HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

A legszexibb gémertetkók

2011.01.12. 08:49 hancu

A ranker.com állította össze a legjobb gémertetoválások top25-ös listáját, nyilvánvaló módon hímneműek voltak a lista összeállítói, mivel mindegyik csajra van varrva. Én mondjuk pár esetben vitatkoznék a "szexi" jelzővel, de tényleg viccesek. Óvatosan a klikkelgetéssel, NSFW kategória itt-ott befigyel.

 

136 komment

Címkék: csajok tetoválás

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr912577190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dester 2011.01.12. 09:02:39

Van köztük néhány nagyon pofás. :) Azért egy Duke-ot hiányoltam a listáról. :)

(Ja és köszi az NSFW figyelmeztetést. :)))

algi 2011.01.12. 09:19:51

OFF: Ezt az NSFW-dolgot nem értem amúgy. Érdekes tetoválásokat szabad nézegetni munka helyett, de szexi képeket nem?

Chocho89 · http://pcguru.hu 2011.01.12. 09:32:08

Van pár látványos és érdekes darab, de legyek akármekkora gamer, ilyet nem varratnék magamra...

Bérgyilkos Bohóc 2011.01.12. 09:56:44

Hát igen, pl. a Gameboyos, a kontrolleres, a pacmanes csak simán olcsó gagyi, de semmiképp nem szexi.

HúszTíz 2011.01.12. 09:57:14

Jajj, GB tetkó - nagyon aranyos :-)))

HúszTíz 2011.01.12. 09:59:05

Mondjuk azért a Super Marios mindent visz. Láttam már egyébként hasonlót, csak kígyóval. A kígyó feje és szája volt maga a nuni :-D

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2011.01.12. 10:08:34

Zold pipeline-os nagyon szexi kep, de eleg bolond aki ilyennel osszefirkalja magat :))

Dester 2011.01.12. 10:17:58

@algi: azért ezeket az érdekes tetoválásokat sem feltétlenül nézném meg, ha épp mögöttem áll a főnököm. :)

Leadfoot 2011.01.12. 10:18:17

@algi: Mindent szabad nézegetni, ha már nem lát rá a monitorodra, és a rendszergizda nem figyelgeti a forgalmat. :-)

algi 2011.01.12. 10:28:38

@Leadfoot: Sajnos az én főnököm mindig rálát a monitoromra.

Netuddki. 2011.01.12. 10:40:49

Tök mindegy mit tetováltat. Egy nő szerintem undorító ha tetoválva van. Nem hiába hívják ribancrendszámnak is a bizonyos helyeken lévő tetoválásokat.

pöcögtető 2011.01.12. 10:51:49

Ezek agy jó része fotosoppolt a Máriós az 100% amelyik nem az meg szimplán gagyi.

macska69 2011.01.12. 10:55:14

@kovi1970: egyetértek!!! és egyben azt is megkérdem, hogy azzal, hogy a lányok minden frinc-francot magukra tetováltatnak, tiszában vannak-e vele, hogy kizárták magukat a lehetőségből, hogy elit munkát kapjanak, elit társaságban jelenjenek meg, netán vezető pozícióról kell majd lemondaniuk. Mert mondjuk egy fogadáson,díjátadón, bálon, stb. -nem most, majd, mert most el sem tudják képzelni, hogy 15 év múlva másképp látják és más körökben fognak majd forogni- mekkora égő, hogy a pasztell színű koktélruha kivágásaiból vagy a kosztüm alól, a rövid ujjú ruha, blúz, stb. alól rusnya, tiritarka tetkók látszanának ki... és mindjárt meg is kérnék, hogy fáradjon ki a teremből, ha nemtud illően megjelenni..., mert ez nem motoros találkozó... Láttam már ilyet. Rém kellemetlen volt még nézni is.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2011.01.12. 10:56:10

Szerintem atomkirály dolog a gémertetkó :)
A koponyák meg sárkányok meg effélék annyira uncsik, de bezzeg egy jó kis invaders tetkó... :)
@kovi1970: Fogalmazz inkább úgy, hogy te a kardigános-szemüveges könyvtároslány-típusokat szereted, mások meg a kicsit lazábbakat. Nem vagyunk egyformák. Szerencsére.

Eliathen 2011.01.12. 11:01:22

Az elsőtől eltekintve, akit raidelnék a többi sajna elég fura...de a murloc üt.:)

Meggymag81 2011.01.12. 11:06:54

@HúszTíz: @Chaoyang: Ez aztán bónusz pálya a javából. Mushroom kingdom rulez!

Öregvas · http://www.sfveteran.hu/ 2011.01.12. 11:12:55

Szerintem a nagy része ezeknek szimplán csak festve van. Vagyunk itt egy páran, összeszámolhatnánk, hány ilyen hardcore gamer csajt ismerünk, aki még tetoválna is ilyet magára...
Sok gagyitron van köztük, az tény, egy-kettő fasza.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2011.01.12. 11:21:25

@Öregvas: A zöldcsöves/fehérmáriós tuti festés vagy photoshop, túl élesek a színek.

Patria 2011.01.12. 11:34:14

@macska69: Kicsit szélsőséges vagy. Nekem is van tetoválásom, nem is egy és az általad leírtak alapján magad alá csinálnál, ha megtudnád hol dolgozom. Van pár hozzád hasonló ember, aki annyira szűk látókörű, hogy talán még az ördög művének is tartják a tetoválást. Vagy bizonyára csak a bűnözők tetováltatnak.
Óriási gondot jelenthet neked, hogy más ember mit tesz a testével.
Én pl. még soha nem kerültem hátrányba a tetoválásaim miatt, mert hála égnek, a társadalom nem a magadfajtákból áll túlnyomórészt.

macska69 2011.01.12. 11:53:49

@Patria stuck up oafish: örülök neki, hogy nem bélyegeztek meg a tetkóid miatt, sőt, annak is, hogy remek pozícióban vagy nyilván nem rohadó félben lévő halálfejek vannak a dekoltázsodon,vagy nem egyéb undort keltő motívumok. Nekem semmilyen gondot nem jelent, hogy ki, mit tesz a testével, mint ahogy az sem érdekel, hogy ki lövet magába fémeket, ki szív füvet, dohányzik-e. Csak tudjon számolni a hátrányaival. Nyilván a diszkrét és ízléses tetkók nem verik ki sehol a biztosítékot. Örüljünk, hogy nem a magamfajtákból áll a társadalom, oké. De látod nem alaptalan az előítélet valamilyen formája, mert a tetkó mellé úgy látszik kötelező egy arrogáns stílus és köpködés, amit te is megejtesz irányomban. Hajrá.

