HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Hétvégi játékcsaj: Lumi

2011.07.31. 12:12 Stöki

Aki játszott a Child of Edennel, annak biztosan ismerős a lenti képeken pózoló hölgy, Lumi. Nekem eléggé bejött a játék, de a keretsztorija akkora zöldség, hogy fóliasátorban kellene termeszteni. Eszerint Lumi 2019. szeptember 11-én született a Nemzetközi Űrállomáson, soha nem járt a Földön, de érzelmeit dalokban fejezte ki a földiek felé. Aztán jól meghótt, de emlékeit elmentették az internetbe, és a 23. századik századig kellett várni, hogy virgonc tudósok megpróbálják rekonstruálni a digitális Lumit. Vagy valami ilyesmi, a játék elején látható öblítőreklám intró sem segít túl sokat:

Lumi viszont helyes játékcsaj, ezt meg kell adni. Megformálója Rachel Rhodes, aki valójában 1993-ban született Észak-Karolinában, ami nagyon is a Földön van. Az ippeg hogy nagykorú Rhodes Japánban él, ahol a Genki Rockets nevű banda énekese. Az együttes producere a Child of Eden vezető fejlesztője, Mizugucsi Tecuja, a zenekar csak amolyan virtuális együttes, mint a Gorillaz. A zenészek többnyire ismeretlenek, a banda arca Rachel/Lumi, aki Éden gyermekének dalait énekelgeti.

Rhodes kisasszonynak van blogja is, ahova előszeretettel tesz fel magáról fényképeket. Jöjjön néhány ezekből, illetve képek a Child of Edenből (klikkre megnőnek).

 

 

9 komment

Címkék: pénteki játékcsaj child of eden

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr693113935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gretzky99 2011.07.31. 15:40:27

Remélem, ő igazából nem férfi, mint a múltkori =)

2011.07.31. 19:07:17

@Gretzky99: nekem is ez volt az első gondolatom :D

penge96 2011.07.31. 19:08:31

Alul a 3. képen nice, amúgy ritka csúnya... én nagyon szeretem az ázsia csajokat... de ez

Mester1202 2011.08.01. 10:01:59

A kislány nem tetszik különösebben, de megnéztem a "First 15 minutes" videót, és elhatároztam este előszedem a DC-t, és megint játszom egy kis REZ-t.

Gyűjtőjegyes 2011.08.01. 10:13:06

@Gretzky99:

Nekem is ez volt a legelső gondolatom... azóta is kiráz a hideg, ha arra a posztra gondolok...

Gretzky99 2011.08.01. 10:18:46

@Gyűjtőjegyes: Életem célja volt lefeküdni egy ázsiai nővel. Azóta a poszt óta viszont nem tudok rájuk nézni anélkül, hogy gyanakodnék. De azért megoldom.
süti beállítások módosítása