HTML

IDDQD

Félkomoly játékblog azoknak, akik tudják, mi az IDDQD, és azoknak, akik nem. Kazuárokat is szívesen látunk.

Itt támogathatsz minket

PayPal:

Patreon:

 patreon_fejlec_kicis.png

Utolsó kommentek

Gémer Halloween

2010.11.01. 18:30 hancu

Nálunk ugyan nincs különösebb hagyománya a Halloween-napi jelmezes buliknak, de Amerikában például igen - és egy igazi gémer persze az ilyen hepajokra is a jedvenc játékhősének öltözve megy el. Megvan az a TBBT-rész, amikor Sheldon egy Halloween-bulira Doppler-effektnek öltözik? Na, az idei gémerhalloweeni felhozatalban ennél sokkal vadabb darabokat is találtunk, van itt minden a Minecrafttól a teljes Team Fortress 2 és Street Fighter stábon át Marióig és Luigiig, zavarbaejtően kiszeltündés hercegnővel. Bónusznak Portal-tök, Manny Calavera, Angry Birds, na és legegyszerűbb ötlet: a Sims-figura. Nagyobb méretű diavetítésért klikkide.  

 

 

(forrás: összevissza az internetes világhálózat fotó és linkmegosztóiról)

18 komment

Címkék: halloween cosplay

A bejegyzés trackback címe:

https://iddqd.blog.hu/api/trackback/id/tr522413664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

totyak89 2010.11.01. 19:06:35

Pikácsut megtámogatnám hátulról :D
Viszont egyébként Manny volt a legjobb, bár gondolom nem volt túl nagy munka összeállítani a jelmezt.

Leadfoot 2010.11.01. 19:44:43

Én nem nagyon szeretem, hogy importáljuk az angolszász ünnepeket.

Mindenesetre van Farsang is. Egyszer be kéne öltözni pigcop-nak. :-)

Dukefazon 2010.11.01. 20:01:02

Nálunk a halloween csak egy újabb farsang...

Koax K. Ábel 2010.11.01. 20:41:52

Nem értem miért baj az embereknek az, hogy beszivárognak hozzánk a nyugati ünnepek? :)

Toalettduck 2010.11.01. 21:29:13

@Wikh: miért lenne jó? nekem annyira nem jön be minden ami amerikából jön (a halloween konkrétan nem onnan indult de ott van a legnagyobb promója)

sikitomi 2010.11.01. 21:32:32

ahogy olvastam a cikket eszembe jutott: hogy hogy nem volt még itt cikk a minecraftról? egyikőtök sem kattant rá? :)

Teru 2010.11.01. 21:53:17

@Toalettduck: szerintem senki fejéhez nem tartanak pisztolyt, hogy ünnepelje :P

Francba, azt hittem, csak nekem jutott eszembe a Tetris-jelmez...

Toalettduck 2010.11.01. 23:51:30

@Teru: Nem passzol a magyar hagyományokhoz, csak úgy meg nem kezdek el ünnepelni valamit. Mellesleg aki cosplayezni akar menjen comicconra :P

Jormund 2010.11.02. 00:00:56

Én Halloweenre csináltam magamnak egy trollface-maszkot :)

derp. 2010.11.02. 00:34:00

azt enis, de csak ugy siman a mindennapokra:D

algi 2010.11.02. 07:53:06

Pl. a Valentin-napot, meg a Santa Claus jön X-masre dolgokat én se komálom, de speciel az elhunytakra szerintem sokkal jobb vidáman (és/vagy groteszkül, mint a mexikóiak) emlékezni, mint pluszban inget szaggatni, meg hamut szórni a fejünkre.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.11.02. 09:50:20

@algi: +1. Sokkal jobb betequilázni és tolni az arcba a pan de muertos-t, esetleg szörnymaszkban csokit koldulni, mint depressziózni a temetőben.
Mondhatni, éljen a halál! :)

Toalettduck 2010.11.02. 12:11:22

@algi: bevallom a mexikói halottak napja nekem is tetszik, ráadásul még mindig sokkal spirituálisabb mint az ameriakai minta, ami főleg az édességről szól, és hogy kinek mennyire menő jelmeze van.

2010.11.02. 19:32:56

@mnmlst: jaja, Minecraft-ról is jöhetne post :D fantasztikus játék, ráadásul addiktívabb, mint a Munkakerülő blog összes játéka egybevéve plusz a FarmVille :D

Guli 2010.11.03. 17:33:55

@Katamori: true, csak sok az olyan zombi aki ezt gondolja: "ÚRISTEN MIEN SZAR A GRAFIKA XD MINT VALAMI EZERÉVES LOL INKÁBB MEGYEK KITOLOM MAXON A KRÁJSZISZT AZ OJAN ZSííR" pedig tényleg sokkal jobb maga a játékmenet mint a többi nagyobb költségvetésű játéknál. És nem, nem a Crysist fikázom, csak leírtam, hogy miket láttam egy kommentes boxba.

2010.11.05. 02:21:18

@Guli: háát, erről nem rendelkezek információkkal :) egyébként a Crysis-t még sose toltam :D retró (=DOS, '90-es évek) grafikát alapjáraton szeretem, szóval a Minecraft nekem nem volt akadály

de ha valakit tényleg érdekel, nem adja fel csak a grafika miatt, aki meg feladja, az amúgy sem boldogulna el a játékkal... legalábbis, nekem baromira meggyűlik a bajom éjszakánként a szörnyekkel odakint :D pedig nem mondanám magam olyan nagyon esetlennek

2010.11.05. 02:25:31

ja és egyébként fentebb, a mexikói halottak napjáról elmondottakkal egyetértek

Lottie 2010.11.19. 13:32:55

A harmadik forma a legjobb.
süti beállítások módosítása