Zsola777 2011.01.12. 11:57:20

A buborékos dínós a legjobb, meg a pár :)

r16udsz 2011.01.12. 11:58:11

Sehol egy piros feszítővas,vagy egy lambda...

AgaricGameSquared 2011.01.12. 12:03:29

Azért elképzelem, ahogy harminc év múlva elmereng a hölgy, hogy mi a rákért rakatta tele a hátát pokémonnal hamvas ifjúságában :P

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.01.12. 12:05:25

@macska69:

Ja, ezekről a lányokról csak úgy süt, hogy 10-15 év múlva ők lesznek a bécsi operabál díszvendégei.

Wannabe 2011.01.12. 12:07:36

Sajnálom aki quake jellel cseszte el örökre a dekoltázsát. Már biztos megbánta párszor.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.01.12. 12:08:31

@macska69: Több tetoválásom is van, és képzeld, nem zártam ki magam sehonnan. Illetve a Te köreidből kizártam magam, de olvasva a kommentedet, a akar a halál bekerülni oda.

A képen szereplő tetkók pedig nem túl jók, szerintem. De ha valakinek ez tetszik, akkor varrassa magára bátran, az ő teste.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.01.12. 12:09:53

@macska69: Az arrogáns stílust és köpködést pedig Te kezdted, nem Patria. Hajrá.

Spiritmonger 2011.01.12. 12:12:44

áruljátok már el, mit jelent a NSFW rövidítés

mert olyan van, hogy NFVSZ, meg NFVTE, meg ATM, ezeket ismerem, tudom, mit jelentenek

de az NFSW?

MickthePick 2011.01.12. 12:15:39

@Öregvas: pontosan, a nuna feletti csövesről ordít, hogy festve van csak, ami teljesen érthető is. Az amúgy legalább aranyos (inkább, mint szex, bár maga a csaj igen formás :D sunáznám!)

Patria 2011.01.12. 12:17:30

@macska69: Az arroganciában igazad van, felvettem a a stílusod, de ez közel sem azért történt, mert tetoválva vagyok. Ez a saját hülyeségem, hogy lealacsonyítom magam azáltal, hogy a te stílusodban válaszolok. Ez az én szegénységi bizonyítványom, tény. Kár, hogy te, aki se tetoválva, se testékszerrel "megbélyegezve" nem vagy, mégis ilyen ocsmány stílusban kezdesz el észt osztani valamivel kapcsolatban, amiről még csak megközelítőleg sincs fogalmad.

Patria 2011.01.12. 12:24:56

@macska69: Egyébként hol élsz te? Elit munka? Elit társaság? Mihez kötöd az elitet? Anyagi helyzethez, vagy értelmi szinthez? Mert képzeld, tehetős emberek között is van aki tetoválva van, ugyanúgy, mint értelmiségiek között is. SZTE-n is volt egy tanárom aki tetoválva volt, és képzeld irodalomtudományt tanított, nem testnevelést. Arról nem is beszélve, hogy aki valóban az értelmiséghez tartozik, az már régen felfogta, hogy a tetoválás nem egyenlő "bélyeg". A sznobság persze teljesen más tészta.

Dester 2011.01.12. 12:26:07

@Spiritmonger: én se tudtam, de gugli első találatra kidobta. :)

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.01.12. 12:30:12

@Patria stuck up oafish: Hagyd szerintem, nem érdemes több szót vesztegetni rá.

amc 2011.01.12. 12:32:21

@Patria stuck up oafish: mindkettőtöknek igaza van részben, nem mindgy, hogy hol van az a tetkó és mit ábrázol, a ribacrendszám szvsz már átbillent a vérciki kategóriába.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.01.12. 12:37:02

@Patria stuck up oafish:

Én ismerek egy plébánost, akinek van tetkója. Persze nem az, hogy "üss!", hanem egy kis kereszt a bal felsőkarján. Ezzel együtt haláli jó fej.

lokkoLori 2011.01.12. 12:39:53

@Spiritmonger: Not For Safe Work ... amúgy meg RTFG :)

Archenemy 2011.01.12. 13:17:56

hát én úgy látom, hogy macska69 leírta a véleményét, de nem személyeskedett, míg az őt támadók bizony leginkább az "arrogáns sznob köcsög, hülye vagy!!!" vonalon mozognak

lehet hogy egyetemi tanárok között is van néhány tetovált, de azt sejthetjük ugye, hogy a börtönviseltek közt egész más az arány

de persze ezért meg én vagyok a köcsög, hogy egy nyilvánvaló tényt leírok, hisz mint köztudott, nem az igazság számít, hanem hogy mindenki érzékenységét tiszteletben tartsuk

IndaMuncher 2011.01.12. 13:45:00

Az LMzy4 aranyos és az Xla38 is. :D

IndaMuncher 2011.01.12. 13:47:23

@macska69: A tetkó még hagyján, mert el lehet takarni, de pl a fültágítást már nem. Na azok tényleg nem kaphatnak elit munkát soha az életben.

Fecniii 2011.01.12. 13:51:58

@tiboru: hát sose hittem volna hogy téged ezen a blogon foglak egyszer látni :D
Imádom a konteo blogod! :)

Nekem személy szerint tetszenek a tetovált lányok, amennyiben szépen kivitelezett igényes tetoválásaik annak, szerintem sexy.

IndaMuncher 2011.01.12. 13:57:51

@F.house: Na jó az elit nem túl jó szó, mondjuk úgy, hogy érzékenyebb közegekben.

Uva 2011.01.12. 14:17:35

A murlócos csaj need.

anarcho78 2011.01.12. 14:27:17

bár nem vagyok csaj, de nekem is figyel egy pipboy a bal lábamon:)

macska69 2011.01.12. 14:31:45

@Patria stuck up oafish: te is és még sokan jól megosztottatok engem, annak ellenére, hogy én sem a sznob elitbe tartozom, mint mondtam: szemtanúja voltam egy ilyen jelenetnek, amikor egy "olyanabb" helyen üzleti ügyben meg kellett jelennem. Ott és akkor vontam le ezt a következtetést. Arról, hogy én voltam-e arrogáns, az én stílusom volt-e ocsmány, nyithatnánk vitát. Azt meg honnan veszitek, hogy dunsztom sincs az egészről, végképp nem tudom. Ti vagdalkoztok itt alapinformációk nélkül. De nem vitázom tovább veletek, nem egy a világunk. Hálistennek.

