete után van 10 kill összesen a 2 csapattól.

Az 5 millió meg egy évre szól elosztva, ez pedig 1.6 milló volt egyetlen tournamentre.
süti beállítások módosítása