Hetek óta áll a bál a Sonynál, mióta pár kósza hekker lenyúlta százmillió ügyfél személyes adatait az egyik adatbázisukból, benne többek között egy rakás hitelkártyaadattal. Az mmo játékokat futtató SOE már tíz napja áll a botrány miatt, a játékosok viszont tömegével jelentik, hogy a számlázási osztály a balhé közepén is lelkiismeretesen dolgozik, és menetrend szerint levonták a havidíjakat a másfél hete elérhetetlen szolgáltatásokokért. Nyilván utólag majd mindenki kártalanítva lesz, meg kapnak fájdalomdíjul egy csomó ingyen játékidőt, de ezzel együtt nehezen tudok fájdalmasabb öntökönlövési sorozatot elképzelni PR-fronton, mint hogy:
- Leállítom a szolgáltatásomat
- Napokkal később közlöm a júzerekkel, hogy bocs, lenyúlták az adataitokat, és lehet hogy a kártyaszámaitokat is
- Levonom tőlük a nem működő szolgáltatásomért az előfizetési díjat
Utolsó kommentek