Elcseszett nick 2011.01.12. 15:20:16

Hát negyedik nézésre már a tetovákra is odafigyeltem. Franc a mocskos fantáziámba. :)

@macska69:
Egy ilyen esetben, amit említettél több hibalehetőség is van.
1. Az illető nem kérdezett rá a dress codera. Nagy hiba.
2. Rákérdezett, de nem említették a tetoválásokat. A rendező (is) hibázott, de az illető is rákérdezhetett volna direktbe.
3. Hülye helyre tetováltatott, és nem tudta ruhával takarni (arc, nyak, kézfej). Rápacsálás.
4. A tetoválás takarása ütközött a dress codedal (pl.: fürdőruhás party). Rápacsálás.

Most már kíváncsi vagyok, hogy rosszul öltözött, vagy rossz helyre tetovált?

Osiris_X 2011.01.12. 15:39:52

A sznoboknak küldöm ezt a linket aki itt nyafognak a tetkók miatt :
www.youtube.com/watch?v=ioKbjbW8fOc

Jó lehet a "köreidben" ahol a ruha teszi az embert. Szar lehet az életed. Menjél shoppingolni vigasztald magad.

Nekem meg egy 25 centis sugárjel van a vádlimon szóval én győztem a contestben :D És ha akarom nem látják, ha akarom látják. Ilyen egyszerü ez nyifi nyafik.

Ebzon 2011.01.12. 15:39:53

macska69 csak a véleményét írta, hogy ebből hogy jött le az, hogy arrogáns(meg egyéb jelzők) azt én nem értem. De nem kell elit helyre menned, tűzoltónak se vesznek fel ha látható helyen van a tetkó... Akkor most kinek volt igaza? Ti vagytok a tájékozatlanok, nyílván fingotok nincs róla, hogy van olyan munka ahhol nem tűrik és ez nem főnök kérdése, megvan a szabály azt kész, de okoskodhattok, hogy szűklátókörüség: ez van és kész, azt kiokosíthatod a tűzoltóparancsnokot, hogy milyen gyp-s, de attól még elküld a pi*sába.

Ebzon 2011.01.12. 15:43:04

"Jó lehet a "köreidben" ahol a ruha teszi az embert. Szar lehet az életed. Menjél shoppingolni vigasztald magad."

Ja az is szar lehet amikor a tetkó teszi ugyanazt: kb öngól....

Ebzon 2011.01.12. 15:47:13

@Osiris_X:
"Nekem meg egy 25 centis sugárjel van a vádlimon szóval én győztem a contestben :D És ha akarom nem látják, ha akarom látják. Ilyen egyszerü ez nyifi nyafik."
Jah bocs hogy nyúzlak, de a nem szoboknál mi a sugárjel? Egy 25cm-es r betű van a lábadon ?

Rendszerhiba 2011.01.12. 15:50:30

Macska69.
Ne foglalkozz azokkal, akik saját szintjükre le akarnak rántani. Teljesen kultúrált vélemény fogalmaztál meg, melyet normális stílusban, személyeskedés nélkül írtál le.
És hogy saját véleményt hadd írjak. Mi, magyarok már a tetoválásokkal is átestünk a lónak arra a bizonyos túloldalára. „Divcsi”, tehát boldog boldogtalan televarratja magát többségében nem éppen igényes és egyedi „gagyival”. Tisztelet a kivételnek.
Divat jön, divat megy, de vannak olyan dolgok, amik szinte örökké a testen maradnak. Amik szinte egy életre nyomot hagynak. Hacsak nem jön egy ügyes plasztikai sebész.
Nem baj, legalább a fiamnak rengeteg munkája lesz, és segíti szülei időskorát könnyebbé, gondtalanabbá tenni. Köszönet érte nektek, kedves embertársaim! :)

Amúgy a képeken szereplő „tetkók” többsége nem az, aminek láttatni szeretnék.

Ebzon 2011.01.12. 15:56:18

De lehet én vagyok a hülye és sugár helyett sugar akart lenni? A cukornak télleg mi a jele ?

Smacika 2011.01.12. 15:57:17

Na mindjárt jönnek a nácizók, hogy annó szintén tetkóval jelölték a nép egy csoportját.
Tényleg, nem lehet, hogy ezért gyűlölik sokan a testvarrást?

Smacika 2011.01.12. 16:00:15

@Smacika: Továbbgondolva a dolgot, eléggé egyedi tetkó lenne. Sok ember tudná mi is az...:-)

Ebzon 2011.01.12. 16:02:20

@Smacika: Semmi köze nincs ahhoz, hogy vkinek "tetszik"-e a testvarrás, mert nem is erről volt szó, nem is tom kb te kezded a nácizást, itt és most. Arról volt szó, hogy van munkahely ahhol nem tűrik és ezt egyesek nem fogják föl (és ez nem avskalaposság, csak nekik nem tetszik a végeredmény mert a tekós így hátrányba kerül önhibájából és ezt bizony nehéz beismerni, ezért inkább a másik a hülye)

Ebzon 2011.01.12. 16:04:29

@Smacika: :D:D kösz én már nem emléxem ilyesmire, de most őszintén @Osiris_X: vicc, azt se tudja mit varratott magára, azért 1 kommentben lehúzta magát, na és pont a tekósok rovásásra :D

Smacika 2011.01.12. 16:04:38

@Ebzon: bocs, nem állt szándékomban megsérteni senkit...

Ebzon 2011.01.12. 16:06:31

@Smacika: Nem is gondoltam, csak reagáltam :D

Sharpe · http://www.book-fun-factory.com/farfun/ 2011.01.12. 16:14:43

A legtöbb tényleg elég gyenge de van egy pár jobb is. Ez a vita pedig elég értelmetlenné fajult, hiszen kifejtettétek, hogy rohadtul nem mindegy, hogy mit, hol és miért visel az ember! Persze nem mindegy ha az ember egy yakuza tetkót, vagy épp szvasztikát varrat magára, de egy gamer tetkó lehet aranyos és vicces. Ez pont olyan téma amiről sokaknak eltérő a véleménye és azokat ezért meg lehet vitatni! A sértődés és az azonnali személyeskedés pedig felesleges.

belagezabela 2011.01.12. 16:20:38

sehol egy verem játék, vagy minek is nevezik a kútba potyogó téglákat.

viktor134 2011.01.12. 16:25:05

mondjuk ezek jó része testfestés, nem tetkó.

belagezabela 2011.01.12. 16:29:12

@belagezabela: peter usztyinov vagy ki volt a kitalálója.

