HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Bréking: Battlefield 3

2011.02.04. 13:05 miguel_

Egy darabig gondolkoztam a megfelelő címen, aztán rájöttem, hogy akinek ennyitől nem nő meg a pulzusa, annak mindegy mit írok, szóval a lényeg: március elsején hivatalosan is megindul az őszre tervezett Battlefield 3 marketinggőzhengere, egyelőre csak ez a teaser videó van (igen, én is utálom, és én sem értem, miért jó kiadni ilyen nesze semmi kisfilmeket).

A GAME üzlethálózat közben az előrendelés oldalán kikotyogott ezt-azt: Párizs, New York, Teherán lesz az amerikai tengerészgyalogság őszi turnéjának három legfontosabb állomása, a showelemeket pedig az újraprogramozott Frostbite 2-es motor biztosítja majd (vannak, akik látták, és állítólag egészen filmszerű, ráadásul nemcsak az átvezető videókban). Természetesen a Bad Company óta a sorozat védjegyének számító rombolhatóság is szintet lép, a lakóházak és fedezékek eddig is összeomlottak, de ha hihetünk a GAME nagyotmondásának, akkor híres épületek is pórul járhatnak (jó, Teheránból egyet sem tudok említeni, de New York meg Párizs azért bővelkedik látványosan miszlikbe aprítható látnivalóban).

Ősszel tehát újabb FPS-mérföldkő jöhet, hogy aztán mennyiben hasonlít majd a nálunk is bemutatott Duty Callshoz, még kiderül. Mondom, akik látták, azok könnyes szemmel és lúdbőrzve áradoztak.

23 komment

Címkék: videó ea battlefield játék bejelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr202638433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chessterfield 2011.02.04. 14:40:27

Várjuk!

Remélem lehet benne hasalni, különben nem veszem meg! BC2 is ezért maradt ki! :-DDD

kokoro 2011.02.04. 16:26:28

*pre-order náó !

láttam 3 pixelt a játékból de máris rendeljem elő...aha persze majd béta után esetleg meggondolom, csak semmi hype.

bunny-hasalás,bunny-hasalás,bunny-hasalás... az kell a népnek :-D

miguel_ 2011.02.04. 16:40:16

@kokoro: @Chessterfield: a hasalásról nem tudok semmit, de *nagyon* nem lepődnék meg, ha le lehetne majd támasztani a fegyvereket. :)

GreenDragon 2011.02.04. 17:09:46

Állítólag lesz benne hasalás meg repcsi is. Én várom, remélem, király lesz :)

DrBala 2011.02.04. 17:56:23

Állítólag nem jön ki PC-re. Innentől kezdve is érdekes a hír? Vagy még csak nekem nincs consolom?

miguel_ 2011.02.04. 18:51:06

@DrBala: Jézusom, dehogynem lesz pc-re. Az ilyen legendák hol születnek, azért az érdekelne... :)

a Bloom 2011.02.04. 19:21:16

Ettol kell magam ala hugyozni? Egy ujabb haborus FPS az elozo hatszaz melle. Nem trollkodni akarok, tenyleg nem ertem.

miguel_ 2011.02.04. 19:33:18

@a Bloom: Nem kell, és mintha én is valami hasonlót fogalmaztam volna meg - bár én hozzátettem, hogy remélem _nem_ egy "ujabb haborus FPS az elozo hatszaz melle". ;)

Afterburner9 2011.02.04. 19:34:49

Tuti, hogy lesz pc-re, egyik kiadó se olyan hülye, hogy ne adná ki gépre.
Azért remélem nem tolják el a Modern Warfare 3-at miatt, mert az is kb. akkor jön ki.

miguel_ 2011.02.04. 19:37:38

@Afterburner9: A DICE nem az a fajta, nagyjából biztosak benne, hogy bármit is lép az Activision, legyalulják a p*csába. (Persze aztán kiderülhet, hogy az Acti nem véletlenül kezdte el dolgoztatni az összes elérhető fejlesztőcsapatát az új MW-n, kiderül. :) )

Magon_ 2011.02.04. 19:58:25

@MrEd: Valószínűleg onnan a félreértés, hogy pár napja lett hivatalos, hogy nem lesz Battlefield 1943 PCs port.

Afterburner9 2011.02.04. 20:33:23

@MrEd: Hát nem tudom, eladási adatok alapján az MW2 bőven verte a BFBF2-t. Meg azt se mindenki szereti, hogy a multi a cod-okkal szemben csak S&D meg CTF.

miguel_ 2011.02.04. 21:18:44

@Afterburner9: nem mondtam, hogy egyetértek velük, csak azt, hogy elég biztosak magukban és a technológiában, amit kitaláltak.

xXsporiXx 2011.02.04. 22:28:11

Hát nekem nagyon tetszik a BFBC2 és a Vietnám is...
Multija szinte tökéletes, bár nekem nem a hasalás hiányzik, még inkább a hajolás a tárgyak mögül...
De lehet hogy csak én vagyok ennyire oda a hajolgatásért, hisz emlékezünk a CoD 1 részére, amikor két sznipás közelről akarta a másikat lelőni, de ugye a másik elhajolt...és így tovább....

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.02.04. 23:43:57

Nekem az a bajom, hogy az összes háborús játék egyedül a hadsereg ellen életérzést közvetít, szinte sehol nincs csapattaktika. Lehetnének kissé életszerűbbek és nehezebbek az akciók, mert csak tolod és tolod a pályákat, majd a végén kirakják a videót a 12-ik játékóra után és vége. (Valahogy a COD-nak megbocsájtjuk, mert nem várunk el tőle mást.)
BF3-ban lesz single sztori, vagy csak hiperjó multi mint az előzményekben?

Guli 2011.02.05. 12:57:07

Szerintem az mw2 csak azért verte a bc2-t, mert sokmindenki(köztük én is) bedőlt a hype-nak, és csak később(én pl előző hétvégén) vették meg a játékot

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.02.07. 12:59:20

@Kavics: Elkezdtem tölteni a demo-t. Hasonló mint a BF?

Kavics 2011.02.07. 13:03:19

@Judea: www.pcdome.hu/cikk/2003/arma_armed_assault_pc

"Az ArmA erőssége mindenképpen a gyalogság, gyalogsági egységek és a taktika. Nem csoda ha a legtöbb küldetés és kampány ilyen szerepben szerepelteti a játékost. A többi fegyvernem általában csak támogatást nyújt, vagy éppen ellenerőt képez egy-egy feladat leküzdésekor. Jó dolog, hogy az ArmA-ba végre van tüzérség, ami a legalapvetőbb támogatás a gyalogságnak (aknavetők valamiért megint nincsenek). Viszont rajunk az eddigi 12 ember helyett most már többet is tartalmazhat. "

Komáromi Teréz Atya 2011.02.09. 18:35:23

Értem, vegyem meg újra a BF2-t. Hudejó!
A rombolhatóságtól meg nem vagyok elszállva, ezt a Worms 4 is tudta! Hány éve is?
süti beállítások módosítása