WazheadBoci__ 2011.01.12. 16:37:19

Nekem a koldok alatt bara levo zold gomba tetszik az ott pont szexi [:

Macropus Rufus 2011.01.12. 16:38:59

Ebzonnak teljesen igaza van!
Aki azt állítja, hogy nincs az még nem dolgozott komoly munkahelyen. Lehet, hogy vannak olyan cégek ahhol elnézik a tetkót és ezt nem is vitatom. De egy komoly, magára valamit is adó cégnél nem helyeznek tetkos, televart, telelukasztott bőrű embert oda ahhol prezentálni kell, gy.k. marketing pl. kilőve, személyi titkár kilőve és egyáltalán minden olyan pozitció ahhol tudni kell megjelenni. Aszisztens lehet. Meg egyébb olyan feladatot ellátó aki nem fog találkozni üzlei partnerekkel.
Akik itt dobálóznak azza, hogy a tetkó elfogadott meg maradiak azok akik úgy gondolkodnak mint Makcsa, Ebzon v. pl. Én, akkor azok még nem dolgoztak ilyen helyen, csak olyanon ahhol a látszatra próbálnak nagyok lenni.
Továbbá: természetesen lehetnek olyan tetkók amik nem láthatóak ui. v. olyan helyen vannak, hogy nem látható csak úgy (intim tetkók) vagy el lehet takarni. A fenti képeken lévő tetkókat nehéz, 1-2 kivétellel nem lehet. A fenti képek, elmennek egy gémer klubba tizenévesen, de egy 25-30 éves komoly üzletasszony nem így néz ki. (fél háta tele van varva? Vagy a hadán Pacman rohangál? Ti mit gondolnátok arról a nőről aki mondjuk 43 évesen ilyet visel? Mert ugye az ember nem lesz fiatalabb...)
Még mielött belémkötnek: van tetkóm nekem is, de nem állandó. A bal vállamon egy "Powered by i5" felirat látható. Felszívódos, ezért idönként frissítem. Ennyi. Én is voltam tárgyaláson ahhol a fehér ingemen keresztűl lehetett látni a szöveget. A cég külföldi tulajdonosa kérdezte is, hogy az ott micsoda? (picit kellemetlen volt, mert ugye még is csak a cég istencsászára kérdezett)De amikor megtudta, hogy sysop vagyok akkor egyből más lett a véleménye ui. azok - szerinte - elvarázsolt figurák, ott elmegy.
De kifejtette, hogy nem nézi jó szemmel ha pl. ugyan ezt v. hasonlót egy PR emberkén látna.

Nos van ilyen is. De a helyzet az, hogy az illető soha nem fogja megtudni, hogy a tekó miatt nem vették fel vagy sem. A HR-s meg nem fogja az orrára közni. Az első benyomás nagyon számít. Pl. egy interjúnál. Ha ott gond van, akkor komoly a gáz. Pláne ha ezt egy konzvervatív HR-s végzi, mert ott tekó kilőve, testékszer egyenesen kereszthalál. ("menj jobbra és fogj egy keresztett.." :) )
Szóval nem kell álltalánosítani. Mert ugye az megint más, hogy már ott dolgozik az ember egy helyen és aztán hülyűl meg (mint pl. én) és csináltat valami marhaságot magára. De még akkor is számíthat arra, hogy neheztelni fognak rá ui. egy cég joggal követelheti meg a dolgozójától, hogy hogyan is nézzen ki.

2011.01.12. 16:52:51

jó csajok, néhány szar tetkóval... pl a pokémonos és a puncis mario-s az irtó gáz

Ebzon 2011.01.12. 16:56:12

@Macropus Rufus: Így van, hány olyan ember van vajon akinek fingja nincs, hogy azért nem vették fel, mert észre vették a tetkóját? És még most se tud róla...De egyébként biztos vagyonk benne, hogy vmi sulis firkálgatta ide ezeket a marhaságot, mert munkahelyet életében nem látot az tuti. Ja és nem itélem el a tetkót, én is épp gondolkoztam 1en, de ez a jövőzenéje.1 szónak is 100 a vége, aki tetoválást(láthatót) varrat magára, készüljön fel rá hogy bizonyos munkakörbe soha a büdösbe nem fogják felvenni

Patria 2011.01.12. 16:59:47

@Macropus Rufus: Öntömjénezésből ötös!

Férfiember létedre meg kevésbé reklámozd a kozmetikai tetoválásod, pláne ha a valódi ellen próbálsz érvelni.

Örülök, hogy mi, tetováltak vagyunk az általánosítás nagymesterei, és nem azok, akik még mindig azt gondolják, hogy a tetoválás egy "szégyenbélyeg". ;)

Ebzon 2011.01.12. 17:37:43

@Patria stuck up oafish: még mindíg ? Nem most lett divat... Na mind1, te is csak itt hallottad sztem a "tramp stamp" kifejezést...

"Férfiember létedre meg kevésbé reklámozd a kozmetikai tetoválásod, pláne ha a valódi ellen próbálsz érvelni."

Azt se tudod mi mellett érvel, de azért írj csak marhaságokat....

Syolos 2011.01.12. 17:39:38

Nőre tetkó (ha csak nem "rejtett" helyen, diszkrét formában van) undorító! Férfin is sok igénytelen van, de a nő - legalábbis az én szememben - elveszti nőiességét a ribancrendszám és hasonlók felvarrása után.

Nem kéne...

Terlis 2011.01.12. 17:41:07

Még Skóciában is ízléstelennek számít a látható tetoválás bizonyos szint fölött, pedig ott nagyon elfogadott (fiatalok kb. 70%-ának van).
Itthon nekem szóvá tette már tárgyalás után a főnököm, hogy fehér ing helyett kékben jelentem meg, ráadásul még nyakkendőt sem vettem fel (egyébként természetesen öltöny, cipő, öv). Nem hiszem, hogy egy tetoválás erősítené azt a képet, hogy valakinek megvan a komolysága és érettsége ahhoz, hogy milliárdos ügyekben tárgyaljon. Persze miért ne lehetne egy irodalomtudós bölcsésznek? :)

Vissza a képekhez: nem mondom, hogy a pipeline-os csajt nem dugnám meg, de hogy nem hívnám fel utána, az biztos :D

Ebzon 2011.01.12. 17:43:46

@Patria stuck up oafish: Jah egyébként tessék magyarázat: mag.rankmytattoos.com/top-twenty-worst-tramp-stamp-tattoos.html . Mivel gondolm nemtudod, hogy a szégyenbélyeg(inkább fordítanám ribanc bélyegnek) a tetkó 1 típusa és kb minden második csajon látok akinek kilóg a segge....

Ebzon 2011.01.12. 17:49:15

Áhh mind1 nem is tépem tovább a szám, nevetséges, hogy nekem kell elmagyaráznom tetovált egyéneknek a fogalmakat, amikkel nekik kéne tisztában lenniük... 1ik azt sem tudja mit varrat magára, a másik azt se tudja mi a "trampstamp" de kivetíti az összes tetkóra, látszik hogy divatmajmok vagytok csupán.

Patria 2011.01.12. 17:50:28

@Ebzon: "még mindíg ?" Sajnos a kettő közül az egyik szót nem tudom értelmezni.

Ezek után átgondolnám ezen mondatodat is: "Azt se tudod mi mellett érvel, de azért írj csak marhaságokat.... "

Az meg, hogy számodra a "szégyenbélyeg" egyenlő a ribancrendszámnak nevezett derék tetoválással, szintén egyéni szociális problémád.

Azért ez próbálkozásnak is gyenge volt. :)
Témát lezártam. :*

Ebzon 2011.01.12. 17:55:03

@Patria stuck up oafish: Na most megfogtál... Így mindjárt nincs is igazam.

Ebzon 2011.01.12. 18:11:06

@Patria stuck up oafish:

"Kicsit szélsőséges vagy. Nekem is van tetoválásom, nem is egy és az általad leírtak alapján magad alá csinálnál, ha megtudnád hol dolgozom. Van pár hozzád hasonló ember, aki annyira szűk látókörű, hogy talán még az ördög művének is tartják a tetoválást. Vagy bizonyára csak a bűnözők tetováltatnak.
Óriási gondot jelenthet neked, hogy más ember mit tesz a testével.
Én pl. még soha nem kerültem hátrányba a tetoválásaim miatt, mert hála égnek, a társadalom nem a magadfajtákból áll túlnyomórészt."
Aki meg ilyet ír nekem nemagyarázon szélsőségekről

"Macropus Rufus 2011.01.12. 16:38:59
Ebzonnak teljesen igaza van!
Aki azt állítja, hogy nincs az még nem dolgozott komoly munkahelyen. Lehet, hogy vannak olyan cégek ahhol elnézik a tetkót és ezt nem is vitatom."

Erre te....

"Öntömjénezésből ötös!

Férfiember létedre meg kevésbé reklámozd a kozmetikai tetoválásod, pláne ha a valódi ellen próbálsz érvelni.

Örülök, hogy mi, tetováltak vagyunk az általánosítás nagymesterei, és nem azok, akik még mindig azt gondolják, hogy a tetoválás egy "szégyenbélyeg". ;)"

Ezek után kétségbe vonnám a józaneszed, nem is értem, hogy találtad meg az Í-met amikor még szöveget se tudsz értelmezni, de hogy mérhetetlen egód van az kb tuti.

Ebzon 2011.01.12. 18:11:06

@Patria stuck up oafish:

"Kicsit szélsőséges vagy. Nekem is van tetoválásom, nem is egy és az általad leírtak alapján magad alá csinálnál, ha megtudnád hol dolgozom. Van pár hozzád hasonló ember, aki annyira szűk látókörű, hogy talán még az ördög művének is tartják a tetoválást. Vagy bizonyára csak a bűnözők tetováltatnak.
Óriási gondot jelenthet neked, hogy más ember mit tesz a testével.
Én pl. még soha nem kerültem hátrányba a tetoválásaim miatt, mert hála égnek, a társadalom nem a magadfajtákból áll túlnyomórészt."
Aki meg ilyet ír nekem nemagyarázon szélsőségekről

"Macropus Rufus 2011.01.12. 16:38:59
Ebzonnak teljesen igaza van!
Aki azt állítja, hogy nincs az még nem dolgozott komoly munkahelyen. Lehet, hogy vannak olyan cégek ahhol elnézik a tetkót és ezt nem is vitatom."

Erre te....

"Öntömjénezésből ötös!

Férfiember létedre meg kevésbé reklámozd a kozmetikai tetoválásod, pláne ha a valódi ellen próbálsz érvelni.

Örülök, hogy mi, tetováltak vagyunk az általánosítás nagymesterei, és nem azok, akik még mindig azt gondolják, hogy a tetoválás egy "szégyenbélyeg". ;)"

Ezek után kétségbe vonnám a józaneszed, nem is értem, hogy találtad meg az Í-met amikor még szöveget se tudsz értelmezni, de hogy mérhetetlen egód van az kb tuti.

Chapell 2011.01.12. 18:14:51

Nem a tetoválás tényével, hanem a helyével lehet a gond. Nekem a hátamon van tetoválás, de ha egy HR-es megkérdezné hogy van-e tetoválásom és ezért nem venne föl, biztos körberöhögném. Mégis hol látnák a hátam?
Ennyi erővel beleköthetnének abba is ha nem borotválom a tököm és a nyakamig ér a szőr, mert a fürdőruhás partyn majd látszani fog...

Amúgy Japánban rengeteg fürdőbe nem engednek be embereket ha akármilyen tetoválásuk van (akár kis virág a bokájukon), mert a tetoválás a Jakuzáké...

Lassan az lesz, hogy azért nem vesznek fel mert ronda a frizurám. (Pedig arra még ok is lenne, mert az mindig látszik)

Ebzon 2011.01.12. 18:15:18

Jah és ha már a poénnnál tartunk: "szűk látókörű"??????

Ebzon 2011.01.12. 18:17:33

@Chapell: Lassan az lesz, hogy azért nem vesznek fel mert ronda a frizurám. (Pedig arra még ok is lenne, mert az mindig látszik).

Röhögni fogsz, de ez gyakori ok....

GoVegan (törölt) 2011.01.12. 18:28:57

@Ebzon: hogy egy klasszikust 'idezzek': Neked a munkad mondja meg, hogy ki vagy?

Ebzon 2011.01.12. 18:36:18

@GoVegan: És ennek most miköze bármihez? Ez annyira semmit mondó a jelenlegi kontextusban, hogy már ordít magáért. Nem, nekem nem a munka mondja meg, de hogy tudok-e majd kaját venni azt rohadtul a munka fogja megmondani...Ja és kapitalizmusba mindíg is a munka fogja megmondani, mert mind rabszolgák vagyunk.....

Ebzon 2011.01.12. 18:37:29

Ezt meg majd idézheted tőlem, amikor összeomlik valahára ez a sz*ros rendszer(most gondolok a monetárisra)...

Ebzon 2011.01.12. 18:41:13

És igen másodszorra is leírtam, hogy "mindíg"....

macska69 2011.01.12. 18:42:55

@Elcseszett nick: az előírtak szerint jelent meg, csak a ruha fazonja volt rossz választás, mert engedte látni a nyakán két oldalt és a hátán a tetkót, nem virágmintákat. És a férfi, akivel ment, hát az is rossz választás volt... Mert szerintem a férfi volt a hibás, hiszen tudta, hogy hova viszi el a partnerét, mégis kitette ilyen blamának mindkettőjüket. Biztos szakítani akart vele...

Sziasztok.

GoVegan (törölt) 2011.01.12. 18:48:39

@Ebzon: kb annyi, mint a te/ti tematoknak a poszthoz. a kaptilazismban meg az a jo, hogy tudsz valasztani es valtoztatni. rabszolga meg az lesz, aki elfogadja a rabszolgasagat.

a kajadhoz meg nem kell penz, csak az igenyeidhez.

OFF vege

Ebzon 2011.01.12. 18:52:21

@GoVegan: Bazzeg tök igazad van, telivagyok szántóföldel, meg marhákkal(szinte mindennap...). Aki meg jót lát a kapitalizmusban, azt szimplán álmodozónak nevezném.

Az a jó a kapitalizmusban, hogy a bankárok(vagy politikusok), akkor tesznek tönkre több milliárd embert amikor csak akarnak.

Ebzon 2011.01.12. 18:55:48

"kaptilazismban meg az a jo, hogy tudsz valasztani es valtoztatni" KI? és MIT? érdekelneű miért szopunk 20 éve... Mert tudunk választani, meg változtatni mi ? Ilyen mélysötétséget legalább ne írj. Politikud, vagy törvényhozó vagy ? Mert különben nehezen hiszem, hogy tudnál változtatni. Egy egész rendszert találtak ki rá, hogy beleszólásod se lehessen... Lásd médiatörv.....

Ebzon 2011.01.12. 19:01:32

Ez lesz az uccsó offom: Csak 1 példát hoznék még föl(tök független melyik pártra szavaztál, csak mint pl): Te Gyurcsányra, vagy Orbánra szavaztál ???? Ugyehogy nem?

GoVegan (törölt) 2011.01.12. 19:01:41

@Ebzon: ha helyhez kototd magad es egyeb korlatokat emelsz magad kore, akkor is van lehetoseged a valtoztatasra, csak akkor a 'kornyezetedet/en' kell valtoztatni. en az egyen valasztasat es az eletben valo valtoztatasara gondoltam. ezt viszont engedi a rendszer es ki is lehet hasznalni.

Ebzon 2011.01.12. 19:11:12

@GoVegan: A rendszer ezt hiteti el veled. Mondj 1 legális módot rá, hogy lenullázam a médiatörv.-t(arra se szavazott senki), vagy arra hogy ne kelljen különböző uzsoraadókat fizetnem. A helyhez nem én kötöm magam, hanem ideszülettem(itt sem volt szavazatom). Ha meg a korlátokat én emelném az tényleg szép lenne, mert akkor rögtön meg is szünnének. Na mind1 én nem hiszek olyan rendszerben ahhol fizetnem kell, hogy létezhessek. Rokonom(nem rég halt meg) élete végéig nem értette miért kell adózni a saját kezemunkájából épített házra(nulla segítséggel saját erőforráokból)...(én értem, miért nem érti)

Ebzon 2011.01.12. 19:25:01

Bocs hogy ekézlek, de ma ilyenem van sry érte:

"a kajadhoz meg nem kell penz, csak az igenyeidhez."

Milyen szerencsések az afrikaiak, mert lóvéjuk ugyan nincs, de....

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.01.12. 19:36:20

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: ez igaz, és nincs abban semmi baj, ha valakinek az alkoholista, drogos, tetkós csajok tetszenek...
csak egy alkoholista, drogos, tetkós, ne háborodjon már fel, ha valaki alkoholista, drogos, tetkósnak gondolja őt

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.01.12. 19:38:06

@Patria stuck up oafish: no, ez érdekes
ezekl szerint tetkós körökben is van, amit nem kell reklámozni, a kozmetikai tetoválás, mert azt csak a pózerek csinálják?
míg az igazi trú tetkós börtöntetkóval nyomul, mert az az eredeti???

milyen szintek vannak még ezekben a magasságokban, engem tényleg érdekel...

Ebzon 2011.01.12. 19:39:08

@wmiki: Basszus nem gondoltam, hogy egyszer 1etértek wmikivel.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.01.12. 19:41:01

@Ebzon: egyetértek, de a pénz alapú, rabszolgatartó társadalmaknak épp ez a lényege

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.01.12. 19:44:03

@Macropus Rufus: Azért kibaszottul szánalmas, hogy munkakörtől függő az a fickó szerint, hogy mi mehet és mi nem. Én is íróasztal huszár vagyok többnyire - mérnöki pozícióba dolgozom - nekem lehet, de merketinges kiscsajnak meg nem...?

WTF? Ne ez az állatság csúcsa. Vagy mindenkinek, vagy senkinek. Ha valakinek randán áll, akkor max. röhögök rajta, de attól még a szaktudását nem azon mérem le, hogy van ratja tetoválás vagy nincs...

Ebzon 2011.01.12. 19:45:32

@wmiki: Én tudom, de van aki nem. Gondoltam felvilágosítom :D. Abból a legkönnyebb rabszolgát csinálni aki nemhiszi annak magát(kb mint a paranoid skizofréniánál, ott se tudja a beteg, hogy beteg...)

Ebzon 2011.01.12. 19:49:24

@molnibalage: Most hozzam fel megint a tűzoltós példát? Nem értem mit nem értsz. Van olyan munkahely (bizony nem mind1ik), ahhol nem megengedett(TILOS! stb..) , ez a szabály. Tudod, mint az "órán nem kiabálnuk be", meg hasonlók...

Ebzon 2011.01.12. 19:50:48

A munkahelyet még kiegészíteném munkakörrel is.

Ebzon 2011.01.12. 19:58:10

"WTF? Ne ez az állatság csúcsa. Vagy mindenkinek, vagy senkinek. Ha valakinek randán áll, akkor max. röhögök rajta, de attól még a szaktudását nem azon mérem le, hogy van ratja tetoválás vagy nincs..."

Na most ez a "mindenkinek, vagy senkinek" kicsit komcsi duma :D, de ezt csak poénként mondom. De akkor most gondolj bele, a te mérnöki pozíciódba bele lehet ültetni a kis csajt? Gondolom nem, akkor meg miről beszélsz(neked lehet, neki nem ?)

Ebzon 2011.01.12. 20:00:13

Ez olyan, mint amikor a felettes késhet 2 órát, a dolgozó meg 5 percért repül, de még sorolhatnám....

Shinjuku 2011.01.12. 20:00:51

@Ebzon: most kb vagy tuti?... Ne hagyj ebben a bizonytalansagban, mert leragom a kormom.

Dukefazon 2011.01.12. 20:02:49

A Mario és a Pipe a suna felé sztem csak festett, de tetszik. Sex közben biztos mondja a srác, hogy "tiku-tiku-tiku" :D Szívesen megismerkednék egy Metal Gear tetkós csajjal én is. A Quake-es nagyon ott van!

Ebzon 2011.01.12. 20:04:01

@Shinjuku: A kormot nehéz lerágni, egyszerűbb lesz ha nyalod.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.01.12. 20:07:15

@Ebzon: Nem olvastam el minden kommentet. Milyen példa?

Miben befolyásolja a munkaképességét bárkinek az, hogy van rajta egy tetoválás...?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.01.12. 20:08:16

@Ebzon: Erre gondolsz? Mert van repszimes ismerősöm, aki tűzoltó és emlékeim szerint neki van tetoválása...

Ebzon 2011.01.12. 20:13:10

@molnibalage: Igen arra, gondolom nem látható(pl kézfej) részen van tetkója. Nekem meg elküldték 2 ismerősömet is, mert mind2nek a kézfején volt....

"Miben befolyásolja a munkaképességét bárkinek az, hogy van rajta egy tetoválás...?"

Most te mire gondolsz? Ki mondta, hogy befolyásolja a munkavégzését ? Itt megjelenésről volt szó, és igenis komoly helyeken nem nézik el(pl ha a pofád szétvan varva). Ez nem kérdés, vagy feltételezés...

Ebzon 2011.01.12. 20:18:50

Egyébként meg kérdezd meg nyugodtan tűzoltó ismerősödet, ha nincs is mindegyiknél így(mert ezt nem tudom), őket ezzel az indokkal küldték el, kerek-perec megmondták nekik, hogy ezért, ha hazudtak nekem lekük rajta....

Ebzon 2011.01.12. 20:23:13

Ez olyan, mint amikor azt akarod megmagyarázni, hogy az utolsóbüdösparaszt is végezheti jól a munkáját(amiben igazad van), csak a paraszt munkatársai meg nem bírják a szagát, meg a modorát(ergo repül)

kukatr 2011.01.12. 20:31:51

@molnibalage: Minden olyan munkakörben számíthat, ahol emberekkel foglalkozol (térben és időben egy helyen). Diplomata, marketinges, rendőr, óvónő, ilyenek. Ha látható helyen van, akkor elterelheti a figyelmet, elrettentheti a másikat, komolytalanná tehet.

csabez999 2011.01.12. 21:38:19

ezt a sok konzervativ faszt. lattam en mar 30 folotti, full sleeve tetkos (onnan tudom, hogy ing alatt kilatszott) arcot, aki, hat nem tiz filleres projektben kepviselt egy ceget... ja, hogy a munkajat jol vegzi?

a tuzoltoval meg ahol nem esztetikai, hanem egeszsegugyi szempont, ne peldalozzunk mar...

csabez999 2011.01.12. 21:40:05

(azt a szalmabab-ervelesnek nevezett aprosagot, hogy milyen undorito a tetovalt marketing-menedzser temakorben a sittescigany "bun az elet", meg az arc/nyaktetkokat hozzatok fel, hat...)

Keresztény szellemiségű luxuskurva 2011.01.12. 21:42:28

Na ennek ugyan nincs sok köze a tetkókhoz (tőlem nyugodtan, vezérigazgató úgyse vagyok), meg valszeg teljesen felesleges is a hozzászóló eddigi munkásságából ítélve, de azért:

wmiki:

Tudod a tudomány az, ami a szektákkal szemben el szokta ismerni, ha téved és nem állítja, hogy mindent tud, ennek következtében fejlődik is, különben te se az interneten osztanád meg mélyenszántásaid a rászorulókkal, max. a barlangban makoghatnál még mindig a szomszédod fülébe.

moli 2011.01.12. 23:44:38

@hancu: a ranker.com-nek nincs szerkesztosege, igy helytelennek erzem a """A ranker.com állította össze""" kifejezest. A ranker.com egyik felhasznaloja allitotta.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2011.01.13. 04:09:10

@Ebzon: @wmiki: A rabszolgaság egy történelem- és társadalomtudományi fogalom, amit szeretnek újabban újramagyarázni. De ezt már elmeséltem Mikinek a héten. Mindegy, újra, a gyengébb kedvéért:

a. nem kérhet bért a munkájáért.
b. nem mondhat fel.
c. nem utasíthat vissza munkavégzést.
d. nincs joga magántulajdonhoz.
e. nincs joga gyermekvállaláshoz, csak engedéllyel.
f. nincs joga házasodni.
g. nincs joga tárgyaláshoz.
h. sok esetben, nem volt joga az élethez sem, csak a gazdája tulajdonakét szerepelt, és némely társadalomban a rabszolga megölése nem volt súlyosabb bűn a magántulajdon rongálásánál.

Amíg ezek nem igazak rád, addig nem vagy rabszolga. Pont. Tök mindegy, hogy a Zeitgeist, vagy a Money as debt mit mond, vagy hogy szar dolognak érzed, hogy dolgozni is kell a megélhetésért, és nincs minden ingyen.

Terlis 2011.01.13. 14:24:26

@AKurd:

Sablon panelek:

1. felettetek állok! ha a magyarok megvitatnak egy témát = nemzetválság/országválság/magyarisztán, de én ennél többet érdemlek

2. felettetek állok! bizonyítja, hogy csak azért reggeltem, hogy megmondjam itt mindenki szánalmas

3. felettetek állok! mert elmegyek külföldre, ahol megvalósult hippi álom az élet

4. felettetek áll a kutyám! mert ő jobb ember, mint itt bárki

5. felettetek állok! kurva bölcs vagyok, de ti szánalmasak biztos nem éritek fel ésszel, és engem fogtok fikázni, de annyira bölcs vagyok, hogy én előre látom már ezt is

egyébként no comment, csak engedd meg, hogy én gratuláljak Neked ;)

Ebzon 2011.01.13. 15:02:51

@stark: Akkor találjunk ki új fogalmat, arra ami most megy ? Sztem egyébként meg tökmind, hogy TE mit mondasz, mert azon kívűl, hogy "megmagyaráztál" 1 fogalmat az nulla. Tom a wiki nem jó forrásnak, de azért:

"A rabszolga olyan ember, akit megfosztottak személyes szabadságától, tárgyként kezelik és mint ilyen, valaki másnak a tulajdona. A rabszolgák adásvételének a neve rabszolga-kereskedelem. Fontos jellemző, hogy a szabadságtól való megfosztás fizikai vagy intézményesített erőszakkal történik, célja a gazdasági kizsákmányolás. Hivatalosan ma a rabszolgaság a világ minden országában megszűnt. Ennek ellenére sok ember él ilyen típusú függőségben."(kb az összes)
Neked az a szabadság, hogy választhatsz két munkahely között(esetleg az éhenhalás között ?)?És itt most nem arról van szó, hogy ingyen akarnék élni, hanem csak abból amit szeretek és tudok is csinálni(és most ne fikatúrásra gondolj)

Ja és szted a wikiből kiemelt részből melyik nem érvényes egy ma élő szimpla polgárra nézve(és a szabadságot nehogy már ahhoz mérd, hogy lehet állásod stb.. szted hány ember akar dolgozni, de nemtud(hadják...) ?

Ebzon 2011.01.13. 15:07:22

@Ebzon: Egyet húzhatsz ki, az erőszakot, minden más maradt csak átnevezték őket, hogy pl te kötözködhess, hogy nem rabszolgaság megy ma már.

GoVegan (törölt) 2011.01.13. 16:40:45

@Ebzon: azert nem reagaltam a korabbi kommentedre, mert csoppet demagog voltal (afrika, szantofold, ide szulettem). azonban ahogy elnezem nem ertetted meg a mondanivalom lenyeget. valoban rabszolganak erezheted magad a fogyasztoi tarsadalomban, ami ongeneralasi folyamatkent munkara kotelez, hogy tudjal fogyasztani. am ez nem mas (mint ami a lenyege volt a hsz-emnek), csak a te igenyeid. ha nem tetszik, akkor valtoztass az igenyeiden. ha a kapitalizmus altal nyujtott elonyoket es javakat akarod hasznalni, akkor meg maradj "rabszolga". hogy ezt hogy erd el? van szamtalan modja.

Ebzon 2011.01.13. 16:56:04

@GoVegan: pl költözzek Kínába ? Vagy nemértem mire gondolsz, mit ad nekem a kapitalizmus ? És igazad van, megint nem értem.Pl hogy lehet az evés az igényem ? Szóval egy maszlaggal megmagyarázod, hogy pl aki nem keresőképes haljon éhen, akinek megszűnik az állása(pl gyárleállás) akkor nincs semmi végülis beszoptad(majd lesz másik, meg x ezer milliócsilló tartozásod amíg nemtalálod meg). Ha építek egy házat, sajátmagam álltal kitermelt nyersanyagból(saját földről) az állam adót vet ki rá. Igazad van, én ástam az emésztőt, húztam be a csövet, kötöttem be a villanyt, a vízért meg fizetek.

GoVegan (törölt) 2011.01.13. 17:17:19

@Ebzon: ha az ember alapvetoen a kapitalista neveltetesben nott fel es meg mindig ezek alapjan eli az eletet, akkor eloszor (mivel ez a resze a mostani rendszernek) befektetes kell, hogy ki tudjon lepni az aktualis rendszerbol. na persze elotte nem art fejben valtoztatni. van ra sok szep kapitalaista alpon mukodo kereso, amin elindulhat akinek elege van. persze az igenyeken attol meg valtoztatni kell.

GoVegan (törölt) 2011.01.13. 17:18:40

@Ebzon: amugy az eves nem igeny, hanem letszukseglet. az, hogy mar mit akarsz enni, az mar igeny, ahogy az is, hogy hogyan szerzed be.

Ebzon 2011.01.13. 17:26:18

@GoVegan: Kösz szóval akkor én rohadtúl nem vagyok szabad, hanem megkell szabadulnom... omg

Ebzon 2011.01.13. 17:32:13

És egyébként ne érts félre, szabadnak érzem magam, mert van pénzem, de látok olyat(egyfolytában) akinek nincs és lehetetlen körülmények között halálra dolgozza magát, de akkor megint ott tartunk, hogy miért nem "tör ki", hisz szabad, azt dolgozik amit akar. Oda megy ahova akar, azt eszik amit akar.. Most nem én érzem magam demagógnak.

Ebzon 2011.01.13. 17:35:24

És még 1 valami, ugyanazért a bérért dolgozza halálra magát amiért én. Csak nekem nincsenek adósságaim, se örökölt, se saját. Ha nem így lenne, nagyon szarul érezném magam az biztos.

Ebzon 2011.01.13. 17:57:27

Különben sztem meg egyezzünk meg abban, hogy ti arról beszéltek milyen ma a világ, én meg arról hogy milyennek nem kéne lennie...

GoVegan (törölt) 2011.01.13. 18:05:48

@Ebzon: most akkor szabad vagy, vagy megis a penz hatarozza meg neked, hogy szabadnak erzed magad? szerintem akkor erezheted magad majd szabadnak, ha minimalisra csokkented a penz hasznalatat.

Ebzon 2011.01.13. 18:11:27

@GoVegan: Hát nemtom lehet mintha ezt mondtam volna én is :D:D? Most akkor kiegészítem a munkatársam ugyanazért az (óra)bérért dolgozik mint én, csak túlórázik, bejár hétvégén stb... Annyi előnyöm van, hogy nem minuszból indultam, ergo szerencse. Most akkor ő tehet róla, minimum 40 éve dolgozik és 1edül nevelt 2 gyereket. Amit te mondasz az működik egy olyan világban ahhol nincs emberi tényező(ahogy ma is működik).

Ebzon 2011.01.13. 18:28:42

Abba gondolj csak bele, hogy én pl abszolút nem aggódom a sorsom miatt, mert van már most annyi tartalékom ami remélhetőleg elég életem végéig:P. Viszont aggódom, hogy lehet az unokámnak már nem lesz elég. A jelenlegi helyzeteket nézve meg kb biztos, hogy baromi sokan mennek tönkre. Erre nekem elég bizonyíték, hogy mindenhol(ott is ahhol eddig még soha) eladó házakat, lakásokat látok. Azért mert te nem érzékeled a közvetlen közeledben, attól még mennek tönkre úgy életek, hogy kevés befektetéssel is meglehetne menteni őket. Mennyi lakatlan toronyház áll a világban és hányan vannak fedél nélkül ?

Ebzon 2011.01.13. 18:36:51

De említhetek hazai példát, biztos nem egyéni jelenség: A környéken(meg az országban) nagy a munkanélküliség, de nálunk teli van a cég külföldivel(több mint 100)....Nem sajnálom tőlük a munkát, de aki a szomszédom, lehet kicsit jobban sajnálnom azért ?

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2011.01.19. 12:23:30

@Ebzon: Miért, talán tilos más országba menned, hogy jobb életkörülményeket keress?

Semmi köze nincs a helyzetednek (helyzetünknek) a rabszolgasághoz. Ugyanis a modern korban is vannak igazi rabszolgák, itt Magyarországon is, csak most "csicskának" hívják a rabszolgát.

nol.hu/archivum/20090922-modern_kori_rabszolgasag

Elég érzéketlen, és nem túl intelligens dolog a mindennapi munka és megélhetési problémáid miatt az életedet "rabszolgaságnak" titulálni, miközben vannak igazi rabszolgák, akiken még mindig nem segít senki...
süti beállítások módosítása